* Ireth gilt! Die doe ik er bij!!!! En een steelpan!quote:Op maandag 19 maart 2012 19:36 schreef frederik het volgende:
[..]
Plannen zijn iets aangepast.
Ik heb nog een set pannen staan (4 kookpannen, 1 braadpan, 1 pan die er op lijkt, maar dan met glazen deksel), terwijl Papabear zijn toegezegde pannenset nog moest kopen (ja,hij laat soms nieuwe dingen bij anderen bezorgen, is niet de eerste keer).
Na overleg tussen Ingrid, papabear, devilsanddust (kwamen de pannen vandaan, ik ben alleen transporteur, de oorspronkelijke ontvanger komt alleen niet meer op FOK) en mij gaat de set die bij mij staat naar Ingrid, en let papabear weer op het lijstje.
Bij de pannen die ik heb staan zit alleen geen koekenpan
Oke, dan gebruiken we de post gewoonquote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef frederik het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om op de heenweg alvast mijn setje af te leveren (scheelt ruimte), en dan kijken we wel wat er op de terugweg past in een Zafira (naast Lonaa tot Zwolle en ik als bestuurder natuurlijk)
Desnoods wil ik tzt ook wel komen helpen hoor, al is het een flinke rit.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Verven moet wel lukken trouwens! Behangen kan ik echt niet. laminaat leggen nog nooit gedaan. Spijker in de muur rammen kan ik wel! Boren ook nog nooit gedaan.
Dingen in elkaar zetten moet ook wel lukken.
Ik heb verder nog niets met Ingrid afgesproken (wordt bijvoorbeeld lastig als ze vrijdag of zaterdag 13/14 april niet kan, heb de auto van 13 april 12 uur tot 14 april 12 uur).quote:Op maandag 19 maart 2012 20:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, dan gebruiken we de post gewoonMaar een koekenpan en steelpan doe ik!
Hhmm.. dan zou ik daar (mits niet te vol beladen) eventueel mijn pannen bij kunnen doen?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:41 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik heb verder nog niets met Ingrid afgesproken (wordt bijvoorbeeld lastig als ze vrijdag of zaterdag 13/14 april niet kan, heb de auto van 13 april 12 uur tot 14 april 12 uur).
Mijn idee was groningen - Assen (afgeven van mijn set) - Zwolle (lonaa oppikken) - Utrecht (bowlen/spul voor assen inladen) - Zwolle (lonaa afzetten bij de NS) - Assen (spullen uit Utrecht lossen) - Groningen (of zaterdagmorgen Groningen Assen Groningen als het te laat wordt)
Het handigste lijkt me om ergens de eerste week van april eens te kijken hoe en wat er in Utrecht staat, of door andere meetinggangers richting Utrecht gebracht wordt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm.. dan zou ik daar (mits niet te vol beladen) eventueel mijn pannen bij kunnen doen?
Mooi! Das wel mijn smaak!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
D'n deze eventueel interesse in?
(sorry topic niet gelezen :p)
Als dat gaat lukken zou het mooi zijn. Zo niet, pech gehad!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghi, ik ga dit topic niet volgen! Ik heb dat meubel staan, in Rotterdam, in elkaar!
Indien je het wil hebben mag het opgehaald worden en ben ik bereikbaar via PM!
Veel succes
Lijkt me handiger als ze straks eerst een huis heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik lees hier van alles over mensen die niet kunnen behangen, maar is er al behang dan? Ik ken een adresje met behang voor 4,95 per rol. Tis wel in Groningen. Daar verkopen ze ook goedkoop raambekleding. Bij interesse meer info per pm voordat ik van spam beticht wordt
Dat sowieso maar dan heb ik het nu alvast gezegdquote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me handiger als ze straks eerst een huis heeft.
We gaan gewoon in Shifts werken... lolquote:Op maandag 19 maart 2012 21:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zeg, het is vast geen groot huis hoor, dat wordt nog proppen met iedereen
Ouderwets zoals het hoortquote:Op maandag 19 maart 2012 22:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
We gaan gewoon in Shifts werken... lol
Buitendat... mochten we een weekend willen knallen met zijn allen... ik heb hier wel slaapplekken en anders dumpen we een deel bij mijn ma, die heeft ook slaapplekken... en anders luchtbedden in je nieuwe huis... is die ook gelijk door fok!ingeweid!!!WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Komt helemaal goed!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |