in september ben ik wederom een weekje in die buurt, dan kom ik langs tilburg (volgende maand is de schoonfamilie, dan is mijn familie)quote:Op maandag 19 maart 2012 16:58 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Ik zag dat er ook lampen nodig waren. Mocht er interesse zijn dan hebben wij hier (Tilburg) nog een grote glazen bol hanglamp (sorry beste omschrijvende naam die ik kon verzinnen) liggen.
Is wit mat glas en het is een behoorlijke bol. Hij hing in ons appartement toen wij er in trokken, maar ik vond het licht niet krachtig genoeg om bij te studeren, vandaar dat deze over is.
Bij interesse kan ik altijd foto's maken. Vervoer wordt alleen wel een probleem, ik ben rijbewijsloos...
Ik heb inmiddels een voorlopige foto (dus een die ik had en waar de lamp toevallig op stond) doorgestuurd. En als ie in de smaak valt staat ie iig voor Ingrid klaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:06 schreef simmu het volgende:
[..]
in september ben ik wederom een weekje in die buurt, dan kom ik langs tilburg (volgende maand is de schoonfamilie, dan is mijn familie)![]()
ook ff haske offtopic... Heej mamsquote:Op maandag 19 maart 2012 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja ( haske offtopic maar ik kom zoveel bekenden hier tegen in dit topic en dat doet goed) wanneer was dat ook weer?
Uiteraard, als ze een huisje heeft helpen we mee duh!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ook ff haske offtopic... Heej mams![]()
Die vinger was met diploma van je engelse zoon
maaruhh jij komt naar assen om te helpen???
Kan je een beetje behangen, of krijgt Ingrid een artistiek huisquote:Op maandag 19 maart 2012 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard, als ze een huisje heeft helpen we mee duh!
yupquote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef dolfina-chica het volgende:
ik voel een mini meet aankomen![]()
Maar inderdaad alle hulp is dan ook welkom!!
ik vermoed... yvonne op de zijlijn vertellend wat we moeten doenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan je een beetje behangen, of krijgt Ingrid een artistiek huis
Of ik ga wel koken ofzo, of in de weg lopenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vermoed... yvonne op de zijlijn vertellend wat we moeten doen
Maar mag de pret niet drukken...
inderdaad Isa, dat klusje klaren we wel ff met z'n allen.
Heb jij je kelder nog niet uitgemest, hoe lang roep jij al dat je dat moet doenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
yup
Ingrid, ik zal eens in mijn kelder duiken en ik heb veel teveel bestek! En een stapel borden waar ik niets mee doe. En glazen, veel glazen. En ik kom ook graag helpen klussen met de andere drentse deernes.
Fijn dat dat soort vangnetten er zijn!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat leuk oude bekenden hier!
Ik heb (met mijn zusje) zo´n goed gesprek gehad bij de advocaat. We gingen langs om een afspraak te maken en we konden meteen komen. Zowat een uur gezeten.
Erg leuke, grappige man ook!
En als ik het goed heb gezien op de site van de gemeente kan ik de advocaatkosten van 200,00 ook nog vergoed krijgen. Ik zou ook niet weten hoe ik dat geld anders bij elkaar had moeten schrapen!
Er is weer allemaal nieuw spul in gekomenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef dolfina-chica het volgende:
Heb jij je kelder nog niet uitgemest, hoe lang roep jij al dat je dat moet doen![]()
Scheelt dat je nu moet
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of ik ga wel koken ofzo, of in de weg lopen
Ik heb nog wel een braadpan overquote:Op maandag 19 maart 2012 17:36 schreef dolfina-chica het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
jij koken!!!!
Zorgen wel dat die pannen er zijn... en een gasstel!!
beetje recycle kelder heb jij!!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is weer allemaal nieuw spul in gekomen
Ik las ergens in dit mooie topic dat er een complete pannenset aankomt!! Zou daar een braadpan bijzitten??quote:
Yv d'r verse pasta is anders erg lekker hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 17:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
jij koken!!!!
Zorgen wel dat die pannen er zijn... en een gasstel!!
Ik kan verven, schoonmaken en koken, maar absoluut niet behangen. Alhoewel we het wel kunnen proberen, dolfina? En nu baal ik een beetje dat ik net een paar weken geleden allemaal rollen leuk behang heb weggegooidquote:Op maandag 19 maart 2012 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
Behangen is ook niet aan mij besteed, ik kan wel koekjes komen brengen..
ik heb ook niet gezegd dat je dat niet kanquote:
Jij moet gewoon helemaal goed op je pootjes terecht komen, Ingridquote:
Whahahaha en dan weer de volgende dag komen omdat alles naar beneden is gestort!!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan verven, schoonmaken en koken, maar absoluut niet behangen. Alhoewel we het wel kunnen proberen, dolfina? En nu baal ik een beetje dat ik net een paar weken geleden allemaal rollen leuk behang heb weggegooid(roze glans met hartjes en wit met vlinders)
Geen idee, gewoon openen en in roeren of zo. Mijn emmertje is nog nooit open gemaakt, dus dat scheelt denk ik wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe lang kun je verf bewaren eik? Denk dat wat we hebben na al die jaren niet best meer is.
Tnx Isa! We hebben de advocaat hierover verteld, zonder fok zelf te noemen. Die vind het een prachtig mooi initiatief!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij moet gewoon helemaal goed op je pootjes terecht komen, Ingrid
Ik werk donderdag van 8:30 - 23:00quote:Op maandag 19 maart 2012 17:48 schreef dolfina-chica het volgende:
donderdag gaan we lijstje maken... ik ben om 13uur bij Ingrid, dan kan ze het hele topic door om af te vinken
lekker dagje...quote:Op maandag 19 maart 2012 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werk donderdag van 8:30 - 23:00
Wel vrij tussen 5 en 6.
Dat dusquote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij moet gewoon helemaal goed op je pootjes terecht komen, Ingrid
ligt eraan wat voor verf het is en of het goed afgesloten was. proper afgesloten kan latex echt jaren later gewoon gebruikt worden nogquote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe lang kun je verf bewaren eik? Denk dat wat we hebben na al die jaren niet best meer is.
Handig! Als het nodig is vond ik nog een ondervloer op zolder.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:53 schreef simmu het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor verf het is en of het goed afgesloten was. proper afgesloten kan latex echt jaren later gewoon gebruikt worden nog
ik kan verven, tapijt en zeil leggen en sangdrax kan laminaat leggen. ik heb alleen geen spullen over en mijn kleintjes dragen juist het te kleine spul van ingrids kleintjes
Ik heb begrepen dat er al een pannenset is geregeldquote:Op zondag 18 maart 2012 22:32 schreef Papabear het volgende:
Oja, mijn bijdrage: Een compleet nieuwe pannenset.
Vink die maar vast af op je lijst en PM me maar even als je in je nieuwe huisje zit, zodat ik die daar kan laten bezorgen.
Plannen zijn iets aangepast.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik las ergens in dit mooie topic dat er een complete pannenset aankomt!! Zou daar een braadpan bijzitten??
En ik gok dat we soep en brood van yvonne krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |