quote:Vluchtgegevens pleiten John Travolta vrij
AMSTERDAM - John Travolta was niet in Los Angeles op de dag dat hij daar een masseur zou hebben aangerand. Dat blijkt uit vluchtgegevens van de privéjet van de acteur.
Volgens de vluchtgegevens, waar de Amerikaanse website TMZ de hand op heeft weten te leggen, vertrok Travolta op de avond van 15 januari uit Los Angeles en landde hij de volgende ochtend heel vroeg in New York. De vermeende aanranding zou volgens de masseur in de ochtend van 16 januari zijn gebeurd in het Beverly Hills Hotel, maar het ziet er dus naar uit dat Travolta op dat moment helemaal niet aan de westkust was.
De masseur, die anoniem wil blijven, heeft een rechtszaak tegen de 58-jarige Travolta aangespannen omdat de acteur hem tijdens een massage zou hebben betast. Hij eist een schadevergoeding van twee miljoen dollar.
Niet alleen de vluchtgegevens pleiten Travolta vrij in deze zaak. Ook zou er bewijs zijn dat hij 16 januari in het Greenwich Hotel in New York verbleef en is er een rekening opgedoken van de uitgebreide maaltijd die hij die avond nuttigde in het plaatselijke Chinese restaurant Mr. Chow.
quote:Vluchtgegevens pleiten John Travolta vrij.
John Travolta was niet in Los Angeles op de dag dat hij daar een masseur zou hebben aangerand. Dat blijkt uit vluchtgegevens van de privéjet van de acteur.
Volgens de vluchtgegevens, waar de Amerikaanse website TMZ de hand op heeft weten te leggen, vertrok Travolta op de avond van 15 januari uit Los Angeles en landde hij de volgende ochtend heel vroeg in New York. De vermeende aanranding zou volgens de masseur in de ochtend van 16 januari zijn gebeurd in het Beverly Hills Hotel, maar het ziet er dus naar uit dat Travolta op dat moment helemaal niet aan de westkust was.
De masseur, die anoniem wil blijven, heeft een rechtszaak tegen de 58-jarige Travolta aangespannen omdat de acteur hem tijdens een massage zou hebben betast. Hij eist een schadevergoeding van twee miljoen dollar.
Niet alleen de vluchtgegevens pleiten Travolta vrij in deze zaak. Ook zou er bewijs zijn dat hij 16 januari in het Greenwich Hotel in New York verbleef en is er een rekening opgedoken van de uitgebreide maaltijd die hij die avond nuttigde in het plaatselijke Chinese restaurant Mr. Chow.
Wat geloof je niet ?quote:
Lijkt me HEEEEL onwaarschijnlijk, beetje dure wip.quote:Volgens Zanzi was Travolta op dat schip en zou hij de man 12.000 dollar hebben aangeboden voor seks.
Zal wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:22 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - John Travolta mocht drie jaar lang de wellnessruimte van een hotel in New York niet betreden nadat hij mannelijk personeel had lastiggevallen.
Dit claimt een voormalig medewerker van het sjieke Peninsula Hotel in New York.
"John wilde altijd gemasseerd worden door mannen, maar op een gegeven moment weigerde al het personeel vanwege zijn ongepaste gedrag", laat masseur Michael Caputo weten aan NY Daily News.
De Pulp Fiction-ster zou begin 2000 op de zwarte lijst van het superluxe wellnessgedeelde in het hotel zijn beland. Volgens Johns advocaat is hier niets van waar: "John heeft zich altijd netjes gedragen en is nooit geweigerd. Hij was er zes maanden geleden nog."
Inmiddels hebben al drie mannelijke masseurs de 58-jarige filmster aangeklaagd. John zou ze hebben betast tijdens massages en hen geld hebben geboden voor seks.
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
eergisteren nog probeerde hij mij ook geld te bieden voor seks, ik ben een emotioneel wrak en inmiddels alcoholist en heb ongeveer 15 miljoen dollar nodig om weer te kunnen slapen 's nachts
Dat dus, daarom geloof ik geen klap van dat hele verhaal. En ALS hij er voor had willen betalen, had hij wel een discreet bureau gebeld lijkt me.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:17 schreef wonderer het volgende:
Ik snap er geen fuck van. Er zijn waarschijnlijk zat mensen die WEL zijn sigaar willen roken, waarom zou hij dan mannen moeten betalen die ook nog eens niet willen?
geld zat dus idd.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dus, daarom geloof ik geen klap van dat hele verhaal. En ALS hij er voor had willen betalen, had hij wel een discreet bureau gebeld lijkt me.
quote:Score one for John Travolta.
The first of three sexual battery accusers has moved to dismiss his own lawsuit against the movie legend. The anonymous masseur did not give a reason.
Bron
Hoezo? Mischien kickt ie wel op sex met een onbekende waar ie opeens een stiffy van krijgt. Denk maar aan Hugh Grant die op straathoeren geilde. En dat die masseur besluit om van de rechtzaak af te zien kan tig oorzaken hebben. Eerste waar ik aan denk zijn bedreigingen vanuit de Scientology Church want daar zijn ze goed in als hun iets niet zint.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dus, daarom geloof ik geen klap van dat hele verhaal. En ALS hij er voor had willen betalen, had hij wel een discreet bureau gebeld lijkt me.
En dan bij drie verschillende masseurs? Ja, misschien heeft Johne en masseurfetish, dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoezo? Mischien kickt ie wel op sex met een onbekende waar ie opeens een stiffy van krijgt. Denk maar aan Hugh Grant die op straathoeren geilde. En dat die masseur besluit om van de rechtzaak af te zien kan tig oorzaken hebben. Eerste waar ik aan denk zijn bedreigingen vanuit de Scientology Church want daar zijn ze goed in als hun iets niet zint.
Dat is hetzelfde als seks zoeken via Marktplaats.quote:Volgens de man, die anoniem wenst te blijven, zocht John contact met hem via Craigslist.
Betrapt is toch iets anders dan dat iemand opeens een paar miljoen van je eistquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:23 schreef tong80 het volgende:
Hugh Grant werd ook betrapt met een zwarte straathoer.
George Michael deed ook rare dingen in een toilet van een benzinestation.
Ja, het feit dat John Travolta aan de andere kant van het land was heeft er vast niets mee te maken...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie Sjonnie er best voor aan. Die man is een grote labielo en spoort niet, en denkt wellicht dat ie godalmachtig is mede door zijn status als acteur en zijn hoge rang bij de SC. Ik heb een vermoeden dat het waar is (niet alle beschuldigingen waarschijnlijk). Dat die ene beschuldiging is ingetrokken is wellicht vanwege bedreigingen vanuit de SC want hun deinzen nergens voor terug, zelfs niet voor moord en bedreigingen naar familieleden.
Net alsof dat wat zegt, dat bewijs wil niks zeggen of hij moet op een publieke vlucht economic class hebben gezeten tussen het klootjesvolk dan ben ik overtuigd. Iemand met zijn achtergrond, macht en geld kan zo aan dat zogenaamde bewijs komen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het feit dat John Travolta aan de andere kant van het land was heeft er vast niets mee te maken...
Incest met Suske en Wiske ?quote:
Ja, de national enquirer... daar kun je zoiets van verwachtenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Een foto uit de jaren '90 en hij deed niet erg zijn best om onherkenbaar te zijn.
Wat een heksenjacht.
Wel handig dat jij hem persoonlijk zo goed kent en totaal niet uitgaat van wat er in de roddelbladen staat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind die heksenjacht net goed voor hem. Meneer denkt vast dat ie almachtig is door zijn status als acteur en hoge pief binnen de Scientology Kerk. De dood van zijn zoon zou ook nog eens gedeeltelijk zijn eigen schuld kunnen zijn want door het Scientology-geloof van zijn ouders heeft die jongen niet de medicatie gekregen die hem had kunnen redden. De dood van zijn zoon is voorspeld, zelfs zijn broer had vaak ruzie met hem hierover. Een mentale ziekte moet behandeld worden met spirituele genezing en het gebruik van elke medicatie of traditionele therapie wordt door SC afgewezen.
Afijn..nog ff dan is Tom Cruise ook aan de beurt![]()
Tijd om uit de kast te komen want ze kunnen ook ook bi zijn natuurlijk. Twee wereldvreemde en hypocriete mannetjes bijelkaar Sjonnie en Tommieverder heb ik niks tegen homo's.
Aannames zijn idd ook zo verstandigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wel handig dat jij hem persoonlijk zo goed kent en totaal niet uitgaat van wat er in de roddelbladen staat.
Ik lees zelden de roddelbladen eerlijk gezegd maar ik vang wel eens wat op via i-net. Verder weet ik eea. over de Scientology thats all. Iemand die diep in die kerk zit heeft al geen gezond verstand meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wel handig dat jij hem persoonlijk zo goed kent en totaal niet uitgaat van wat er in de roddelbladen staat.
Omdat mannen die het wel zouden willen waarschijnlijk hun mond er niet over zouden houden.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:17 schreef wonderer het volgende:
Ik snap er geen fuck van. Er zijn waarschijnlijk zat mensen die WEL zijn sigaar willen roken, waarom zou hij dan mannen moeten betalen die ook nog eens niet willen?
quote:John Travolta hit with new claims of 'secret six year gay affair with pilot in the Eighties'
John Travolta had a six year gay affair with his pilot - according to an explosive new report.
The actor is said to have had a long-term relationship with Doug Gotterba in the Eighties - before the actor's marriage to Kelly Preston in 1991.
The claims are made in the new issue of the National Enquirer - by Gotteba's ex-boyfriend and Travolta's former secretary.
quote:"Doug said he hated sleeping with John as his body was very hairy and he didn’t like the way he smelled.
"John would also become very heavy between movies.
"Doug said he was huge and it turned him off.
Hele verhaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |