abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109661833
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Lopen trollen in DIT topic is het meest DOMME wat je kan doen. Je mag HEEL blij zijn dat ik je niet ken. Als je bijvoorbeeld met mij gewerkt had dan had ik je vandaag nog uit het team gezet.
Ik troll niet. Ik zie het oprecht zo. Ik zeg toch ook niet dat jij trollt omdat je bang bent voor jongetjes van 10 jaar jonger op de fiets? Of wel? :')
pi_109661853
Ja, het is inderdaad raar dat ik me zo gedraag, maar denk je nou serieus dat ik daar niets aan wil doen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109661940
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:04 schreef Cher- het volgende:

[..]

Ik troll niet. Ik zie het oprecht zo. Ik zeg toch ook niet dat jij trollt omdat je bang bent voor jongetjes van 10 jaar jonger op de fiets? Of wel? :')
Ik weet dat het niet zo hoort, maar dat zit nou eenmaal zo in mijn hoofd en aangezien het iets zeer persoonlijks en zeer negatiefs is hoor je daar OP ZIJN MINST respect voor te hebben.
Het is zeer belangrijk voor MIJ hoe IK het interpreteer. Dat is het ENIGE wat voor mij telt. Dat is misschien niet goed, maar dan zit ik ook niet zonder problemen waar ik nog aan moet werken met mijn begeleidster.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109662111
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik weet dat het niet zo hoort, maar dat zit nou eenmaal zo in mijn hoofd en aangezien het iets zeer persoonlijks en zeer negatiefs is hoor je daar OP ZIJN MINST respect voor te hebben.
Het is zeer belangrijk voor MIJ hoe IK het interpreteer. Dat is het ENIGE wat voor mij telt. Dat is misschien niet goed, maar dan zit ik ook niet zonder problemen waar ik nog aan moet werken met mijn begeleidster.
Soms is het maar beter dat je zulke mensen negeert.
pi_109662261
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Lopen trollen in DIT topic is het meest DOMME wat je kan doen. Je mag HEEL blij zijn dat ik je niet ken. Als je bijvoorbeeld met mij gewerkt had dan had ik je vandaag nog uit het team gezet.
Uit de slachtofferrol kruipen werkt niet? Het was niet gelijk aan jou persoonlijk gericht hoor. Meer algemeen.

tip: zo aangevallen reageren maakt je kwetsbaar.
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:17:13 #156
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109662266
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:04 schreef Cher- het volgende:

[..]

Ik troll niet.
Dat doe je wel. Doei!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_109662301
het is ook vreemd dat iemand bang is voor mensen die 10 jaar jonger zijn.
maaaaaaar zoiets heeft wel een reden..
er is wel iets gebeurd waardoor je die angst hebt.
iets met zelfvertrouwen..
en daar moet je idd aan werken maar zoiets heeft tijd nodig.
ben er al 10 jaar weer meebezig en nog ben ik niet de oude als voor de pesterijen
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_109662334
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:17 schreef Chai het volgende:
tip: zo aangevallen reageren maakt je kwetsbaar.
:D :D :D
Dan moet je me maar niet aanvallen 8)7 8)7 8)7
pi_109662438
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

:D :D :D
Dan moet je me maar niet aanvallen 8)7 8)7 8)7
Het was niet eens aan jou persoonlijk gericht. :')

Het is maar net hoe je het leest. Je moet niet alles gelijk op jezelf betrekken. Het was toch niet van toepassing zei je? dus.
pi_109662569
Je maakt een geintje :D

Je zat gewoon mijn posts te quoten :D

Grappig. Is dit een manier van je om het weer goed te maken?
pi_109662595
Oh wacht, jij bent iemand anders.

Cher zat mijn posts te quoten.
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:27:39 #162
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109662617
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:52 schreef Cher- het volgende:

[..]

Mensen doen het omdat ze het grappig vinden (leedvermaak, zichzelf stoerder/zekerder voelen) dus daar heb je al een gunstig gevolg (voor de 'daders'). Helaas. Hoe hard ook. That's it. En misschien is het nuttig voor de slachtoffers die er sterker van worden. Leren omgaan met gemene mensen (want heel veel mensen zijn nou eenmaal gemeen), leren opkomen voor jezelf, zelfverzekerder worden door wat je hebt meegemaakt.

Helaas blijven de meeste slachtoffers personen die in zichzelf gekeerd zijn en medelijden met zichzelf hebben (hier in dit topic alweer te lezen) want 'oh wat hebben wij het erg en zwaar gehad vroeger' en 'het is de schuld van de pesters dat ik nu geen sociaal leven heb' en 'ik ben het vertrouwen in de mensheid kwijt'. Nee, het is jouw eigen schuld. Het is jouw leven en niet die van iemand anders.
Goede post wel, direct, maar er zit zeker een kern van waarheid in. Alleen zijn er ook genoeg die met hun uiterlijk gepest worden, waar niet altijd wat aan te doen valt. Is het dan ook hun schuld of we moeten we dan de ouders aankijken die het voor elkaar gekregen hebben een lelijk kind te baren? Daarnaast, een kind op de basisschool (waar het pesten vaak begint) heeft niet de capaciteiten zo rationeel over pesten te denken zoals jij in je post doet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_109662633
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat doe je wel. Doei!
Nee, ik vind het echt. Het ligt toch echt aan jezelf en jij hebt het zelf in je handen hoe jouw leven wordt. Alles terug haken op 'ik ben gepest dus heb ik het moeilijk' is een slachtofferrol aannemen en heeft geen zin.

Ik vind het trouwens vreemd dat mijn mening voor troll wordt afgedaan omdat het geen post is die zegt 'ja, jullie zijn zielig'.
pi_109662647
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:26 schreef Comp_Lex het volgende:
Oh wacht, jij bent iemand anders.

Cher zat mijn posts te quoten.
Maar die post waarvan jij beweerde dat het een troll was quotte ze jou niet. En die is dus aan niemand gericht.

Waarom denk je dat dat gelijk een troll is?
pi_109662716
Nee dat sloeg nog op haar post waar ze me wel quotte. (Waarop ik toen reageerde "je manier van posten is niet gepast").
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:37:19 #166
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_109662973
ze heeft ook wel een punt,

Maar als je bekijkt dat het pesten op de basischool gebeurt, in een periode waar de basis voor de rest van je leven word gelegd, kan je je voorstellen dat iemand daar later nog flink last van kan hebben.

hoe je het draait of keert, ook mensen worden geconditioneerd. het begint al vanaf baby, het zindelijk worden, netjes eten etc.

als je iemand vanaf jonge leeftijd elke keer als je klapt een mep geeft met een stok, zal hij uiteindelijk zodra je klapt al in elkaar duiken. Als je dus een kind pest en telkens laat merken dat hij niks waard is/lelijk is/stinkt noem maar op zal hij dat naar verloop van tijd ook echt gaan geloven, dan kost dat heel veel tijd om dat denkpatroon te veranderen, hij kan wel willen maar is zo geconditioneerd dat hij niet anders kan als in het slachtofferpatroon blijven.
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_109663005
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:27 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Goede post wel, direct, maar er zit zeker een kern van waarheid in. Alleen zijn er ook genoeg die met hun uiterlijk gepest worden, waar niet altijd wat aan te doen valt. Is het dan ook hun schuld of we moeten we dan de ouders aankijken die het voor elkaar gekregen hebben een lelijk kind te baren? Daarnaast, een kind op de basisschool (waar het pesten vaak begint) heeft niet de capaciteiten zo rationeel over pesten te denken zoals jij in je post doet.
Op de basisschool (en zo heb ik het ervaren, geen idee of dat overal zo is) wordt er vanaf ongeveer groep 6/7 gepest. Bij mij in de klassen dan, ik kan niet voor iedere school spreken al lijkt pesten in groep 2/3/4 mij een beetje vreemd. Maar ja, veelal zijn het ietwat afwijkende én vooral onzekere/zwakkere/bange kinderen die gepest worden. Wederom weer de natuur. Aan die onzekerheid en angst kan je op dat moment wel wat doen. Genoeg trainingen voor kinderen vanaf 4 jaar (dus als er wel op zulke leeftijd al wordt gepest?) die door zulke trainingen ook vooruitgang boeken. En grappig is: soms zijn pesters de dikste en lelijkste zwijnen van de klas. Toch is iedereen bang voor deze mensen. Waarom? Omdat ze een grote mond hebben, een soort van stoer zijn en zelfverzekerd overkomen.
pi_109663132
Bizar, ik het het nooit echt zo gezien, maar ik herken mij ook wel een beetje in die angst voor jongeren, voornamelijk pubers.

Voor mijn werk kwam ik wel eens op middelbare scholen om wat af te leveren, met de staart tussen de benen en al het oog contact vermijden kwam ik dan die scholen binnen, snel een handtekening scoren en snel weer terug naar de auto.

Pas geleden een vacature zien staan, logistiek medewerker gezocht, het leek mij een erg leuke baan, totdat ik er achter kwam dat het een om een grote scholengemeenschap ging en op 1 van de vestigingen dus dat ze iemand zochten. Erg sneu, maar nu ik lees dat iemand anders deze angst ook kent, herken ik mijzelf er erg goed in.
pi_109663167
Groep 2. Ik kan het me nog herinneren. Het begon direct hard met schoppen, haren uit m'n kop trekken en een klappertjespistool bij mijn oren houden.
pi_109663273
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Groep 2. Ik kan het me nog herinneren. Het begon direct hard met schoppen, haren uit m'n kop trekken en een klappertjespistool bij mijn oren houden.
Vreemd hoor. Ik kan me helemaal geen reet herinneren van groep 2 en al helemaal niet van pesten. Laat staan dat ik wist wat pesten inhield. :') Maar er bestaat dus al sova training vanaf 4 jaar, moet je nagaan.
pi_109663367
Ja dat zal ik wel eens een keer nagaan.
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:52:08 #172
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109663452
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:38 schreef Cher- het volgende:

[..]

Op de basisschool (en zo heb ik het ervaren, geen idee of dat overal zo is) wordt er vanaf ongeveer groep 6/7 gepest. Bij mij in de klassen dan, ik kan niet voor iedere school spreken al lijkt pesten in groep 2/3/4 mij een beetje vreemd. Maar ja, veelal zijn het ietwat afwijkende én vooral onzekere/zwakkere/bange kinderen die gepest worden. Wederom weer de natuur. Aan die onzekerheid en angst kan je op dat moment wel wat doen. Genoeg trainingen voor kinderen vanaf 4 jaar (dus als er wel op zulke leeftijd al wordt gepest?) die door zulke trainingen ook vooruitgang boeken. En grappig is: soms zijn pesters de dikste en lelijkste zwijnen van de klas. Toch is iedereen bang voor deze mensen. Waarom? Omdat ze een grote mond hebben, een soort van stoer zijn en zelfverzekerd overkomen.
Dan moeten de ouders wel op de hoogte zijn van pesterijen, want anders gaat dat niet werken natuurlijk. Genoeg kinderen die al die emoties opkroppen. Maar ik snap je punt. SoVa training zou een eerste stap kunnen zijn.

Overigens kunnen scholen ook de daders gebruiken JUIST om het pesten tegen te gaan, de zogenaamde No Blame-methode. Geen beschuldigende vingers, enkel oplossingsgerichte middelen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:54:59 #173
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_109663537
Alle kinderen vanaf 'n jaar of 4 in therapie gooien (sova trainingen etc) vind ik ook lichtelijk overbodig eerlijk gezegd. :')

...en ja er zit zeker wat in wat Cher zegt, je kunt niet je hele leven laten bepalen door slechte ervaringen in je jeugd, doe ik ook niet. Ben er vrij goed overheen gekomen, met hulp van wat échte vrienden. :) O.a accepteren dat ik niet echt 'n doorsnee persoon ben en dat uitbuiten (want heeft ook z'n charme heb ik gemerkt :P ) heeft goed gewerkt voor mij. :Y
Hallon!
pi_109663707
Helaas weet ik mij weer geen reet te herineren van schooltijd op middelbare school. Ik dacht dat ik op basisschool al werd gepest, maar eigenlijk deden ze daar nog poeslief tegen mij :')

Het was elke keer wel wat anders van mijn oren, neus tot mijn fiets en mijn achternaam, ze vonden elke keer weer een zwakke plek. En als ze dan een keer niets hadden, dan zorgde ze daar wel voor. Kan mij nog wel uit het 2e brugjaar herinneren dat ze een Nederlands vlaggetje op mijn jas/mouw hadden gellakt, alsof ik een racist was.

Niet dat ik er nog veel last van heb hoor, want zoals vele anderen herken ik ook wel weer het gevoel dat ik beter dan hen terecht gekomen ben ! Koophuis, tijdelijk ziektewetje maar binnenkort weer aan het werk en mijn sociale leven waar ik jaren op heb gewacht, maakt mij nu een gelukkig mensch.

Ook al kan ik mij wel vinden in sommige "harde" stellingen, ik denk dat ik gewoon te veel zwakke plekken had om terug te vechten. Dus het tegenhouden en afbijten was voor mij gewoon niet weggelegd.
pi_109663711
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:54 schreef BlueMage het volgende:
Alle kinderen vanaf 'n jaar of 4 in therapie gooien (sova trainingen etc) vind ik ook lichtelijk overbodig eerlijk gezegd. :')

...en ja er zit zeker wat in wat Cher zegt, je kunt niet je hele leven laten bepalen door slechte ervaringen in je jeugd, doe ik ook niet. Ben er vrij goed overheen gekomen, met hulp van wat échte vrienden. :) O.a accepteren dat ik niet echt 'n doorsnee persoon ben en dat uitbuiten (want heeft ook z'n charme heb ik gemerkt :P ) heeft goed gewerkt voor mij. :Y
Alle kinderen vanaf een jaar of 4 in therapie is niet eens nodig me dunkt :D maar die trainingen bestaan dus is het in sommige gevallen ook wel gunstig. Al lijkt het me vreemd voor zulke jonge kinderen maar oke.
pi_109663752
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:54 schreef BlueMage het volgende:

Nee dat probeer ik ook niet. Helaas pakt het nog niet heel erg goed uit voor mij. Ik heb geen echte vrienden bijvoorbeeld. Fok is momenteel mijn enige echte goede contact met de buitenwereld. Het is dat ik dit forum gevonden heb met Google, want anders zat ik nu wel in het gesticht. Ik was mezelf al behoorlijk aan het opfokken richting mijn ouders voordat ik dit forum vond. Ik zit nu recent ook bij een begeleidster van mijn studie. Ik vind dat wel prettig eerlijk gezegd en ze weet heel goed dat ik "geen leven" heb.
Nogmaals, ik probeer er wat aan te doen dus kom alsjeblieft niet met zaken als "ga sporten kneus" ofzo.
pi_109663798
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:38 schreef Cher- het volgende:

[..]

Ik heb vanaf groep 3 al niet zulke leuke herinneringen meer aan school. Bij mij is het toen al echt wel begonnen, zelfs zo ver dat ik daar in groep 4 van school werd gehaald door mijn ouders.
pi_109663832
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:01 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee dat probeer ik ook niet. Helaas pakt het nog niet heel erg goed uit voor mij. Ik heb geen echte vrienden bijvoorbeeld. Fok is momenteel mijn enige echte goede contact met de buitenwereld. Het is dat ik dit forum gevonden heb met Google, want anders zat ik nu wel in het gesticht. Ik was mezelf al behoorlijk aan het opfokken richting mijn ouders voordat ik dit forum vond. Ik zit nu recent ook bij een begeleidster van mijn studie. Ik vind dat wel prettig eerlijk gezegd en ze weet heel goed dat ik "geen leven" heb.
Nogmaals, ik probeer er wat aan te doen dus kom alsjeblieft niet met zaken als "ga sporten kneus" ofzo.
Probeer eens te meeten met mensen van dit forum? Zo heb ik ook wat contacten opgedaan het afgelopen halfjaar.
pi_109663881
quote:

[..]

Ga sporten dan. Je gaat jezelf echt beter voelen en misschien kom je ook nog eens in contact met mensen. Of ga een bijbaan zoeken waarbij je jezelf enigszins goed moet presenteren maar toch je eigen ding doet en ook nog eens met collega's te maken krijgt.
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:05:38 #180
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_109663896
quote:
3s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Probeer eens te meeten met mensen van dit forum? Zo heb ik ook wat contacten opgedaan het afgelopen halfjaar.
Heel leuke contacten.

Maar Loka heeft idd gelijk Comp, ga meedoen met verschillende SC's en meet die mensen ;)
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_109663995
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:05 schreef Cher- het volgende:

[..]

Ga sporten dan. Je gaat jezelf echt beter voelen en misschien kom je ook nog eens in contact met mensen. Of ga een bijbaan zoeken waarbij je jezelf enigszins goed moet presenteren maar toch je eigen ding doet en ook nog eens met collega's te maken krijgt.
Ik sport al, maar ik ben recent van sport gewisseld naar aanleiding van mijn geflip. De club waar ik op zat had dat mede veroorzaakt. Ik heb nu permanent het contact verbroken met die mensen (alsof er überhaupt contact was.....)
Mijn excuses, ik was niet duidelijk zie ik.
pi_109664032
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:05 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Heel leuke contacten.

Maar Loka heeft idd gelijk Comp, ga meedoen met verschillende SC's en meet die mensen ;)
Ik ben al laatst naar een meet geweest en ik ben van plan 14 april weer te gaan, maar daar moet ik nog over nadenken.
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:11:22 #183
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_109664068
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben al laatst naar een meet geweest en ik ben van plan 14 april weer te gaan, maar daar moet ik nog over nadenken.
...en nog leuke mensen tegengekomen daar?
Hallon!
pi_109664072
quote:

[..]

Ik heb ook geen vrienden hoor. :@

Ben ook wel plan om een keertje naar zo'n meet te gaan.
pi_109664087
quote:
3s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Een anti-pest-meet ? : D

Ik zou wel wat ervaringen willen delen hoor, of gewoon ergens wat drinken ?
pi_109664090
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als je er mensen leert kennen die je graag mag en die een beetje in de buurt wonen, kun je ook 1 op 1 gaan meeten, misschien zelfs iets om vrienden aan over te houden.
pi_109664140
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Een anti-pest-meet ? : D

Ik zou wel wat ervaringen willen delen hoor, of gewoon ergens wat drinken ?
Is nog een heel gedoe, een meet organiseren :P
Dan moet er iemand gewoon een datum en locatie prikken, want als je erover gaat discussiëren komt zo'n meet er sowieso niet...
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:13:21 #188
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_109664145
quote:
3s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je er mensen leert kennen die je graag mag en die een beetje in de buurt wonen, kun je ook 1 op 1 gaan meeten, misschien zelfs iets om vrienden aan over te houden.
Kan ook als ze niet in de buurt wonen. Tevens goede tip.
pi_109664220
Ik heb tijdens een meet helemaal geen zin om over mijn problemen te praten eerlijk gezegd. Ik kom daar voor mijn plezier. Mensen begonnen de vorige keer ook vragen te stellen over mijn issues, maar dat heb ik direct afgekapt. Daarvoor kom ik gewoon niet op een meet.
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:16:41 #190
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_109664282
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb tijdens een meet helemaal geen zin om over mijn problemen te praten eerlijk gezegd. Ik kom daar voor mijn plezier. Mensen begonnen de vorige keer ook vragen te stellen over mijn issues, maar dat heb ik direct afgekapt. Daarvoor kom ik gewoon niet op een meet.
Dit ja, ik ben geen gratis psycholoog noch zie ik anderen zo. Meet is gewoon om plezier te hebben toch :D
pi_109664591
Misschien moeten we hier maar een meet organiseren met elkaar.
pi_109665443
Ja dat is misschien wel een goed idee.

Het nare met mij is dus dat ik niet weet hoe ik moet zijn. Ik heb geen "oude ik" die ik moet zijn. Of misschien wel, maar is dat ook niet goed omdat mijn "oude ik" juist de oorzaak is van alle ellende.
pi_109665525
We kunnen juist met elkaar wat afspreken ofzo.

We hoeven het dan niet over het verleden te hebben, maar dan ben je wel met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt. En je snapt elkaar dan wel beter in plaats van dat iemand het helemaal niet begrijpt.
pi_109666087
Afspreken is goed, maar ik spreek niets af met enkelingen. Ik wil liever iets doen met een groep mensen. Dat ligt niet aan jou, maar aan mij. Ik heb eigenlijk niets te vertellen, dat heb ik thuis ook niet. Ik ben ook geen koetjes en kalfjes persoon.
pi_109666219
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Afspreken is goed, maar ik spreek niets af met enkelingen. Ik wil liever iets doen met een groep mensen. Dat ligt niet aan jou, maar aan mij. Ik heb eigenlijk niets te vertellen, dat heb ik thuis ook niet. Ik ben ook geen koetjes en kalfjes persoon.
Ik bedoelde niet om met zijn 2e af te spreken, maar met een groep. *)

Ik bedoelde met WE gewoon iedereen die in dit topic leest en er behoefte aan heeft.
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:07:01 #196
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109666389
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:02 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet om met zijn 2e af te spreken, maar met een groep. *)

Ik bedoelde met WE gewoon iedereen die in dit topic leest en er behoefte aan heeft.
^O^
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_109666706
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

^O^
^O^
pi_109666754
durf niet eens te meeten :D
ken niemand van fok en een meeting is best wel spannend
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_109666778
quote: