ik las kuti padquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kutipad die er soms ineens een hoofdletter uitgooit
Je vent zit toch thuisquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:34 schreef Vicky het volgende:
Lol
Ik wil een.huishoudster.. Ik heb het zo druk met sporten.. Ik kom niet meer aan mijn huishouden toe..
Ik heb een huishoudster. En ik sport niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:34 schreef Vicky het volgende:
Lol
Ik wil een.huishoudster.. Ik heb het zo druk met sporten.. Ik kom niet meer aan mijn huishouden toe..
Niet?!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb een huishoudster. En ik sport niet.![]()
Niet dat ik de hele dag op mijn komt zit hoor, dat dan weer niet.
Ik heb alles van bovenstaand. Maar wíe is Patricia?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:46 schreef livelink het volgende:
Ik hoef mezelf niks wijs te maken. Ik sport niet, ik doe weinig aan huishouden en ik ben ook echt te dik.
Vandaar dat ik ook steeds met Patricia word geconfronteerd
Mannen die was vouwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef Vicky het volgende:
En nu heb ik Patricia ook
Joene, die kan geen was vouwen..
Ja?quote:
Weet je hoe zonde dat is van je verlofdagen??quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef lily het volgende:
hmmm
ik neem wel gewoon een verlofdag dan..
maar hier is het in ieder geval stralend weer en 20 graden
tis maar hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je hoe zonde dat is van je verlofdagen??
Expo??quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
hier was het ook helemaal niet warm. De zon komt er nu pas door.
Iemand hier een tip vwb leeftijdsversiering (10 jaar)? Bij de Xenos en Hema hebben ze niets.En ik moet het uiterlijk maanda
Ja maar het gaat erom, dan heb je er recht op. Dus vanaf dag 1 gewoon terminaal zwanger en alles eruit halen wat erin zit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:45 schreef lily het volgende:
[..]
tis maar hoe je het bekijkt
Diaan, ik wilde zeggen Xenos of HEMA maar ja...
xenos gaat dus maar t/m 9 jaar. En dan pas vanaf 18.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:45 schreef lily het volgende:
[..]
tis maar hoe je het bekijkt
Diaan, ik wilde zeggen Xenos of HEMA maar ja...
Daar ga ik morgen eens kijken.quote:
ja..maarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:47 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar het gaat erom, dan heb je er recht op. Dus vanaf dag 1 gewoon terminaal zwanger en alles eruit halen wat erin zit.
Partypooper!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:51 schreef lily het volgende:
[..]
ja..maar
ik vind mijn werk leuk EN ik wil geen kind erbij
Ja, dat is wel een optie. Maar dan heb ik nog geen gewone ballonnen met 10 als opdruk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef moussy het volgende:
heeft xenos geen losse cijfers?
[ afbeelding ]
een 1 en een 0 dan of zo?
Ow ja, dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
dat kan een dikke zwarte marker zo verhelpen hoor.ik kladder altijd vanalles zelf op de ballonnen.
Doe ik ook hoor. Slingers enz. krijgt hij sowieso. Iedereen bij ons die jarig, ook Peace en ik. Ik heb bijna voor iederen een eigen setje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:48 schreef mikoxx het volgende:
Joh Diaan, als hij er zelf om vraagt zou ik er ook gewoon aan toe geven hoor. En daarbij, je wordt maar één keer tien he? Ik weet nog zo goed dat mij vader toen zei: Nu krijg je een leeftijd met dubbele cijfers, voor heeeeeel lang, misschien wel voor altijd... ;-)
vanaf 99 staat er tochquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef moussy het volgende:
heeft xenos geen losse cijfers?
[ afbeelding ]
een 1 en een 0 dan of zo?
Ze zijn heel goed live.Heb ze al eens gezien.Jan Dulles heeft écht een hele mooie stem.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
Veel plezier Amaranta. Ik denk dat ze live best goed kunnen zijn. Ik heb alleen niets met hun muziek.
Okay... ik heb geen idee wie wie is trouwens.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze zijn heel goed live.Heb ze al eens gezien.Jan Dulles heeft écht een hele mooie stem.
Jan is de zanger. En die andere twee heten Jaap.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... ik heb geen idee wie wie is trouwens.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jan is de zanger. En die andere twee heten Jaap.
Gnegne.
En Nick is die met de gitaar en Simon is de 'zanger'
ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
Nick en Simon ken ik.Leuke jongens, mooie stemmen! Alleen jammer van hun repertoir.
Fanatiekeling! Gaat het goed dus?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:34 schreef Vicky het volgende:
Lol
wat een geweldig initiatief is het toch!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:33 schreef jcdragon het volgende:
Filmpje van Omroep West over Prinses Gillian.
dat zingen ze prachtig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:41 schreef lily het volgende:
[..]
ja, vind ik ook
dit is wel mooi
de 3J's kan ik overigens best waarderen, ook hun repertoir
Hoe is het met de lift afgelopen? Nog melding gedaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:23 schreef SacreCoeur het volgende:
ik heb gister eens een keertje iets opgetild en nu heb ik spierpijn in m'n armen
Ik vond hem bij Kwestie van Kiezen (ofzo) echt heel sympathiek overkomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef Ssserpente het volgende:
Moszkowicz. Gekke vent. Té slim of zo. Ik weet niet zo goed wat ik van m moet vinden. Óf ik ben fan, óf ik vind m een kwal.
Ja, er is geen tussenweg hè, bij Bram. Ik ben fan, ook al ben ik niet over alles wat ie doet eens. Maar hey, gelukkig maar. Net als Bram Bakker, ben ik ook fan van.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef Ssserpente het volgende:
Moszkowicz. Gekke vent. Té slim of zo. Ik weet niet zo goed wat ik van m moet vinden. Óf ik ben fan, óf ik vind m een kwal.
ja.. meneer de huismeester kan er helaas niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe is het met de lift afgelopen? Nog melding gedaan?
Nu was ie af en toe minder sympathiek. Maar terecht vond ik. Hij maakte een studente die Wilders met Hitler vergeleek duidelijk dat ze maar beter geschiedenis dan rechten kon gaan studeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vond hem bij Kwestie van Kiezen (ofzo) echt heel sympathiek overkomen.
Collegetour heb ik niet gezien.
4x per weekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Fanatiekeling! Gaat het goed dus?
Volhouden hoor vick!!quote:
onopvallende kloon ook welquote:
Het maakt me voor hier ook niet uit. Het gaat om de Google-vindbaarheid.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:45 schreef Joene het volgende:
[..]
onopvallende kloon ook welzelfde icoontje
doe m.bestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Vicky op 17-03-2012 11:30:52 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
doe m.best
Morgen weer pumpen. Maandagavond Balancen en woensdag- en vrijdagochtend shapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw! Ben je al zoveel afgevallen dan ook? Goed zeg!
geen flauw idee...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wauw! Ben je al zoveel afgevallen dan ook? Goed zeg!
En dan ook nog je mail checken....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:21 schreef Diaan73 het volgende:
Vicky![]()
![]()
Die uitzending van gisterenavond van Nova Collegetour was volgens mij herhaling. Ik had hem al eerder gezien. Ik heb Bram weleens bij ons op het werk gezien, hij is toch wel wat arrogant vind ik. Al heeft hij ook z'n charmes.
Over 40 minuten komen de jongens voor het slaapfeestje en ik ben nu al kapot. Lennon om 6 uur wakkker, naar voetbal, boodschappen doen, auto ophalen en slaapkamer slaapklaar maken. Pfff.
Dat had ik nog niet gedaan...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:29 schreef chacama het volgende:
[..]
En dan ook nog je mail checken....
*komt wel goed....en schuift een kan met roosvice het bankje op*
Welk medicijn krijg jij buuv?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach jee Tf!ik vind het zo klote voor je! Krijg je ook medicatie, behalve tegen de pijn (waar je óók moe van wordt) ik was in tijden van actieve Reuma echt bekaf. Alsof je 24 uur wakker bent terwijl je net uit bed komt. Slopend.
ik vind je nu al een bikkel.
Is er voor jouw 'aandoening' ook een soort medicijn? Ik weet bijvoorbeeld dat Crohn patienten ook dat krijgen wat ik ook heb. Ik heb er zoveel baat bijdat gun ik je zo, dat je ook weer lekker wat zelf kunt zijn ipv met jezelf.
Maandelijks infuus Tocilicimab en wekelijks 10 mg Mtxquote:
Ik heb een voorlopige diagnose, dat vind ik al heel watquote:Op zondag 18 maart 2012 10:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Bwog, klote ja!
Nouja, de zooi die ik slik is ook niet misselijk. Ik balanceer nu een beetje op dat het middel net niet erger is dan de kwaal.
Maar potver! Dat ze je nou eindelijk eens gaan hélpen, ipv zo van het kastje naar de muur.
Ah, dat zal net zoiets zijn als infliximab denk ik?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maandelijks infuus Tocilicimab en wekelijks 10 mg Mtx
Ja, klopt. En Remikade (vind je het ook niet net klinken als een spreuk uot Harry Potter? Infliximab! *poof*quote:Op zondag 18 maart 2012 10:56 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ah, dat zal net zoiets zijn als infliximab denk ik?
Zij maar ook wij waren verbaasd.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:31 schreef Gaoxing het volgende:
Kwart voor 9? Wow! Daar teken ik voorJongste was vrijdagavond naar een slaapfeestje, en was zaterdag om kwart voor 6 weer wakker. Heel raar, maar hij was wat dufjes vandaag
Leuk, wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:31 schreef livelink het volgende:
Fijn dat het zo leuk ging, Diaan.
Wij hebben nu ook Katja's verjaardagsfeestje gepland voor over 10 dagen. Ze was in januari jarig, maar toen stond ons hoofd er niet naar. Maar nu alles weer is gesettled thuis, doen we het alsnog.
Hopelijk wordt het ook een succes.
Ik moet er eerlijk bijzeggen dat ze niet heel laat waren gaan slapen. Nou ja, 10 uur is natuurlijk wel laat als je er gewoonlijk om half 8 inligt, maar voor een slaapfeestje.... Vorig jaar was het op hetzelfde feestje een beetje drama omdat een van de jongetjes bleef jennen en de rest wakker hield. Een paar maanden later deed hij op een ander feestje hetzelfde. Dit keer is hij vantevoren streng toegesproken door de vader des huizes, een nogal uit de kluiten gewassen Aussie, en was het geen probleemquote:Op zondag 18 maart 2012 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Zij maar ook wij waren verbaasd.En Lennon was pas om 7:20 uur wakker, dat is heel wat beter dan 6 uur gisterenmorgen.
Nee dat is niet gek haha. Lekker relaxen dus.
leuk! Hopelijk is het dan mooi of in ieder geval droog weer!!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef livelink het volgende:
Ze gaan survivellen. Ik ga niet mee. Ik blijf met Job thuis.
irritant dar soort jochies al is het ook wel weer spannend zo'n Slaapfeestje. Fijn dat hij zich nu wel heeft gedragen! 10 uur is idd best laat. Ook als je normaal om half 9 naar bed gaat. Twan lag er vanavond om 8 uur in, hij was moe.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:18 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik moet er eerlijk bijzeggen dat ze niet heel laat waren gaan slapen. Nou ja, 10 uur is natuurlijk wel laat als je er gewoonlijk om half 8 inligt, maar voor een slaapfeestje.... Vorig jaar was het op hetzelfde feestje een beetje drama omdat een van de jongetjes bleef jennen en de rest wakker hield. Een paar maanden later deed hij op een ander feestje hetzelfde. Dit keer is hij vantevoren streng toegesproken door de vader des huizes, een nogal uit de kluiten gewassen Aussie, en was het geen probleem
welkom trugquote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef miss_sly het volgende:
Op vakantie heeft Senna ook een trampoline ontdekt en ze vond het geweldig! Ik vind het alleen geen goed idee zo'n ding op het dakterras te zetten
Heerlijk een week zon en strakblauwe lucht. Wat is dat fijn!quote:
Heb je de applicatie zelf al afgesloten via de home button?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij hangt op het beginscherm en sluit dan weer af![]()
Kan hem al de hele dag niet openen.
Goede tip idd maar net geprobeerd en helpt niet. Raar hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb je de applicatie zelf al afgesloten via de home button?
bij onze buren is ie ingegraven. mét net.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:54 schreef simmu het volgende:
volgens onze buren kan je het ding beter ingrave om ongelukken te voorkomen. ik heb verder geen idee hoor
Ja manquote:Op maandag 19 maart 2012 08:49 schreef k_i_m het volgende:
Mogge taartje. Ben je nu helemaal alleen thuis?
.
graag gedaan, F. zal inderdaad wel met een half uurtje bij je op de stoep staan. Weet je trouwens dat ie gewoon vlak bij jullie gewoond heeft, toen ie klein was.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:53 schreef Saffier het volgende:
Ik zet de laptop weg nu, zometeen komen de plantjes voor in de voortuin die ik bij Chacama heb besteld, ze was zo lief om me heeeeeel veel advies te geven de laatste dagen over wat er in de tuin kan komen wat allemaal binnen mijn eisen- en budget-pakket lag. En zometeen komt alles binnen. Superblij ben ik met jouw hulp Chacama!
Oja!quote:Op maandag 19 maart 2012 08:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja manMaar vind het nu niet erg, ff bijkomen na gisteren
Wat liefquote:
daar heb ik mijn aankomende plantjes staan totdat de ijsheiligen geweest zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:19 schreef moussy het volgende:
Ik kan in onze kas gaan zitten, tis er 36 graden
dan moet ik te veel water gaan geven en zo *lui*quote:Op maandag 19 maart 2012 13:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar heb ik mijn aankomende plantjes staan totdat de ijsheiligen geweest zijn.
valt best mee hoor, dat water geven. gewoon om de andere dag. tis toch nog niet zo warm.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:31 schreef moussy het volgende:
[..]
dan moet ik te veel water gaan geven en zo *lui*
en tis Peet zn kas, ik durf te wedden dat ie dan mn plantjes buiten gaat zetten omdat ie weer 1 of ander debiel soort tomatenzaadje gevonden heeft
dat ga ik vergetenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
valt best mee hoor, dat water geven. gewoon om de andere dag. tis toch nog niet zo warm.
lavendel! Ik duw op alle schaduwplaatsen lavendelquote:Op maandag 19 maart 2012 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
chacama kan je me ook helpen met tuinadvies?
picture this: galaflor bakken waar plantjes in moeten komen die niet zoveel zon zullen krijgen.
is daar wat bloemerigs voor te vinden? of zullen het van die rotstuinplantjes moeten zijn?
combinatie van rotsplantjes en vleitige liesjes En dan wel de grootbloemige Impatiens New Ginea.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
chacama kan je me ook helpen met tuinadvies?
picture this: galaflor bakken waar plantjes in moeten komen die niet zoveel zon zullen krijgen.
is daar wat bloemerigs voor te vinden? of zullen het van die rotstuinplantjes moeten zijn?
paars, roze of wit.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:32 schreef chacama het volgende:
[..]
combinatie van rotsplantjes en vleitige liesjes En dan wel de grootbloemige Impatiens New Ginea.
En afrikaanse lelie (bol) is ook mooi voor de hoogte samen met verbena (vaste plant). Ohhh, zo veel leuke plantjes die goed in de half schaduw kunnen... welke kleur?
met nadruk op "stond" ?quote:Op maandag 19 maart 2012 14:32 schreef _Bar_ het volgende:
hehehe hier stond cirtoenmelisse ook zo lekker
Dankjewel voor het compliment, maar ik moet eerlijk toegeven dat mjjn tuinboek maar voor de helft van mezelf is....voor de rest put ik uit F. zijn geheugen. Die heeft er echt voor gestudeerd. Ik heb enkel een cursus plantenkennis gedaan. Was wel erg leuk en heb er veel profijt van, zoals je merkt.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:59 schreef Troel het volgende:
Wat handig om een wandelend tuinboek te hebbenZo knap dat je dat allemaal weet chacama!
En wat enorm fijn dat je iedereen wilt helpen!
ik heb net vandaag het laatste padje opgemaakt van dat onding (blijft gammel, ook na schoonmaken) en heb via marktplaats een kek gave ouderwetsche koffieapparaat gekochtquote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef Troel het volgende:
En zie je eindelijk een leuke advertentie, dan kan je vernieuwen wat je wilt, maar je krijgt hem niet nog een keer
(Iemand gratis Senseo?)
Ja, vlgs mij wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:12 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag iets bij Zalando besteld via de advertentie op Fok. Hopelijk krijgt Fok daar ook nog wat voor.
Ik drink zelf geen koffie, dus een Senseo is voor mijn een uitkomstquote:Op maandag 19 maart 2012 16:15 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb net vandaag het laatste padje opgemaakt van dat onding (blijft gammel, ook na schoonmaken) en heb via marktplaats een kek gave ouderwetsche koffieapparaat gekocht
+1 ideaal.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik drink zelf geen koffie, dus een Senseo is voor mijn een uitkomst
ik doe dagelijks toch zeker een liter. en sangdrax drinkt ook koffie. dus als dat onding steeds moeilijk doet kan ik daar een aardig humeurtje van krijgenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik drink zelf geen koffie, dus een Senseo is voor mijn een uitkomst
Oeh, ellemiek?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:25 schreef chacama het volgende:
Heb een advertentie van amnesty en een datingsite....dus geen senseo...en qua koffie op het werk zo'n cafebar apparaat met heerlijk wiener melagne of gewoon koffie kan ook...
Ohh en degene die bij mij advies inwinnen.....jullie verkeren in goed gezelschap want naast Saffier die al vritueel bij ons is langs geweest heb ik afgelopen zaterdag advies mogen geven aan een bekende sbs-6 presentator....
BIj het kruidvat staat een melkopschuimer in het boekje. Tot het aangegeven randje melk vullen. Kloppen, in de magnetron. Ping.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:53 schreef Pvoesss het volgende:
ik drink echt 0,0 koffie..want als ik koffie wil dan wil ik hem verkeerd met heeel veel melk en opgeschuimde melk.En dat vind ik teveel moeite
Ja daar ben ik te lui voorquote:Op maandag 19 maart 2012 17:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
BIj het kruidvat staat een melkopschuimer in het boekje. Tot het aangegeven randje melk vullen. Kloppen, in de magnetron. Ping.
Melk bij de koffie gieten.
Schuim erbij lepelen.
Koffie verkeerd met veel schuim.
Tijdsduur 1 minuut max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |