quote:
ja, dat is wel erg veel gevraagd, dan moet het wel echt een toptent zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel iets verder lopen vanaf het station, nog 5 minuten voorbij Belgie.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Bij Belgie ruikt het altijd naar pis.
Tien jaar geleden in ieder geval
*kraak*
Niks.quote:
Al paar jaar niet meer geweest, mn haar is te kort.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is wel erg veel gevraagd, dan moet het wel echt een toptent zijn. s
Tegenwoordig een stuk minder gelukkig. Het rook daar idd nooit zo heel fris.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Bij Belgie ruikt het altijd naar pis.
Tien jaar geleden in ieder geval
*kraak*
Wat kost een pruik nou nog tegenwoordig?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Al paar jaar niet meer geweest, mn haar is te kort.
quote:
We betrekken alles op onszelf, leer dat nou eens!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:26 schreef JoeBravo het volgende:
en klacht: je kunt het niet eens normaal over fietsen hebben of vrouwen betrekken het alweer op zichzelf.
Dan kruip je op die vrouw ipv op je fiets, niet overal zo'n probleem van makenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:26 schreef JoeBravo het volgende:
en klacht: je kunt het niet eens normaal over fietsen hebben of vrouwen betrekken het alweer op zichzelf.
Verzuurd is ie toch he, toch jammer..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kruip je op die vrouw ipv op je fiets, niet overal zo'n probleem van maken.
Ja inderdaad, de wereld draait verdomme om mijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We betrekken alles op onszelf, leer dat nou eens!
quote:
missB wil me nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kruip je op die vrouw ipv op je fiets, niet overal zo'n probleem van maken.
quote:
Idd, vrouwen zijn best leuk, soms, op zijn tijd... onder bepaalde omstandigheden.....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verzuurd is ie toch he, toch jammer..
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, had me dan geschaakt bij Dazzled Kid.
Jij kan ook echt he-le-maal niets he?quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, vrouwen zijn best leuk, soms, op zijn tijd... onder bepaalde omstandigheden......
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan ook echt he-le-maal niets he?.
Houd moed kleine meid!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef Q. het volgende:
Thuis"werken" terwijl je koelkast vol staat met bier is een marteling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
jawel, maar niet als het vrouwen aangaatquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan ook echt he-le-maal niets he?.
Ja, dus? Het een is niet onlosmakelijk verbonden met het anderequote:
Da's die kwekkerd van Epica toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:33 schreef Aneurism het volgende:
Mooiste rockchick met rood haar:
[ afbeelding ]
Deze hele foto ademt sex.
mooi meisje, maar wat een walgelijke jaren tachtig kleding.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:33 schreef Aneurism het volgende:
Mooiste rockchick met rood haar:
[ afbeelding ]
Deze hele foto ademt sex.
Idd, die kleding moet uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
mooi meisje, maar wat een walgelijke jaren tachtig kleding.
Ach ik dacht de kleren weg, daarnaast: Dat is een wijven ding, over kleding vallen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kleding is om uit te trekken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb denk ik idd nog nooit iets gehad van "lekker wijf, maar ik mot dr niet omdat ze dit en dit aanheeft".
ik noem maar iets:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb denk ik idd nog nooit iets gehad van "lekker wijf, maar ik mot dr niet omdat ze dit en dit aanheeft".
Tis misschien niet supermooi, maar als ze verder cute is zal het me worst zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik noem maar iets:
- harembroek
- pyjamapak
Ja wat verwacht je dan van een Within temptation kloon? Dat ze daar in een Karl Lagerfeldje of Marc Jacobs gaat staan bleren op dat soort muziek?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Kan uitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik noem maar iets:
- harembroek
- pyjamapak
Ik heb dan toch het idee dat het iets zegt over iemands verstandelijke vermogensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis misschien niet supermooi, maar als ze verder cute is zal het me worst zijn.
Dat zou vet zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan van een Within temptation kloon? Dat ze daar in een Karl Lagerfeldje of Marc Jacobs gaat staan bleren op dat soort muziek?
Mwah, wellicht. Maar goed, ik heb dan ook geen bakken met voorbeelden verderquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik heb dan toch het idee dat het iets zegt over iemands verstandelijke vermogens
Begrijp wat je bedoelt hoor, ik heb dat met meisjes die Uggs dragen: Direct niet meer interessant. Maar het mannenbrein verleid je iedere keer weer naar het meisje te kijken en te denken: Hoe is ze zonder die Uggs, hoe is ze zonder die pyama broek die eruit ziet alsof ze in haar broek gescheten heeft, hoe is ze zonder dat hunkemöler setje... En dan is het eind resultaat goed te doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik heb dan toch het idee dat het iets zegt over iemands verstandelijke vermogens
Ach Party Monster is ook een Amerikaanse productiequote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:52 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/film/276(...)oject-x-feestje.html
Och jee. Krijgen we straks Amerikaanse verbodjes op dit soort films
ach ja, kan me wel druk maken over wat ik wel/niet leuk vind, zolang ik er niks mee doe is dat noga nutteloos.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Ach ik heb niets met echt hele nette meiden, van die parelkettinkjes, kokerrokje, maar die huisarts van toentertijd was gewoon wow.
Ach, niet alles lukt altijd hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ach ja, kan me wel druk maken over wat ik wel/niet leuk vind, zolang ik er niks mee doe is dat noga nutteloos.
Maar het wordt godzijdank weer wat rustiger in m'n kop, dus er blijft hoop
Gedoodt zelfs ja?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:02 schreef Kluts het volgende:
Zo, weer even wat tijd gedoodt met het kijken naar sites met schoenen, samen met een collega.
Nog een uur te gaan.
Een voltooid dw met dt is wel erg ja. Zelfs voor mij.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gedoodt zelfs ja?Das dubbelop dood.
Mwah, heb nog wel eea gedaan, moest nog een planning maken, zegt mijn collega "dat doen we het laatste uurtje anders wel". Alsof ik daar dan nog zin in heb!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Als ik vandaag 10 minuten nuttig werk heb verricht is het veel.
En dan loopt het anders en dan zit je er alsnog nog half 7quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, heb nog wel eea gedaan, moest nog een planning maken, zegt mijn collega "dat doen we het laatste uurtje anders wel". Alsof ik daar dan nog zin in heb!
Ja daaag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan loopt het anders en dan zit je er alsnog nog half 7
Je vergeet de Snuggie (die van Missb)...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik noem maar iets:
- harembroek
- pyjamapak
Uitslover.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Als ik vandaag 10 minuten nuttig werk heb verricht is het veel.
het zal me worst zijn opzichquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je vergeet de Snuggie (die van Missb)...
Ik loop nog niet eens naar de brievenbus in joggingbroekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:24 schreef Kluts het volgende:
Ik voel me al een pauper als ik naar de supermarkt op de hoek loop in een joggingbroek, laat staan dat ik zoiets normaal gesproken zou dragen. En die harembroeken snap ik helemaal niet.
Ach, ik heb ook gewoon geen recht van spreken qua kledingeisenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:24 schreef Kluts het volgende:
Ik voel me al een pauper als ik naar de supermarkt op de hoek loop in een joggingbroek, laat staan dat ik zoiets normaal gesproken zou dragen. En die harembroeken snap ik helemaal niet.
De keren dat ik in een joggingbroek de straat op ben gegaan zijn dan ook op 1 hand te tellen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop nog niet eens naar de brievenbus in joggingbroek
Je klinkt al Mike de Boer!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:26 schreef Godtje het volgende:
Gewoon een nette joggingbroek kan natuurlijk prima naar de lokale super of brievenbus. Werk gaat niet nee.
Je kan het ook gewoon prima met iets netter erboven combineren waardoor het outfitje ets meer body en allure krijgt.
Ja, maar een boxer is nog wat bedekt, als vrouw zit je zowat in je blote reet op de bank en dat kan wel wat frisjes zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen joggingbroek.
het is thuis spijkerbroek of boxershort.
Excuses, excusesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar een boxer is nog wat bedekt, als vrouw zit je zowat in je blote reet op de bank en dat kan wel wat frisjes zijn.
Wel naakt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop nog niet eens naar de brievenbus in joggingbroek
Je hebt wel verschil in joggingbroeken, maar echt heel erg heppie de peppie loop ik er ook niet in rond in de supermarkt neequote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:24 schreef Kluts het volgende:
Q, ga in godsnaam eens een biertje drinken met die griet en get the fuck out of die eeuwige friendzone!quote:
Friendzonequote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Q, ga in godsnaam eens een biertje drinken met die griet en get the fuck out of die eeuwige friendzone!
Ja, Q is inmiddels de belichaming ervan!quote:
Win-win.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan blijven die Marokkanen wel weg ja.
Ik doe alleen aan de bierzone.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, Q is inmiddels de belichaming ervan!
valt volgens mij tegenwoordig allemaal wel weer meequote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, Q is inmiddels de belichaming ervan!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Q, ga in godsnaam eens een biertje drinken met die griet en get the fuck out of die eeuwige friendzone!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS![]()
Ah, jij hebt met Sin afgesproken?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
valt volgens mij tegenwoordig allemaal wel weer mee.
Ik ga vanavond de friendzone in.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.![]()
Geen commentaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
valt volgens mij tegenwoordig allemaal wel weer mee.
For great justice!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je lust geen bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!![]()
klopt.quote:
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS![]()
Wie?quote:
nee, ik heb een afspraak met een ex-barmeisje uit mijn oude stamkroeg. s
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Friendszone..... heb ik alleen last van bij vrouwen eigenlijk.
Nou ja, last.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Dat is ongeveer hetzelfde als ik zeg dat ik daar alleen last van heb bij mannen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Friendszone..... heb ik alleen last van bij vrouwen eigenlijk.
Nou ja, last.
Dat is het idee.
Friendzone is tegen de wil in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: