SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik zou niet durvenquote:
Ik vind Flippiee liefquote:
Hij wil iedereen besmetten met zijn herpes lip.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij deelt veel kusjes uit manslet
ik ben gewoon lief okquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij deelt veel kusjes uit manslet
Ik ga hem meehelpen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij wil iedereen besmetten met zijn herpes lip.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben soberso immuun voor herpes.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Van jou altijd, herpes of niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga hem meehelpen.Wil je een kusje bietsj?
Ik neem gewoon mijn g P_z meequote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat herpes op mn knokkels
Flippiee heeft zelf een kraterkop.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die durf ik niet te slaan want hij heeft een kraterkop zei Flippie
Nee, jij dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach ga je naar de udwowu meet op 23 maart?
Huh wat, jij zou komen toch?quote:
Ik zou wel willen vragen wanneer je verjaardag is maar het kan me niets schelenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:28 schreef Henkie94 het volgende:
Wejo da's vlak voor mein verjaardachghgh
jmrquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou wel willen vragen wanneer je verjaardag is maar het kan me niets schelenkus
Jaquote:
Dus je komt nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee hoor, DV heeft mij gewoon op zeker gezet.
Kleine orgie, moet kunnen. 30 man is ook een beetje veel he.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dus je komt niet
Jammer
Wie komen er uberhaupt nog dan. Volgens mij zijn we daar met z'n 5en straks
Dat zou mij niets verbazen neequote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dus je komt niet
Jammer
Alleen de echte echte autisten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dus je komt niet
Jammer
Jij komt wel toch?quote:
Dan moet ik helemaal daarheen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom bespreken jullie die meet niet in dat daarvoor bestemde topic?
Alsof die komt manquote:
Dat wordt dolle pret ik hoor het alquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof die komt man
P_z komt ook niet, geloof ik ook niks vanMaar Nectar sowieso niet
Moet kunnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou meid toch, het is wat hoor. Je plast zeker ook in flesjes?
Tuurlijk. Als Dv, Flippiee, Patje en Silk bij elkaar zijn is het altijd dolle pretquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat wordt dolle pret ik hoor het al
Dat is wel zo hahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als Dv, Flippiee, Patje en Silk bij elkaar zijn is het altijd dolle pret
Ach, ik ben niet voor AZ, maar ze verdienen wel enig respect nu ze als enige doorzijn in de Europaleague. Daarnaast heb ik sowieso wel meer met AZ dan met de meeste andere clubs. Heb ooit nog gewoond met uitzicht op het stadion, misschien is dat het (In dat jaar werden ze wel kampioenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel zo haha
Tevens waarom een AZ UI?Ik wist niet dat je voor AZ was
oei oei moet ik dat hier neerzettenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach wat heb jij gedaan vandaag? weinig gezien hier
Ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou meid toch, het is wat hoor. Je plast zeker ook in flesjes?
Gitaarles?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moe en morgen vroeg op voor les.
En voor mij?quote:
Die jongen zn wereld stort nu in, laat hem dat denkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Denken dat jij meer voor mij betekent dan KB
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die jongen zn wereld stort nu in, laat hem dat denken![]()
![]()
En al die uren in Mountain Blade dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Denken dat jij meer voor mij betekent dan KB
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En al die uren in Mountain Blade dan?![]()
De helft van de tijd zat jij ergens andersquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En al die uren in Mountain Blade dan?![]()
Weet ik het hoe multiplayer werktquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:47 schreef Beach het volgende:
[..]
De helft van de tijd zat jij ergens anders
iewl nee ik val niet op mannenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef JanPiraat het volgende:
Ooww het is een computerspelik dacht een intieme kampeersessie van jullie 2
Ik en manquote:
Beach mijn lekkere biseksuele weeabooquote:
waquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beach mijn lekkere biseksuele weeaboo
nee als in watquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom wa je wel met hem en zeg je tegen ons dat je geen smartphone hebt? :s
sssh baby ssshquote:
denken dat ik whatsappquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom wa je wel met hem en zeg je tegen ons dat je geen smartphone hebt? :s
watquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sssh baby sssh
no tears, only dreams now
Dit doet mij goedquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind PtR lief, hij is mijn jan als Jan er niet is.
Oh fijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind PtR lief, hij is mijn jan als Jan er niet is.
Matige redding.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tot jij weer terug bent uiteraard.
Mijn goedkeuring afkopen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh dear
Schadevergoeding of wat?![]()
hahaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Opeens verschijnt het bericht dat ik een PM heb. Verdwijnt net zo hard en ik heb ook geen PM..
Doe je wel soms. En ik bij jou wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo ik doe dat helemaal niet bij jou, ben ik nu fout bezig?
bah straks vind je dat streng zijn nog leukquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon zeggen dat ik mijn bek moet houden en kappen moet met emo zijn, nergens voor nodig. Lekker streng zijn, heb ik nodig.. En als ik zeur: zeggen dat ik zeur. Wees direct, maar wel lief.
.
Jij bij mij altijdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Doe je wel soms. En ik bij jou wel..
jij ook madamequote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slapen, tot later op de dag.
Slaap lekker jullie!
Slaap lekker popje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slapen, tot later op de dag.
Slaap lekker jullie!
Leraren zijn meestal streng.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:51 schreef Beach het volgende:
[..]
bah straks vind je dat streng zijn nog leuk
droomschrift naast je bed doe ik ookquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wou dat ik ze wist. Meestal zijn ze ok, vooral als ik vroeg wakker wordt en weer verder ga slapen.
Ik ben altijd vroeg.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haii Bwach, wat ben jij vroeg.
Ik stond heel lang niet in de top100 en gisteren was het raaK hoor .
Kille man deze.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb zoveel liefde voor KB dat ik voor de rest van de wereld niks voel sry ;$
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vooral zn agressieve kant is leuk hihi. net een boos poesje.
Oeii ripquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:41 schreef Beach het volgende:
Ik ga mijn JanP baardje maar scheren vandaag
Ik maak er voodoopoppetjes van.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeii ripbewaar je de haartjes wel in een boterhamzakje of potje ?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:35 schreef JanPiraat het volgende:
Ja maar mensen worden dan wel.doodsbang altijd als ik op handen en voeten sta.met mn kont in de lucht te grommen.
Ik weet wel wat ik zou wordenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat je niet bang zou worden als ik zo voor je sta
ze schrijft afgespeeld als afgespeeltquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
*volendammer meisje*
Nog maar een paar dagen geduld hebben en dan draait hij eindelijk in de bios! Na Breaking Dawn part 2 waarschijnlijk de geweldigste film van het jaar!
Boekenworm Blog: In de Spotlight (4): The Hunger Games
boekenwormblog.blogspot.com
dit mens
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:25 schreef Henkie94 het volgende:
Donderdag iets besteld, zou binnen 1 werkdag bezorgd worden. Kijk ik op MijnPakket, "verwachte bezorgdatum: ma 19 mrt 2012".![]()
![]()
![]()
IK BOOS
subsidiefilms he, krijg je dat van.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:49 schreef Beach het volgende:
[..]
ze schrijft afgespeeld als afgespeelt
wat heb je besteldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:25 schreef Henkie94 het volgende:
Donderdag iets besteld, zou binnen 1 werkdag bezorgd worden. Kijk ik op MijnPakket, "verwachte bezorgdatum: ma 19 mrt 2012".![]()
![]()
![]()
IK BOOS
drugsverslaafdequote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ondeugende boyzaadjes dan wel om je eigen plantjes te maken of wat ?
Stiekem in de wc dan maarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik hoopte vandaag, maar het komt pas maandag.
Zelfde genus maar andere plant.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Sage extract: THE alternative to relieve menopause symptoms
born: http://www.avogel.ca/en/a(...)ewsletter_jun_06.php
Neetokquote:
Ik ben geen weeabooquote:
Kinky hoorquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij dachten dat Furdi...
Gekkie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij dachten dat Furdi...
Gutti, gutti. Met jou?quote:
Ik raak jou ongeacht de situatie nooit aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:30 schreef Trollscience het volgende:
ik kom net terug van de kledingwinkel en ik werd bediend door een hetero, wie wil me aanraken?
kayquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik raak jou ongeacht de situatie nooit aan.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
The fuckquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:37 schreef Trollscience het volgende:
Heb daar trouwens 800 euro aan kleren, jezus wat een dure tent.
800 euro aan kleren?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:37 schreef Trollscience het volgende:
Heb daar trouwens 800 euro aan kleren, jezus wat een dure tent.
Vier nieuwe broeken, drie t-shirts, twee overhemden, een vest, een kort overhemd, vijf onderbroeken en een korte broek.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
The fuckwat heb je allemaal binnengehaald big spender ?
![]()
Vond het ook een beetje veel maar mijn stiefmoeder bleef maar doorzeiken (Je moet ook nieuwe shirts (terwijl ik er in januari nog had gehaaldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
800 euro aan kleren?In 1 keer?
Ik doe dat misschien in een paar jaar
Ach ja als zij betaaldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Vond het ook een beetje veel maar mijn stiefmoeder bleef maar doorzeiken (Je moet ook nieuwe shirts (terwijl ik er in januari nog had gehaald) en broeken en korte broek en blablabla) dus uiteindelijk stapelde de rekening zich wel op ja.
Joehoe.quote:
Joah. Wist alleen ineens niet meer hoe Hello Kitty eruit zag, dus mislukt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi! Ik zag hello kitty cupcake.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje is zo raarrrrrrrrrrrr. Laat hij zo zn piemel zien en vraagt hoe je die heet. Dus ik zeg zo: Dat is je piemel, zegt hij: Nee die bal??
Ik facepalmde mezelf en ging door met waar ik mee bezig was.
Had hij torsio aan zijn bal dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heeft hij van jou, viese ransaap.
Je hebt toch wel picturaten gemaakt toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje is zo raarrrrrrrrrrrr. Laat hij zo zn piemel zien en vraagt hoe je die heet. Dus ik zeg zo: Dat is je piemel, zegt hij: Nee die bal??
vieze pedo bah #ransaap #iewl #qqquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel picturaten gemaakt toch?
Dat is nog niets. Mijn broertje zat eens te janken omdat z'n lul stijf was, hij was een jaar of 4-5quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is nog niets. Mijn broertje zat eens te janken omdat z'n lul stijf was, hij was een jaar of 4-5
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is nog niets. Mijn broertje zat eens te janken omdat z'n lul stijf was, hij was een jaar of 4-5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Doet me denken aan borattttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me Commander.
hihiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik kan er niet van afblijven de afgelopen dagen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker albumpjeik kan er niet van afblijven de afgelopen dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |