Ach ja, het is stevig genoeg om er niet doorheen te zakken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:32 schreef mignonne het volgende:
Nice!
Je bednouja goed, het kan vast erger.
Handig die nisjes zo naast je bed zegen een custom kledingkast wordt vast mooi daar.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Ach ja, het is stevig genoeg om er niet doorheen te zakken.![]()
Lijkt me zalig. Misschien moet ik maar gewoon even een doorzakmomentje forcerenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik heb inmiddels een boxspring aangeschaft
Dat wel natuurlijk maar als dat bed je dwars zit (wat ik snapquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef innepin het volgende:
[..]
Mja, nogmaals, 't is gewoon geen prioriteit. Er zijn andere dingen om eerst af te maken in huis.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Lijkt me zalig. Misschien moet ik maar gewoon even een doorzakmomentje forceren
Wat lief, knoflookje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk maar als dat bed je dwars zit (wat ik snap) die punt eraf zagen, netjes bijwerken en een mooie sprei kopen die aan weerszijden over het bed valt en klaar is Innepin
(ik heb nog wel een sprei voor je, een off-white, die is groot zat, stuur ik je zó voor noppes op incl. twee grote kussenhoezen, van Ikea, 2 dagen gebruikt want onze bedombouw kwam veul dan verwacht dus... heb je dat vast even gehad![]()
Maar zere neus, die mag je zó hebben (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10162643/)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |