Het is een mooie bijrol zonder veel zang, je moet wel kunnen dansen en je moet arrogant-slungelig-doch-sympathiek zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik wist niet hoe groot de rol was...
Iedereen die in de studio zitquote:
Ik vind die drie dikke negerinnen ook leuk, die gun ik het ook wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het valt me ook op, dat een heleboel bij hun eerdere optredens beter waren... dan doen ze een nummer waar ze al 3 jaar op oefenen, nu moeten ze nieuwe nummers doen en valt het enorm tegen.
Desray moet maar winnen
Ja, goed planquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind die drie dikke negerinnen ook leuk, die gun ik het ook wel.
Ah ja ik ook wel! Maar niet dat duo van die 2 donkere meisjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind die drie dikke negerinnen ook leuk, die gun ik het ook wel.
De reclame was een beetje kort inderdaad. Anders lopen we weg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef MissJ het volgende:
ok ,deze battle heb ik dus volledig gemist![]()
Ik dacht oow reclame, even paar dingen doen in huis.. kom ik terug waren ze beiden klaar met zingen
quote:
ja whehe, ben lange reclames gewend, dus dacht dat kon wel even, nou niet dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
De reclame was een beetje kort inderdaad. Anders lopen we weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |