En al die vrouwen van middelbare leeftijd momenteel die posters op hun kamers hadden ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:26 schreef Jellereppe het volgende:
En? Laat die man lekker homo zijn. Hij doet er niemand kwaad mee.
Bedoel je zoiets?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
En al die vrouwen van middelbare leeftijd momenteel die posters op hun kamers hadden ?
Dan voel je je toch verneukt.
Wie is dat?quote:
Een vrouw van middelbare leeftijd die misschien een poster van George Clooney boven haar bed heeft/had hangen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is dat?
En ja, ik had posters van John Travolta vroegermaakt me niet uit, hij is nog steeds leuk.
Die vind ik niet eens leuk, dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een vrouw van middelbare leeftijd die misschien een poster van George Clooney boven haar bed heeft/had hangen.
En ook al doet ze dat, wat dan nog?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een vrouw van middelbare leeftijd die misschien een poster van George Clooney boven haar bed heeft/had hangen.
Tieneridolen? Het lokale bejaardenhuis hier heeft een Clooneyfanclub.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:50 schreef Cavalinho het volgende:
Wat hebben posters van tiener idolen in hemelsnaam te maken met real life?
Wat heeft real life in dit subforum te zoeken ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:50 schreef Cavalinho het volgende:
Wat hebben posters van tiener idolen in hemelsnaam te maken met real life?
Ik wilde zeggen dat dit soort onzin ook niks in NWS te zoeken heeft. Maar ik zat verkeerd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft real life in dit subforum te zoeken ?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat dit soort onzin ook niks in NWS te zoeken heeft. Maar ik zat verkeerd.
Je weet dat het een grapje is, hé!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vind ik niet eens leuk, dus ik voel me niet aangesproken
Jullie denken dat sterren geen echte mensen zijn ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft real life in dit subforum te zoeken ?
Ik zie het verschil tussen een grap en serieusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je weet dat het een grapje is, hé!
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het verschil tussen een grap en serieus
Dus als je naar een homobar of lesbobar gaat ben je automatisch ook homo/lesbisch ? Echt wat een kletsverhaal weer ditquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:04 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - John Travolta zou een mannelijke masseur hebben benaderd voor seks.
Dat meldt The National Enquirer. Travolta zou de man daarnaast geld hebben geboden in ruil voor seks. "Het was meer dan duidelijk dat John Travolta seksuele intenties had, en mij daarvoor wilde betalen,” onthult een man in het showbizzmagazine.
Volgens de man, die anoniem wenst te blijven, zocht John contact met hem via Craigslist. Nadat er een afspraak werd gemaakt, haalde de From Paris with Love-acteur de man op. Travolta zou bij aankomst in het Hilton Hotel in Beverly Hills de man 200 dollar voor zijn ‘diensten’ betalen.
Het gerucht dat John (58) op mannen valt doet al een paar jaar de ronde. In 2010 staken de geruchten op toen Robert Randolph een boek schreef over homosauna’s in Hollywood. Volgens de auteur was Travolta daar zeer regelmatig te vinden.
In 2006 werd de acteur door een fotograaf op de gevoelige plaat vastgelegd toen hij zijn toenmalige babysitter Jeff Kathrein op de mond zoende.
[ afbeelding ]
Nou, een homosauna stap je niet per ongeluk binnen omdat ze er lekker Palm op de tap hebben hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dus als je naar een homobar of lesbobar gaat ben je automatisch ook homo/lesbisch ? Echt wat een kletsverhaal weer ditDuidelijk dat die mafkees die dit verzonnen heeft geld nodig had ofzo
Als hij er, gesteld dat het waar is, zo krampachtig mee omgaat en doet alsof het iets is om je voor te schamen, doet hij er weldegelijk veel mensen kwaad mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:26 schreef Jellereppe het volgende:
En? Laat die man lekker homo zijn. Hij doet er niemand kwaad mee.
Je KUNT naar een homosauna gaan als je je ongemakkelijk voelt bij vrouwen of als manlijke celeb geen zin hebt in hysterische vrouwen...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, een homosauna stap je niet per ongeluk binnen omdat ze er lekker Palm op de tap hebben hoor.
Nee. Echt. Nee. Je gaat niet naar een homosauna voor de rust. Enig idee waar een homosauna voor is opgericht?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef Cavalinho het volgende:
Ik weet niet of hij er krampachtig mee omgaat als hij gewoon naar een homosauna gaat. Het zijn juist media die er iets ergs van maken, door het te brengen alsof hij iets verkeerds doet.
Overigens is het verhaal van de OP denk ik gewoon uit de duim gezogen. Gezien Craigslist en bedrag.
[..]
Je KUNT naar een homosauna gaan als je je ongemakkelijk voelt bij vrouwen of als manlijke celeb geen zin hebt in hysterische vrouwen...
Geen idee of het bij hem ook het geval is, maar er zijn idd wel redenen te bedenken waarom een hetero binnen
Dan is de reden dat een hetero naar zo'n sauna gaat, dus dat hij bi is. En nee, daar is niets mis mee, maar dat is er ook niet met Jan Smit die zich laat pijpen in een Volendams toilet, door de dame die later zijn vrouw werd, noch met Belinda's ezel die onterecht geacht werd het slachtoffer te zijn van verkrachting door een perverse onverlaat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:44 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ben homo en maak gebruik van homo "massage salons" dus ja, maar blijft dat heteros zo hun redenen kunnen hebben en uit eigen ervaring weet ik ook dat veel heteros helemaal niet zo kieskeurig meer zijn als het om lust gaat.![]()
Daarmee zijn ze niet ineens homo, alleen hebben ze geen bezwaar tegen bevrediging door een man.
En verder blijft:"So what?" Alleen omdat het een celeb is, is het plots iets byzonders ofzo?
Bovendien gaat het om geruchten gebaseerd op wat mensen beweren (zowel de OP als dat hij naar homosaunas zou gaan). Ze kunnen wel zoveel beweren.
Ik heb niks met hoerenlopers.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 05:33 schreef CARLAK het volgende:
Tong80. Waarom deze ophef? Mocht het zo zijn, laat die man. Er zijn volgens mij heel wat mannen die betaalde sex hebben. Wat is je punt?
Wat vragen ze zich daar wel dan? Hoe zijn die prijzen in die gebieden? En wat ik me ook altijd afvraag is waar de mensen met de ''gewone'' banen daar in de buurt dan leven. Ik bedoel, die zijn toch ook nodig. Maar die leven dan in de buitenwijken zeker?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:11 schreef Cavalinho het volgende:
200 dollar is geen realistisch bedrag in Beverly Hills. Niet voor een massage en niet voor sex, dus het lijkt mij een uit de duim gezogen verhaal.
Een leven in Los Angeles kan ik in elk geval al vergetenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:23 schreef Cavalinho het volgende:
Het is achteraf idd niet zo onrealistisch als je zoekt naar goedkoop. Ik ben gewoon gewend om zelf veel meer uit te geven en ik neem aan dat iemand als John Travolta daar ook niet zo'n moeite mee heeft en niet Craigslist afgaat voor zoiets. Maar ik ken hem niet persoonlijk.
Wat kosten en inkomen betreft heb je hier een leidraad, maar dit raakt wel erg off topic.
http://www.city-data.com/city/Beverly-Hills-California.html
http://www.city-data.com/city/Los-Angeles-California.html
quote:De Amerikaanse filmster John Travolta is aangeklaagd voor het aanranden van een nog onbekende masseur. De man heeft een claim van 2 miljoen dollar (ongeveer 1,53 miljoen euro) ingediend. Dat blijkt uit documenten die in het bezit zijn van persbureau Reuters.
De masseur zegt dat de 58-jarige Travolta hem in januari tijdens een massage in de hotelkamer van het Beverly Hills Hotel in Los Angeles heeft betast.
Travolta's woordvoerder noemt de aanklacht een 'op niets gebaseerde leugen'. De acteur was op de bewuste dag niet in de staat Californië, aldus de raadsman.
Bron
nu.nlquote:Mogelijk meer slachtoffers Travolta
Laatste update: 9 mei 2012 20:09 info
AMSTERDAM - John Travolta heeft nog meer slachtoffers gemaakt. Dat zegt advocaat Okorie Okorocha, die twee masseurs bijstaat die zeggen te zijn aangerand door de acteur.
Okorocha is benaderd door meerdere mensen die mogelijk ook stappen willen ondernemen tegen de 58-jarige acteur.
De raadsman zegt contact te hebben met 'mensen, voornamelijk mannen', die informatie hebben over onzedelijk gedrag van Travolta. "Ik heb getuigen en mogelijke aanklagers aan de telefoon gehad uit vrijwel elke staat", vertelt Okorocha aan de Amerikaanse entertainmentsite Radar Online. "Ik onderzoek eerst hun claims voor ik eventueel actie onderneem."
Het eerste vermeende slachtoffer van de Grease-acteur kwam vrijdag naar buiten met zijn verhaal. Zowel hij als de masseur die Travolta later aanklaagde, eist twee miljoen dollar.
Geruchten
De advocaat van Travolta wil in ieder geval een tegenaanklacht indienen tegen de eerste aanklager. Hij kan naar eigen zeggen bewijzen dat Travolta niet in Los Angeles was toen het voorval zou hebben plaatsgevonden.
Al jaren gaan geruchten dat Travolta homoseksueel is. De acteur trouwde in 1991 met Kelly Preston, met wie hij drie kinderen kreeg.
Las ik ook op een Engelse site inderdaad. In het eerste geval zat hij in New York in een restaurant en in het tweede geval was hij bij een gala of zoiets.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:24 schreef Son-Goku het volgende:
Inmiddels is gebleken dat john toch gefotograveerd is door paparazi ergens anders ten tijde dat het incident met de masseur zou zijn?
http://www.etonline.com/n(...)lt_Claims/index.html
quote:Vluchtgegevens pleiten John Travolta vrij
AMSTERDAM - John Travolta was niet in Los Angeles op de dag dat hij daar een masseur zou hebben aangerand. Dat blijkt uit vluchtgegevens van de privéjet van de acteur.
Volgens de vluchtgegevens, waar de Amerikaanse website TMZ de hand op heeft weten te leggen, vertrok Travolta op de avond van 15 januari uit Los Angeles en landde hij de volgende ochtend heel vroeg in New York. De vermeende aanranding zou volgens de masseur in de ochtend van 16 januari zijn gebeurd in het Beverly Hills Hotel, maar het ziet er dus naar uit dat Travolta op dat moment helemaal niet aan de westkust was.
De masseur, die anoniem wil blijven, heeft een rechtszaak tegen de 58-jarige Travolta aangespannen omdat de acteur hem tijdens een massage zou hebben betast. Hij eist een schadevergoeding van twee miljoen dollar.
Niet alleen de vluchtgegevens pleiten Travolta vrij in deze zaak. Ook zou er bewijs zijn dat hij 16 januari in het Greenwich Hotel in New York verbleef en is er een rekening opgedoken van de uitgebreide maaltijd die hij die avond nuttigde in het plaatselijke Chinese restaurant Mr. Chow.
quote:Vluchtgegevens pleiten John Travolta vrij.
John Travolta was niet in Los Angeles op de dag dat hij daar een masseur zou hebben aangerand. Dat blijkt uit vluchtgegevens van de privéjet van de acteur.
Volgens de vluchtgegevens, waar de Amerikaanse website TMZ de hand op heeft weten te leggen, vertrok Travolta op de avond van 15 januari uit Los Angeles en landde hij de volgende ochtend heel vroeg in New York. De vermeende aanranding zou volgens de masseur in de ochtend van 16 januari zijn gebeurd in het Beverly Hills Hotel, maar het ziet er dus naar uit dat Travolta op dat moment helemaal niet aan de westkust was.
De masseur, die anoniem wil blijven, heeft een rechtszaak tegen de 58-jarige Travolta aangespannen omdat de acteur hem tijdens een massage zou hebben betast. Hij eist een schadevergoeding van twee miljoen dollar.
Niet alleen de vluchtgegevens pleiten Travolta vrij in deze zaak. Ook zou er bewijs zijn dat hij 16 januari in het Greenwich Hotel in New York verbleef en is er een rekening opgedoken van de uitgebreide maaltijd die hij die avond nuttigde in het plaatselijke Chinese restaurant Mr. Chow.
Wat geloof je niet ?quote:
Lijkt me HEEEEL onwaarschijnlijk, beetje dure wip.quote:Volgens Zanzi was Travolta op dat schip en zou hij de man 12.000 dollar hebben aangeboden voor seks.
Zal wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:22 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - John Travolta mocht drie jaar lang de wellnessruimte van een hotel in New York niet betreden nadat hij mannelijk personeel had lastiggevallen.
Dit claimt een voormalig medewerker van het sjieke Peninsula Hotel in New York.
"John wilde altijd gemasseerd worden door mannen, maar op een gegeven moment weigerde al het personeel vanwege zijn ongepaste gedrag", laat masseur Michael Caputo weten aan NY Daily News.
De Pulp Fiction-ster zou begin 2000 op de zwarte lijst van het superluxe wellnessgedeelde in het hotel zijn beland. Volgens Johns advocaat is hier niets van waar: "John heeft zich altijd netjes gedragen en is nooit geweigerd. Hij was er zes maanden geleden nog."
Inmiddels hebben al drie mannelijke masseurs de 58-jarige filmster aangeklaagd. John zou ze hebben betast tijdens massages en hen geld hebben geboden voor seks.
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
eergisteren nog probeerde hij mij ook geld te bieden voor seks, ik ben een emotioneel wrak en inmiddels alcoholist en heb ongeveer 15 miljoen dollar nodig om weer te kunnen slapen 's nachts
Dat dus, daarom geloof ik geen klap van dat hele verhaal. En ALS hij er voor had willen betalen, had hij wel een discreet bureau gebeld lijkt me.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:17 schreef wonderer het volgende:
Ik snap er geen fuck van. Er zijn waarschijnlijk zat mensen die WEL zijn sigaar willen roken, waarom zou hij dan mannen moeten betalen die ook nog eens niet willen?
geld zat dus idd.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dus, daarom geloof ik geen klap van dat hele verhaal. En ALS hij er voor had willen betalen, had hij wel een discreet bureau gebeld lijkt me.
quote:Score one for John Travolta.
The first of three sexual battery accusers has moved to dismiss his own lawsuit against the movie legend. The anonymous masseur did not give a reason.
Bron
Hoezo? Mischien kickt ie wel op sex met een onbekende waar ie opeens een stiffy van krijgt. Denk maar aan Hugh Grant die op straathoeren geilde. En dat die masseur besluit om van de rechtzaak af te zien kan tig oorzaken hebben. Eerste waar ik aan denk zijn bedreigingen vanuit de Scientology Church want daar zijn ze goed in als hun iets niet zint.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dus, daarom geloof ik geen klap van dat hele verhaal. En ALS hij er voor had willen betalen, had hij wel een discreet bureau gebeld lijkt me.
En dan bij drie verschillende masseurs? Ja, misschien heeft Johne en masseurfetish, dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoezo? Mischien kickt ie wel op sex met een onbekende waar ie opeens een stiffy van krijgt. Denk maar aan Hugh Grant die op straathoeren geilde. En dat die masseur besluit om van de rechtzaak af te zien kan tig oorzaken hebben. Eerste waar ik aan denk zijn bedreigingen vanuit de Scientology Church want daar zijn ze goed in als hun iets niet zint.
Dat is hetzelfde als seks zoeken via Marktplaats.quote:Volgens de man, die anoniem wenst te blijven, zocht John contact met hem via Craigslist.
Betrapt is toch iets anders dan dat iemand opeens een paar miljoen van je eistquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:23 schreef tong80 het volgende:
Hugh Grant werd ook betrapt met een zwarte straathoer.
George Michael deed ook rare dingen in een toilet van een benzinestation.
Ja, het feit dat John Travolta aan de andere kant van het land was heeft er vast niets mee te maken...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie Sjonnie er best voor aan. Die man is een grote labielo en spoort niet, en denkt wellicht dat ie godalmachtig is mede door zijn status als acteur en zijn hoge rang bij de SC. Ik heb een vermoeden dat het waar is (niet alle beschuldigingen waarschijnlijk). Dat die ene beschuldiging is ingetrokken is wellicht vanwege bedreigingen vanuit de SC want hun deinzen nergens voor terug, zelfs niet voor moord en bedreigingen naar familieleden.
Net alsof dat wat zegt, dat bewijs wil niks zeggen of hij moet op een publieke vlucht economic class hebben gezeten tussen het klootjesvolk dan ben ik overtuigd. Iemand met zijn achtergrond, macht en geld kan zo aan dat zogenaamde bewijs komen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het feit dat John Travolta aan de andere kant van het land was heeft er vast niets mee te maken...
Incest met Suske en Wiske ?quote:
Ja, de national enquirer... daar kun je zoiets van verwachtenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Een foto uit de jaren '90 en hij deed niet erg zijn best om onherkenbaar te zijn.
Wat een heksenjacht.
Wel handig dat jij hem persoonlijk zo goed kent en totaal niet uitgaat van wat er in de roddelbladen staat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind die heksenjacht net goed voor hem. Meneer denkt vast dat ie almachtig is door zijn status als acteur en hoge pief binnen de Scientology Kerk. De dood van zijn zoon zou ook nog eens gedeeltelijk zijn eigen schuld kunnen zijn want door het Scientology-geloof van zijn ouders heeft die jongen niet de medicatie gekregen die hem had kunnen redden. De dood van zijn zoon is voorspeld, zelfs zijn broer had vaak ruzie met hem hierover. Een mentale ziekte moet behandeld worden met spirituele genezing en het gebruik van elke medicatie of traditionele therapie wordt door SC afgewezen.
Afijn..nog ff dan is Tom Cruise ook aan de beurt![]()
Tijd om uit de kast te komen want ze kunnen ook ook bi zijn natuurlijk. Twee wereldvreemde en hypocriete mannetjes bijelkaar Sjonnie en Tommieverder heb ik niks tegen homo's.
Aannames zijn idd ook zo verstandigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wel handig dat jij hem persoonlijk zo goed kent en totaal niet uitgaat van wat er in de roddelbladen staat.
Ik lees zelden de roddelbladen eerlijk gezegd maar ik vang wel eens wat op via i-net. Verder weet ik eea. over de Scientology thats all. Iemand die diep in die kerk zit heeft al geen gezond verstand meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wel handig dat jij hem persoonlijk zo goed kent en totaal niet uitgaat van wat er in de roddelbladen staat.
Omdat mannen die het wel zouden willen waarschijnlijk hun mond er niet over zouden houden.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:17 schreef wonderer het volgende:
Ik snap er geen fuck van. Er zijn waarschijnlijk zat mensen die WEL zijn sigaar willen roken, waarom zou hij dan mannen moeten betalen die ook nog eens niet willen?
quote:John Travolta hit with new claims of 'secret six year gay affair with pilot in the Eighties'
John Travolta had a six year gay affair with his pilot - according to an explosive new report.
The actor is said to have had a long-term relationship with Doug Gotterba in the Eighties - before the actor's marriage to Kelly Preston in 1991.
The claims are made in the new issue of the National Enquirer - by Gotteba's ex-boyfriend and Travolta's former secretary.
quote:"Doug said he hated sleeping with John as his body was very hairy and he didn’t like the way he smelled.
"John would also become very heavy between movies.
"Doug said he was huge and it turned him off.
Hele verhaal
Hij komt er niet echt goed vanaf neequote:Op donderdag 7 juni 2012 07:40 schreef Karina het volgende:
Oh, het zal maar over je gezegd worden, arme John:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan had hij het niet moeten doen.quote:"Doug said he hated sleeping with John as his body was very hairy and he didn’t like the way he smelled.
Die Doug heeft zes jaar een relatie met hem en nu gaat ie lopen huilen dat ie hem niet lekker vond ruiken? Wat triest zegquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Geld stinkt blijkbaar NIETquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die Doug heeft zes jaar een relatie met hem en nu gaat ie lopen huilen dat ie hem niet lekker vond ruiken? Wat triest zeg
quote:John Travolta is opnieuw in opspraak geraakt. De acteur wordt voor de rechter gesleept door een man die een boek schreef over Travolta's vermeende seksuele activiteiten.
Robert Randolph is verantwoordelijk voor het boek You'll Never Spa in This Town Again, waarin hij beschrijft hoe Travolta seks had met andere mannen, onder wie hijzelf.
Randolph beweert dat de acteur hem tegenwerkte toen hij de bundel wilde uitbrengen. Zo zou Travolta hebben gezegd dat Randolph niet goed bij zijn hoofd is en in het gekkenhuis heeft gezeten.
De man stelt dat Travolta er op die manier voor wilde zorgen dat niemand het boek zou kopen. Volgens Randolph werkte het plan van de acteur en werden winkeliers afgeschrikt door de verhalen.
Het team van Travolta laat weten dat de aanklacht 'absurd' en 'belachelijk' is.
Bron
Het is echt zo een filmkusquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe John hier ook zijn best doet om zijn vrouw niet op haar mond te kussen
[ afbeelding ]
Wel eerlijk blijven hè.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe John hier ook zijn best doet om zijn vrouw niet op haar mond te kussen
[ afbeelding ]
Wat doet ie toch met zijn haar? Lijkt wel alsof ie er schoenpoets insmeert.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel eerlijk blijven hè.![]()
[ afbeelding ]
Het is niet mannelijk en in onze maatschappij is mannelijk het hoogste goed, dus daar moet altijd naar gestreefd worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:46 schreef zuurtjuuh het volgende:
Waarom word er altijd zo spannend over gedaan als jongens/mannen op hetzelfde geslacht vallen?
Los daarvan is het in deze situatie niet per se het feit dat iemand op mannen valt, maar het feit dat een reeds lang getrouwde man dit op alle mogelijke manieren lijkt te willen verbergenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is niet mannelijk en in onze maatschappij is mannelijk het hoogste goed, dus daar moet altijd naar gestreefd worden.
Ja, en dit doet ie wegens de afkeuring van de maatschappij.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Los daarvan is het in deze situatie niet per se het feit dat iemand op mannen valt, maar het feit dat een reeds lang getrouwde man dit op alle mogelijke manieren lijkt te willen verbergen
Ja, dacht de rest er ook maar zo overquote:Op woensdag 5 september 2012 14:03 schreef zuurtjuuh het volgende:
Onneens het word juist mannelijker want dan heb je 100 % man ipv 50 % man
quote:Aanklacht tegen John Travolta ingetrokken
John Travolta hoeft zich niet langer zorgen te maken over een mogelijke rechtszaak vanwege seksuele intimidatie. Een werknemer van een cruiseschip, die beweerde dat de acteur hem tijdens een cruise zijn geslachtsdeel liet zien, besloot zijn aanklacht in te trekken.
Dat meldt RadarOnline. Steward Fabian Zanzi had Travolta vorig jaar aangeklaagd, omdat de acteur na een nekmassage zijn broek liet zakken en hem tot een omhelzing had gedwongen. Volgens Zanzi heeft de Grease-ster hem vervolgens 12.000 dollar geboden om het voorval stil te houden. Advocaten van Travolta hadden eerder geprobeerd om het geschil achter gesloten deuren af te handelen in een arbitragezaak. De federale rechtbank zag echter geen reden voor arbitrage. Het juridische team van de acteur diende vervolgens een motie in waardoor Zanzi 75.000 dollar zou moeten ophoesten om de zaak te vervolgen.
Waarschijnlijk was dit de reden voor Zanzi om de zaak te laten vallen. Verheugd Travolta's advocaat Marty Singer verklaarde tegenover RadarOnline verheugd te zijn met de uitkomst van de zaak. 'We zijn blij dat meneer Zanzi ermee akkoord is gegaan om van de zaak af te zien.' De 58-jarige Travolta is sinds 1991 getrouwd met actrice Kelly Preston.
Bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |