ja, ik val bijna omquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:41 schreef Sarabi het volgende:
Hongersnel maar eens aan mijn avondeten beginnen.
een broek?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben net mijn kast aan het opruimen en ik heb ook een maat 36 die ik aan kon
Een broek ja, een groenequote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
als je benen elkaar aan de buitenkant gaan raken heb je wel serieuze issues
Volgens mij is dat ook heel erg je bouw (of niet) hoor en hebben veel mensen met maat 36 dat ook nog steeds.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn idee van een fatsoenlijke maat 36 is het niet meer zo raken van de bovenbenen (binnenkant) en dat is bij lange na nog niet het geval.. Vind m'n bovenbenen en buik ook écht nog wel te dik: misschien niet zichtbaar met kleding, maar ik houd altijd een eeuwig mijn buik in: doe niet anderszou niet eens dúrven om het niet te doen. En daar op die buik en bovenbenen zit gewoon véééél te veel vet (ik doe geen foto plaatsen
) dat door kleding prima in 't gareel wordt gehouden over het algemeen, maar wat ik nooit in bikini zou laten zien, zeg maar!
Kleding
maar nu: spinnen/circuit!
...quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Issues hebbem we allemaal!
Ik wil chocotof. Nee IK HEB HET NODIG! En ik ga nu de ah in
omgquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo broccoli gekocht
Victory. I haz it.
broccoli is the answer!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef Mirjam het volgende:
zo, net gegeten en nu heb ik onzettende zin in chocola, heel veel, hele bergen, ALLES!!
quote:
Zpi dat nou echt uitmaken? Of alleen in het hongergevoel?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe overigens wel iets verkeerd met mijn etenIk heb mijn eigen dieet in elkaar geknutseld en dat bestaat vooral uit dingen die ik van mezelf moet eten. Maar rond het avondeten bedenk ik me dan dat ik nog een portie van dit moet en nog wat van dat en oh ja, daar ook nog wat van en ik eindig dus propje vol van het gezonde spul
Misschien wat meer verdelen.
Ik heb overdag ook geen hongergevoel hoor (nog nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zpi dat nou echt uitmaken? Of alleen in het hongergevoel?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Wat is dit nu weer voor idiote boektitel??
[ afbeelding ]
Like, duh
Oh, voor het afvallen zullen vooral de kcal gelden en dan maakt het weinig uit wanneer je dat eet. Alhoewel het voor je metabolisme wel beter schijnt te zijn niet alles in 1x te eten, als je het over de dag verdeeld zou je metabolisme wat hoger zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik bedoelde meer dat ik me afvroeg of alles verspreid over de dag eten nu enkel een positief effect heeft op je hongergevoel gedurende de dag, of dat je er ook echt succesvoller mee afvalt?
King of the lab! [/bones]quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo broccoli gekocht
Victory. I haz it.
Heb je de rest van de dag wel genoeg gegeten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Ik heb net gewoon een hele bak almhof chocolademousse weggegeten
Typisch weer, normaal NOOIT zin in, en nu
Wilskracht waar ben je!
BIJNA EEN UUR GEWANDELD, NOG STEEDS CHOCOLADEHONGER :dquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
ga ff iets doen dan om je gedachten te verzetten
Ben jij niet net begonnen? Dan heb je nog geen wilskracht, anders was je niet dik. Dat moet je dus trainen en ontwikkelen. En jij kiest zelf wanneer je daar mee begintquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Ik heb net gewoon een hele bak almhof chocolademousse weggegeten
Typisch weer, normaal NOOIT zin in, en nu
Wilskracht waar ben je!
Niet echt. Gewoon slechte dag. Morgen nieuwe kansen. Moet morgen gelukkig ook werken (promotiewerk) dus lekker aan het lopen en niet denken aan etenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je de rest van de dag wel genoeg gegeten?
Volgens mij kun je dat beter wel doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Niet echt. Gewoon slechte dag. Morgen nieuwe kansen. Moet morgen gelukkig ook werken (promotiewerk) dus lekker aan het lopen en niet denken aan eten
Nee, ben geen trollquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat beter wel doen.
Of ben je wéér een nieuwe troll?
Good point.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ben jij niet net begonnen? Dan heb je nog geen wilskracht, anders was je niet dik. Dat moet je dus trainen en ontwikkelen. En jij kiest zelf wanneer je daar mee begint
Fixedquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan heb je dus blijkbaar nog niet besloten echt te beginnen. Je valt niet af van roepen dat je lijnt. Je valt af van echt lijnen. écht je leefstijl aanpassen!
ik wil het daar toch nog eens over hebben, wie heeft die stomme regel bedacht?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je valt niet af van roepen dat je lijnt.
Niet perse mee eens. Op gewicht blijven wellicht, maar afvallen lukt prima met allerlei dieeten. Daarna moet je bekijken hoe je ook echt op gewicht blijft.quote:
Dat zal dan wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan heb je dus blijkbaar nog niet besloten echt te beginnen. Je valt niet af van roepen dat je lijnt. Je valt af van echt lijnen.
Ik heb maat 34 van broeken (27 dus) en ook mijn bovenbenen raken elkaar nog. Dit ligt deels aan je bouw.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn idee van een fatsoenlijke maat 36 is het niet meer zo raken van de bovenbenen (binnenkant) en dat is bij lange na nog niet het geval.. Vind m'n bovenbenen en buik ook écht nog wel te dik: misschien niet zichtbaar met kleding, maar ik houd altijd een eeuwig mijn buik in: doe niet anderszou niet eens dúrven om het niet te doen. En daar op die buik en bovenbenen zit gewoon véééél te veel vet (ik doe geen foto plaatsen
) dat door kleding prima in 't gareel wordt gehouden over het algemeen, maar wat ik nooit in bikini zou laten zien, zeg maar!
Kleding
maar nu: spinnen/circuit!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ook hier maar even jubelen: ik pas weer in m'n oude referentiebroek (WE broek maat 36!)
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb maat 34 van broeken (27 dus) en ook mijn bovenbenen raken elkaar nog. Dit ligt deels aan je bouw.
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil het daar toch nog eens over hebben, wie heeft die stomme regel bedacht?
ik wil het enkel roepen en dan keiveel afvallen.
Oh shunnen is amish voor "je mag niet meer met ons spelen"quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap het plaatje niet. *schaam
KomtMijn opmerking verkeerd over?
Wat fijn! Ik ben ook net terug van een paar daagjes weg, vond het wel weer moeilijk om terug in mijn ritme te komen! Had jij dat ook?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nog één keertje heel remi even voor mezelf-en en dan beloof ik dat ik morgen echt-echt-echt weer bij ga lezen.
Ik was zojuist op de weegschaal maar 8 ons zwaarder dan 6 dagen geleden!En dat na 4 avonden achter elkaar uit eten en drie lunches in een restaurant en vier keer ontbijt in het hotel!
Heb ik toch mooi wel de juiste keuzes gemaakt waar mogelijk!
Het is ook moeilijk, vandaag had ik ook een baaldag. En dan ga ik normaal altijd eten.. En echt slecht eten. Heb me vandaag zo goed in kunnen houden! En dat voelt 1000 keer zoveel beter als je overgeven aan een eetbui.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Good point.
Maar ik baal altijd zo dat wanneer ik besluit echt mijn best te doen, dat ik dan ineens juist de verkeerde dingen pak.
Oh! haha, ik hem hem van een ander forum gejat. Zat wel even kijken voor een andere, want dit was toch maar voor evenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Fruitshake! Je usericon! Ik dacht dat echt dat je een andere user van hier was! Dat wordt even goed opletten. Hoewel, die ander zou nooit meer een hele bak mousse wegwerken denk ik maar zo.
Goed zeg! Ik moet denk ik sowieso de balans nog een beetje vinden. En ik denk dat ik zelfs meer moet gaan eten dan dat ik deed, alleen veel en veel gezonder.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk, vandaag had ik ook een baaldag. En dan ga ik normaal altijd eten.. En echt slecht eten. Heb me vandaag zo goed in kunnen houden! En dat voelt 1000 keer zoveel beter als je overgeven aan een eetbui.
Probeer daar de volgende keer aan te denken!
Ik dwing mezelf op het moment gewoon.. Flesje naast me en drinken maar. En nu maar hopen dat het helpt!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het echt knap, 2,5 liter drinken.
Momenteel heel erg mn best aan het doen, dronk nooit meer dan 1 liter per dag maximaal, om nu een liter of 2 te drinken.
Zit nu pas net aan mn 3e halve liter.
Ja, zo probeer ik het ook. Komt ook wel omdat ik de hele dag onderweg was vandaag, geen "tijd", niet aangedacht enzo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik dwing mezelf op het moment gewoon.. Flesje naast me en drinken maar. En nu maar hopen dat het helpt!
Juist, en daarom werken dieeten dus nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet perse mee eens. Op gewicht blijven wellicht, maar afvallen lukt prima met allerlei dieeten. Daarna moet je bekijken hoe je ook echt op gewicht blijft.
Mooi toch! Soms moet je je even laten gaan. Het is niet goed, maar als je snoep helemaal je leven uitbant, hou je het niet vol!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap er geen zak van! Ik heb vanmiddag een zak drop leeggegeten en ik heb gewoon net een mini kaasplankje 'moeten' eten omdat ik te weinig op had vandaag.
dropjes waren maar 70 gram en suikervrij dus qua kcal niet eens heel extreem. Maar dat ga ik natuurlijk niet vaker doen. Stond in de file met een volle boodschappentas naast me, de drop lag bovenop. Ineens was ie leeg....
En als lunch heb ik een enorme berg gegrillde groente op dus dat tikt niet zo aan. Super lekker!
Zag gisteren een lijstje van jou voorbij komen. (volgens mij was dat gisteren..) Is dat jou normale eetpatroon?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zo probeer ik het ook. Komt ook wel omdat ik de hele dag onderweg was vandaag, geen "tijd", niet aangedacht enzo.
De anderhalve liter wil ik sowieso op vandaag. Dat komt ook wel goed.
Nee. Ik heb op dit moment nog geen normaal eetpatroon.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zag gisteren een lijstje van jou voorbij komen. (volgens mij was dat gisteren..) Is dat jou normale eetpatroon?
Maarhet lukt er maar weinig hun levensstijl echt permanent te veranderen. Velen (ook hier) die op ratelbandeske wijze het levensstijl-veranderen-dieet prediken zie ik later toch weer (dik) terug, dus ik kan niet anders dan ook dit zien als een van de vele (weliswaar de gezondstequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Juist, en daarom werken dieeten dus nietals je begint met het aanpassen van je leefstijl heb je het probleem van op gewicht blijven ook een stuk minder om je nek hangen dan wanneer je door te crashen je kilo's kwijt raakt en vervolgens weer een manier moet gaan vinden om GEZOND en normaal en verstandig te gaan eten.
Dieten lijken te werken in die zin dat het slechts tijdelijke oplossingen zijn voor een probleem wat hem in de meeste gevallen zit in het in de loop van de tijd aan hebben geleerd van een verkeerde levens- en vooral eetstijl.
Het kan in sómmige gevallen, als men écht heel obees is en in een gevarenzone zit verstandig zijn om onder professionele begeleiding te 'crashen' om zo op een gewicht te komen waarbij zonder kans op blessures door overgewicht gesport kan worden, maar daarna is het zaak zo snel mogelijk te ontdekken wat voor eet- en leefstijl jij kunt volhouden de rest van je leven waarbij je op een gezond gewicht komt en eindigt.
Daarom heb ik altijd wel iets in huis. Eet normaal 2-3 dropjes of zuurtjes op een dag, dat gaat bijna altijd goed. Alleen nu dus even nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mooi toch! Soms moet je je even laten gaan. Het is niet goed, maar als je snoep helemaal je leven uitbant, hou je het niet vol!
Ik vind dat je heel weinig eet als ik heel eerlijk ben. Zo ga je in de spaarstand...quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Ik heb op dit moment nog geen normaal eetpatroon.
Ik kom van HEEL slecht eten, en ik zoek nu een gezonde balans. Maar dat vind ik heel erg lastig.
Lijstje voor morgen wordt, denk ik:
Ontbijt: 1 snee roggebrood met kaas + 1 cracker met kaas
Lunch: Yoghurt met muesli, noten, cranberry's
T: Minolea
D: Keuze uit dat wat er nog in de vriezer ligt. Erwtensoep, varkensvlees of rundvlees. Met groente.
En ik vond dit eigenlijk wel een "goede" dag.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vind dat je heel weinig eet als ik heel eerlijk ben. Zo ga je in de spaarstand...
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Hoeveel wil je afvallen? Beweeg je veel?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En ik vond dit eigenlijk wel een "goede" dag.![]()
Wat moet er dan meer/bij?
Ik ben ontzettend zoekende naar wat goed is, wat genoeg is en gezond is. En hoe ik dat behalen kan. Hoe ik kan voorkomen slechte dingen te eten, enz.
165 cm bij +/- 100 (moet nog steeds op de weegschaal, maar ik vind het eng)quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Hoeveel wil je afvallen? Beweeg je veel?
2 sneetjes roggebrood gaat het worden. 30+ kaas vind ik echt niet te vreten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zou sowieso de cracker weglaten smorgens en er 2 sneetjes roggebrood van maken. Beetje boter, en 30+ kaas pakken.
Neem ook een tussendoortje smorgens, neem dan bijv. die cracker met mager beleg.
Ja Tuurlijk maar eet niet te laat.. De 30+ van maaslander is goed te doen! Zeker met een plakje komkommer of tomaat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
2 sneetjes roggebrood gaat het worden. 30+ kaas vind ik echt niet te vreten.Dan liever 1 plakje minder 48+ kaas.
Tussendoortje 's morgens had ik de afgelopen dagen wel gepland, maar dat komt er niet van. Dan zit ik echt nog vol van m'n ontbijt.
Is het, in principe, ook oke als ik de eet na mijn avondeten?
Het hoeft ook niet snel, het moet goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Wij zitten ongeveer het zelfde qua gewicht.. misschien heb je iets aan mijn lijstjes. Ik ben nu 3 weken bezig met weight watchers, en er is nu 3 kilo af. Het gaat niet snel, maar wel meer kans op langdurig resultaat.
Neuh ,dat zal dan een uur of half 10 zijn. Ik ga normaal pas ergens na 12 slapen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja Tuurlijk maar eet niet te laat.. De 30+ van maaslander is goed te doen! Zeker met een plakje komkommer of tomaat.
twee, drie uur naderhand zit ik aan mijn lunch meestal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
hoe kun je nou twee, drie uur naderhand nog vol zitten van een plak roggebrood?
en kaasplankjes zijn ook wel een beetje des duivels he
Ja, dat weet ik. Tenminste, iig dat het niet goed voor je is en niet blijvendquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik voel me er echt goed bij. Heb veel vrijheid in wat ik kan eten.. Onthoud dat afvallen energie kost, en dat je door weinig eten alleen maar vast gaat houden.
Allebei niet atm.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
ohstudeer je nog, of heb je rare werktijden?
De situatie is ook wel nieuw voor mij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
oh, zaad. Werkloos thuis zitten is echt moordendhoop 't nooit meer te hoeven doen.
Klopt maar ervanuitgaande at er in de eerste week veel vocht afgaat is het niet super snel.. Met andere crashdieeten was er binnen een week af en toe 3,5 kilo af..quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
en drie kilo in drie weken is best snel hoor, vind ik. Het is niet als een malle, maar langzaam is 't ook niet
k heb nog wel een onderzoek wat je kan lezen waarin de onderzoekers tot de conclusie komen dat terugvallen in oude gewoontes niet kan worden gezien als oorzaak voor het aankomen na een succesvolle afslankpoging. Het gaat eerder om +10 hormonen en neurotransmitters die heel vervelend wordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maarhet lukt er maar weinig hun levensstijl echt permanent te veranderen. Velen (ook hier) die op ratelbandeske wijze het levensstijl-veranderen-dieet prediken zie ik later toch weer (dik) terug, dus ik kan niet anders dan ook dit zien als een van de vele (weliswaar de gezondste) truukjes waarmee het gros van de dikkerjes zijn/haar pavloviaanse gewoontes probeert te onderdrukken.
Want maar bij enkeling verdwijnen ze echt. En regelmatig steken ze toch de kop weer op op zwakke momenten.
Haha, check! Herkenbaar. Nouja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:53 schreef Silmarwen het volgende:
Weegschaal was stom vanochtend, snap er niets van. -.-
Ik heb maat 38 (1 broek 36quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:37 schreef Stormqueen het volgende:
aankleden 's morgens begint zich tot een heus drama te ontwikkelenalles is onderhand te groot
pond minder dan gisteren, ik klaag nietquote:
Maandagavond ga ik weer wegen bij de sportschool, dat is exact 4 weken nadat ik 'begonnen' ben. Die geloof ik al een stuk meer dan de mijne.quote:
Dit moet je toelichtenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik baal heel erg. Ik kreeg van een vriendin haar hand-me-downs, zij is een notoire 3-keer-drager en ik ben een notoire 98-keer-drager, dus als ik het van haar krijg kan ik het nog prima 95 keer dragen voor het echt niet meer kan(Dit omdat armlastig.)
Maar ik ben haar nu een pietsje voorbij gestreefd
Mijn favo broek zakt van mijn kontquote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil nog niet shoppen want het gaat zo goedzit ik straks weer met te grote kleren
dan maar veel rokjes dragen, die hebben elastiek. Vinden de mannen ook leuk
Ik ben nu minder dik dan zij, dus de kleren die ik van haar krijg zijn ook al iets te groot.quote:
Oh zo! Dat is het nadeel van het te heppen voordeelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben nu minder dik dan zij, dus de kleren die ik van haar krijg zijn ook al iets te groot.
Mijn favo broek zakt ook van mijn kont zo langzamerhand, maar ik vond gisteren in de kast een 'oude' favo broek en die was me dus te klein, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn favo broek zakt van mijn kont
Maar ik mag ook niet jullie spelen *shunt
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn favo broek zakt ook van mijn kont zo langzamerhand, maar ik vond gisteren in de kast een 'oude' favo broek en die was me dus te klein, maar nu niet meerMoet alleen de rits even van gemaakt worden door de plaatselijke naaister.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb maat 38 (1 broek 36) t/m 48 in de kast
IK kan nog wel even vooruit.
Gisteren kledingkasten opgeruimd en ik heb me toch een énorme stapel broekenquote:
Ik heb er één, c'est tout en hij is ook eigenlijk iets te los bij m'n buik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren kledingkasten opgeruimd en ik heb me toch een énorme stapel broekenEcht niet normaal meer. En ik pas er 3, waarvan 1 me echt veel en veel te groot is. Geen gezicht. Dus eigenlijk heb ik nog 2 broeken die redelijk goed zitten
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:17 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren maar blijven eten (geen ongezonde dingen maar toch).
Vandaag moet beterook al staat er wel een feestje op de planning.
Beterquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
De Thai-actie van gister heeft iig weinig vocht opgeleverd hierNiet zoveel omhoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qua " gezondheid" met het orgaan vet en de hartslag zit ik goed.. qua de rest is er nog een hoop werk aan de winkel
lijstje vandaag:
O: eiwitshake
t: sinaasappel + 4 wasa thin crackers
L: salade met 2 boterhammen ( ik ga weer een poging doen om een foto te maken)
t: fruit
D: pesto pasta geloof ik
S: wedstrijd volleybalRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:33 schreef Barreltje het volgende:
Gister meting bij de sportschool gehad :Dat is niet je hartslag, Barreltje, dat is je bloeddrukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qua " gezondheid" met het orgaan vet en de hartslag zit ik goed.. qua de rest is er nog een hoop werk aan de winkel
lijstje vandaag:
S: wedstrijd volleybal(of er is iets heel raar opgeschreven)
En die is inderdaad prima.
En klopt hun meetlint wel dat je 2 cm kleiner bent
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:33 schreef Barreltje het volgende:
Gister meting bij de sportschool gehad :Orgaan vet is toch ook erg belangrijk? Niet slecht dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qua " gezondheid" met het orgaan vet en de hartslag zit ik goed.. qua de rest is er nog een hoop werk aan de winkel
lijstje vandaag:
S: wedstrijd volleybal![]()
ohja.. dat dusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet je hartslag, Barreltje, dat is je bloeddruk(of er is iets heel raar opgeschreven)
En die is inderdaad prima.
En klopt hun meetlint wel dat je 2 cm kleiner bent
met een neuk teugel!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het een fraai resultaat barrel!
Maar hoe de neuk meten ze orgaanvet??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
nee, inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Fruitshake! Je usericon! Ik dacht dat echt dat je een andere user van hier was! Dat wordt even goed opletten. Hoewel, die ander zou nooit meer een hele bak mousse wegwerken denk ik maar zo.
ga iets doen wat afleidtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goffer, vandaag is een lastige dag qua snaaien vermijden (afwijken van mijn reguliere patroon). Doen ze dat ouderwetse kaken op elkaar naaien nog?
nou nee... gedachtenloos een zak drop leeg eten is nou net niet wat je helpt om het vol te houden. Nu is het een klein zakje suikervrije drop, morgen kan het een familiezak chocotoff zijn...quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mooi toch! Soms moet je je even laten gaan. Het is niet goed, maar als je snoep helemaal je leven uitbant, hou je het niet vol!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
De laatste keer dat ik 'dronken' was, was met halloween![]()
Aangeschoten is fijn, plesant, relaxerend en heerlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik houd heel erg van biertjes en wijntjes, maar kom meestal niet verder dan aangeschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |