abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109138111
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Silmarwen

Deerntie:

Selestha:

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_109138128
waar er geen nieuwe kwam en ik wilde vertellen dat ik met hardlopen er ook altijd dikke vette schijt aan had.

ik mis het hardlopen ;(
pi_109138132
En verder is 1200 natuurlijk niet genoeg mens. Verder wat Phoebs zei, uiteraard. En Joene, en Mirjam.
Ja doei.
pi_109138149
Honger }:| snel maar eens aan mijn avondeten beginnen.
pi_109138166
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:41 schreef Sarabi het volgende:
Honger }:| snel maar eens aan mijn avondeten beginnen.
ja, ik val bijna om :')
volgens mij is het hier klaar, eten maar :9~
pi_109138182
Sorry,.zit mobiel! Miste even day ik de hekkensluiter was!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_109138191
Het ruikt hier zó heerlijk naar kippensoep, recept van DarkElf, maar een beetje aangepast omdat ik natuurlijk de helft weer 's niet in huis had :') _O-

Maar zo eerst nog naar de sportschool.

Ook hier maar even jubelen: ik pas weer in m'n oude referentiebroek (WE broek maat 36!) *O* De laatste keer dat ik 'm probeerde kreeg ik 'm nauwelijks/niet (heb 't verdrongen :@) over m'n bovenbenen, en vandaag kreeg ik 'm weer dicht. Zit nog niet mooi-mooi, maar hij past wel weer! Nog weer even in de kast gelegd tot hij echt mooi-mooi zit.
Ja doei.
pi_109138354
Omg moblo!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:47:39 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_109138356
oohhhh maat 36 O+
disclaimer
pi_109138462
Ik ben net mijn kast aan het opruimen en ik heb ook een maat 36 die ik aan kon _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109138466
Moblo.speaks of the promised land :D
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:51:53 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_109138494
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben net mijn kast aan het opruimen en ik heb ook een maat 36 die ik aan kon _O-
een broek? :D
disclaimer
pi_109138510
Die maat is wel een soort van foutje van de WE denk ik overigens hoor :') want ik zie er helemaal niet uit als iemand die in mt 36 past :')
Ja doei.
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:53:46 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_109138550
moblo, ik paste met een bmi van 25 in de 38 van de WE, dus volgens mij kan dat best :')
disclaimer
pi_109138668
Ja, dat bedoel ik. Dat de WE er is om dikke mensen zich slanker te laten voelen ofzo :@ :')
Ja doei.
pi_109138747
Nou MoBlo toen ik voor het laatst een foto van jou zag heb jij echt wel een maat 36 met broeken.
Je benen zijn slank en je hebt ook geen dikke buik ofzo, beetje positiever over jezelf zijn!
pi_109138809
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:

een broek? :D
Een broek ja, een groene :') Drie jaar geleden in de opruiming gekocht. Eén keer aan gehad of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109138860
Mijn idee van een fatsoenlijke maat 36 is het niet meer zo raken van de bovenbenen (binnenkant) en dat is bij lange na nog niet het geval.. Vind m'n bovenbenen en buik ook écht nog wel te dik: misschien niet zichtbaar met kleding, maar ik houd altijd een eeuwig mijn buik in: doe niet anders :@ zou niet eens dúrven om het niet te doen. En daar op die buik en bovenbenen zit gewoon véééél te veel vet (ik doe geen foto plaatsen :@ ) dat door kleding prima in 't gareel wordt gehouden over het algemeen, maar wat ik nooit in bikini zou laten zien, zeg maar!

Kleding O+

maar nu: spinnen/circuit!
Ja doei.
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:04:24 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_109138933
als je benen elkaar aan de buitenkant gaan raken heb je wel serieuze issues :')
disclaimer
pi_109138950
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
als je benen elkaar aan de buitenkant gaan raken heb je wel serieuze issues :')
_O-
pi_109139039
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn idee van een fatsoenlijke maat 36 is het niet meer zo raken van de bovenbenen (binnenkant) en dat is bij lange na nog niet het geval.. Vind m'n bovenbenen en buik ook écht nog wel te dik: misschien niet zichtbaar met kleding, maar ik houd altijd een eeuwig mijn buik in: doe niet anders :@ zou niet eens dúrven om het niet te doen. En daar op die buik en bovenbenen zit gewoon véééél te veel vet (ik doe geen foto plaatsen :@ ) dat door kleding prima in 't gareel wordt gehouden over het algemeen, maar wat ik nooit in bikini zou laten zien, zeg maar!

Kleding O+

Volgens mij is dat ook heel erg je bouw (of niet) hoor en hebben veel mensen met maat 36 dat ook nog steeds.
Maar sportze!
pi_109139063
Issues hebbem we allemaal!

Ik wil chocotof. Nee IK HEB HET NODIG! En ik ga nu de ah in :')
pi_109139113
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Issues hebbem we allemaal!

Ik wil chocotof. Nee IK HEB HET NODIG! En ik ga nu de ah in :')
...

En dan de hele zak in je eentje op gaan eten? Reken eerst eens uit hoeveel kcal dat zijn. Dat schrikt mij meestal geweldig af.
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:14:13 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_109139294
broccoli O+
disclaimer
pi_109140029
zo, net gegeten en nu heb ik onzettende zin in chocola, heel veel, hele bergen, ALLES!!
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:32:11 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_109140081
ga ff iets doen dan om je gedachten te verzetten :*
disclaimer
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:32:50 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_109140121
ik ga lekker lopen nu *O*

te veel broccoli gegeten, ik barst :')
disclaimer
pi_109140352
Zo broccoli gekocht :')

Victory. I haz it.
pi_109140494
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

Victory. I haz it.
omg :o

Ik ben zo trots op je! _O_
pi_109140508
quote:
9s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef Mirjam het volgende:
zo, net gegeten en nu heb ik onzettende zin in chocola, heel veel, hele bergen, ALLES!!
broccoli is the answer!
pi_109140604
Ik doe overigens wel iets verkeerd met mijn eten :D Ik heb mijn eigen dieet in elkaar geknutseld en dat bestaat vooral uit dingen die ik van mezelf moet eten. Maar rond het avondeten bedenk ik me dan dat ik nog een portie van dit moet en nog wat van dat en oh ja, daar ook nog wat van en ik eindig dus propje vol van het gezonde spul :') Misschien wat meer verdelen.
pi_109140717
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

omg :o

Ik ben zo trots op je! _O_
O+

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe overigens wel iets verkeerd met mijn eten :D Ik heb mijn eigen dieet in elkaar geknutseld en dat bestaat vooral uit dingen die ik van mezelf moet eten. Maar rond het avondeten bedenk ik me dan dat ik nog een portie van dit moet en nog wat van dat en oh ja, daar ook nog wat van en ik eindig dus propje vol van het gezonde spul :') Misschien wat meer verdelen.
Zpi dat nou echt uitmaken? Of alleen in het hongergevoel?
pi_109140848
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

Zpi dat nou echt uitmaken? Of alleen in het hongergevoel?
Ik heb overdag ook geen hongergevoel hoor (nog niet :') ). Het is meer dat ik zo moet proppen (groot woord hoor, maar in ieder geval best veel eten) 's avonds en dat lijkt me ook niet goed.
pi_109141171
Wat is dit nu weer voor idiote boektitel??

Like, duh :?
pi_109141286
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Wat is dit nu weer voor idiote boektitel??

[ afbeelding ]

Like, duh :?
pi_109142231
Ik bedoelde meer dat ik me afvroeg of alles verspreid over de dag eten nu enkel een positief effect heeft op je hongergevoel gedurende de dag, of dat je er ook echt succesvoller mee afvalt?
pi_109142393
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik bedoelde meer dat ik me afvroeg of alles verspreid over de dag eten nu enkel een positief effect heeft op je hongergevoel gedurende de dag, of dat je er ook echt succesvoller mee afvalt?
Oh, voor het afvallen zullen vooral de kcal gelden en dan maakt het weinig uit wanneer je dat eet. Alhoewel het voor je metabolisme wel beter schijnt te zijn niet alles in 1x te eten, als je het over de dag verdeeld zou je metabolisme wat hoger zijn.
pi_109142670
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

Victory. I haz it.
King of the lab! [/bones]

_O_
Ja doei.
pi_109143849
Ik vond het ook eigenlijk wel vreemd vandaag dat ik ondanks echt weinig eten 's ochtends, en mijn belabberde lunch, ik eigenlijk geen trek had... Terwijl ik weet dat als ik wel goed lunch, ik echt wel weer trek krijg op een bepaald moment..

Zo, lekker 1,5 uur in de fitness doorgebracht, en nu wil ik morgen toch echt resultaat zien. Ik heb weer een soort van ritme te pakken, dus nu wil ik echt die -5,0 kilo halen.. Vanmorgen zat ik er nog een halve kilo vanaf...
pi_109144787
Ik heb net gewoon een hele bak almhof chocolademousse weggegeten :')
Typisch weer, normaal NOOIT zin in, en nu :')

Wilskracht waar ben je!
La musique elle me sourit et je ferme les yeux, l'hôtesse se barre, non c'est j'm en balance
La musique... la musique, Électronique, électronique, électronique..
pi_109144806
Toch maar gaan hardlopen dan.
Ja doei.
pi_109144831
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef fruitshake_1901 het volgende:

Wilskracht waar ben je!
Heb je de rest van de dag wel genoeg gegeten?
pi_109144900
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
ga ff iets doen dan om je gedachten te verzetten :*
BIJNA EEN UUR GEWANDELD, NOG STEEDS CHOCOLADEHONGER :d :@
oh, kutcaps.
ik ga zo m'n optimelkwarkje eten *O*
pi_109144954
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef fruitshake_1901 het volgende:

Wilskracht waar ben je!
Ben jij niet net begonnen? Dan heb je nog geen wilskracht, anders was je niet dik. Dat moet je dus trainen en ontwikkelen. En jij kiest zelf wanneer je daar mee begint :Y
pi_109144963
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je de rest van de dag wel genoeg gegeten?
Niet echt. Gewoon slechte dag. Morgen nieuwe kansen. Moet morgen gelukkig ook werken (promotiewerk) dus lekker aan het lopen en niet denken aan eten :')
La musique elle me sourit et je ferme les yeux, l'hôtesse se barre, non c'est j'm en balance
pi_109145032
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef fruitshake_1901 het volgende:

[..]

Niet echt. Gewoon slechte dag. Morgen nieuwe kansen. Moet morgen gelukkig ook werken (promotiewerk) dus lekker aan het lopen en niet denken aan eten :')
Volgens mij kun je dat beter wel doen.

Of ben je wéér een nieuwe troll?
Ja doei.
pi_109145134
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Volgens mij kun je dat beter wel doen.

Of ben je wéér een nieuwe troll?
Nee, ben geen troll :')
Vandaag gewoon heel druk geweest met dingen. Ik heb ook niet heel weinig gegeten ofzo.
pi_109145436
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ben jij niet net begonnen? Dan heb je nog geen wilskracht, anders was je niet dik. Dat moet je dus trainen en ontwikkelen. En jij kiest zelf wanneer je daar mee begint :Y
Good point.
Maar ik baal altijd zo dat wanneer ik besluit echt mijn best te doen, dat ik dan ineens juist de verkeerde dingen pak. :N
pi_109145486
Dan heb je dus blijkbaar nog niet besloten echt te beginnen. Je valt niet af van roepen dat je lijnt. Je valt af van echt lijnen.
pi_109145546
~O>
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan heb je dus blijkbaar nog niet besloten echt te beginnen. Je valt niet af van roepen dat je lijnt. Je valt af van echt lijnen. écht je leefstijl aanpassen!
Fixed :@ ~O>
Ja doei.
pi_109145556
quote:
Je valt niet af van roepen dat je lijnt.
ik wil het daar toch nog eens over hebben, wie heeft die stomme regel bedacht?
ik wil het enkel roepen en dan keiveel afvallen.
pi_109145644
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
~O>

[..]

Fixed :@ ~O>
Niet perse mee eens. Op gewicht blijven wellicht, maar afvallen lukt prima met allerlei dieeten. Daarna moet je bekijken hoe je ook echt op gewicht blijft.
pi_109145813
quote:
Dan heb je dus blijkbaar nog niet besloten echt te beginnen. Je valt niet af van roepen dat je lijnt. Je valt af van echt lijnen.
Dat zal dan wel.
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:09:17 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109145920
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:02 schreef motorbloempje het volgende:

Kleding O+

Ik heb maat 34 van broeken (27 dus) en ook mijn bovenbenen raken elkaar nog. Dit ligt deels aan je bouw.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_109146067
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:42 schreef motorbloempje het volgende:

Ook hier maar even jubelen: ik pas weer in m'n oude referentiebroek (WE broek maat 36!) *O*
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb maat 34 van broeken (27 dus) en ook mijn bovenbenen raken elkaar nog. Dit ligt deels aan je bouw.
pi_109146255
quote:
8s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik wil het daar toch nog eens over hebben, wie heeft die stomme regel bedacht?
ik wil het enkel roepen en dan keiveel afvallen.
Dat lijkt mij ook wel wat. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:15:11 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109146312
Ik snap het plaatje niet. *schaam

KomtMijn opmerking verkeerd over?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_109146546
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap het plaatje niet. *schaam

KomtMijn opmerking verkeerd over?
Oh shunnen is amish voor "je mag niet meer met ons spelen"

Maar sgrapje hoor *O*
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:29:04 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_109147194
zo, negen kilometer weer, like 2 bosses. Kom ik vandaag totaal op 12 kilometer lopen, 8 kilometer fietsen en heel veel broccoli.

DP, ben trots op u!! *O*
disclaimer
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:34:07 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109147559
Nog één keertje heel remi even voor mezelf *O* -en en dan beloof ik dat ik morgen echt-echt-echt weer bij ga lezen. :Y
Ik was zojuist op de weegschaal maar 8 ons zwaarder dan 6 dagen geleden! :o En dat na 4 avonden achter elkaar uit eten en drie lunches in een restaurant en vier keer ontbijt in het hotel!
Heb ik toch mooi wel de juiste keuzes gemaakt waar mogelijk! *O*
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:34:47 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_109147607
oh BE, dat is een mooie opsteker!! *O*
disclaimer
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:37:32 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109147783
:o Fruitshake! Je usericon! Ik dacht dat echt dat je een andere user van hier was! Dat wordt even goed opletten. Hoewel, die ander zou nooit meer een hele bak mousse wegwerken denk ik maar zo. :D
pi_109147805
Dat is fijn BE *O*
pi_109148367
quote:
99s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nog één keertje heel remi even voor mezelf *O* -en en dan beloof ik dat ik morgen echt-echt-echt weer bij ga lezen. :Y
Ik was zojuist op de weegschaal maar 8 ons zwaarder dan 6 dagen geleden! :o En dat na 4 avonden achter elkaar uit eten en drie lunches in een restaurant en vier keer ontbijt in het hotel!
Heb ik toch mooi wel de juiste keuzes gemaakt waar mogelijk! *O*
Wat fijn! Ik ben ook net terug van een paar daagjes weg, vond het wel weer moeilijk om terug in mijn ritme te komen! Had jij dat ook?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_109148513
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef fruitshake_1901 het volgende:

[..]

Good point.
Maar ik baal altijd zo dat wanneer ik besluit echt mijn best te doen, dat ik dan ineens juist de verkeerde dingen pak. :N
Het is ook moeilijk, vandaag had ik ook een baaldag. En dan ga ik normaal altijd eten.. En echt slecht eten. Heb me vandaag zo goed in kunnen houden! En dat voelt 1000 keer zoveel beter als je overgeven aan een eetbui.

Probeer daar de volgende keer aan te denken!
pi_109148893
Mijn lijstje van vandaag en morgen:

Vandaag:

O: Magere kwark met optimel vanillevla.
T: Cracker met sandwichspread (ipv de eierkoek die ik wat vergeten)
L: 3 boterhammen, 30+ kaas slankie en sandwichspread. 1 cracker met pure chocoladepasta.
T: Een paar nachos met guacamole, en een tortilla met kaas en ham. (Had een workshop met de kinderen op het werk, mexicaans eten.)
D: Mie met roerbakgroente en kip. (de kroeppoek laten staan die ik gepland had want dat heb ik smiddags gecompenseerd.

2,5 liter water gedronken! (YES!)

Morgen:

O: Magere kwark met optimel vanillevla
T: Appel
L: 3 Boterhammen
T: Evergreen
D: Kipkerrie met heel veel groentje en rijst

S: Uurtje wandelen met de kids van het werk naar de supermarkt en terug (en een zware bolderkar duwen!)

En probeer weer de 2,5 liter te halen!
pi_109150529
Ik vind het echt knap, 2,5 liter drinken.

Momenteel heel erg mn best aan het doen, dronk nooit meer dan 1 liter per dag maximaal, om nu een liter of 2 te drinken.

Zit nu pas net aan mn 3e halve liter. :(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_109150534
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
:o Fruitshake! Je usericon! Ik dacht dat echt dat je een andere user van hier was! Dat wordt even goed opletten. Hoewel, die ander zou nooit meer een hele bak mousse wegwerken denk ik maar zo. :D
Oh! haha, ik hem hem van een ander forum gejat. Zat wel even kijken voor een andere, want dit was toch maar voor even :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:49 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Het is ook moeilijk, vandaag had ik ook een baaldag. En dan ga ik normaal altijd eten.. En echt slecht eten. Heb me vandaag zo goed in kunnen houden! En dat voelt 1000 keer zoveel beter als je overgeven aan een eetbui.

Probeer daar de volgende keer aan te denken!
Goed zeg! Ik moet denk ik sowieso de balans nog een beetje vinden. En ik denk dat ik zelfs meer moet gaan eten dan dat ik deed, alleen veel en veel gezonder.

Uiteindelijk komen we er met zijn allen wel :)
pi_109150577
En nu ga ik weer Schalke - Twente kijken :')
pi_109150749
Ik snap er geen zak van! Ik heb vanmiddag een zak drop leeggegeten en ik heb gewoon net een mini kaasplankje 'moeten' eten omdat ik te weinig op had vandaag :).

dropjes waren maar 70 gram en suikervrij dus qua kcal niet eens heel extreem. Maar dat ga ik natuurlijk niet vaker doen. Stond in de file met een volle boodschappentas naast me, de drop lag bovenop. Ineens was ie leeg....

En als lunch heb ik een enorme berg gegrillde groente op dus dat tikt niet zo aan. Super lekker!
Spoilers!
pi_109150780
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het echt knap, 2,5 liter drinken.

Momenteel heel erg mn best aan het doen, dronk nooit meer dan 1 liter per dag maximaal, om nu een liter of 2 te drinken.

Zit nu pas net aan mn 3e halve liter. :(
Ik dwing mezelf op het moment gewoon.. Flesje naast me en drinken maar. En nu maar hopen dat het helpt!
pi_109150830
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik dwing mezelf op het moment gewoon.. Flesje naast me en drinken maar. En nu maar hopen dat het helpt!
Ja, zo probeer ik het ook. Komt ook wel omdat ik de hele dag onderweg was vandaag, geen "tijd", niet aangedacht enzo.

De anderhalve liter wil ik sowieso op vandaag. Dat komt ook wel goed.
pi_109150832
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet perse mee eens. Op gewicht blijven wellicht, maar afvallen lukt prima met allerlei dieeten. Daarna moet je bekijken hoe je ook echt op gewicht blijft.
Juist, en daarom werken dieeten dus niet :@ als je begint met het aanpassen van je leefstijl heb je het probleem van op gewicht blijven ook een stuk minder om je nek hangen dan wanneer je door te crashen je kilo's kwijt raakt en vervolgens weer een manier moet gaan vinden om GEZOND en normaal en verstandig te gaan eten.

Dieten lijken te werken in die zin dat het slechts tijdelijke oplossingen zijn voor een probleem wat hem in de meeste gevallen zit in het in de loop van de tijd aan hebben geleerd van een verkeerde levens- en vooral eetstijl.

Het kan in sómmige gevallen, als men écht heel obees is en in een gevarenzone zit verstandig zijn om onder professionele begeleiding te 'crashen' om zo op een gewicht te komen waarbij zonder kans op blessures door overgewicht gesport kan worden, maar daarna is het zaak zo snel mogelijk te ontdekken wat voor eet- en leefstijl jij kunt volhouden de rest van je leven waarbij je op een gezond gewicht komt en eindigt.
Ja doei.
pi_109150850
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap er geen zak van! Ik heb vanmiddag een zak drop leeggegeten en ik heb gewoon net een mini kaasplankje 'moeten' eten omdat ik te weinig op had vandaag :).

dropjes waren maar 70 gram en suikervrij dus qua kcal niet eens heel extreem. Maar dat ga ik natuurlijk niet vaker doen. Stond in de file met een volle boodschappentas naast me, de drop lag bovenop. Ineens was ie leeg....

En als lunch heb ik een enorme berg gegrillde groente op dus dat tikt niet zo aan. Super lekker!

Mooi toch! Soms moet je je even laten gaan. Het is niet goed, maar als je snoep helemaal je leven uitbant, hou je het niet vol!
pi_109150909
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, zo probeer ik het ook. Komt ook wel omdat ik de hele dag onderweg was vandaag, geen "tijd", niet aangedacht enzo.

De anderhalve liter wil ik sowieso op vandaag. Dat komt ook wel goed.
Zag gisteren een lijstje van jou voorbij komen. (volgens mij was dat gisteren..) Is dat jou normale eetpatroon?
pi_109151147
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zag gisteren een lijstje van jou voorbij komen. (volgens mij was dat gisteren..) Is dat jou normale eetpatroon?
Nee. Ik heb op dit moment nog geen normaal eetpatroon.

Ik kom van HEEL slecht eten, en ik zoek nu een gezonde balans. Maar dat vind ik heel erg lastig.

Lijstje voor morgen wordt, denk ik:
Ontbijt: 1 snee roggebrood met kaas + 1 cracker met kaas
Lunch: Yoghurt met muesli, noten, cranberry's
T: Minolea
D: Keuze uit dat wat er nog in de vriezer ligt. Erwtensoep, varkensvlees of rundvlees. Met groente.
pi_109151228
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Juist, en daarom werken dieeten dus niet :@ als je begint met het aanpassen van je leefstijl heb je het probleem van op gewicht blijven ook een stuk minder om je nek hangen dan wanneer je door te crashen je kilo's kwijt raakt en vervolgens weer een manier moet gaan vinden om GEZOND en normaal en verstandig te gaan eten.

Dieten lijken te werken in die zin dat het slechts tijdelijke oplossingen zijn voor een probleem wat hem in de meeste gevallen zit in het in de loop van de tijd aan hebben geleerd van een verkeerde levens- en vooral eetstijl.

Het kan in sómmige gevallen, als men écht heel obees is en in een gevarenzone zit verstandig zijn om onder professionele begeleiding te 'crashen' om zo op een gewicht te komen waarbij zonder kans op blessures door overgewicht gesport kan worden, maar daarna is het zaak zo snel mogelijk te ontdekken wat voor eet- en leefstijl jij kunt volhouden de rest van je leven waarbij je op een gezond gewicht komt en eindigt.
Maarhet lukt er maar weinig hun levensstijl echt permanent te veranderen. Velen (ook hier) die op ratelbandeske wijze het levensstijl-veranderen-dieet prediken zie ik later toch weer (dik) terug, dus ik kan niet anders dan ook dit zien als een van de vele (weliswaar de gezondste ;) ) truukjes waarmee het gros van de dikkerjes zijn/haar pavloviaanse gewoontes probeert te onderdrukken.

Want maar bij enkeling verdwijnen ze echt. En regelmatig steken ze toch de kop weer op op zwakke momenten.
pi_109151494
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mooi toch! Soms moet je je even laten gaan. Het is niet goed, maar als je snoep helemaal je leven uitbant, hou je het niet vol!
Daarom heb ik altijd wel iets in huis. Eet normaal 2-3 dropjes of zuurtjes op een dag, dat gaat bijna altijd goed. Alleen nu dus even niet :). Ik had helemaal niet door dat ik zo'n honger had. En die dropjes waren echt achterlijk klein, hap slik weg. Daarom koop ik dus dropkogels. Daar doe ik lang mee dus dan eet ik er niet veel van. Maar ja, t is nu gebeurd en ik koop ze gewoon niet meer. Niet lekker genoeg dus het niet waard.
Spoilers!
pi_109152337
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee. Ik heb op dit moment nog geen normaal eetpatroon.

Ik kom van HEEL slecht eten, en ik zoek nu een gezonde balans. Maar dat vind ik heel erg lastig.

Lijstje voor morgen wordt, denk ik:
Ontbijt: 1 snee roggebrood met kaas + 1 cracker met kaas
Lunch: Yoghurt met muesli, noten, cranberry's
T: Minolea
D: Keuze uit dat wat er nog in de vriezer ligt. Erwtensoep, varkensvlees of rundvlees. Met groente.
Ik vind dat je heel weinig eet als ik heel eerlijk ben. Zo ga je in de spaarstand...
pi_109152501
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik vind dat je heel weinig eet als ik heel eerlijk ben. Zo ga je in de spaarstand...
En ik vond dit eigenlijk wel een "goede" dag. :@

Wat moet er dan meer/bij?

Ik ben ontzettend zoekende naar wat goed is, wat genoeg is en gezond is. En hoe ik dat behalen kan. Hoe ik kan voorkomen slechte dingen te eten, enz.
pi_109152584
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En ik vond dit eigenlijk wel een "goede" dag. :@

Wat moet er dan meer/bij?

Ik ben ontzettend zoekende naar wat goed is, wat genoeg is en gezond is. En hoe ik dat behalen kan. Hoe ik kan voorkomen slechte dingen te eten, enz.
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Hoeveel wil je afvallen? Beweeg je veel?
pi_109152754
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Hoeveel wil je afvallen? Beweeg je veel?
165 cm bij +/- 100 (moet nog steeds op de weegschaal, maar ik vind het eng)
Er mag zeker 20 kg af, en ik beweeg niet heel veel. Dat gaat niet, (lichamelijke klachten, niet gewichtsgerelateerd overigens). Ik heb een hond, dus ik loop wel zeker een uur per dag.
pi_109152813
Ik zou sowieso de cracker weglaten smorgens en er 2 sneetjes roggebrood van maken. Beetje boter, en 30+ kaas pakken.

Neem ook een tussendoortje smorgens, neem dan bijv. die cracker met mager beleg.
pi_109152886
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zou sowieso de cracker weglaten smorgens en er 2 sneetjes roggebrood van maken. Beetje boter, en 30+ kaas pakken.

Neem ook een tussendoortje smorgens, neem dan bijv. die cracker met mager beleg.
2 sneetjes roggebrood gaat het worden. 30+ kaas vind ik echt niet te vreten. :@ Dan liever 1 plakje minder 48+ kaas. :P

Tussendoortje 's morgens had ik de afgelopen dagen wel gepland, maar dat komt er niet van. Dan zit ik echt nog vol van m'n ontbijt.

Is het, in principe, ook oke als ik de eet na mijn avondeten?
pi_109152928
Wij zitten ongeveer het zelfde qua gewicht.. misschien heb je iets aan mijn lijstjes. Ik ben nu 3 weken bezig met weight watchers, en er is nu 3 kilo af. Het gaat niet snel, maar wel meer kans op langdurig resultaat.
pi_109152996
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

2 sneetjes roggebrood gaat het worden. 30+ kaas vind ik echt niet te vreten. :@ Dan liever 1 plakje minder 48+ kaas. :P

Tussendoortje 's morgens had ik de afgelopen dagen wel gepland, maar dat komt er niet van. Dan zit ik echt nog vol van m'n ontbijt.

Is het, in principe, ook oke als ik de eet na mijn avondeten?
Ja Tuurlijk maar eet niet te laat.. De 30+ van maaslander is goed te doen! Zeker met een plakje komkommer of tomaat.
pi_109153016
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Wij zitten ongeveer het zelfde qua gewicht.. misschien heb je iets aan mijn lijstjes. Ik ben nu 3 weken bezig met weight watchers, en er is nu 3 kilo af. Het gaat niet snel, maar wel meer kans op langdurig resultaat.
Het hoeft ook niet snel, het moet goed.

Snel heb ik al een keer gedaan (30 kg in minder dan 6 maand) en daarvan is er 20 weer aan in de afgelopen 2 jaar.

Ik zal je lijstjes in de gaten houden.
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:58:42 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_109153049
hoe kun je nou twee, drie uur naderhand nog vol zitten van een plak roggebrood? :D

en kaasplankjes zijn ook wel een beetje des duivels he :P
disclaimer
pi_109153059
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:57 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja Tuurlijk maar eet niet te laat.. De 30+ van maaslander is goed te doen! Zeker met een plakje komkommer of tomaat.
Neuh ,dat zal dan een uur of half 10 zijn. Ik ga normaal pas ergens na 12 slapen.

De maaslander zal ik een keer proberen, hoewel ik daar de "normale" kaas ook niet echt lekker van vindt.
Volgende week eens naar mijn kaasboer. :)
pi_109153090
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
hoe kun je nou twee, drie uur naderhand nog vol zitten van een plak roggebrood? :D

en kaasplankjes zijn ook wel een beetje des duivels he :P
twee, drie uur naderhand zit ik aan mijn lunch meestal. :P

Ik ontbijt tussen 10 en 11 (sta ook laat op) en lunch tussen 1 en 2. ;)
pi_109153120
Ik voel me er echt goed bij. Heb veel vrijheid in wat ik kan eten.. Onthoud dat afvallen energie kost, en dat je door weinig eten alleen maar vast gaat houden.
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:00:26 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_109153136
oh :D studeer je nog, of heb je rare werktijden?
disclaimer
pi_109153195
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik voel me er echt goed bij. Heb veel vrijheid in wat ik kan eten.. Onthoud dat afvallen energie kost, en dat je door weinig eten alleen maar vast gaat houden.
Ja, dat weet ik. Tenminste, iig dat het niet goed voor je is en niet blijvend
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
oh :D studeer je nog, of heb je rare werktijden?
Allebei niet atm. ;(

Afgekeurd qua werk, studie ga ik misschien weer mee beginnen volgend jaar!

Het enige "werk" wat ik heb is donderdagavond van 8 tot 10. :')
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:02:12 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_109153223
en drie kilo in drie weken is best snel hoor, vind ik. Het is niet als een malle, maar langzaam is 't ook niet :P
disclaimer
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:03:20 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_109153279
oh, zaad. Werkloos thuis zitten is echt moordend :r hoop 't nooit meer te hoeven doen.
disclaimer
pi_109153355
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
oh, zaad. Werkloos thuis zitten is echt moordend :r hoop 't nooit meer te hoeven doen.
De situatie is ook wel nieuw voor mij.
Zit dan wel al een tijd thuis, maar voordat ik verhuisde had ik wel (veel) vrijwilligerswerk. zo'n beetje 24/7. Had een dierenopvang, zeg maar.

Nu niet meer, dus ik zit echt even te prutsen met m'n dagen. En dus OOK met m'n eetpatroon. Hiervoor had ik nog het "voordeel" dat ik samenwoonde, en dus iedere avond (gezond) kookte.
pi_109153447
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
en drie kilo in drie weken is best snel hoor, vind ik. Het is niet als een malle, maar langzaam is 't ook niet :P
Klopt maar ervanuitgaande at er in de eerste week veel vocht afgaat is het niet super snel.. Met andere crashdieeten was er binnen een week af en toe 3,5 kilo af..
pi_109154170
Goed! Het dagje Belgie is een tikkie anders gelopen dan ik had gehoopt :P Maar even afwachten heo het uitpakt. Morgen iig een rustig dagje inlassen :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_109157889
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

Maarhet lukt er maar weinig hun levensstijl echt permanent te veranderen. Velen (ook hier) die op ratelbandeske wijze het levensstijl-veranderen-dieet prediken zie ik later toch weer (dik) terug, dus ik kan niet anders dan ook dit zien als een van de vele (weliswaar de gezondste ;) ) truukjes waarmee het gros van de dikkerjes zijn/haar pavloviaanse gewoontes probeert te onderdrukken.

Want maar bij enkeling verdwijnen ze echt. En regelmatig steken ze toch de kop weer op op zwakke momenten.
k heb nog wel een onderzoek wat je kan lezen waarin de onderzoekers tot de conclusie komen dat terugvallen in oude gewoontes niet kan worden gezien als oorzaak voor het aankomen na een succesvolle afslankpoging. Het gaat eerder om +10 hormonen en neurotransmitters die heel vervelend worden :Y) Het wordt dan een gevecht met jezelf en daar kan geen gewoonte of kennis tegenop. aka: succesvolle evolutie want vetschuren worden keurig weer aangevuld ^O^

En als vrouw moet je weten wat hormonen met je gedrag en persoonlijkheid kunnen doen. Ik word een enorme bitch 1x per maand en dan heb ik wel de kennis dat ik idioot doe, maar ik kan het niet tegenhouden. Alleen maar steeds excuses aanbieden :@
pi_109157946
Mghigigi maar van 1/4 maand wordt je weer net obees toch? Dan moet je de 3/4 maand iets netter in de pas lopen en als je traktaties die je sowieso zou willen snoepen gewoon in die 1/4e proppen, dan heb je ze toch het hardst nodig ook *O*
pi_109157960
Zo. Ik zit weer onder het gewicht waar ik als nieuwe ik altijdaltijdaltijd onder wil blijven, maar waar ik overduidelijk nog wel in faal :')

Jammer dat ik nu weer een paar dagen niet kan lopen, dus maar gewoon netjes op eten letten.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:37:13 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_109158139
aankleden 's morgens begint zich tot een heus drama te ontwikkelen :') alles is onderhand te groot ;(
disclaimer
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:53:08 #103
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_109158259
Tijd om te shoppen dus! *O*

Weegschaal was stom vanochtend, snap er niets van. -.-

O: Havermout + half bakje koffie (toen zat ik vol :+)
T: Gepofte appel + mok thee
(Alle ramen beneden zemen, goed voor de arm spieren :D)
L: 1 enchilada zonder kaas met veel groente + grote mok thee
T: 1 boterham met komkommer + koffie
D: Geen idee nog. Eet bij mijn ouders "iets makkelijks" dus zal wel patat worden ofzo. Nou goed tis weekend.
S: Kickfun (misschien ook niet, ligt aan hoe laat ik thuis ben)
T: Bakje magere yoghurt.
pi_109158263
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:53 schreef Silmarwen het volgende:

Weegschaal was stom vanochtend, snap er niets van. -.-
Haha, check! Herkenbaar. Nouja.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:55:01 #105
54772 Silmarwen
pi_109158276
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Haha, check! Herkenbaar. Nouja.
Maandag is hij weer lief. /nod (Das mijn officiele weegdag)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:56:04 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_109158286
ik wil nog niet shoppen want het gaat zo goed :') zit ik straks weer met te grote kleren :D
dan maar veel rokjes dragen, die hebben elastiek. Vinden de mannen ook leuk :7
disclaimer
pi_109158291
Nouja ik geloof veel maar niet dat ik in 1 dag waarop ik braaf heb gegeten anderhalve kilo ben aangekomen. :').
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:58:09 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_109158308
vocht, etc. Heb je twee keer gewogen?
disclaimer
pi_109158334
Ivm een extreem onbetrouwbare weegschaal weeg ik altijd drie keer en dan doe ik meeste keer geld :'). Of welke het beste uitkomt. Zag ook ff 85 voorbijkomen dus dat is maar +0,5 tov gisteren. Plus dat ik niet af ga op die dagelijkse wegingen hoor... Raak er niet van in de stress ofzo ;).
  vrijdag 16 maart 2012 @ 08:03:28 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_109158354
wat een kutweegschalen allemaal :D
disclaimer
pi_109158507
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:37 schreef Stormqueen het volgende:
aankleden 's morgens begint zich tot een heus drama te ontwikkelen :') alles is onderhand te groot ;(
Ik heb maat 38 (1 broek 36 :') ) t/m 48 in de kast *O*
IK kan nog wel even vooruit.
pi_109158515
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
pond minder dan gisteren, ik klaag niet O-)
En ik had gebakken aardappels bij het avondeten.
pi_109158572
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maandagavond ga ik weer wegen bij de sportschool, dat is exact 4 weken nadat ik 'begonnen' ben. Die geloof ik al een stuk meer dan de mijne.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 08:23:30 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_109158576
whehehe Isa, ik he alleen broeken in maat 46/48 en maat 38/40

nu ik er zo over nadenk, wat heb ik in vredesnaam daar tussenin gedragen?? :')
disclaimer
  vrijdag 16 maart 2012 @ 08:24:29 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_109158585
ohja, de afdankertjes van mijn tante die van maat 42/44 naar maat 36 ging :')
disclaimer
pi_109158597
Ik baal heel erg. Ik kreeg van een vriendin haar hand-me-downs, zij is een notoire 3-keer-drager en ik ben een notoire 98-keer-drager, dus als ik het van haar krijg kan ik het nog prima 95 keer dragen voor het echt niet meer kan :') (Dit omdat armlastig.)

Maar ik ben haar nu een pietsje voorbij gestreefd :')
pi_109158637
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik baal heel erg. Ik kreeg van een vriendin haar hand-me-downs, zij is een notoire 3-keer-drager en ik ben een notoire 98-keer-drager, dus als ik het van haar krijg kan ik het nog prima 95 keer dragen voor het echt niet meer kan :') (Dit omdat armlastig.)

Maar ik ben haar nu een pietsje voorbij gestreefd :')
Dit moet je toelichten :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil nog niet shoppen want het gaat zo goed :') zit ik straks weer met te grote kleren :D
dan maar veel rokjes dragen, die hebben elastiek. Vinden de mannen ook leuk :7
Mijn favo broek zakt van mijn kont :(

Maar ik mag ook niet jullie spelen *shunt :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_109158651
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dit moet je toelichten :@

Ik ben nu minder dik dan zij, dus de kleren die ik van haar krijg zijn ook al iets te groot.
pi_109158737
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben nu minder dik dan zij, dus de kleren die ik van haar krijg zijn ook al iets te groot.
Oh zo! Dat is het nadeel van het te heppen voordeel ;)
pi_109158745
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:30 schreef Ml-etje het volgende:

Mijn favo broek zakt van mijn kont :(

Maar ik mag ook niet jullie spelen *shunt :P
Mijn favo broek zakt ook van mijn kont zo langzamerhand, maar ik vond gisteren in de kast een 'oude' favo broek en die was me dus te klein, maar nu niet meer :D Moet alleen de rits even van gemaakt worden door de plaatselijke naaister.
pi_109158850
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn favo broek zakt ook van mijn kont zo langzamerhand, maar ik vond gisteren in de kast een 'oude' favo broek en die was me dus te klein, maar nu niet meer :D Moet alleen de rits even van gemaakt worden door de plaatselijke naaister.
:D ik heb mezelf altijd een beetje bij dezelfde maat weten te houden en dan zitten sommige broeken te wijd en andere te strak.
pi_109158880
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb maat 38 (1 broek 36 :') ) t/m 48 in de kast *O*
IK kan nog wel even vooruit.
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_109158948
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:49 schreef PdeHoog het volgende:

-O-
Gisteren kledingkasten opgeruimd en ik heb me toch een énorme stapel broeken :o Echt niet normaal meer. En ik pas er 3, waarvan 1 me echt veel en veel te groot is. Geen gezicht. Dus eigenlijk heb ik nog 2 broeken die redelijk goed zitten :')
pi_109159088
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gisteren kledingkasten opgeruimd en ik heb me toch een énorme stapel broeken :o Echt niet normaal meer. En ik pas er 3, waarvan 1 me echt veel en veel te groot is. Geen gezicht. Dus eigenlijk heb ik nog 2 broeken die redelijk goed zitten :')
Ik heb er één, c'est tout en hij is ook eigenlijk iets te los bij m'n buik.
pi_109159286
Gisteren maar blijven eten (geen ongezonde dingen maar toch).
Vandaag moet beter *O* ook al staat er wel een feestje op de planning.
pi_109159373
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:17 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren maar blijven eten (geen ongezonde dingen maar toch).
Vandaag moet beter *O* ook al staat er wel een feestje op de planning.
:D

De Thai-actie van gister heeft iig weinig vocht opgeleverd hier *O* Niet zoveel omhoog :Y)
pi_109159439
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D

De Thai-actie van gister heeft iig weinig vocht opgeleverd hier *O* Niet zoveel omhoog :Y)
Beter :D
Voordat ik naar het feestje ga weer eerst 1,5 uur buikdanstraining, dus dan zit ik hopelijk in een gezonde flow.
pi_109159463
Ik heb besloten vanmiddag een fiets van iemand te lenen en na 10 jaar weer eens te gaan fietsen *O*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:33:14 #129
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109159575
Gister meting bij de sportschool gehad :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
qua " gezondheid" met het orgaan vet en de hartslag zit ik goed.. qua de rest is er nog een hoop werk aan de winkel :)

lijstje vandaag:
O: eiwitshake
t: sinaasappel + 4 wasa thin crackers
L: salade met 2 boterhammen ( ik ga weer een poging doen om een foto te maken ;) )
t: fruit
D: pesto pasta geloof ik :)
S: wedstrijd volleybal
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_109159621
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:33 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
qua " gezondheid" met het orgaan vet en de hartslag zit ik goed.. qua de rest is er nog een hoop werk aan de winkel :)

lijstje vandaag:
L: salade met 2 boterhammen ( ik ga weer een poging doen om een foto te maken ;) )
Dat is niet je hartslag, Barreltje, dat is je bloeddruk ;) (of er is iets heel raar opgeschreven)
En die is inderdaad prima.

En klopt hun meetlint wel dat je 2 cm kleiner bent :?
pi_109159633
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:33 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER

lijstje vandaag:
Orgaan vet is toch ook erg belangrijk? Niet slecht dus *O*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:37:55 #132
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109159666
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is niet je hartslag, Barreltje, dat is je bloeddruk ;) (of er is iets heel raar opgeschreven)
En die is inderdaad prima.

En klopt hun meetlint wel dat je 2 cm kleiner bent :?
ohja.. dat dus :P
( weet ik veel.. dat meten ze een keer per 2 jaar voor mijn keuring.. en dan is het altijd wel " goed " :)

mja ik ben 's avond altijd wel 2 cm korter :Y
's ochtend moet ik in de auto altijd de spiegel omhoog kantelen, 's avonds na werk weer onlaag :D
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:38:10 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_109159669
ik vind het een fraai resultaat barrel!

Maar hoe de neuk meten ze orgaanvet??
disclaimer
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:38:49 #134
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109159683
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het een fraai resultaat barrel!

Maar hoe de neuk meten ze orgaanvet??
met een neuk teugel! :P

SPOILER
pi_109159703
Netjes, Barrel!
pi_109159714
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:38 schreef Barreltje het volgende:

[..]

met een neuk teugel! :P

_O-
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 maart 2012 @ 09:42:57 #137
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109159758
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
nee, inderdaad :D Die heeft een goed getrainde weerstandspier!

Mooi resultaat trouwens met je vier dagen uiteten!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_109159820
Goffer, vandaag is een lastige dag qua snaaien vermijden (afwijken van mijn reguliere patroon). Doen ze dat ouderwetse kaken op elkaar naaien nog? :')
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:46:53 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_109159853
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goffer, vandaag is een lastige dag qua snaaien vermijden (afwijken van mijn reguliere patroon). Doen ze dat ouderwetse kaken op elkaar naaien nog? :')
ga iets doen wat afleidt :P da's de beste remedie :Y
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 maart 2012 @ 09:47:50 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109159877
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

nou nee... gedachtenloos een zak drop leeg eten is nou net niet wat je helpt om het vol te houden. Nu is het een klein zakje suikervrije drop, morgen kan het een familiezak chocotoff zijn...
Doe het bewust en geniet er van, daar heb je veel meer aan.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:53:10 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_109159978
Mee eens Sjeen. Ik lees nog te vaak goedpraterij over vreetbuien enzo hier :D
"Moet toch af en toe kunnen"
"Ach, morgen weer rustig aan"
etc.
En ja, als je ècht af en toe snoept of snaait of frieten eet is dat geen drama (met af en toe bedoel ik eens in de twee weken of minder) maar meestal is het veel vaker dan dat. En dan ga je niet afvallen :N

Dus gewoon een schop onder je eigen bips geven! :D
disclaimer
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:56:16 #142
54772 Silmarwen
pi_109160047
Eensch.
pi_109160143
Iedere dag een excuus is eerder aankomen dan afvallen.
Ieder weekend 1x iets echt lekkers (en dan bedoel ik rondje delicatessenzaak) is veel leuker.

Dan hoef je die troep doordeweeks ook echt niet meer doordat die "fabrieks" ijs lang zo lekker niet is als dat ambachtelijke ijsje van dat weekend bijvoorbeeld.

En je geld is ook meteen op :D
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:07:17 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_109160242
vooral dat laatste argument _O- :')
disclaimer
pi_109160308
Ik ga nu toch maar hardlopen :')
Kom ik er waarschijnlijk gelijk achter dat ik nu toch echt ook moet stoppen met roken :')
pi_109160327
Ik merk wel dat ik de laatste kilo's die ik er nog graag afwil er niet af krijg met mijn gelambal.

Ik moet echt 7 dagen in de week consequent zijn voor die laatste kilo's en lets face it, dat ben ik niet. Met name op het gebied van alcohol :') En daar hangt een heel stuk leven aan vast wat ik niet wil opgeven voor die laatste 7-10 kilo. Ik hou van aangeschoten zijn, ik hou van dronken zijn ik hou van lamballen in kroegen en op terrasjes. Ik hou van dronken dansen en denken dat ik Britney Spears ben. Het zij zo.

Ik vind het al heel knap dat ik de verloren kilo's er zo heel lang af weet te houden.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:12:23 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_109160383
ik hou ook van dronken zijn DP, maar heb het wel gereduceerd van 8-12 avonden per maand naar 3 per maand en dat merk je goed :D
disclaimer
pi_109160436
O ja bij mij hangen die laatste kilo's wel echt op die laatste 3 keer per maand hoor :')

Ik red vaker sowieso niet met mijn grotemensenbaanenzo :')
pi_109160442
:o

De laatste keer dat ik 'dronken' was, was met halloween :') :@
Ja doei.
pi_109160460
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
:o

De laatste keer dat ik 'dronken' was, was met halloween :') :@
}:| Meejoukanknipraten
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:14:53 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_109160480
de laatste keer was zaterdag :')
maar dit weekend moet ik bobben!
disclaimer
pi_109160489
Ik houd heel erg van biertjes en wijntjes, maar kom meestal niet verder dan aangeschoten :@
Ja doei.
pi_109160526
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik houd heel erg van biertjes en wijntjes, maar kom meestal niet verder dan aangeschoten :@
Aangeschoten is fijn, plesant, relaxerend en heerlijk.

Starnakeldronken brengt weer hele andere voordelen met zich mee :') Ik hou dr van. #14forever :')
pi_109160551
Ik ben vooral ontzettend tegen katers :')
Ja doei.
pi_109160565
Oh ja ik ook. Maar ja neem je de chocotoffs krijg je de heupen, neem je de drank krijg je de kater (en de heupen :') ) ingecalculeerd risico :')
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:18:07 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_109160567
ik heb geen remmingen, antidepressiva ftw!

Ergo: ik drink door tot het bier op is, of mijn maag zich vanzelf ledigt :7 :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')