ja, ik val bijna omquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:41 schreef Sarabi het volgende:
Hongersnel maar eens aan mijn avondeten beginnen.
een broek?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben net mijn kast aan het opruimen en ik heb ook een maat 36 die ik aan kon
Een broek ja, een groenequote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
als je benen elkaar aan de buitenkant gaan raken heb je wel serieuze issues
Volgens mij is dat ook heel erg je bouw (of niet) hoor en hebben veel mensen met maat 36 dat ook nog steeds.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn idee van een fatsoenlijke maat 36 is het niet meer zo raken van de bovenbenen (binnenkant) en dat is bij lange na nog niet het geval.. Vind m'n bovenbenen en buik ook écht nog wel te dik: misschien niet zichtbaar met kleding, maar ik houd altijd een eeuwig mijn buik in: doe niet anderszou niet eens dúrven om het niet te doen. En daar op die buik en bovenbenen zit gewoon véééél te veel vet (ik doe geen foto plaatsen
) dat door kleding prima in 't gareel wordt gehouden over het algemeen, maar wat ik nooit in bikini zou laten zien, zeg maar!
Kleding
maar nu: spinnen/circuit!
...quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Issues hebbem we allemaal!
Ik wil chocotof. Nee IK HEB HET NODIG! En ik ga nu de ah in
omgquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo broccoli gekocht
Victory. I haz it.
broccoli is the answer!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef Mirjam het volgende:
zo, net gegeten en nu heb ik onzettende zin in chocola, heel veel, hele bergen, ALLES!!
quote:
Zpi dat nou echt uitmaken? Of alleen in het hongergevoel?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe overigens wel iets verkeerd met mijn etenIk heb mijn eigen dieet in elkaar geknutseld en dat bestaat vooral uit dingen die ik van mezelf moet eten. Maar rond het avondeten bedenk ik me dan dat ik nog een portie van dit moet en nog wat van dat en oh ja, daar ook nog wat van en ik eindig dus propje vol van het gezonde spul
Misschien wat meer verdelen.
Ik heb overdag ook geen hongergevoel hoor (nog nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zpi dat nou echt uitmaken? Of alleen in het hongergevoel?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Wat is dit nu weer voor idiote boektitel??
[ afbeelding ]
Like, duh
Oh, voor het afvallen zullen vooral de kcal gelden en dan maakt het weinig uit wanneer je dat eet. Alhoewel het voor je metabolisme wel beter schijnt te zijn niet alles in 1x te eten, als je het over de dag verdeeld zou je metabolisme wat hoger zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik bedoelde meer dat ik me afvroeg of alles verspreid over de dag eten nu enkel een positief effect heeft op je hongergevoel gedurende de dag, of dat je er ook echt succesvoller mee afvalt?
King of the lab! [/bones]quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo broccoli gekocht
Victory. I haz it.
Heb je de rest van de dag wel genoeg gegeten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Ik heb net gewoon een hele bak almhof chocolademousse weggegeten
Typisch weer, normaal NOOIT zin in, en nu
Wilskracht waar ben je!
BIJNA EEN UUR GEWANDELD, NOG STEEDS CHOCOLADEHONGER :dquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
ga ff iets doen dan om je gedachten te verzetten
Ben jij niet net begonnen? Dan heb je nog geen wilskracht, anders was je niet dik. Dat moet je dus trainen en ontwikkelen. En jij kiest zelf wanneer je daar mee begintquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Ik heb net gewoon een hele bak almhof chocolademousse weggegeten
Typisch weer, normaal NOOIT zin in, en nu
Wilskracht waar ben je!
Niet echt. Gewoon slechte dag. Morgen nieuwe kansen. Moet morgen gelukkig ook werken (promotiewerk) dus lekker aan het lopen en niet denken aan etenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je de rest van de dag wel genoeg gegeten?
Volgens mij kun je dat beter wel doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Niet echt. Gewoon slechte dag. Morgen nieuwe kansen. Moet morgen gelukkig ook werken (promotiewerk) dus lekker aan het lopen en niet denken aan eten
Nee, ben geen trollquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat beter wel doen.
Of ben je wéér een nieuwe troll?
Good point.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ben jij niet net begonnen? Dan heb je nog geen wilskracht, anders was je niet dik. Dat moet je dus trainen en ontwikkelen. En jij kiest zelf wanneer je daar mee begint
Fixedquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan heb je dus blijkbaar nog niet besloten echt te beginnen. Je valt niet af van roepen dat je lijnt. Je valt af van echt lijnen. écht je leefstijl aanpassen!
ik wil het daar toch nog eens over hebben, wie heeft die stomme regel bedacht?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je valt niet af van roepen dat je lijnt.
Niet perse mee eens. Op gewicht blijven wellicht, maar afvallen lukt prima met allerlei dieeten. Daarna moet je bekijken hoe je ook echt op gewicht blijft.quote:
Dat zal dan wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan heb je dus blijkbaar nog niet besloten echt te beginnen. Je valt niet af van roepen dat je lijnt. Je valt af van echt lijnen.
Ik heb maat 34 van broeken (27 dus) en ook mijn bovenbenen raken elkaar nog. Dit ligt deels aan je bouw.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn idee van een fatsoenlijke maat 36 is het niet meer zo raken van de bovenbenen (binnenkant) en dat is bij lange na nog niet het geval.. Vind m'n bovenbenen en buik ook écht nog wel te dik: misschien niet zichtbaar met kleding, maar ik houd altijd een eeuwig mijn buik in: doe niet anderszou niet eens dúrven om het niet te doen. En daar op die buik en bovenbenen zit gewoon véééél te veel vet (ik doe geen foto plaatsen
) dat door kleding prima in 't gareel wordt gehouden over het algemeen, maar wat ik nooit in bikini zou laten zien, zeg maar!
Kleding
maar nu: spinnen/circuit!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ook hier maar even jubelen: ik pas weer in m'n oude referentiebroek (WE broek maat 36!)
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb maat 34 van broeken (27 dus) en ook mijn bovenbenen raken elkaar nog. Dit ligt deels aan je bouw.
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil het daar toch nog eens over hebben, wie heeft die stomme regel bedacht?
ik wil het enkel roepen en dan keiveel afvallen.
Oh shunnen is amish voor "je mag niet meer met ons spelen"quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap het plaatje niet. *schaam
KomtMijn opmerking verkeerd over?
Wat fijn! Ik ben ook net terug van een paar daagjes weg, vond het wel weer moeilijk om terug in mijn ritme te komen! Had jij dat ook?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nog één keertje heel remi even voor mezelf-en en dan beloof ik dat ik morgen echt-echt-echt weer bij ga lezen.
Ik was zojuist op de weegschaal maar 8 ons zwaarder dan 6 dagen geleden!En dat na 4 avonden achter elkaar uit eten en drie lunches in een restaurant en vier keer ontbijt in het hotel!
Heb ik toch mooi wel de juiste keuzes gemaakt waar mogelijk!
Het is ook moeilijk, vandaag had ik ook een baaldag. En dan ga ik normaal altijd eten.. En echt slecht eten. Heb me vandaag zo goed in kunnen houden! En dat voelt 1000 keer zoveel beter als je overgeven aan een eetbui.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Good point.
Maar ik baal altijd zo dat wanneer ik besluit echt mijn best te doen, dat ik dan ineens juist de verkeerde dingen pak.
Oh! haha, ik hem hem van een ander forum gejat. Zat wel even kijken voor een andere, want dit was toch maar voor evenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Fruitshake! Je usericon! Ik dacht dat echt dat je een andere user van hier was! Dat wordt even goed opletten. Hoewel, die ander zou nooit meer een hele bak mousse wegwerken denk ik maar zo.
Goed zeg! Ik moet denk ik sowieso de balans nog een beetje vinden. En ik denk dat ik zelfs meer moet gaan eten dan dat ik deed, alleen veel en veel gezonder.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk, vandaag had ik ook een baaldag. En dan ga ik normaal altijd eten.. En echt slecht eten. Heb me vandaag zo goed in kunnen houden! En dat voelt 1000 keer zoveel beter als je overgeven aan een eetbui.
Probeer daar de volgende keer aan te denken!
Ik dwing mezelf op het moment gewoon.. Flesje naast me en drinken maar. En nu maar hopen dat het helpt!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het echt knap, 2,5 liter drinken.
Momenteel heel erg mn best aan het doen, dronk nooit meer dan 1 liter per dag maximaal, om nu een liter of 2 te drinken.
Zit nu pas net aan mn 3e halve liter.
Ja, zo probeer ik het ook. Komt ook wel omdat ik de hele dag onderweg was vandaag, geen "tijd", niet aangedacht enzo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik dwing mezelf op het moment gewoon.. Flesje naast me en drinken maar. En nu maar hopen dat het helpt!
Juist, en daarom werken dieeten dus nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet perse mee eens. Op gewicht blijven wellicht, maar afvallen lukt prima met allerlei dieeten. Daarna moet je bekijken hoe je ook echt op gewicht blijft.
Mooi toch! Soms moet je je even laten gaan. Het is niet goed, maar als je snoep helemaal je leven uitbant, hou je het niet vol!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap er geen zak van! Ik heb vanmiddag een zak drop leeggegeten en ik heb gewoon net een mini kaasplankje 'moeten' eten omdat ik te weinig op had vandaag.
dropjes waren maar 70 gram en suikervrij dus qua kcal niet eens heel extreem. Maar dat ga ik natuurlijk niet vaker doen. Stond in de file met een volle boodschappentas naast me, de drop lag bovenop. Ineens was ie leeg....
En als lunch heb ik een enorme berg gegrillde groente op dus dat tikt niet zo aan. Super lekker!
Zag gisteren een lijstje van jou voorbij komen. (volgens mij was dat gisteren..) Is dat jou normale eetpatroon?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zo probeer ik het ook. Komt ook wel omdat ik de hele dag onderweg was vandaag, geen "tijd", niet aangedacht enzo.
De anderhalve liter wil ik sowieso op vandaag. Dat komt ook wel goed.
Nee. Ik heb op dit moment nog geen normaal eetpatroon.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zag gisteren een lijstje van jou voorbij komen. (volgens mij was dat gisteren..) Is dat jou normale eetpatroon?
Maarhet lukt er maar weinig hun levensstijl echt permanent te veranderen. Velen (ook hier) die op ratelbandeske wijze het levensstijl-veranderen-dieet prediken zie ik later toch weer (dik) terug, dus ik kan niet anders dan ook dit zien als een van de vele (weliswaar de gezondstequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Juist, en daarom werken dieeten dus nietals je begint met het aanpassen van je leefstijl heb je het probleem van op gewicht blijven ook een stuk minder om je nek hangen dan wanneer je door te crashen je kilo's kwijt raakt en vervolgens weer een manier moet gaan vinden om GEZOND en normaal en verstandig te gaan eten.
Dieten lijken te werken in die zin dat het slechts tijdelijke oplossingen zijn voor een probleem wat hem in de meeste gevallen zit in het in de loop van de tijd aan hebben geleerd van een verkeerde levens- en vooral eetstijl.
Het kan in sómmige gevallen, als men écht heel obees is en in een gevarenzone zit verstandig zijn om onder professionele begeleiding te 'crashen' om zo op een gewicht te komen waarbij zonder kans op blessures door overgewicht gesport kan worden, maar daarna is het zaak zo snel mogelijk te ontdekken wat voor eet- en leefstijl jij kunt volhouden de rest van je leven waarbij je op een gezond gewicht komt en eindigt.
Daarom heb ik altijd wel iets in huis. Eet normaal 2-3 dropjes of zuurtjes op een dag, dat gaat bijna altijd goed. Alleen nu dus even nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mooi toch! Soms moet je je even laten gaan. Het is niet goed, maar als je snoep helemaal je leven uitbant, hou je het niet vol!
Ik vind dat je heel weinig eet als ik heel eerlijk ben. Zo ga je in de spaarstand...quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Ik heb op dit moment nog geen normaal eetpatroon.
Ik kom van HEEL slecht eten, en ik zoek nu een gezonde balans. Maar dat vind ik heel erg lastig.
Lijstje voor morgen wordt, denk ik:
Ontbijt: 1 snee roggebrood met kaas + 1 cracker met kaas
Lunch: Yoghurt met muesli, noten, cranberry's
T: Minolea
D: Keuze uit dat wat er nog in de vriezer ligt. Erwtensoep, varkensvlees of rundvlees. Met groente.
En ik vond dit eigenlijk wel een "goede" dag.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vind dat je heel weinig eet als ik heel eerlijk ben. Zo ga je in de spaarstand...
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Hoeveel wil je afvallen? Beweeg je veel?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ik vond dit eigenlijk wel een "goede" dag.![]()
Wat moet er dan meer/bij?
Ik ben ontzettend zoekende naar wat goed is, wat genoeg is en gezond is. En hoe ik dat behalen kan. Hoe ik kan voorkomen slechte dingen te eten, enz.
165 cm bij +/- 100 (moet nog steeds op de weegschaal, maar ik vind het eng)quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Hoeveel wil je afvallen? Beweeg je veel?
2 sneetjes roggebrood gaat het worden. 30+ kaas vind ik echt niet te vreten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zou sowieso de cracker weglaten smorgens en er 2 sneetjes roggebrood van maken. Beetje boter, en 30+ kaas pakken.
Neem ook een tussendoortje smorgens, neem dan bijv. die cracker met mager beleg.
Ja Tuurlijk maar eet niet te laat.. De 30+ van maaslander is goed te doen! Zeker met een plakje komkommer of tomaat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
2 sneetjes roggebrood gaat het worden. 30+ kaas vind ik echt niet te vreten.Dan liever 1 plakje minder 48+ kaas.
Tussendoortje 's morgens had ik de afgelopen dagen wel gepland, maar dat komt er niet van. Dan zit ik echt nog vol van m'n ontbijt.
Is het, in principe, ook oke als ik de eet na mijn avondeten?
Het hoeft ook niet snel, het moet goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Wij zitten ongeveer het zelfde qua gewicht.. misschien heb je iets aan mijn lijstjes. Ik ben nu 3 weken bezig met weight watchers, en er is nu 3 kilo af. Het gaat niet snel, maar wel meer kans op langdurig resultaat.
Neuh ,dat zal dan een uur of half 10 zijn. Ik ga normaal pas ergens na 12 slapen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja Tuurlijk maar eet niet te laat.. De 30+ van maaslander is goed te doen! Zeker met een plakje komkommer of tomaat.
twee, drie uur naderhand zit ik aan mijn lunch meestal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
hoe kun je nou twee, drie uur naderhand nog vol zitten van een plak roggebrood?
en kaasplankjes zijn ook wel een beetje des duivels he
Ja, dat weet ik. Tenminste, iig dat het niet goed voor je is en niet blijvendquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik voel me er echt goed bij. Heb veel vrijheid in wat ik kan eten.. Onthoud dat afvallen energie kost, en dat je door weinig eten alleen maar vast gaat houden.
Allebei niet atm.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
ohstudeer je nog, of heb je rare werktijden?
De situatie is ook wel nieuw voor mij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
oh, zaad. Werkloos thuis zitten is echt moordendhoop 't nooit meer te hoeven doen.
Klopt maar ervanuitgaande at er in de eerste week veel vocht afgaat is het niet super snel.. Met andere crashdieeten was er binnen een week af en toe 3,5 kilo af..quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
en drie kilo in drie weken is best snel hoor, vind ik. Het is niet als een malle, maar langzaam is 't ook niet
k heb nog wel een onderzoek wat je kan lezen waarin de onderzoekers tot de conclusie komen dat terugvallen in oude gewoontes niet kan worden gezien als oorzaak voor het aankomen na een succesvolle afslankpoging. Het gaat eerder om +10 hormonen en neurotransmitters die heel vervelend wordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maarhet lukt er maar weinig hun levensstijl echt permanent te veranderen. Velen (ook hier) die op ratelbandeske wijze het levensstijl-veranderen-dieet prediken zie ik later toch weer (dik) terug, dus ik kan niet anders dan ook dit zien als een van de vele (weliswaar de gezondste) truukjes waarmee het gros van de dikkerjes zijn/haar pavloviaanse gewoontes probeert te onderdrukken.
Want maar bij enkeling verdwijnen ze echt. En regelmatig steken ze toch de kop weer op op zwakke momenten.
Haha, check! Herkenbaar. Nouja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:53 schreef Silmarwen het volgende:
Weegschaal was stom vanochtend, snap er niets van. -.-
Ik heb maat 38 (1 broek 36quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:37 schreef Stormqueen het volgende:
aankleden 's morgens begint zich tot een heus drama te ontwikkelenalles is onderhand te groot
pond minder dan gisteren, ik klaag nietquote:
Maandagavond ga ik weer wegen bij de sportschool, dat is exact 4 weken nadat ik 'begonnen' ben. Die geloof ik al een stuk meer dan de mijne.quote:
Dit moet je toelichtenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik baal heel erg. Ik kreeg van een vriendin haar hand-me-downs, zij is een notoire 3-keer-drager en ik ben een notoire 98-keer-drager, dus als ik het van haar krijg kan ik het nog prima 95 keer dragen voor het echt niet meer kan(Dit omdat armlastig.)
Maar ik ben haar nu een pietsje voorbij gestreefd
Mijn favo broek zakt van mijn kontquote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil nog niet shoppen want het gaat zo goedzit ik straks weer met te grote kleren
dan maar veel rokjes dragen, die hebben elastiek. Vinden de mannen ook leuk
Ik ben nu minder dik dan zij, dus de kleren die ik van haar krijg zijn ook al iets te groot.quote:
Oh zo! Dat is het nadeel van het te heppen voordeelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben nu minder dik dan zij, dus de kleren die ik van haar krijg zijn ook al iets te groot.
Mijn favo broek zakt ook van mijn kont zo langzamerhand, maar ik vond gisteren in de kast een 'oude' favo broek en die was me dus te klein, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn favo broek zakt van mijn kont
Maar ik mag ook niet jullie spelen *shunt
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn favo broek zakt ook van mijn kont zo langzamerhand, maar ik vond gisteren in de kast een 'oude' favo broek en die was me dus te klein, maar nu niet meerMoet alleen de rits even van gemaakt worden door de plaatselijke naaister.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb maat 38 (1 broek 36) t/m 48 in de kast
IK kan nog wel even vooruit.
Gisteren kledingkasten opgeruimd en ik heb me toch een énorme stapel broekenquote:
Ik heb er één, c'est tout en hij is ook eigenlijk iets te los bij m'n buik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren kledingkasten opgeruimd en ik heb me toch een énorme stapel broekenEcht niet normaal meer. En ik pas er 3, waarvan 1 me echt veel en veel te groot is. Geen gezicht. Dus eigenlijk heb ik nog 2 broeken die redelijk goed zitten
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:17 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren maar blijven eten (geen ongezonde dingen maar toch).
Vandaag moet beterook al staat er wel een feestje op de planning.
Beterquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
De Thai-actie van gister heeft iig weinig vocht opgeleverd hierNiet zoveel omhoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qua " gezondheid" met het orgaan vet en de hartslag zit ik goed.. qua de rest is er nog een hoop werk aan de winkel
lijstje vandaag:
O: eiwitshake
t: sinaasappel + 4 wasa thin crackers
L: salade met 2 boterhammen ( ik ga weer een poging doen om een foto te maken)
t: fruit
D: pesto pasta geloof ik
S: wedstrijd volleybalRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:33 schreef Barreltje het volgende:
Gister meting bij de sportschool gehad :Dat is niet je hartslag, Barreltje, dat is je bloeddrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qua " gezondheid" met het orgaan vet en de hartslag zit ik goed.. qua de rest is er nog een hoop werk aan de winkel
lijstje vandaag:
S: wedstrijd volleybal(of er is iets heel raar opgeschreven)
En die is inderdaad prima.
En klopt hun meetlint wel dat je 2 cm kleiner bent
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:33 schreef Barreltje het volgende:
Gister meting bij de sportschool gehad :Orgaan vet is toch ook erg belangrijk? Niet slecht dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qua " gezondheid" met het orgaan vet en de hartslag zit ik goed.. qua de rest is er nog een hoop werk aan de winkel
lijstje vandaag:
S: wedstrijd volleybal![]()
ohja.. dat dusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet je hartslag, Barreltje, dat is je bloeddruk(of er is iets heel raar opgeschreven)
En die is inderdaad prima.
En klopt hun meetlint wel dat je 2 cm kleiner bent
met een neuk teugel!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het een fraai resultaat barrel!
Maar hoe de neuk meten ze orgaanvet??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
nee, inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Fruitshake! Je usericon! Ik dacht dat echt dat je een andere user van hier was! Dat wordt even goed opletten. Hoewel, die ander zou nooit meer een hele bak mousse wegwerken denk ik maar zo.
ga iets doen wat afleidtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goffer, vandaag is een lastige dag qua snaaien vermijden (afwijken van mijn reguliere patroon). Doen ze dat ouderwetse kaken op elkaar naaien nog?
nou nee... gedachtenloos een zak drop leeg eten is nou net niet wat je helpt om het vol te houden. Nu is het een klein zakje suikervrije drop, morgen kan het een familiezak chocotoff zijn...quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mooi toch! Soms moet je je even laten gaan. Het is niet goed, maar als je snoep helemaal je leven uitbant, hou je het niet vol!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
De laatste keer dat ik 'dronken' was, was met halloween![]()
Aangeschoten is fijn, plesant, relaxerend en heerlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik houd heel erg van biertjes en wijntjes, maar kom meestal niet verder dan aangeschoten
ik heb het na de borstvoedingsperiode anders gewoon weer opgepakt, dat drinken... roken heb ik nooit gedaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, zodra er kinderen komen is het vaak afgelopen
Dus ik geniet er de komende anderhalf jaar nog maar even van
Dan stoppen met roken en drinken en baren maar
Ik ben zo blij dat ik niet superveel van alcohol houquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou ook van dronken zijn DP, maar heb het wel gereduceerd van 8-12 avonden per maand naar 3 per maand en dat merk je goed
ja, maar jij woont in Limburgquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb het na de borstvoedingsperiode anders gewoon weer opgepakt, dat drinken... roken heb ik nooit gedaan.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben vooral ontzettend tegen katers
you've got a point therequote:
Nou, mijn grijze is ook redelijk zielloosquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Zeker rode, want die hebben geen ziel en zijn dus medogenloos.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijnes is dood
En ik wil dolgraag een nieuwe, maar ik ben nooit thuis (want alcohol) en ik heb geen geld
Geen alcohol meer, dan ben je thuis EN je hebt er geld voorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijnes is dood
En ik wil dolgraag een nieuwe, maar ik ben nooit thuis (want alcohol) en ik heb geen geld
EN een kater!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen alcohol meer, dan ben je thuis EN je hebt er geld voor
Katers kunnen goed alleen zijn hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijnes is dood
nee hoor...quote:
Ik drink bijzonder vaak gratisquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen alcohol meer, dan ben je thuis EN je hebt er geld voor
om te wonen... da's best essentieel lijkt mequote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik drink bijzonder vaak gratis![]()
Dus daar gaat mn geld niet naar toe. VNL hypotheek. Ik vraag me trouwens ook vaak af waar ik die in hemelsnaam voor ophoest
Juh, maar ik ben er dus nooitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
om te wonen... da's best essentieel lijkt me
Ik was ook sarcastisch.quote:
Ja, in Groningen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Sommige kroegen zijn de hele nacht open hoorKan je ook wonen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghi, voor jullie denken dat het serieus is: Ik neem geen nieuwe kat omdat ik hem op dit moment niet kan betalen. Wel de brokjes en de korrels, maar alsie ziek is moet hij ook naar de dierenarts (sprak zij uit ervaring) en dat financiële risico wil ik niet nemen tot ik mijn zaakjes wat beter op orde heb en ik iets meer financiële speling heb.
heel verstandigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mghi, voor jullie denken dat het serieus is: Ik neem geen nieuwe kat omdat ik hem op dit moment niet kan betalen. Wel de brokjes en de korrels, maar alsie ziek is moet hij ook naar de dierenarts (sprak zij uit ervaring) en dat financiële risico wil ik niet nemen tot ik mijn zaakjes wat beter op orde heb en ik iets meer financiële speling heb.
Netjes, als iedereen er zo over dachtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
I strongly agree. Ook al was het een klein zakje en ook al was ie relatief laag qua kcal, ik vind t gewoon stom van mezelf. Echt superdom. Ik was er nog misselijk van ook dus dat genieten is amper gebeurd omdat die dingen niet eens echt lekker waren. Op dat moment had het inderdaad alles kunnen zijn, chocotoffs had ik ook gemuncht. Geen hele zak though, zo lang stond ik ook weer niet in de filequote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nou nee... gedachtenloos een zak drop leeg eten is nou net niet wat je helpt om het vol te houden. Nu is het een klein zakje suikervrije drop, morgen kan het een familiezak chocotoff zijn...
Doe het bewust en geniet er van, daar heb je veel meer aan.
Precies de reden dat ik geen huisdier wil momenteel. Dierenartsen zijn te duur en daar moet je toch rekening mee houdenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:03 schreef Isabeau het volgende:
ISA!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo durf je geen nee te zeggen?disclaimer
Bij al mijn andere collega's wel, maar bij haar niet zo ergquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
ISA!!
Hoezo durf je geen nee te zeggen?
Soms heb je dat... ik zet het dan altijd in de koelkast 'voor later' (lees: om het dagen na dato weg te gooien)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ISA!!
Hoezo durf je geen nee te zeggen?
Ja, dat kan ook nogquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:10 schreef Sjeen het volgende:
Soms heb je dat... ik zet het dan altijd in de koelkast 'voor later' (lees: om het dagen na dato weg te gooien)
Nou, de vuilnisbak was hier dermate leeg dat ik het daar niet in kwijt konquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:11 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
vergete het niet in een vuilnisbak te dumpen
Ik werk ook op de planning en daar staat de snoeppot vlak bij mijn bureau. Ik heb ooit gevraagd of die verplaatst kon worden naar de andere kant van het kantoor. Nou, mooi niet dus. En ze waren nog serieus ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
maar wel goed dat je het niet hebt opgegeten
Mijn collega's weten allemaal dat ik aan het afvallen ben.
Sindsdien hebben ze 1 keer geprobeerd me chocolade te voeren en dat hebben ze geweten ook
De oma van mijn vriend wilde dat ook doen met de vlaai van de koffietafel, rijstevlaai met slagroom... Ik heb haar maar verteld dat we die sowieso mee naar huis kregenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, de vuilnisbak was hier dermate leeg dat ik het daar niet in kwijt kon
Dus plastic zakje gezocht om het in mijn tas te verstoppen.
Is het al zo ver met mij dat ik gebak in mijn tas verstop.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:17 schreef Sjeen het volgende:
De oma van mijn vriend wilde dat ook doen met de vlaai van de koffietafel, rijstevlaai met slagroom... Ik heb haar maar verteld dat we die sowieso mee naar huis kregen
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat was vast om op te eten
Er wordt hier op het werk overigens echt ongelofelijk veel gesnoept en ongezond gegeten. Ik heb zelfs een collega die bij elke koffiepauze twixen eet. En dan als lunch twee dunne crackers met wat kaas
Damnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat was vast om op te eten
Er wordt hier op het werk overigens echt ongelofelijk veel gesnoept en ongezond gegeten. Ik heb zelfs een collega die bij elke koffiepauze twixen eet. En dan als lunch twee dunne crackers met wat kaas
Denk dat ze net krap 50 kilo isquote:
Ik heb alleen vrouwen als directe collega'squote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Damn
Mijn overbuurvrouw zie ik altijd alleen fruit en kwark eten, de mannen eten boterhammen en soms een banaan, en de rest eet niet.
Ik heb hier werkelijk nog nooit snoep gezien
Op mijn vorige afdeling (personeelszaken, 9 vrouwen in een hok) was dat 180 graden andersom
ja, dan krijg je datquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb alleen vrouwen als directe collega's
Als ik dit invoer in m'n calorie appje (en aannames doe tvb je fruit als laatste tussendoortje, in ben uitgegaan van een appel en een banaan extra) kom ik net op de 700kcal's. Ik zou gewoon eens gaan eten ofzo dus...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanadaag:
O. magere yoghurt met een appel en een banaan
L. 2 boterhammen met dun laagje aoli (slechte keus, maar deze is nu op en weg. Was er nog van het feest).
T. boterham?
D. Nog geen flauw idee
T. Fruit
Van neuken ook. Schijnt!quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
WPI-kantoren
GEEN SNOEPPOTTEN MEER EVERRRR!!
Wil je kaas of geraspt plastic? Slankie 20+ ligt zo'n beetje in elke supermarkt wel maar dat valt meer in de laatste categorie.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:47 schreef Mirjam het volgende:
waarom is magere geraspte kaas zo moeilijk te krijgen
allebei de supers waar ik was hadden het nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wil je kaas of geraspt plastic? Slankie 20+ ligt zo'n beetje in elke supermarkt wel maar dat valt meer in de laatste categorie.
Voor fijngevoeligheden mbt eetstoornissen verwijs ik u graag naar het eetstoornistopicquote:
ik heb dat tijdens mijn werk wel afgeleerdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Is dat ook voor als je cranky wordt zodra je gestoord wordt tijdens het eten?
Ik word.soms gestoord van het niet etenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Is dat ook voor als je cranky wordt zodra je gestoord wordt tijdens het eten?
Die inentingen werken maar twaalf jaar, daarna ben je weer gewoon vatbaar. Daarom krijg je de DKTP weer als je na je zestiende op vakantie gaat naar bepaalde landen. Inentingen werken meestal niet een leven lang.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:21 schreef Silmarwen het volgende:
Kinkhoest?! Daar lijkt me onwaarschijnlijk CoTS, tenzij ze allemaal het vaccinatie programma niet zijn doorgelopen?
Nee, gelukkig niet lijkt het nu!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat fijn! Ik ben ook net terug van een paar daagjes weg, vond het wel weer moeilijk om terug in mijn ritme te komen! Had jij dat ook?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:35 schreef Sjeen het volgende:
Daar sta je dan in de super met de gedachte 'ik neem iets lekkers mee' en dan gewoon niks kunnen vinden dat aan die omschrijving lijkt te voldoen
Nou ben je mooi klaar mee. Als ik jou was zou ik veeeeeeeeeer uit de buurt blijven. Erg besmettelijk en heel erg naar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die inentingen werken maar twaalf jaar, daarna ben je weer gewoon vatbaar. Daarom krijg je de DKTP weer als je na je zestiende op vakantie gaat naar bepaalde landen. Inentingen werken meestal niet een leven lang.
Naja... ik zie wel hoe het loopt. De zieke mannen zijn iig allemaal naar hun ouders toe. En hoe zij tot hun conclusie kinkhoest zijn gekomen weet ik niet, maar een van hen reist heel erg veel dus die kan het best meegenomen hebben
Zij zijn weg en ik ga wegquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou ben je mooi klaar mee. Als ik jou was zou ik veeeeeeeeeer uit de buurt blijven. Erg besmettelijk en heel erg naar.
Kinkhoest bij volwassenen is enorm in opkomst en eigenlijk moet het vaccin worden aangepast maar dat kost veel tijd en geldquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:21 schreef Silmarwen het volgende:
Kinkhoest?! Daar lijkt me onwaarschijnlijk CoTS, tenzij ze allemaal het vaccinatie programma niet zijn doorgelopen?
Wat stom, door vergeten te vaccineren voor reizen naar landen waar niet gevaccineerd wordt of omdat het vaccin niet goed genoeg werkt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kinkhoest bij volwassenen is enorm in opkomst en eigenlijk moet het vaccin worden aangepast maar dat kost veel tijd en geld
Moeilijk is dat nog hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik probeer niet in eten te verzanden, en tot nu toe gaat dat goed.
Ja. Het is zo gewoon om het WEL te doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moeilijk is dat nog heGoed dat het zo goed lukt
je beloont jezelf dus wel met eten, foeiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Het is zo gewoon om het WEL te doen.
Ik dacht halverwege echt, laat maar, ik koop een zak chips en ik ga film kijken.
Maar heb t niet gedaan. Heb doorgezet en mag nu een klein stukje hartige taart. Zo de laatste dingen opruimen, en dan heb ik het gehad.
Het is in ieder geval een gezondere keus als chipsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je beloont jezelf dus wel met eten, foei![]()
Bwehehehe, ja. Heb nu een klein stukje op. Maar het smaakt me niet. Denk dat ik een stuk fruit ga eten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je beloont jezelf dus wel met eten, foei![]()
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een gezondere keus als chips
't is meer dat je de koppeling tussen eten en belonen zoveel mogelijk los zou moeten laten. Eten doe je omdat je lichaam het nodig heeft, belonen moet je gewoon in andere dingen zoeken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een gezondere keus als chips
Het is niet bewust belonen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is meer dat je de koppeling tussen eten en belonen zoveel mogelijk los zou moeten laten. Eten doe je omdat je lichaam het nodig heeft, belonen moet je gewoon in andere dingen zoeken.
Maar da's moeilijk loslaten, dat weet ik.
Ja precies. Da's ook best moeilijk. Probeer het ook te voorkomenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:30 schreef Silmarwen het volgende:
Dat vind ik nu nog zo gruwelijk moeilijk. Mezelf niet met eten te belonen.
"Voel me kut" *hap* "Oh knap gedaan" *hap*
Ik beloon mezelf tegenwoordig met andere dingen. Bruisbal, make-up, kleding, boek, DVD, naar de bios (zonder snacks.) etc
Maar dat is zo'n ommekeer. Probeer het ook niet mijn kinderen aan te leren, en dan merk je pas hoe erg dat in je bestaan zit verweven. "Ach ben je gevallen? Wil je een koekje als troost?" etc. Dat zit zo in onze cultuur denk ik.
naja, dan ben je te laat, want zo te horen ben je het alquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:45 schreef J0ycie88 het volgende:
Voel me echt belabberd.. Had net 39,6 graden koorts. Heb nooit koorts! Wil echt niet ziek worden!
Ikzelf beloon mezelf altijd met bolletjes wol. Goedkoop, je wordt er niet dik van en volgens mij heeft iedereen wel zoiets kleins wat-ie leuk vindquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het al heel wat van mezelf dat ik mezelf nu "beloon" met beter eten.
Zo dadelijk moet ik nog naar de winkel. Ik ga alleen maar fruit halen. Verder niks.
Koorts niet, koorts krijg je vanwege een infectie over het algemeenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Een hele stomme vraag misschien, maar kan het met afkicken te maken hebben?
Ja, ik ga wat bedenken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ikzelf beloon mezelf altijd met bolletjes wol. Goedkoop, je wordt er niet dik van en volgens mij heeft iedereen wel zoiets kleins wat-ie leuk vind
GAT!VER! Dat zit al uren in je tas!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
shit, kan mijn camera niet vindenVriendlief zit de slagroomtaart uit het plastic zakje op te eten
Zijn maag!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
GAT!VER! Dat zit al uren in je tas!!
Hier heb ik ook troosteten voor mezelf gekochtHeerlijke plakken oude geitenkaas, met donkerdonker pitjes brood
smeerkeesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
shit, kan mijn camera niet vindenVriendlief zit de slagroomtaart uit het plastic zakje op te eten
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:03 schreef Isabeau het volgende:
ELF UUR DRIE!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZEVENTIEN UUR VIJFENVIJFTIG!!!!!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Fixed!quote:
I KNOW!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
ELF UUR DRIE!!!!
ZEVENTIEN UUR VIJFENVIJFTIG!!!!!
Komt hij hier straks klagen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
I KNOW!
Ik haalde het zakje eruit om weg te gooien!
Ik zou 't uit z'n handen trekken en in de wc gooien ofzo! Bah!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
I KNOW!
Ik haalde het zakje eruit om weg te gooien!
Oh gets herkenbaarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:35 schreef Sjeen het volgende:
Daar sta je dan in de super met de gedachte 'ik neem iets lekkers mee' en dan gewoon niks kunnen vinden dat aan die omschrijving lijkt te voldoen
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
's Avonds is het altijd het moeilijkst.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
De dag doorgekomen zonder gesnaai.
Nu vanavond nog.
Als avondeten?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:39 schreef trovey het volgende:
[..]
's Avonds is het altijd het moeilijkst.Hier nu aan het zelfgebakken kaas/tomatenbrood (gewoon kant en klaar meel gekocht
)....een aanradertje.
Alleen met auto- en motorrijdenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Good busy!
Reken je nog niet in miles?
Vrijdag/zaterdag/zondag is bij mij altijd brood en maaltijdsoep dag(of iets anders wat gemakkelijk is en voor een paar dagen te maken)....soep was vanmiddag.quote:
Drie dagen achter elkaar?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Vrijdag/zaterdag/zondag is bij mij altijd brood en maaltijdsoep dag(of iets anders wat gemakkelijk is en voor een paar dagen te maken)....soep was vanmiddag.
Whoei!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef Audreyoot het volgende:
Ik heb 22 km gefietst![]()
in het heuvelland he
Ik heb wel echt pijn aan mijn kont nuquote:
Ik maak grote bakken soepquote:
Dat je denkt....heb ik daar nog watquote:
quote:
& U!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef Audreyoot het volgende:
Ik heb 22 km gefietst![]()
in het heuvelland he
Niet doen!! Lekker douchen en dan in bed lezen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, jullie zijn vast allemaal heule leuke en hippe dingen aan het doen. Maar ik zit ziekig thuis en ik vecht tegen de drang de fles port die er staat leeg te drinken.
Kan iemand even de juiste dingen zeggen? Zodat ik ze WEL aannemelijk vind? Ik geloof de voices in mijn eigen hoofd namelijk niet
Als je ziekig gaat drinken ben je morgen nog zieker. Dus beter pak je iets van thee en duik je in je nestje met een boek!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, jullie zijn vast allemaal heule leuke en hippe dingen aan het doen. Maar ik zit ziekig thuis en ik vecht tegen de drang de fles port die er staat leeg te drinken.
Kan iemand even de juiste dingen zeggen? Zodat ik ze WEL aannemelijk vind? Ik geloof de voices in mijn eigen hoofd namelijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |