quote:
ja, dat is wel erg veel gevraagd, dan moet het wel echt een toptent zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel iets verder lopen vanaf het station, nog 5 minuten voorbij Belgie.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Bij Belgie ruikt het altijd naar pis.
Tien jaar geleden in ieder geval
*kraak*
Niks.quote:
Al paar jaar niet meer geweest, mn haar is te kort.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is wel erg veel gevraagd, dan moet het wel echt een toptent zijn. s
Tegenwoordig een stuk minder gelukkig. Het rook daar idd nooit zo heel fris.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Bij Belgie ruikt het altijd naar pis.
Tien jaar geleden in ieder geval
*kraak*
Wat kost een pruik nou nog tegenwoordig?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Al paar jaar niet meer geweest, mn haar is te kort.
quote:
We betrekken alles op onszelf, leer dat nou eens!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:26 schreef JoeBravo het volgende:
en klacht: je kunt het niet eens normaal over fietsen hebben of vrouwen betrekken het alweer op zichzelf.
Dan kruip je op die vrouw ipv op je fiets, niet overal zo'n probleem van makenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:26 schreef JoeBravo het volgende:
en klacht: je kunt het niet eens normaal over fietsen hebben of vrouwen betrekken het alweer op zichzelf.
Verzuurd is ie toch he, toch jammer..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kruip je op die vrouw ipv op je fiets, niet overal zo'n probleem van maken.
Ja inderdaad, de wereld draait verdomme om mijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We betrekken alles op onszelf, leer dat nou eens!
quote:
missB wil me nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kruip je op die vrouw ipv op je fiets, niet overal zo'n probleem van maken.
quote:
Idd, vrouwen zijn best leuk, soms, op zijn tijd... onder bepaalde omstandigheden.....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verzuurd is ie toch he, toch jammer..
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, had me dan geschaakt bij Dazzled Kid.
Jij kan ook echt he-le-maal niets he?quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, vrouwen zijn best leuk, soms, op zijn tijd... onder bepaalde omstandigheden......
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan ook echt he-le-maal niets he?.
Houd moed kleine meid!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef Q. het volgende:
Thuis"werken" terwijl je koelkast vol staat met bier is een marteling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
jawel, maar niet als het vrouwen aangaatquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan ook echt he-le-maal niets he?.
Ja, dus? Het een is niet onlosmakelijk verbonden met het anderequote:
Da's die kwekkerd van Epica toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:33 schreef Aneurism het volgende:
Mooiste rockchick met rood haar:
[ afbeelding ]
Deze hele foto ademt sex.
mooi meisje, maar wat een walgelijke jaren tachtig kleding.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:33 schreef Aneurism het volgende:
Mooiste rockchick met rood haar:
[ afbeelding ]
Deze hele foto ademt sex.
Idd, die kleding moet uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
mooi meisje, maar wat een walgelijke jaren tachtig kleding.
Ach ik dacht de kleren weg, daarnaast: Dat is een wijven ding, over kleding vallen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kleding is om uit te trekken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb denk ik idd nog nooit iets gehad van "lekker wijf, maar ik mot dr niet omdat ze dit en dit aanheeft".
ik noem maar iets:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb denk ik idd nog nooit iets gehad van "lekker wijf, maar ik mot dr niet omdat ze dit en dit aanheeft".
Tis misschien niet supermooi, maar als ze verder cute is zal het me worst zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik noem maar iets:
- harembroek
- pyjamapak
Ja wat verwacht je dan van een Within temptation kloon? Dat ze daar in een Karl Lagerfeldje of Marc Jacobs gaat staan bleren op dat soort muziek?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Kan uitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik noem maar iets:
- harembroek
- pyjamapak
Ik heb dan toch het idee dat het iets zegt over iemands verstandelijke vermogensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis misschien niet supermooi, maar als ze verder cute is zal het me worst zijn.
Dat zou vet zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan van een Within temptation kloon? Dat ze daar in een Karl Lagerfeldje of Marc Jacobs gaat staan bleren op dat soort muziek?
Mwah, wellicht. Maar goed, ik heb dan ook geen bakken met voorbeelden verderquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik heb dan toch het idee dat het iets zegt over iemands verstandelijke vermogens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |