In dat geval hoeven we ons bij jouw topics geen zorgen te maken om zuurstofgebrekquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef strawberry_hill het volgende:
mijn opleiding want blijkbaar is leedvermaak jullie zuurstof
Ik denk meer normale Fok!kers te hebben ontmoet dan die ene waarneming van jouquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik bewijs niets, daar moeten mensen zelf achter komen.
ja, maar jij zei dat er geen enkele gestoorde wasquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk meer normale Fok!kers te hebben ontmoet dan die ene waarneming van jou.
Ik ontken dat ze bestaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar jij zei dat er geen enkele gestoorde was
das wel een goeie, nu sta ik aan jouw kantquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ontken dat ze bestaan.
De waarneming van een zelfverklaarde gek vertrouw ik sowieso al niet.
Dat lijkt me heel normaalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
das wel een goeie, nu sta ik aan jouw kant
Jullie kapen het topic, ga weg, dit wordt genant hahaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik bewijs niets, daar moeten mensen zelf achter komen.
Overlopen naar ons winnende kamp, hè?quote:
quote:
quote:
HA! ik ben ne bij dat hoofdstuk met wiskunde!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen bevindt zich onder [ afbeelding ]
Iedereen normaal.
Goed, ik ben al weg.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:19 schreef Retronix het volgende:
[..]
Jullie kapen het topic, ga weg, dit wordt genant haha
omdat je hebt verloren?quote:
Oh, maar dat is normaalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
HA! ik ben ne bij dat hoofdstuk met wiskunde!
en ik snap er geen ZAK van...
mooi...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, maar dat is normaal.
Straks wordt het je allemaal duidelijk!
klopt, maar ik zei niet dat je geen winnaar was, alleen dat je had verlorenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Je kan winnen als een verliezer en verliezen als een winnaar.
En winnen als een winnaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Je kan winnen als een verliezer en verliezen als een winnaar.
en zo wachten we op reactie..quote:
vergeefs...quote:
Wij danken u zeer voor het openen van dit topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |