ik las kuti padquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kutipad die er soms ineens een hoofdletter uitgooit
Je vent zit toch thuisquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:34 schreef Vicky het volgende:
Lol
Ik wil een.huishoudster.. Ik heb het zo druk met sporten.. Ik kom niet meer aan mijn huishouden toe..
Ik heb een huishoudster. En ik sport niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:34 schreef Vicky het volgende:
Lol
Ik wil een.huishoudster.. Ik heb het zo druk met sporten.. Ik kom niet meer aan mijn huishouden toe..
Niet?!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb een huishoudster. En ik sport niet.![]()
Niet dat ik de hele dag op mijn komt zit hoor, dat dan weer niet.
Ik heb alles van bovenstaand. Maar wíe is Patricia?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:46 schreef livelink het volgende:
Ik hoef mezelf niks wijs te maken. Ik sport niet, ik doe weinig aan huishouden en ik ben ook echt te dik.
Vandaar dat ik ook steeds met Patricia word geconfronteerd
Mannen die was vouwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef Vicky het volgende:
En nu heb ik Patricia ook
Joene, die kan geen was vouwen..
Ja?quote:
Weet je hoe zonde dat is van je verlofdagen??quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef lily het volgende:
hmmm
ik neem wel gewoon een verlofdag dan..
maar hier is het in ieder geval stralend weer en 20 graden
tis maar hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je hoe zonde dat is van je verlofdagen??
Expo??quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
hier was het ook helemaal niet warm. De zon komt er nu pas door.
Iemand hier een tip vwb leeftijdsversiering (10 jaar)? Bij de Xenos en Hema hebben ze niets.En ik moet het uiterlijk maanda
Ja maar het gaat erom, dan heb je er recht op. Dus vanaf dag 1 gewoon terminaal zwanger en alles eruit halen wat erin zit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:45 schreef lily het volgende:
[..]
tis maar hoe je het bekijkt
Diaan, ik wilde zeggen Xenos of HEMA maar ja...
xenos gaat dus maar t/m 9 jaar. En dan pas vanaf 18.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:45 schreef lily het volgende:
[..]
tis maar hoe je het bekijkt
Diaan, ik wilde zeggen Xenos of HEMA maar ja...
Daar ga ik morgen eens kijken.quote:
ja..maarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:47 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar het gaat erom, dan heb je er recht op. Dus vanaf dag 1 gewoon terminaal zwanger en alles eruit halen wat erin zit.
Partypooper!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:51 schreef lily het volgende:
[..]
ja..maar
ik vind mijn werk leuk EN ik wil geen kind erbij
Ja, dat is wel een optie. Maar dan heb ik nog geen gewone ballonnen met 10 als opdruk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef moussy het volgende:
heeft xenos geen losse cijfers?
[ afbeelding ]
een 1 en een 0 dan of zo?
Ow ja, dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
dat kan een dikke zwarte marker zo verhelpen hoor.ik kladder altijd vanalles zelf op de ballonnen.
Doe ik ook hoor. Slingers enz. krijgt hij sowieso. Iedereen bij ons die jarig, ook Peace en ik. Ik heb bijna voor iederen een eigen setje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:48 schreef mikoxx het volgende:
Joh Diaan, als hij er zelf om vraagt zou ik er ook gewoon aan toe geven hoor. En daarbij, je wordt maar één keer tien he? Ik weet nog zo goed dat mij vader toen zei: Nu krijg je een leeftijd met dubbele cijfers, voor heeeeeel lang, misschien wel voor altijd... ;-)
vanaf 99 staat er tochquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:53 schreef moussy het volgende:
heeft xenos geen losse cijfers?
[ afbeelding ]
een 1 en een 0 dan of zo?
Ze zijn heel goed live.Heb ze al eens gezien.Jan Dulles heeft écht een hele mooie stem.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
Veel plezier Amaranta. Ik denk dat ze live best goed kunnen zijn. Ik heb alleen niets met hun muziek.
Okay... ik heb geen idee wie wie is trouwens.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze zijn heel goed live.Heb ze al eens gezien.Jan Dulles heeft écht een hele mooie stem.
Jan is de zanger. En die andere twee heten Jaap.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... ik heb geen idee wie wie is trouwens.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jan is de zanger. En die andere twee heten Jaap.
Gnegne.
En Nick is die met de gitaar en Simon is de 'zanger'
ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
Nick en Simon ken ik.Leuke jongens, mooie stemmen! Alleen jammer van hun repertoir.
Fanatiekeling! Gaat het goed dus?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:34 schreef Vicky het volgende:
Lol
wat een geweldig initiatief is het toch!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:33 schreef jcdragon het volgende:
Filmpje van Omroep West over Prinses Gillian.
dat zingen ze prachtig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:41 schreef lily het volgende:
[..]
ja, vind ik ook
dit is wel mooi
de 3J's kan ik overigens best waarderen, ook hun repertoir
Hoe is het met de lift afgelopen? Nog melding gedaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:23 schreef SacreCoeur het volgende:
ik heb gister eens een keertje iets opgetild en nu heb ik spierpijn in m'n armen
Ik vond hem bij Kwestie van Kiezen (ofzo) echt heel sympathiek overkomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef Ssserpente het volgende:
Moszkowicz. Gekke vent. Té slim of zo. Ik weet niet zo goed wat ik van m moet vinden. Óf ik ben fan, óf ik vind m een kwal.
Ja, er is geen tussenweg hè, bij Bram. Ik ben fan, ook al ben ik niet over alles wat ie doet eens. Maar hey, gelukkig maar. Net als Bram Bakker, ben ik ook fan van.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:32 schreef Ssserpente het volgende:
Moszkowicz. Gekke vent. Té slim of zo. Ik weet niet zo goed wat ik van m moet vinden. Óf ik ben fan, óf ik vind m een kwal.
ja.. meneer de huismeester kan er helaas niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe is het met de lift afgelopen? Nog melding gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |