Je upload toch geen foto van 5 jaar terug, lievurd?quote:
Wat is er dan gebeurd tussen dat je 18 was en nu, dat je hebt gedacht:quote:
Omdat ze het mooi vond?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd tussen dat je 18 was en nu, dat je hebt gedacht:
Laat ik eens lekker groen haar nemen, daar is altijd een reden voor...
perfect omschreven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk dat mensen je snel te extreem vinden, TS.
Een groenharige negerin met kekke shades en een aparte kledingstijl is voor de meeste jongens nogal.. out-of-the-box.
Thanks.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
perfect omschreven.
Ik mag jouw manier van FOK!ken wel
Het is gewoon té, groen haar in combinatie met een bruine huid.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef strawberry_hill het volgende:
out of the box ?
hmm wat heeft dat te maken met mijn huidskleur?
De combinatie getint + groen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef strawberry_hill het volgende:
out of the box ?
Het contrast is vrij groot, en dat schrikt sommige jongens af, omdat ze niet willen dat andere denken dat ze op 'aparte' types vallen(om het even grof te zeggen)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef strawberry_hill het volgende:
out of the box ?
Het niet om niet mogen, het is gewoon dermate "uitgesproken" dat het een hoop mensen afschrikt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:51 schreef strawberry_hill het volgende:
te ?
ok ik snap het nog steeds niet
dus omdat ik donker ben mag ik geen gekleurd haar
hahahahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:52 schreef Doodloper het volgende:
idd, donkere mensen donker haar, that's the deal...
Misschien kan diegene TS ook meteen in haar ootje nemen, is haar probleem ook meteen opgelost.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
volgens mij neemt iemand ons in het ootje
TS, blijf lekker eigenwijsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef strawberry_hill het volgende:
out of the box ?
moet ik nou mijn laatste post gaan quoten?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Misschien kan diegene TS ook meteen in haar ootje nemen, is haar probleem ook meteen opgelost.
slotje, NU!?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:53 schreef Moofasah het volgende:
[..]
TS, blijf lekker eigenwijs
Je maakt voortdurend topics aan met de vraag ''waarom dit, waarom dat?'', maar als je dan antwoord krijgt waarom dit en waarom dat, dan weet jij het toch echt allemaal beter.
Mensen vallen niet op groen haar. Aan jou de keus:
1. Je looks aanpassen en meer kans maken op een vriend,
2, Je looks niet aanpassen en geen kans maken op een vriend.
Als jij zo graag met groen haar doot het leven wilt, doe je ding doe je best, maar ga dan niet lopen klagen dat niemand je wilt
ja, en er is er een, maar dan een oude.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:54 schreef Doodloper het volgende:
[..]
nee wacht, ik wil nog graag pics.. of is dat al gevraagd?
Het mag wel. Alleen zie je er dan uit als een vogel mannenverschrikker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:51 schreef strawberry_hill het volgende:
te ?
Nee, het is geen mogen, maar het is nog onnatuurlijker en extravaganter dan wanneer blanke mensen een fluorescerende haarkleur nemen. Gevalletje Nicky Minaj, zeg maar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:51 schreef strawberry_hill het volgende:
te ?
ahaha dat haarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, en er is er een, maar dan een oude.
En die nieuwe zullen toch wel niet komen...
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:55 schreef strawberry_hill het volgende:
okay dus ik wil iemand die mij accepteert misschioen heb ik de vraag foutgesteld waar vind ik mensen zoaqls ik ?
vrijgezelle mannen het liefst
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:55 schreef strawberry_hill het volgende:
okay dus ik wil iemand die mij accepteert misschioen heb ik de vraag foutgesteld waar vind ik mensen zoaqls ik ?
Omdat ze gek in de kop is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:54 schreef Chamastya het volgende:
Snap niet waarom TS met haar looks geen man aan de haak heeft kunnen slaan
In je dromen. Dus doe je ogen dicht en je komt ze vanzelf tegenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:55 schreef strawberry_hill het volgende:
Maar op FOK! moet je er altijd 2 trappen van af halen, dus HBO op FOK! is in het echte leven gewoon MBO niveau 2.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Zeker voor iemand die HBO beweert te doen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
TS ik vind je wel dom overkomen voor een 23jarige hoor. Zeker voor iemand die HBO beweert te doen.
das dus de valkuil van HBO doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:57 schreef Vaseline_ het volgende:
TS ik vind je wel dom overkomen voor een 23jarige hoor. Zeker voor iemand die HBO beweert te doen.
In de blauwe aanslag? Of andere krakers holen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:55 schreef strawberry_hill het volgende:
Je kan wel mannen scoren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:57 schreef strawberry_hill het volgende:
pff volgens mij is een vibo makkelijker zoveel eisen voor een man ik d8 dat het makkelijk was als vrouw
ik ben ook best wel dom
ik gewoon redelijk leren
Obvious troll is obvious hahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:57 schreef strawberry_hill het volgende:
pff volgens mij is een vibo makkelijker zoveel eisen voor een man ik d8 dat het makkelijk was als vrouw
ik ben ook best wel dom
ik kan gewoon redelijk leren
ik vraag me ook af hoe ik die toets heb gehaald daarom iedreen kan HBO 40% van de nederlanders doet het
moet nog mijn 1e semester halen
Mogelijkerwijs ben jij hot. Of de mannen dronken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook, toch willen mannen mij. Dat zegt niets.
Sorry, wat?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:02 schreef strawberry_hill het volgende:
outcasts of society chillden mensen zoals ik
Ook lelijke gestoorde meisjes kunnen nuchtere mannen krijgen, wat dacht je van soort zoekt soort?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs ben jij hot. Of de mannen dronken.
Stop jij maar even met denken!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:02 schreef strawberry_hill het volgende:
ik verw8 niet zo snel gedissed te worden op fok ik d8 dat daar outcasts of society chillden mensen zoals ik
hahahahahahahahaahahhhahahahahahahquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Stop jij maar even met denken!!
Zelfs hier op fok heb je geen succes!!
Groetjes aan shrek!! Daaaaag Fiona!!
Je hebt gek en gek hè. De ene gek is de andere niet. Ik ben ook gek in de kop, maar ik zou ook meer meekrijgen dan TS.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook, toch willen mannen mij. Dat zegt niets.
Ik ontken meestal dat zulke mensen bestaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ook lelijke gestoorde meisjes kunnen nuchtere mannen krijgen, wat dacht je van soort zoekt soort?
t ging er bij mij meer over, dat je je post aan het editen was en dat dat vet sneaky ging en ons verraste...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik ben geen trol elke van de pot gerukte mongool kan die 21+ toets halen
de mensen die mij een troll vinden tja zegt meer over jou dan over mij
Welke studie eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik ben geen trol elke van de pot gerukte mongool kan die 21+ toets halen
de mensen die mij een troll vinden tja zegt meer over jou dan over mij
Dit klopt volgens mij wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef strawberry_hill het volgende:
elke van de pot gerukte mongool kan die 21+ toets halen
Zulke mensen bestaan. Fok! zit er vol mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ontken meestal dat zulke mensen bestaan.
NIETES!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zulke mensen bestaan. Fok! zit er vol mee.
over wat?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef strawberry_hill het volgende:
ja daar gaan jullie dan weer grapjes over maken
Ik zal niet lachen als je HBO Natuurkunde doet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef strawberry_hill het volgende:
mijn opleiding want blijkbaar is leedvermaak jullie zuurstof
klopt. Ik zit echt niet alleen op FOK! om mensen te helpen, ook voor mijn eigen plezier.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef strawberry_hill het volgende:
mijn opleiding want blijkbaar is leedvermaak jullie zuurstof
Jij begon!! Met je clowns kapsel!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef strawberry_hill het volgende:
ja daar gaan jullie dan weer grapjes over maken
GEDIST! HAH!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel! En ik kan het weten want ik ben gestoord.
Bewijs het maar, jongedame!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel! En ik kan het weten want ik ben gestoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |