Wat je dan het beste kan doen (als jullie nog één deur kunnen) is alles gezamenlijk opgeven of aanvragen. Als je kan aantonen dat beide inkomens onvoldoende zijn om alles zelf te betalen dan heb je meer kans dat het vergoed kan worden dan alleen. En alles vragen voordat je iets doet. Vraag steeds waaraan iets moet voldoen wil je een vergoeding krijgen. Soms krijg je pas zaken vergoed nadat de onkosten gemaakt zijn, andere keer alleen weer wanneer je vooraf door hebt gegeven dat je onkosten moet maken.quote:Op zondag 18 maart 2012 08:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kardinaal
Een aantal dingen had ik zelf al gevonden, maar nog niet alles.
Als ik bijzondere bijstand wel kan krijgen, zou dat mooi zijn! Het is wel lekker makkelijk van de gemeente om te zeggen dat Djeez het dan maar moet betalen.
Hij moet dan ook een advocaat betalen + ik weet natuurlijk hoeveel geld er is en komend en volgend loon is er amper iets over vanwege diverse rekeningen.
komt goedquote:Op zondag 18 maart 2012 11:02 schreef frederik het volgende:
Misschien is het helemaal geen lastigheid (als er telefoonnummers bij verschillende mensen bekend zijn bijvoorbeeld), maar is het naast dat lijstje benodigde zaken misschien ook handig om te bedenken hoe je het regelt als je eenmaal op jezelf zit, vooral als je op dat moment (tijdelijk) niet meer bij FOK zou kunnen komen.
Zou lastig worden als er van alles is, maar het contact weg is.
Die kopjes en glaasjes zou ik mee kunnen nemen op de bowling meeting.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:26 schreef Muck het volgende:
Poeh, wat een rotsituatie
Ik heb nog een tweepersoonsbankje in de aanbieding. Hij was ooit wit, maar vele jaren en een aantal eigenaren later, issie nog prima te gebruiken met een leuk kleed erover, die ik er eventueel ook nog bij heb.
Verder heb ik ook nog een tas met [Aangeboden] Kopjes en glaasjes
Edit: Wacht, ho, ik lees scheefquote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die kopjes en glaasjes zou ik mee kunnen nemen op de bowling meeting.![]()
Wel ontezzend tof om te lezen dat er zoveel mensen zijn die willen helpen.
Bij mij (helaas) wel meer dan dat...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:00 schreef yvonne het volgende:
Is er enig zicht wanneer je een woning hebt? Want dan zal er toch ook verf/behang en weetikveelwat nodig zijn?
Zet eerst eens wat dingen op papier, wat heb je nodig, wat kunnen we voor je betekenen
[..]
Echt hier draait m'n hart 60x van om.
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:54 schreef lady-wrb het volgende:
ingrid, als ik het zo lees gaat het helemaal goed komen!
geeft dat je wat meer moed?
Ah mooi, hoef ik geen bedden te regelen dus. Was al bang dat ik gisteren met m'n zatte bakkes matrassen had beloofdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bij hun staan de bedden en matrassen nu ook. Die had ik stiekem al gekocht. Misscshien fout en achterbaks, maar naar mijn idee nodig voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |