ik las kuti padquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kutipad die er soms ineens een hoofdletter uitgooit
Je vent zit toch thuisquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:34 schreef Vicky het volgende:
Lol
Ik wil een.huishoudster.. Ik heb het zo druk met sporten.. Ik kom niet meer aan mijn huishouden toe..
Ik heb een huishoudster. En ik sport niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:34 schreef Vicky het volgende:
Lol
Ik wil een.huishoudster.. Ik heb het zo druk met sporten.. Ik kom niet meer aan mijn huishouden toe..
Niet?!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb een huishoudster. En ik sport niet.![]()
Niet dat ik de hele dag op mijn komt zit hoor, dat dan weer niet.
Ik heb alles van bovenstaand. Maar wíe is Patricia?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:46 schreef livelink het volgende:
Ik hoef mezelf niks wijs te maken. Ik sport niet, ik doe weinig aan huishouden en ik ben ook echt te dik.
Vandaar dat ik ook steeds met Patricia word geconfronteerd
Mannen die was vouwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef Vicky het volgende:
En nu heb ik Patricia ook
Joene, die kan geen was vouwen..
Ja?quote:
Weet je hoe zonde dat is van je verlofdagen??quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef lily het volgende:
hmmm
ik neem wel gewoon een verlofdag dan..
maar hier is het in ieder geval stralend weer en 20 graden
tis maar hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je hoe zonde dat is van je verlofdagen??
Expo??quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
hier was het ook helemaal niet warm. De zon komt er nu pas door.
Iemand hier een tip vwb leeftijdsversiering (10 jaar)? Bij de Xenos en Hema hebben ze niets.En ik moet het uiterlijk maanda
Ja maar het gaat erom, dan heb je er recht op. Dus vanaf dag 1 gewoon terminaal zwanger en alles eruit halen wat erin zit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:45 schreef lily het volgende:
[..]
tis maar hoe je het bekijkt
Diaan, ik wilde zeggen Xenos of HEMA maar ja...
xenos gaat dus maar t/m 9 jaar. En dan pas vanaf 18.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:45 schreef lily het volgende:
[..]
tis maar hoe je het bekijkt
Diaan, ik wilde zeggen Xenos of HEMA maar ja...
Daar ga ik morgen eens kijken.quote:
ja..maarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:47 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar het gaat erom, dan heb je er recht op. Dus vanaf dag 1 gewoon terminaal zwanger en alles eruit halen wat erin zit.
Partypooper!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:51 schreef lily het volgende:
[..]
ja..maar
ik vind mijn werk leuk EN ik wil geen kind erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |