abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109138111
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Silmarwen

Deerntie:

Selestha:

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_109138128
waar er geen nieuwe kwam en ik wilde vertellen dat ik met hardlopen er ook altijd dikke vette schijt aan had.

ik mis het hardlopen ;(
pi_109138132
En verder is 1200 natuurlijk niet genoeg mens. Verder wat Phoebs zei, uiteraard. En Joene, en Mirjam.
Ja doei.
pi_109138149
Honger }:| snel maar eens aan mijn avondeten beginnen.
pi_109138166
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:41 schreef Sarabi het volgende:
Honger }:| snel maar eens aan mijn avondeten beginnen.
ja, ik val bijna om :')
volgens mij is het hier klaar, eten maar :9~
pi_109138182
Sorry,.zit mobiel! Miste even day ik de hekkensluiter was!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_109138191
Het ruikt hier zó heerlijk naar kippensoep, recept van DarkElf, maar een beetje aangepast omdat ik natuurlijk de helft weer 's niet in huis had :') _O-

Maar zo eerst nog naar de sportschool.

Ook hier maar even jubelen: ik pas weer in m'n oude referentiebroek (WE broek maat 36!) *O* De laatste keer dat ik 'm probeerde kreeg ik 'm nauwelijks/niet (heb 't verdrongen :@) over m'n bovenbenen, en vandaag kreeg ik 'm weer dicht. Zit nog niet mooi-mooi, maar hij past wel weer! Nog weer even in de kast gelegd tot hij echt mooi-mooi zit.
Ja doei.
pi_109138354
Omg moblo!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:47:39 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_109138356
oohhhh maat 36 O+
disclaimer
pi_109138462
Ik ben net mijn kast aan het opruimen en ik heb ook een maat 36 die ik aan kon _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109138466
Moblo.speaks of the promised land :D
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:51:53 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_109138494
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben net mijn kast aan het opruimen en ik heb ook een maat 36 die ik aan kon _O-
een broek? :D
disclaimer
pi_109138510
Die maat is wel een soort van foutje van de WE denk ik overigens hoor :') want ik zie er helemaal niet uit als iemand die in mt 36 past :')
Ja doei.
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:53:46 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_109138550
moblo, ik paste met een bmi van 25 in de 38 van de WE, dus volgens mij kan dat best :')
disclaimer
pi_109138668
Ja, dat bedoel ik. Dat de WE er is om dikke mensen zich slanker te laten voelen ofzo :@ :')
Ja doei.
pi_109138747
Nou MoBlo toen ik voor het laatst een foto van jou zag heb jij echt wel een maat 36 met broeken.
Je benen zijn slank en je hebt ook geen dikke buik ofzo, beetje positiever over jezelf zijn!
pi_109138809
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:

een broek? :D
Een broek ja, een groene :') Drie jaar geleden in de opruiming gekocht. Eén keer aan gehad of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109138860
Mijn idee van een fatsoenlijke maat 36 is het niet meer zo raken van de bovenbenen (binnenkant) en dat is bij lange na nog niet het geval.. Vind m'n bovenbenen en buik ook écht nog wel te dik: misschien niet zichtbaar met kleding, maar ik houd altijd een eeuwig mijn buik in: doe niet anders :@ zou niet eens dúrven om het niet te doen. En daar op die buik en bovenbenen zit gewoon véééél te veel vet (ik doe geen foto plaatsen :@ ) dat door kleding prima in 't gareel wordt gehouden over het algemeen, maar wat ik nooit in bikini zou laten zien, zeg maar!

Kleding O+

maar nu: spinnen/circuit!
Ja doei.
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:04:24 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_109138933
als je benen elkaar aan de buitenkant gaan raken heb je wel serieuze issues :')
disclaimer
pi_109138950
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
als je benen elkaar aan de buitenkant gaan raken heb je wel serieuze issues :')
_O-
pi_109139039
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn idee van een fatsoenlijke maat 36 is het niet meer zo raken van de bovenbenen (binnenkant) en dat is bij lange na nog niet het geval.. Vind m'n bovenbenen en buik ook écht nog wel te dik: misschien niet zichtbaar met kleding, maar ik houd altijd een eeuwig mijn buik in: doe niet anders :@ zou niet eens dúrven om het niet te doen. En daar op die buik en bovenbenen zit gewoon véééél te veel vet (ik doe geen foto plaatsen :@ ) dat door kleding prima in 't gareel wordt gehouden over het algemeen, maar wat ik nooit in bikini zou laten zien, zeg maar!

Kleding O+

maar nu: spinnen/circuit!
Volgens mij is dat ook heel erg je bouw (of niet) hoor en hebben veel mensen met maat 36 dat ook nog steeds.
Maar sportze!
pi_109139063
Issues hebbem we allemaal!

Ik wil chocotof. Nee IK HEB HET NODIG! En ik ga nu de ah in :')
pi_109139113
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Issues hebbem we allemaal!

Ik wil chocotof. Nee IK HEB HET NODIG! En ik ga nu de ah in :')
...

En dan de hele zak in je eentje op gaan eten? Reken eerst eens uit hoeveel kcal dat zijn. Dat schrikt mij meestal geweldig af.
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:14:13 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_109139294
broccoli O+
disclaimer
pi_109140029
zo, net gegeten en nu heb ik onzettende zin in chocola, heel veel, hele bergen, ALLES!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')