Uh nee kijk eens naar het topicnrquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
[DWDD #322 donder op met felix
Deze was een miliseconde eerder
Moet je hem alleen reeksen en nr veranderen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die doe ik net dicht, deze was NET eerder
Hoe kan het dan zijn dat het nummer bij de mijne wel klopt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die doe ik net dicht, deze was NET eerder
Omdat jouw TT kut wasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat het nummer bij de mijne wel klopt?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je hem alleen reeksen en nr veranderen.
Deze dicht was makkelijker.
Als het goed is gaat het automatisch goed. TS van dit topic heeft het nummer misschien opgehoogd?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat het nummer bij de mijne wel klopt?
wie is die man überhauptquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:45 schreef BlueMage het volgende:
Waarom is steeds die rottende berg vleesix in de studio als er wat loos is met de PvdA?
Zal ik doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gebruik dan de goeie knop volgende keer.
Die hele TT is een faal.quote:
Shaggyquote:
quote:
zeikerdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:49 schreef hexje het volgende:
Volgens mij met het topicnummer ook tussen de [ ].
Joh, is de Vara links? En de paus, is die katholiek?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:50 schreef OProg het volgende:
PvdA onderwerp en nu weer een filmpje over de regering en de premier.
Ze voldoen aardig aan het linkse beeld dat een groot deel van het land van dwdd heeft.
Anders hoogt het niet automatisch op.quote:
Ja dacht ook aan iddd, maar welke ook al weer?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Oscar Harris heeft ook wel een hitje gehad hoor.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dacht ook aan iddd, maar welke ook al weer?
Daar zeg ik toch niks over. Het is grappig dat ze het zo duidelijk bevestigen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Joh, is de Vara links? En de paus, is die katholiek?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:54 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Mijn Chinees heeft het altijd over witte lijst
gniffelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:54 schreef claus_johann het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:54 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Calipso is ook een lekker ijsje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:55 schreef alors het volgende:
Hahah Disco Calipsoik kende het niet maar het klink epic
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:54 schreef hexje het volgende:
Oscar doet mij denken aan het hoofd van de schreeuw. [ afbeelding ]
dsikrimienazi!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:57 schreef BlueMage het volgende:
Dit intereseert me dus echt niet, muziek is ook absoluut niet m'n smaak.
gastquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:59 schreef claus_johann het volgende:
Zo net een politieke Uncle Fester, nu een zwarte Lurch
Daarom zit zij daar en zitten wij zuur te doen in een topic.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:00 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat is Sylvana toch belangrijk.
Ze heeft nog wel speciaal voor jou haar bril afgezet.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:00 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat is Sylvana toch belangrijk.
Wanneer ging de dwdd wel ergens over?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:07 schreef BlueMage het volgende:
Man man slechte uitzending deze, gaat allemaal nergens over.
Idd, een dramatische uitzending. Meestal kan het na Felix niet slechter, maar nu is het nog bijna het geval ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:08 schreef wdn het volgende:
Is maar goed dat het een VI dag is
Wat een rampuitzending.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:08 schreef Marcoss het volgende:
Gewoon het nummer van Lior letterlijk vertaald toch?
VIquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:08 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ wdn
Nee man, het is Voice Kids straks !
Daar lijkt het wel op jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:08 schreef Marcoss het volgende:
Gewoon het nummer van Lior letterlijk vertaald toch?
Ik vind hem zo raar, wel grappig, maar ik heb serieus wel een beetje medelijden met hem als ie echt zo isquote:
Het is gespeeld hoor, ook nu weer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem zo raar, wel grappig, maar ik heb serieus wel een beetje medelijden met hem als ie echt zo is
Ja maar bij dat andere programma, over vrouwen, deed ie ook gewoon zoquote:
Haha.. die uitzending met die EO droeftoeter met die lange nek... die mooi boy...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar bij dat andere programma, over vrouwen, deed ie ook gewoon zo
Het gaat al tijden nergens over. Ik vraag me af wanneer ze het programma gaan hernoemen tot DWDD Boulevard. Kleffe boel.quote:
Als het anders zo zou zijn dat Felix langer aan het woord was geweest, is dat inderdaad gelukkig jaquote:
Straks VI met jou, dat wordt pas kut.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij vindt het dus altijd een kutprogramma?
Dan ga je wat anders kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks VI met jou, dat wordt pas kut.
Oh God komt ie weer langs ...?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks VI met jou, dat wordt pas kut.
quote:
een kut is toch zuur?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:22 schreef padlarf het volgende:
gewoon kut
inb4 de mensen die klagen dat iedereen zo zuur is hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |