Sorry, wat?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:02 schreef strawberry_hill het volgende:
outcasts of society chillden mensen zoals ik
Ook lelijke gestoorde meisjes kunnen nuchtere mannen krijgen, wat dacht je van soort zoekt soort?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs ben jij hot. Of de mannen dronken.
Stop jij maar even met denken!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:02 schreef strawberry_hill het volgende:
ik verw8 niet zo snel gedissed te worden op fok ik d8 dat daar outcasts of society chillden mensen zoals ik
hahahahahahahahaahahhhahahahahahahquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Stop jij maar even met denken!!
Zelfs hier op fok heb je geen succes!!
Groetjes aan shrek!! Daaaaag Fiona!!
Je hebt gek en gek hè. De ene gek is de andere niet. Ik ben ook gek in de kop, maar ik zou ook meer meekrijgen dan TS.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook, toch willen mannen mij. Dat zegt niets.
Ik ontken meestal dat zulke mensen bestaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ook lelijke gestoorde meisjes kunnen nuchtere mannen krijgen, wat dacht je van soort zoekt soort?
t ging er bij mij meer over, dat je je post aan het editen was en dat dat vet sneaky ging en ons verraste...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik ben geen trol elke van de pot gerukte mongool kan die 21+ toets halen
de mensen die mij een troll vinden tja zegt meer over jou dan over mij
Welke studie eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik ben geen trol elke van de pot gerukte mongool kan die 21+ toets halen
de mensen die mij een troll vinden tja zegt meer over jou dan over mij
Dit klopt volgens mij wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef strawberry_hill het volgende:
elke van de pot gerukte mongool kan die 21+ toets halen
Zulke mensen bestaan. Fok! zit er vol mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ontken meestal dat zulke mensen bestaan.
NIETES!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zulke mensen bestaan. Fok! zit er vol mee.
over wat?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef strawberry_hill het volgende:
ja daar gaan jullie dan weer grapjes over maken
Ik zal niet lachen als je HBO Natuurkunde doet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef strawberry_hill het volgende:
mijn opleiding want blijkbaar is leedvermaak jullie zuurstof
klopt. Ik zit echt niet alleen op FOK! om mensen te helpen, ook voor mijn eigen plezier.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef strawberry_hill het volgende:
mijn opleiding want blijkbaar is leedvermaak jullie zuurstof
Jij begon!! Met je clowns kapsel!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef strawberry_hill het volgende:
ja daar gaan jullie dan weer grapjes over maken
GEDIST! HAH!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel! En ik kan het weten want ik ben gestoord.
Bewijs het maar, jongedame!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jawel! En ik kan het weten want ik ben gestoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |