Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef Norrage het volgende:
Zijn career low is Winston Salem. Mijn god, wat een fiasco daar tegen Benneteau. Rooowbin
link?quote:
zooow beter?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:08 schreef Szura het volgende:
Robin Haase #13 - Geeft ons euforie, geeft ons frustratie
sorry, fixedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is photoshop hoor, dit is het origineel:
[ afbeelding ]
Hij speelt gewoon ook gigantisch slecht. Het lijkt echt helemaal nergens op wat hij aan het doen is op die baan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:07 schreef Tim86 het volgende:
Haase heeft in de laatste 30 wedstrijden gemiddeld zeker 1 keer per wedstrijd een break voorsprong afgegeven denk ik..tegen Benneteau en Andujar alleen al zit je op 8 ofzo
Na die goede (halve) wedstrijd tegen Murray op de US Open versloeg hij enkel nog Kittiphong Wachiramanowong, Chiudinelli, Mesaros, Bachinger, Pakku en deze week dan Mayer en Kamke.
Hij verloor als bookmaker fav van Nieminen, Giraldo, nogmaals Nieminen, Bogomolov, Lacko, Davydenko, Andujar en Phau in deze periode.
Dan kan je niet meer spreken van een vormdip maar echt gewoon een gigantische crisis imo, vooral omdat hij nu eindelijk eens een paar keer een goede loting had zelfs..
En Schoorel heeft moeite om aan te haken na zijn blessure...en de rest is gewoon niet goed genoeg. Alleen Sijs is goed bezig dit jaar..hij is nu onze topmanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:15 schreef Norrage het volgende:
Roooowbin
En Thiemo speelt niet eens ofzo, de laatste tijd, de faler. Echt NEderlands tennis
Opzich wel, maar de beste wedstrijden van Roowbin waren allemaal op snellere banen..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:26 schreef Norrage het volgende:
Hopelijk gaat het straks op gravel wat beter. Die Nederlanders doen het toch vaak het best op die onder grond...En daar is zijn laffe kutspel van de laatste tijd toch wat minder erg op.
Nou, zijn beste resultaten heeft ie echt op gravel hoor. Toernooizege, goede potten op RG...maar goed, hij is wat mij betreft vooral wat constanter op gravel. En daar hoort voor de wedstrijd serveren en gebroken worden er wat meer bijquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opzich wel, maar de beste wedstrijden van Roowbin waren allemaal op snellere banen..
Thiemo speelt volgende week weer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:15 schreef Norrage het volgende:
Roooowbin
En Thiemo speelt niet eens ofzo, de laatste tijd, de faler. Echt NEderlands tennis
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:29 schreef luckass het volgende:
Rooowbin heeft een of ander fotootje van een balafdruk op een hardcourtbaan getwitterd, geen idee waarom. Vraagt er een random kerel: @robin_haase clearly out, why, are you blaming one call on another loss ?
Dat zou ik wel een koningsactie vinden. Sowieso, wanneer komt de eerste speler die tijdens de gamewissel gaat tweeten?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:33 schreef luckass het volgende:
Ik zie roowbin al echt een foto maken van de afdruk midden in de wedstrijd.
quote:
'Hij' zag het ooit al in hem zitten door hem te laten winnen, sowieso een baasquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:01 schreef EmpRichard het volgende:
Is dit niet stiekem een beetje een Nederlander:
http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/De/R/Rik-De-Voest.aspx
zijn vader heet Joop, dus.
Onder het mom van spreid je winkansen, beetje aanmoedigen enzo.
Niet al fan zijn van Rik de Voestquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:01 schreef EmpRichard het volgende:
Is dit niet stiekem een beetje een Nederlander:
http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/De/R/Rik-De-Voest.aspx
zijn vader heet Joop, dus.
Onder het mom van spreid je winkansen, beetje aanmoedigen enzo.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand een linkje naar het artikel/column van Smeets waar Haase zo neerbuigend over doet op zn twitter?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als ik robins tweets goed begrijp heeft mart dus een positief stuk over hem geschreven?
Ik zie Andujar, zeker in zijn huidige vorm, eigenlijk als de voornaamste favoriet voor de titel....quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:57 schreef XL het volgende:
Kijk... Andujar wil ik nog best meetellen... maar die komt pas in de kwartfinale... is die niet zelfs titelverdediger hier? In ieder geval... als je naar de andere kwarten en reekshoofden kijkt, dan kies ik nog het liefste andujar als tegenstander... Dolgopolov... Mayer/Ramos en het dan nog ontbrekende tweede kwart heeft sowieso alle outsiders als GGL, Mathieu en Montanes
Het gravel stuift teveel op!quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:52 schreef Norrage het volgende:
Heerst er misschien een virus in Casablanca?
Misschien dat iemand vanuit het publiek wat riep? Of zon staat te laag?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef BobW het volgende:
Haase zegt iets tegen de umpire, weet alleen niet wat.
Blessure?
nee...quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:06 schreef BobW het volgende:
Die gast maakt geen punt, Haase slaat alles uit.
Is de baan bij gravel kleiner?
114 ja..en toen ontdekte hij dat Kapsalon best lekker is. Gast ziet er niet uit man..dat je daarvan verliestquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef Norrage het volgende:
Aah die gast heeft wel 114 gestaan. Dan begrijp ik wel waarom Roowbin geen kans maakt.
Acteren kan hij wel. Dus het zou hem moeten lukken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef wimderon het volgende:
Of het is gewoon een fix van Haase. Set en break achter en dan opeens winnen.
En als ie nog wint: "Haase zwijnt tegen Marokkaanse papzak"quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef franklop het volgende:
'Haase blameert zich bij ATP toernooi Casablanca'
prima titel toch?
Of fok-stijl:quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef franklop het volgende:
'Haase blameert zich bij ATP toernooi Casablanca'
prima titel toch?
Weet Haase dat de bal ook tussen het servicevak en de achterlijn mag vallen?quote:
10 kilo geleden ja. Huta Falung won vorig jaar nog simpel van hem ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:18 schreef franklop het volgende:
Maar die Shoarmarol heeft al wel ooit 114e gestaan!
Hij had er heus wel zin in aan het begin van de wedstrijd. Geen motivatieprobleem, maar een dik mentaalprobleem. Mentaal watje dat het is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef truedestiny het volgende:
Hij heeft er totaal geen zin in. Motivatie probleem.
Hij voelde in het begin een trekkend spiertje in zijn rechteroor, waardoor dat doorschoot naar zijn linkerpink wat weer gevolgen had voor de voetenstand bij een aanvallend geslagen backhand.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:27 schreef Norrage het volgende:
Wtf is dit, hoe erg hij ook is dit is wel bizar. Dit keer ben ik echt benieuwd naar zijn excuus
grappig, dat was precies mijn bericht in het dit doe ik al topic bij FOK!sportquote:
Wacht, ik ben nog vergeten: die jongen raakte alles, hij gaf me geen rust.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij voelde in het begin een trekkend spiertje in zijn rechteroor, waardoor dat doorschoot naar zijn linkerpink wat weer gevolgen had voor de voetenstand bij een aanvallend geslagen backhand.
Zoiets?
Haal dat "nogal" eens wegquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:31 schreef franklop het volgende:
Haase blameert zich bij ATP-toernooi Casablanca
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Frank, vergeet deze punten niet in je bericht:
Overgewicht - niet check
752 van de wereld - check-
Algerijn - check -
In amper een uur - nog niet check-
lol, dat zegt genoeg. Chriz2k zou er ook van winnen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef TheArt het volgende:
Van held Matwe, uitslagje van een maand geleden
[..]
hoe staat het met zijn plannen om bij quali's Rosmalen mee te doen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, dat zegt genoeg. Chriz2k zou er ook van winnen.
Lol heb je dat echt getweet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef Tim86 het volgende:
@robin_haase Hoe kan je nou verliezen van de Algerijnse nummer 752 van de wereld? Iemand die ook nog eens een kilo of 10 te zwaar is...
@robin_haase Ben in ieder geval benieuwd naar de oorzaak..jetlag? Het weer? Het publiek? Hij raakte alles? Het lag uiteraard niet aan jou
Jaquote:
twitter:jessica4stein twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 19:21:27I thought Ernests was awful losing to a kid ranked 500+ ... Robin Haase is taking it to another level. reageer retweet
twitter:triplebagel twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 19:13:39Robin Haase. Are you seriously losing? *facepalm* reageer retweet
Eens kijken of thiemo het nog beter kanquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef franklop het volgende:
twitter:jessica4stein twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 19:21:27I thought Ernests was awful losing to a kid ranked 500+ ... Robin Haase is taking it to another level. reageer retweet
twitter:triplebagel twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 19:13:39Robin Haase. Are you seriously losing? *facepalm* reageer retweet
quote:Danut Budescu@DanutBudescuReply
@robin_haase Defeated by no. 752 in Atp Ranking?!! You are a disgrace for tennis! Shame on you! Betting mafia!
Dat maakt het nog erger jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef rhubarb het volgende:
En dat met zo'n droomloting. Ronde 2 wacht nu de nummer 544 van de wereld voor Ouahab... Futuretaferelen op een ATP-toernooi
Ok, wie van hier is ditquote:Jeroen@JJdJ1984Reply
@robin_haase je bent lekker bezig man. Laat je niet afleiden door al die negatieve berichten. Over een paar weken win jij twee grandslams.
quote:
Wat lief van je!!quote:
quote:
Martin jaquote:
twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 20:56:58Looking forward to play some doubles matches with rojer here in casablanca. New story on my website coming up this week. reageer retweet
quote:
QFTquote:
twitter:MaassenTom twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 21:08:53@robin_haase veel geluk daar, herpakken in de dubbel dan maar #vamos reageer retweet
Nog niet gewend aan het gravel, dat is op zich wel een geldig excuus hoor.twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 21:25:40@MaassenTom dank je wel. Zo is het. Herpakken door hard te trainen en weer wennen aan het gravel. Nu gaan voor de dubbel. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:28 schreef wimderon het volgende:
twitter:MaassenTom twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 21:08:53@robin_haase veel geluk daar, herpakken in de dubbel dan maar #vamos reageer retweet
Nog niet gewend aan het gravel, dat is op zich wel een geldig excuus hoor.twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 21:25:40@MaassenTom dank je wel. Zo is het. Herpakken door hard te trainen en weer wennen aan het gravel. Nu gaan voor de dubbel. reageer retweet
Mjah, ik kan het ergens ook wel begrijpen....maar de nummers 732SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
752. Tweede ronde was tegen 544 geweestquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, ik kan het ergens ook wel begrijpen....maar de nummers 732
twitter:wvijvers twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 21:29:56@robin_haase Uit pure nieuwsgierigheid: waar lag volgens jou het verlies aan? Of moet ik wachten tot je blog uit is? Succes in de dubbel. reageer retweet
Hij geeft in ieder geval toe slecht gespeeld te hebben. Nu nog wachten op de blog waarom.twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 21:40:02@wvijvers blog zal ik er een beetje over hebben maar het antwoord is vrij simpel. Slecht gespeeld. Bedankt. reageer retweet
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef XL het volgende:
In het dubbel gaat het wel lekker! Als ze hier nou de titel pakken (er is verder geen hond die kan dubbelen). Mogen ze dan naar de spelen?
Onderaan iets over Nederland.quote:With how the ATP Rankings are shaping up right now (with as much as 2 grand slams and 3 1000s to go), any team that combines for a rankings total below 60 will be within the first 24 doubles teams to qualify. Anything above 70 will be at risk to not be good enough. As of right now there are few combinations in the 50-60 range, aside from countries that can also make 'better than 60' teams.
First are the top10 players, whom will potentially be:
United States of America 1 - Bryan/Bryan
Belarus 1 - Mirniy/partner (Ignatik or Bury?)
Canada 1 - Nestor/partner (Raonic?)
France 1 - Llorda/partner (Tsonga or Benneteau?)
Serbia 1 - Zimonjic/partner (N.Djokovic, Tipsarevic or Troicki, maybe Bozoljac?)
India 1 - Paes/partner (Devvarman, who else?)
India 2 - Bopanna/Bhuphati
Poland 1 - Fyrstenberg/Matkowski (technically they could split up, but that wouldn't make sense)
Note that most of these teams would still qualify based on their rankings outside the top10, unless they choose to partner with a player outside a top50 spot in singles or doubles. That's where the risk lies for both Sweden (Lindstedt/partner) and Romania (Tecau/partner), since they'll likely miss a top50 partner to qualify from outside the top10. Pakistan (Qureshi/partner) will have a bigger problem for not having a qualified partner as of yet, even if Qureshi breaks into the top10. With those top10 spots used, that's 8 down and 16 to go through ATP Rankings:
Serbia 2
N.Djokovic/Tipsarevic, N.Djokovic/Troicki or Tipsarevic/Troicki, any team would work.
Spain 1 and Spain 2
It could be any two teams from Nadal, Ferrer, Almagro, F.Lopez, Verdasco, Granollers, Ferrero, Ramos, M.Lopez or Marrero, providing their total ranking stays below 60. Even something like Granollers/M.Lopez or Marrero/Verdasco is possible, within the 6 player total limit.
Switzerland
Federer/Wawrinka, no other options.
Great Britain 1 and 2
If the Olympics would be held right now, but Fleming/Hutchins and Murray/Murray would be inside the top24 teams.
France 2
France has plenty of players in the top40s to get a second team in. Plus, they'll have 4 singles players on site anyway.
Czech Republic 1
Berdych/Stepanek will do, Cermak is an alternate here.
United States of America 2
any duo from the qualifying singles players will do.
Argentina 1 and 2
This will be tricky to get two teams initially, since this will only work right now if both Del Potro and Monaco play doubles and they don't team up. Schwank could team up with Del Potro and still qualify. As a backup plan, they will have 4 players on site anyway, to provide for the last 8 teams.
Germany 1 and 2
Kas, Kohlschreiber, F.Mayer and Petzschner can combine for any two qualifying teams.
Austria 1
Marach, J.Melzer and Peya are all high enough ranked to get one team in.
Brazil 1
Melo/B.Soares would be top24 at the moment, but it seems likely that B.Soares would also still make it with Bellucci or Sa as his partner. They'll likely need at least one player from Mirniy, Paes, Lindstedt and Tecau to sit outside the top10 after Wimbledon, or a rankings drop from one of the British or German four players.
24th slot?
This will be up in the are based on whether Lindstedt, Tecau or some other doubles player breaks into the top10 at the expense of Bopanna/Bhupathi or Fyrstenberg/Matkowski. These last two teams are shoo-in to qualify, even when missing a top10 player. Ditto with Llodra and Zimonjic, given their singles players options. If both Lindstedt and Tecau miss the top10 and a decent partner, next in line would be Croatia's Cilic/Ljubicic, or from there on it's a wild open race between many countries' top two players are second-in-line options.
And from there on, there will be very little room within the 86-player max to add more players that haven't already entered through the singles rankings. Which means the last eight slots could all go to countries with two or four singles players: Croatia 1 and 2, Italy 1, Russia 1 and Colombia 1. Some countries have the potential to join them, like Ukraine, Australia, Belgium and Japan. Thoe last four will also be options for one singles player and one wild card, just as well as countries like Israel, Slovakia, Netherlands or one of the aforementioned countries with potential top10 players: Romania, Sweden or Pakistan.
Goh, dat is wat je noemt een open deurquote:Op woensdag 11 april 2012 00:01 schreef BobW het volgende:
twitter:wvijvers twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 21:29:56@robin_haase Uit pure nieuwsgierigheid: waar lag volgens jou het verlies aan? Of moet ik wachten tot je blog uit is? Succes in de dubbel. reageer retweet
Hij geeft in ieder geval toe slecht gespeeld te hebben. Nu nog wachten op de blog waarom.twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 21:40:02@wvijvers blog zal ik er een beetje over hebben maar het antwoord is vrij simpel. Slecht gespeeld. Bedankt. reageer retweet
Not sure if serious?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef franklop het volgende:
Tegen de nummer 752 van de wereld absoluut, je kan wel verwachten dat zo'n 'getrainde' gast je dan van het gravel slaat
Zijn laatste overwinning was ook in Casablanca, hij voelt zich daar duidelijk op zijn gemak.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Not sure if serious?
Haase, wat een beroepsprutser zeg.Voor Ouahab was het zijn eerste Tour-overwinning in vier jaar.
![]()
Ja, en vier jaar later wint hij er weer een wedstrijd. Een heel indrukwekkende carrière zou ik het niet willen noemen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zijn laatste overwinning was ook in Casablanca, hij voelt zich daar duidelijk op zijn gemak.
Kan best. Dat iemand zei: "Gewoon weer verliezen hè Robin?" en Robin zei: "Ja hoor, dat fix ik wel even."quote:
naar Algarije?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
All-in vakantie voor de zomer is ook geregeld.
had een tekst van de 'oude' Mischa kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:09 schreef wimderon het volgende:
twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 20:56:58Looking forward to play some doubles matches with rojer here in casablanca. New story on my website coming up this week. reageer retweet
twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 20:56:58Looking forward to play some doubles matches with rojer here in casablanca. Went shopping today, bought some new shoes !! reageer retweet
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Tim86 het volgende:
twitter:robin_haase twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 20:56:58Looking forward to play some doubles matches with rojer here in casablanca. Went shopping today, bought some new shoes !! reageer retweet
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef franklop het volgende:
had een tekst van de 'oude' Mischa kunnen zijn
Ik wist niet dat jij me volgde.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef Nalbandian het volgende:
Ik kom werkelijk waar niet meer bij na het lezen van al die tweets....![]()
![]()
quote:
Hihiquote:Op woensdag 11 april 2012 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij me volgde.
[..]![]()
Proestquote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Tim86 het volgende:
Geen tijd, hij is een Tipsarevic'je aan het doen.quote:
twitter:robin_haase twitterde op donderdag 12-04-2012 om 18:00:18Finished #animalfarm and started already a new book. A dutch book. Lees nu #endannogiets van #pauliencornelisse. Rain here in Casablanca. reageer retweet
Dat was toch die griet van die foto's van laatstquote:
Dus Haase heeft net een boek uit en is nu al bezig in een ander boek? Wow.twitter:robin_haase twitterde op donderdag 12-04-2012 om 18:00:18Finished #animalfarm and started already a new book. A dutch book. Lees nu #endannogiets van #pauliencornelisse. Rain here in Casablanca. reageer retweet
En wat voor boekquote:Op donderdag 12 april 2012 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
Dus Haase heeft net een boek uit en is nu al bezig in een ander boek? Wow.twitter:robin_haase twitterde op donderdag 12-04-2012 om 18:00:18Finished #animalfarm and started already a new book. A dutch book. Lees nu #endannogiets van #pauliencornelisse. Rain here in Casablanca. reageer retweet
![]()
Klopt. Deze dus:quote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was toch die griet van die foto's van laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Deze dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Ik heb een tijdje getennist met een meisje dat bevriend was geweest met een vriendin van Haase. Maar die vriendin had het uitgemaakt omdat ze hem een beetje dom vond en niet erg breed geïnteresseerd.quote:
Alles voor het tennis!quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje getennist met een meisje dat bevriend was geweest met een vriendin van Haase. Maar die vriendin had het uitgemaakt omdat ze hem een beetje dom vond en niet erg breed geïnteresseerd.
Ja, zijn vriendin staat in de OP.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was toch die griet van die foto's van laatst
Nou ja, wat is dom he? Hij heeft wel gewoon zijn VWO diploma gehaald in 6 jaar terwijl hij natuurlijk al die jaren al een talent was met heel veel bijhorende trainingen enzo ...quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje getennist met een meisje dat bevriend was geweest met een vriendin van Haase. Maar die vriendin had het uitgemaakt omdat ze hem een beetje dom vond en niet erg breed geïnteresseerd.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef TheArt het volgende:
Ouhab met 6-4, 6-1 verloren van Gutierrez-Ferrol
En terecht!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:01 schreef Felagund het volgende:
Dit is het echt het tegenovergestelde van het Martin Verkerk topic.
Dat had er nog bijgekund ja, dat hij achter de baan staat en niet eropquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:18 schreef XL het volgende:
Hij staat momenteel wel op de baan en nog niet achter!
Hij heeft wel Rojer naast zichquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:23 schreef Drassss het volgende:
Tegen klasbak Fognini, ik geef hem weinig kans.
Oke dat maakt 1-1, maar Bracciala ( wie the fuck is dat ) schaal ik gewoon hoger in dan Haasequote:
Is het niet zo als er supertiebreak is dat het dan automatisch ook beslissend punt op deuce is?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:40 schreef truedestiny het volgende:
Belachelijk inderdaad. Sommige toernooien doen ze nu ook al sudden-death op deuce had ik laatst gehoord.
He is 100% fit, just his regular mental problemquote:Op zondag 15 april 2012 16:03 schreef youngfcs het volgende:
Hi! I have a question regarding Robin Haase`s physical condition, is he 100% fit to play in Monte Carlo ? Why did he loose to Ouahab in the first round of Casablanca? was it just the accomodation to the clay courts or he wasn`t 100% fit to play? thks
Because I`m Romanian, and I don`t speak a leak of dutch. have a nice day!quote:Op zondag 15 april 2012 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Why is a post posted here in the English?
Wir können es auch gerne auf Deutsch machen?quote:Op zondag 15 april 2012 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Why is a post posted here in the English?
Inderdaad. De supertiebreak kan ik nog wel aan. Maar sudden death op deucequote:Op vrijdag 13 april 2012 18:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Supertiebreak is wel mooi vind ik. 10 punten is wel genoeg om er meer dan een lotterij van te maken en zo zie je nog wat singelaars spelen naast de echte dubbelspecialisten. Op wat mensen uit India, de Bryans, Zimonjic en Nestor na zijn de meeste dubbelaars toch of singelaars die goed aan het net zijn of mensen die de top 100 nooit konden halen in de enkel maar wel aardig kunnen volleren, word ik niet heel warm van.
Dat Robin en co. er nou in falen is weer iets anders.
The odds have to be a lot higher(lower) than that. I think, even with jetlag of Monaco, the odds for Haase to win should be about 100quote:Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef youngfcs het volgende:
Thanks! you could bet on Haase against Juan Monaco in Monte Carlo (odds 3.75). Monaco has to play the Houston final against Isner later this day and he won`t be able to be 100% physically and mentally on tuesday after a 10-hours flight and a 7-hours timezone difference.
Klare Sache.quote:Op zondag 15 april 2012 16:15 schreef XL het volgende:
[..]
Wir können es auch gerne auf Deutsch machen?
quote:Na de Davis Cup ontmoeting tegen Roemenie ging ik gelijk door naar het graveltoernooi van Casablanca. Normaal gesproken ga je eerst trainen op een andere ondergrond om vervolgens toernooien te spelen maar na afweging van wat voor en tegen argumenten heb ik een paar weken geleden besloten om toch gelijk te gaan spelen. Jullie weten vast allemaal dat het in mijn eerste ronde niet zo liep als ik had gehoopt en ik was dan ook erg teleurgesteld. Dat ik niet mijn beste tennis zou spelen na een uurtje trainen op gravel was mij wel duidelijk maar dat ik uiteindelijk zo slecht zou spelen was erg zuur. Uiteindelijk heb ik er wel veel aan gehad en ben ik weer tot een paar belangrijke punten gekomen die ik misschien in de afgelopen tijd was “vergeten”. Dit klinkt misschien een beetje vaag maar deze dingen zijn nou eenmaal lastig uit te leggen. Ondanks dat het jaar niet zo is begonnen zoals ik het graag had gewild, is het nu belangrijk dat ik hard blijf trainen en de “vergeten” dingen weer ga toepassen.
Nu ik jullie allemaal verward heb kan ik beginnen over heel iets anders:
De tenniswereld wordt vaak gezien als een “glitter and glamour” wereld maar het toernooi van Casablanca is het tegenovergestelde. Het hotel en het eten is goed verzorgd maar verder word je niet blij om dit toernooi te spelen (tenzij je het wint). Voor dat ik een voorbeeld geef, mogen jullie onderstaande vragen voor jezelf beantwoorden.
1) Hoe vaak douche je per dag?
2) Hoe vaak ga je naar de wc op een dag?
Nu vraag je misschien af waarom ik dit aan jullie vraag. Dit zijn doodgewone handelingen in het dagelijkse leven maar bij dit toernooi word je er niet blij van om te douchen of naar de wc te gaan. Het is zo smerig dat je met je schoenen en kleding aan wilt douchen of de hele dag zweten en stinken omdat je pas in het hotel onder de douche wilt staan. De wc kunnen jullie je nu wel voorstellen dus daar hoef ik niet uitgebreid op in te gaan. Er zijn zelfs spelers geweest die hun eigen wc-papier hebben meegenomen…
Terwijl ik dit schrijf zit ik alweer in Monte Carlo en hier mag ik absoluut niet klagen maar jullie begrijpen vast wel dat, als je eerste ronde verliest met slecht tennis, de halve finale in de dubbel verliest na een matchpoint te hebben gehad, de hele week maar een oefenset hebt kunnen spelen in de single omdat het regende waardoor de banen nog slechter werden en sommige zelfs niet meer te bespelen waren waaronder het Centre Court, dat je zo nu en dan een verhaal maakt waar je ook eens even alles afkraakt. Over het verkeer ben ik niet eens begonnen. Ik denk als ik dit beschrijf, dat ik niet meer van mijn familie en vrienden naar toernooien mag gaan.
Nu ik het verhaal terug lees ben ik best netjes gebleven door maar een paar kleine voorbeelden te noemen en kijk ik alweer helemaal positief naar volgende week. In de eerste ronde zal ik ook zeker positief moeten zijn om een kans te maken tegen de in vorm verkerende Juan Monaco.
Ps: Er zijn ook nog wat spullen gejat van mij maar gelukkig geen computer of andere waardevolle spullen zoals bij andere spelers.
Ik zat ook al te kijken naar die structuur ja..dacht dat het misschien een verborgen haiku ofzo wasquote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef Norrage het volgende:
Echt, dat stuk...ook echt niveau basisschool. Maar ok, leuk dat ie het schrijft
Hij kan wel beter Nederlands dan thiemoquote:Op zondag 15 april 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken naar die structuur ja..dacht dat het misschien een verborgen haiku ofzo was
Ik zou de beelden even kijken, dat valt reuze mee. Ik zou niet meer op staan denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je niet een beetje enorm aan het overdrijven?
Ah daar zaten julliequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:59 schreef Tim86 het volgende:
ATP Masters Monte Carlo 2012
Zag er erg slecht uit ja
Ben nu overtuigd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik zou de beelden even kijken, dat valt reuze mee. Ik zou niet meer op staan denk ik
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:32 schreef Morthill het volgende:
Hij knalt Djoker in 2 sets naar huis
edit: oh wacht, ik dacht dat ze pas morgen speelden
Hij stond inderdaad 140 in de race ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Dit goede resultaat was ook wel nodig
Komt nu op 45 terecht in de rankings. In de race van 2012 komt hij op 50.
quote:Robin, ben je tevreden over je spel van vanmiddag?
“Er zat meer in. Ik probeerde wel mijn eigen spel te spelen en bij vlagen ging dat goed. Maar over de hele wedstrijd genomen serveerde ik niet goed. En ook mijn returns en dropshots konden beter. Tegen een man als Djokovic kom je dan al snel onder druk te staan. Je krijgt tegen hem weinig cadeau, dat weet je, hij is niet voor niets de nummer één van de wereld.”
Je kwam meteen een break voor. Dacht je toen: hier valt wat te halen?
“Nee, er is dan een game gespeeld. Dat zegt nog niets. Het was wel jammer dat ik niet meteen kon uitlopen naar 2-0. Die tweede game begon ik goed, maar ik werd alsnog teruggebroken. Daarna liep ik tot 4-1 een beetje achter de feiten aan.”
Heb je een moment gedacht dat je hem kon pakken?
“Ik ga de baan op om te winnen, maar niet met het idee: vandaag ga ik hem pakken. Toen ik me terugknokte tot 4-4 en vervolgens kansen kreeg op zijn service, ging ik misschien denken aan het winnen van de eerste set. Maar aan de winst ga je pas denken als je een set en 3-0 voor staat.”
Spelen tegen de nummer één van de wereld, veel publiek. Heb je genoten op de baan?
“Daarvoor ga ik niet de baan op. Ik ga de baan op om te winnen. Bovendien heb ik vaker tegen de nummer één van de wereld gespeeld en ik weet hoe het is om voor veel publiek te spelen. Ik was gewoon met de wedstrijd bezig. Maar ik hebt dit soort wedstrijden wel nodig om naar een hoger niveau te groeien. En dat wil ik.”
Al met al was het wel een hele mooie week…
“Ja, mijn eerste kwartfinale op een masterstoernooi. En ik heb toch vier wedstrijden achter elkaar op gravel kunnen spelen, daardoor kom ik beter in mijn ritme. Het geeft vertrouwen voor de komende graveltoernooien, maar je kunt er ook niet al te veel conclusies aan verbinden. Als ongeplaatste speler kan ik op Roland Garros in de eerste ronde Rafael Nadal loten…”
Je keert door deze goede week terug in de top 50…
“Dat is mooi, maar daar heb ik me eerlijk gezegd nog niet mee bezig gehouden. Ik heb nog niet op internet gekeken, zie het maandag wel als de nieuwe ranking uitkomt.”
Niet eens zo slecht eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Dit goede resultaat was ook wel nodig
Komt nu op 45 terecht in de rankings. In de race van 2012 komt hij op 50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |