abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126340634
Nice!
Je bed :D nouja goed, het kan vast erger.
Handig die nisjes zo naast je bed zeg :Y en een custom kledingkast wordt vast mooi daar.
:)
pi_126348319
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:32 schreef mignonne het volgende:
Nice!
Je bed :D nouja goed, het kan vast erger.
Handig die nisjes zo naast je bed zeg :Y en een custom kledingkast wordt vast mooi daar.
Ach ja, het is stevig genoeg om er niet doorheen te zakken. B-) :6
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_126348365
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:06 schreef innepin het volgende:

[..]

Ach ja, het is stevig genoeg om er niet doorheen te zakken. B-) :6
:D

ik heb inmiddels een boxspring aangeschaft :Y)
:)
pi_126349285
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:07 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D

ik heb inmiddels een boxspring aangeschaft :Y)
Lijkt me zalig. Misschien moet ik maar gewoon even een doorzakmomentje forceren :Y)
pi_126350606
quote:
17s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef innepin het volgende:

[..]

Mja, nogmaals, 't is gewoon geen prioriteit. Er zijn andere dingen om eerst af te maken in huis. :)
Dat wel natuurlijk maar als dat bed je dwars zit (wat ik snap :+ ) die punt eraf zagen, netjes bijwerken en een mooie sprei kopen die aan weerszijden over het bed valt en klaar is Innepin :P
(ik heb nog wel een sprei voor je, een off-white, die is groot zat, stuur ik je zó voor noppes op incl. twee grote kussenhoezen, van Ikea, 2 dagen gebruikt want onze bedombouw kwam veul dan verwacht dus... heb je dat vast even gehad ;)
Maar zere neus, die mag je zó hebben (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10162643/)

[ Bericht 10% gewijzigd door knoblaucha6 op 11-05-2013 16:11:18 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_126350633
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:31 schreef innepin het volgende:

[..]

Lijkt me zalig. Misschien moet ik maar gewoon even een doorzakmomentje forceren :Y)
_O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_126361667
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 16:05 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dat wel natuurlijk maar als dat bed je dwars zit (wat ik snap :+ ) die punt eraf zagen, netjes bijwerken en een mooie sprei kopen die aan weerszijden over het bed valt en klaar is Innepin :P
(ik heb nog wel een sprei voor je, een off-white, die is groot zat, stuur ik je zó voor noppes op incl. twee grote kussenhoezen, van Ikea, 2 dagen gebruikt want onze bedombouw kwam veul dan verwacht dus... heb je dat vast even gehad ;)
Maar zere neus, die mag je zó hebben (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10162643/)
Wat lief, knoflookje. :)
Ik moet alleen eerlijkheidshalve bekennen dat ik niet het type ben dat bedden opmaakt. Ik heb dan ook een @*&#)hekel aan spreien, want ik heb nooit kunnen begrijpen waar ze voor dienen, behalve om het bed mooi te houden op een moment dat er toch niemand is. :+ :@

En echt, ik vind het fijn dat onze slaapkamer steeds mooier wordt, enzo, maar het bed kan me echt niet zo heel veel schelen op dit moment. Het slaapt prima :Y)
pi_126676097

Deze schiet al een heel eind op...

en ook met haar buurvrouw een beginnetje gemaakt.

Zo ziet de trap er nu uit :o O+ Nog niet klaar (natuurlijk...), maar het líjkt ergens op. Nu is het een kwestie van de treden schuren, evt opvullen waar nodig, grondverf, afkitten, lakken.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:09:14 #159
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_126676271
Leuk die inbouwkastjes naast jullie bed.
En mooie tekeningen op je peuter's kamer.
pi_126678887
Die inbouwkastjes heb ik voor gevochten :+ Mijn man en schoonvader hadden bedacht dat 't veel makkelijker is om 't gewoon dicht te plempen met gipsplaten, klaar. Maar ik. Wil. Opslagruimte. Dammit. Dus heb ik geëist ( :@ ) dat ze 't weer weghaalden (want het plan was er al om 't zo te doen, en ze hadden zonder overleg ineens wat anders gedaan, zonder mn kastjes dus) en aanpasten :Y)

Het linkerkastje kan eruit gehaald worden zodat je bij de afzuiginstallatiedingesbuis kunt komen mocht het nodig zijn. Ook handig :)
pi_127161175
Werk in uitvoering :+

Vooral deze is nog niet af :+

Geheel.
pi_127161200
Oh. Da's wel een heel wazige foto.

Andere kant dan maar.
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:24:29 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127161343
Doe je ook Star Wars figuren? :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127161417
Wooowwww In, wat zijn ze moooooi
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_127161626
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Doe je ook Star Wars figuren? :7.
Natuurlijk!
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:30:26 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127161637
quote:
17s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:30 schreef innepin het volgende:

[..]

Natuurlijk!
Cool O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127161653
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Cool O+.
Wat kan ik voor je doen, schat?
  Moderator woensdag 29 mei 2013 @ 17:31:07 #168
5428 crew  miss_sly
pi_127161659
Wow In, wat zijn ze mooi <3
En ik vind de slaapkamer met die nisjes ook erg geslaagd <3

Ik hou van spreien en een opgemaakt bed, en ik ik vind dat het een stuk minder niet-fraai oogt als er iets op ligt dat het wat afdekt :Y Daarom dek ik tegenwoordig iedere ochtend het bed op, tijd of geen tijd :@ |D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_127164479
Ja, maar je bent langer bezig met het opmaken van een bed dan dat je er (wakker) naar kijkt, want je komt in principe in de slaapkamer om te slapen, en dan moet die sprei er weer af :+ ik zie 't nut niet :P
pi_127167397
Ik mag wel in mijn eigen topic spammen he? Dus ff close up. Want ik ben blij met hoe de 2 geworden zijn die nu af zijn!

The Sweet Pea Fairies.

"Willow Herb Fairy". Die moest natuurlijk :+ Dat spreekt voor zich.

De 3e die nog niet af is, is een CandyTuft Fairy. Er bestaat ook een echte Willow Fairy, maar die is vooral heel groen en heeft geen bloemetjes (wat op zich natuurlijk heel logisch is, want wilgen hebben ook weinig bloemigs :') ) en die paste er daarom minder leuk tussen.
pi_133645404
Even een schopje ivm klusnood ;)
Ik wil ook een traphek maken en weiger om daar een paar honderd euro aan te spenderen. Maar ik weer niet zo goed hoe te beginnen. Jouw project (dat van je schoonpa) is precies wat ik zoek, maar dan met een hoek er in. Maar ik vraag me af hoe je zoiets nou echt stevig krijgt. Als je bij het naar beneden gaan je hand bovenop de ballustrade legt, zwiept dat rek dan niet heen en weer? Hoe zit het vast op de vloer en aan de muur?
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')