Kan je niet beter op Spekman spuwen en de taart lekker opeten?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kom ook wel langs, mits ik in het deeg mag spuwen.
Hee, hee, niet zo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De IT'ers zijn dan ook allen PvdA leden.
Dat krijg je met die koellies.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De IT'ers zijn dan ook allen PvdA leden.
Dat zou zonde zijn van z'n mooie trui.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan je niet beter op Spekman spuwen en de taart lekker opeten?
Kun je niet beter een space-cake gaan maken (voor de PVDA) ? Hun wartaal wordt er toch niet beter op.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt.Maar die appeltaart wil ik wel maken.
Garbage in / garbage out.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:18 schreef du_ke het volgende:
Die is zo vaag dat niemand het snapt, kan dus geen kwaad
Mooi...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:18 schreef du_ke het volgende:
Die is zo vaag dat niemand het snapt, kan dus geen kwaad
Ik dacht dat het meer een IT dingetje was.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is een credo uit het bedrijfsleven.
Net zoiets als win-win.
quote:Garbage in, garbage out (met als afkorting GIGO, als een woordspeling op de term FIFO First In, First Out) is een uitdrukking uit de informatica en Informatietechnologie. "Garbage in, garbage out" is een uitdrukking die wordt gebruikt om mensen er op te wijzen dat software en regelsystemen alleen maar zinnige informatie kunnen leveren wanneer zij met juiste informatie worden gevoed. Een computersysteem kan nog zo intelligent zijn, wanneer het met onjuiste gegevens wordt gevoed, zal het met zekerheid een onzinnig resultaat genereren.
Allang niet meer. Het is een universele constante geworden van onze politiek.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer een IT dingetje was.
quote:
De praktische uitwerking zie ik echter nog niet zo zittenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:40 schreef Drugshond het volgende:
'Europeanen moeten rechtstreeks van boer kopen'
De gedachte erachter is nog niet eens zo vreemd.
Aw, wat lief, de VK kan eindelijk weer vol links gaan propageren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:44 schreef Tamashii het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)tm_campaign=20120317
Dat gebeurt al redelijk veel. Probleem is dat voornamelijk stedelingen niet echt in de buurt van een boerderij wonen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:40 schreef Drugshond het volgende:
De VK.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aw, wat lief, de VK kan eindelijk weer vol links gaan propageren.
De boerderijen liggen nou niet echt op schokkende afstanden van stedelingen in Nederland. Op de fiets voor elke Nederland binnen een half uur met gemak te bereiken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:52 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gebeurt al redelijk veel. Probleem is dat voornamelijk stedelingen niet echt in de buurt van een boerderij wonen.
Dat is toch al lang zo? Rijd je dorp uit en je ziet de bordjes bij de boerderijen en kwekers staan: aardappelen, eieren, groente en fruit. Noem het maar op. Dus dat idee is niet nieuw.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:40 schreef Drugshond het volgende:
Je moet het vergelijken met de supermarkt. Die wint het qua afstand.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De boerderijen liggen nou niet echt op schokkende afstanden van stedelingen in Nederland. Op de fiets voor elke Nederland binnen een half uur met gemak te bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |