Voor iedereen is het spannend hoor. Dat is juist het fijne omdat je juist geen gevoel hebt dat je tussen mensen komt die elkaar al jaren kent.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:18 schreef Ellatjuh het volgende:
ben bang dat ik buiten de boot ga vallen
Dan kom je maar bij mij staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:33 schreef Ellatjuh het volgende:
neej ben gewoon bang buiten de boot te vallen en ergens in een hoekje alleen te staan
Waarom dat dan? Heb je net als ik ook nooit iets te vertellen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:33 schreef Ellatjuh het volgende:
neej ben gewoon bang buiten de boot te vallen en ergens in een hoekje alleen te staan
Kan wel hoor. In groep 3 is 1x een meisje uit onze klas gepest toentertijd. En toen kregen we een dikke preek en schaamde ik me heel erg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vanaf groep 3 al niet zulke leuke herinneringen meer aan school. Bij mij is het toen al echt wel begonnen, zelfs zo ver dat ik daar in groep 4 van school werd gehaald door mijn ouders.
Hahaha ja dat probleem heb ik ook altijd alleen staan. De oplossing is dus bij elkaar te gaan staanquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:33 schreef Ellatjuh het volgende:
Ja dat ben ik ook een beetje. Ik kan daardoor misschien wat naïef overkomen, maar ik ben eigenlijk bezig met grote projecten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:39 schreef Ellatjuh het volgende:
ben altijd een kat uit de boom kijk iemand
Dag stadsgenootquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
Ik woon in Den Bosch, ik ben wel sociaal gehandicapped
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |