Mooie mensen kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ook. Met in de tuin zitten heb ik niet zo veel, maar terrasjes.
Ik woon in almerequote:Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooie mensen kijken
Ow heerlijk
Ik woon in Hoofddorp, is alsnog goed vertoeven hier.quote:
Gewoon. Er is niets, maar zeker niets goeds. EN ik wacht al vanaf half 9 vanmorgen tot ik naar mijn werk mag want ik verveel me teringerg. En alles wat ik doe om tijd te vullen is vervelend en zinloos en helemaal niet leuk.quote:
wat voor wwerk doe je dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon. Er is niets, maar zeker niets goeds. EN ik wacht al vanaf half 9 vanmorgen tot ik naar mijn werk mag want ik verveel me teringerg. En alles wat ik doe om tijd te vullen is vervelend en zinloos en helemaal niet leuk.
Tegenovergestelde hier. Ik heb zoveel huiswerk iedere week dat het niet in mijn agenda past.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon. Er is niets, maar zeker niets goeds. EN ik wacht al vanaf half 9 vanmorgen tot ik naar mijn werk mag want ik verveel me teringerg. En alles wat ik doe om tijd te vullen is vervelend en zinloos en helemaal niet leuk.
Snackbarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe pak je het meisje terug dat niet altijd even aardig tegen je deed, precies je hakt haar site in de fucking pan.
Ik ga dit heel even inwrijven hoor.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja er stonden er 4 boven ons, twee waren obvious proxy's, toen bleef er 1 over die kutsite van Esme die had er gisteren nog 1200, kortom daar ben ik heel hard voorbij.quote:
Dus nu durf je ons vast wel de link te geven naar haar website met dat leuke spelletje toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja er stonden er 4 boven ons, twee waren obvious proxy's, toen bleef er 1 over die kutsite van Esme die had er gisteren nog 1200, kortom daar ben ik heel hard voorbij.
Die persberichtjes van mij hebben toch wel effect.
Nee, opgebokt ik gun dat teringwijf helemaal niks.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus nu durf je ons vast wel de link te geven naar haar website met dat leuke spelletje toch?
Maar jij hebt haar website toch ook bezocht? Anders had je niet geweten van dat spelletje enzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, opgebokt ik gun dat teringwijf helemaal niks.
snackbarquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Snackbar
Ik ben nu allemaal bedrijven aan het bellen of ze werk hebben want ik wil ook wel eens op normale tijden werken.
Ik weet, ik heb geen opleiding.quote:
Jullie begonnen toch heel sterk? Waarom zijn jullie views ingezakt dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja er stonden er 4 boven ons, twee waren obvious proxy's, toen bleef er 1 over die kutsite van Esme die had er gisteren nog 1200, kortom daar ben ik heel hard voorbij.
Die persberichtjes van mij hebben toch wel effect.
Omdat niemand meer heloefs 4 april drankmeet tig keer aan gaat klikkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie begonnen toch heel sterk? Waarom zijn jullie views ingezakt dan?
Nee dat heb ik gehoord van de afdeling marketing.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij hebt haar website toch ook bezocht? Anders had je niet geweten van dat spelletje enzo
Beetje mijn verhaal ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet, ik heb geen opleiding.
Ik voel me best wel gefaald eigenlijk
Iedereen op vwo zo vol lof van 'jij gaat het wel redden want je bent zo slim' en cum laude papiertje enzo, en nu ben ik gewoon snackbarslaaf.
waarom heb je je vwo niet afgemaakt dan? Ik bedoel waarom ben je daarna niets anders gaan doenquote:
Het is slechts tijdelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet, ik heb geen opleiding.
Ik voel me best wel gefaald eigenlijk
Iedereen op vwo zo vol lof van 'jij gaat het wel redden want je bent zo slim' en cum laude papiertje enzo, en nu ben ik gewoon snackbarslaaf.
Dat heeft ze dus welquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef dude1960 het volgende:
[..]
waarom heb je je vwo niet afgemaakt dan?
Omdat we er niks meer aan deden, we wisten ook niet zo goed wat we nou moesten doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie begonnen toch heel sterk? Waarom zijn jullie views ingezakt dan?
Heb ik afgemaakt, best wel met goede cijfers ook, maar da's een opleiding die je niets verder helpt op de arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef dude1960 het volgende:
[..]
waarom heb je je vwo niet afgemaakt dan?
Hehe, jammer dat ik dat niet heb gezien.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat we er niks meer aan deden, we wisten ook niet zo goed wat we nou moesten doen.
Met als dieptepunt gisteren dat flyeren.
Elektrotechniek was blijkbaar niet mijn ding. Of het op mezelf wonen wat ook gruwelijk mis ging.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef dude1960 het volgende:
[..]
waarom heb je je vwo niet afgemaakt dan? Ik bedoel waarom ben je daarna niets anders gaan doen
Flyeren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat we er niks meer aan deden, we wisten ook niet zo goed wat we nou moesten doen.
Met als dieptepunt gisteren dat flyeren.
Teveel gezopen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elektrotechniek was blijkbaar niet mijn ding. Of het op mezelf wonen wat ook gruwelijk mis ging.
Nee, in bed blijven liggen en stoppen met eten en al die zooi. Maar nu ga ik maar naar de snackbar, later medeposters.quote:
Doei Lokaquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, in bed blijven liggen en stoppen met eten en al die zooi. Maar nu ga ik maar naar de snackbar, later medeposters.
Succes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, in bed blijven liggen en stoppen met eten en al die zooi. Maar nu ga ik maar naar de snackbar, later medeposters.
Doei, en vergeet nooit, we hebben ook losers zoals jij nodig die onze shit frituren!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eten is een eerste levensbehoeftequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:17 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Doei, en vergeet nooit, we hebben ook losers zoals jij nodig die onze shit frituren!!
We moeten verplicht elke week acties verzinnen, dan kies je gewoon een lange dag uit, je dumpt al je foldertjes en gaat om 14:00 weer naar huis. Zo rollen wij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flyeren.
Maak een kony-stijl video.
Gelukkig zijn er ook nog echte succesverhalen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:17 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Doei, en vergeet nooit, we hebben ook losers zoals jij nodig die onze shit frituren!!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:07 schreef dude1960 het volgende:
Ik niet, heb al examen gedaan. Alle vakken keihard gehaald en nu mooi baantje bij de post!
Dat werkt kei goed jongen, lekker dramatiseren. Oorlog tegen de OV-chip. Kleine kinderen die huilen. Ik zie een succes.quote:
Zo werkt Kony toch ook dus waarom niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat werkt kei goed jongen, lekker dramatiseren. Oorlog tegen de OV-chip. Kleine kinderen die huilen. Ik zie een succes.
"Al 5 jaar worden er Nederlanders, misbruikt, uitgekleed, misleid en opgelicht door *spannend muziekje* de OV chipkaart! STOP DIT MISBRUIK NU, GEBRUIK SMARTCHEC.KER"quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat werkt kei goed jongen, lekker dramatiseren. Oorlog tegen de OV-chip. Kleine kinderen die huilen. Ik zie een succes.
Een gezellige nog wel?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
OV-kutkaart.nl zegt dat ik mijn reisproduct kan gaan ophalen. Straks maar eens doen en een gezellige wandeling maken.
Ja zeker, ik, mijn muziek en de omgeving. Heerlijk.quote:
Ik ben jaloersquote:
quote:
Ik wil schnitzels!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve maaltijdsalade voor je liggen![]()
![]()
Mangochutneyquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:58 schreef twi het volgende:
Mangochutney met gebakken pangafilet en aardappelpartjes
verkeerde topicquote:
Mligquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo, er was een pakketje voor mij bij de buren afgeleverd. En er zitten geen gaten in
Nee, geen gevaarlijke lepels aanwezig?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo, er was een pakketje voor mij bij de buren afgeleverd. En er zitten geen gaten in
Neequote:Op donderdag 15 maart 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, geen gevaarlijke lepels aanwezig?
Zelfs de muggen vinden je lekkerquote:
Vindt het nogal dik tegen paranoia aanhangen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, wat een actie was dat he
Maar ik ben weg, doei schatjes!
you're a saintquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Vindt het nogal dik tegen paranoia aanhangen.
Plus die medicijnen die ie illegaal neemt.
Haha weet het niet hoor.
Maarja wil niemand veroordelen
Nopequote:
kijk er maar voor uitquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nope
Vlucht een beetje te snel in alcohol soms.
Slechte eigenschap maar ook een goed medicijn.
Yep ken het hoor.quote:
Is leuk maar ik ben er tever in gegaan een tijdjequote:
Deze is voor het niet delen van de schnitzelquote:
Yep ik moet er erg voor oppassen maar het gaat goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Jee kijk je uit kree?
Hoe is het met je huisje?
Niemand gezien met blote benen behalve ikzelf en nog 2 andere dudesquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is nationale rokjesdag jongen!
Ga naar buiten en geniet
Groningenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niemand gezien met blote benen behalve ikzelf en nog 2 andere dudes
Het was lekker weer hoor, ik snap niet waarom ik de enige was die in tshirt en shorts liepquote:
Hee als jullie gaan daten willen we hier wel een volledig verslag. Je weet.quote:
Dat verwacht jij nog nadat je dat fucking ranzige plaatje nog niet in een spoiler hebt gezet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:29 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hee als jullie gaan daten willen we hier wel een volledig verslag. Je weet.
Ik ben amper 30 minuten buiten geweest vandaag en ik heb er toch een stuk of 10 gezien.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het was lekker weer hoor, ik snap niet waarom ik de enige was die in tshirt en shorts liep
4 uur lang opgelet op die blote damesbenen maar nee
Je was het wachten beu en hebt dus nu maar weer een coltrui aangetrokken?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had een minijurkje aan
Ik weet niet wanneerthuis komt, altijd fijn
Dat zegt wel wat over drommel, misschien ontwijken ze hemquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:30 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik ben amper 30 minuten buiten geweest vandaag en ik heb er toch een stuk of 10 gezien.
Sorry, heb.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:31 schreef twi het volgende:
[..]
Je was het wachten beu en hebt dus nu maar weer een coltrui aangetrokken?
Misschien stop ik er dan wel mee. Speciaal voor julliequote:Op donderdag 15 maart 2012 18:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat verwacht jij nog nadat je dat fucking ranzige plaatje nog niet in een spoiler hebt gezet?
wanneer gingen we nou trouwenquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:34 schreef twi het volgende:
[..]
Pics pic spics pics pics pics pisc psic spcis cpis cpi cpsic spicpsic spic
Ehhm, moet ik even tussen mn andere huwelijken plannen heurquote:
laat maar danquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehhm, moet ik even tussen mn andere huwelijken plannen heur
Shit shit shitquote:
Waar woon jequote:Op donderdag 15 maart 2012 18:30 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik ben amper 30 minuten buiten geweest vandaag en ik heb er toch een stuk of 10 gezien.
Niet in Groningenquote:
Omdat ze dan verlegen worden als ik hun lichaamssappen langs de benen zie druipen en ze een slakkenspoor achterlaten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat over drommel, misschien ontwijken ze hem
Jij weet ook altijd alles te relativeren tot een natte kut he.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat ze dan verlegen worden als ik hun lichaamssappen langs de benen zie druipen en ze een slakkenspoor achterlaten?
Ik spot ze ook wel hoor. Ik zie vrouwen in rokjes nog op 100 meter afstandquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat over drommel, misschien ontwijken ze hem
Het is een talentquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij weet ook altijd alles te relativeren tot een natte kut he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I smell sex and candyquote:
Ik heb het over de vrouwen in rokjesquote:
Ik heb het over Marcy Playground.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:48 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik heb het over de vrouwen in rokjes
Ik ken dat nummer niet.. zal het even opzettenquote:
Gaat over mij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:50 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer niet.. zal het even opzetten
Mij hosselen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
drommel wat deed jij hier oorspronkelijk in het topic? Aan je berichten te zien ben je een of andere jonge halfgod waar half vrouwelijk nederland op geilt
Vind je?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
drommel wat deed jij hier oorspronkelijk in het topic? Aan je berichten te zien ben je een of andere jonge halfgod waar half vrouwelijk nederland op geilt
je moet ook niet alles letterlijk nemen hequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je?
Ik zou het niet uitstaan eerlijk gezegd
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je?
Ik zou het niet uitstaan eerlijk gezegd
Ik vind het hier wel gezellig, was er via de tc ingeroldquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Jawel hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je moet ook niet alles letterlijk nemen he
Ja, maar niet op zijn persoonlijkheidquote:
Waarop wel?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, maar niet op zijn persoonlijkheid
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat verklaart wel een hoop, met je schattige vlechtjes
Ben benieuwd of ie irl ook zo isquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Life's a game, lets play'', mentaliteit. Zo komt hij over in ieder geval.
Hotter than the sunquote:
Hangt er vanaf met wie ik ben. Sommige mensen gaan die constante opmerkingen irritant vinden maar bij sommigen is het dolle pretquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie irl ook zo is
Het een sluit het ander niet uit...quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens gaat "life is game, let's play" niet op. Ik wil wel een fatsoenlijke toekomst
Het snotteren is hier ook begonnen. En deze keer kan ik de schuld niet krijgenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
Iedereen is ziek hier, nu ben ik bang dat ik ook griep krijg.
De harde waarheid.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:20 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij is Drommel gewoon een normale jongen irl. Alleen dat lijkt ineens heel bijzonder als je op FOK! rondkijkt.
Hier is het begonnen met spierpijn en daar heb ik nu ook last van.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:19 schreef twi het volgende:
[..]
Het snotteren is hier ook begonnen. En deze keer kan ik de schuld niet krijgen
True story.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:20 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij is Drommel gewoon een normale jongen irl. Alleen dat lijkt ineens heel bijzonder als je op FOK! rondkijkt.
Dit soort verhalen zijn alleen leuk als je er wel onder stond.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag op mijn werk heb ik kreeg ik bijna een douche toen ik een bak controleerde of die schoon was. Ik maakte een klep open en daar kwam een plens water uit. Was maar goed dat ik er niet onder stond
Pokemon?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
Ik heb besloten te sparen, God have mercy.
Nieuwe laptop, deze Dell is volgens mij over een jaar wel naar de kloten.quote:
Volgende keerquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dit soort verhalen zijn alleen leuk als je er wel onder stond.
Heb je al werk bij elkaar geburgerkingt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nieuwe laptop, deze Dell is volgens mij over een jaar wel naar de kloten.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb me aangemeld voor evenementen werk en gesolliciteerd bij de McDonalds.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al werk bij elkaar geburgerkingt?
Je hebt al veel flyerervaring nu toch.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld voor evenementen werk en gesolliciteerd bij de McDonalds.
Zwaar leven.
Welk bedrijf voor evenementen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zwaar leven.
Mag ik een McWarp en een milkshake appelpeerquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zwaar leven.
McChicken menu Large. En kipnuggets 9. Cola, zonder ijs. Geen frietsaus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik een McWarp en een milkshake appelpeer
We lopen op de zaken vooruit Heloef is nog geen burgerflipperquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
McChicken menu Large. En kipnuggets 9. Cola, zonder ijs. Geen frietsaus.
Ander werk wel als je nog scholier bent?quote:
Don't care, als mijn honger maar weg gaat. Anders ga ik wel naar Pinda.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We lopen op de zaken vooruit Heloef is nog geen burgerflipper
Leuk werk ga je doen later als je groot bent. Als je start op de arbeidsmarkt moet je het van zulke baantjes hebben, niets mis mee.quote:
Jij hierquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk werk ga je doen later als je groot bent. Als je start op de arbeidsmarkt moet je het van zulke baantjes hebben, niets mis mee.
Ik was ooit kassameisje bij AH. Leukste werkplek everook al is achter de kassa zitten nu niet bepaald mijn droom.
Leven is ook niet altijd leuk he. Weet je wat wel leuk is? Geld.quote:
Maar dat geldt voor alle leeftijden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
Het werk wat je doet maakt op deze leeftijd niet zo veel uit. Het gaat om de mensen waarmee je samen werkt.
Later speelt zelfontplooiing en erkenning ook nog een rol. En dat heb je niet echt als je in de Mac werkt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor alle leeftijden.
Inderdaad, iedereen werkt bij ons juist zo goed omdat het gewoon een grote smeltkroes is waar iedereen op zijn plek is. Nou ja op 1 jongen na maar dat is een gestoorde weirdo die sluiten we collectief buiten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor alle leeftijden.
Je hebt wel werk? Of heb je het over je opleiding?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen werkt bij ons juist zo goed omdat het gewoon een grote smeltkroes is waar iedereen op zijn plek is. Nou ja op 1 jongen na maar dat is een gestoorde weirdo die sluiten we collectief buiten.
Lekker aardigquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen werkt bij ons juist zo goed omdat het gewoon een grote smeltkroes is waar iedereen op zijn plek is. Nou ja op 1 jongen na maar dat is een gestoorde weirdo die sluiten we collectief buiten.
Dat vind ik zielig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hard werken is juist chill.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef heloef het volgende:
Werken op evenementen lijkt me ook nog 1 van de leukste dingen die je kan doen als tiener, wel een van de baantjes ook waar je het hardst moet werken maar daar kan ik wel mee leven.
Hoezo niet? Dat je er werkt wil toch niet betekenen dat je daar elke dag de resten vet hoeft op te slurpen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar is niet goed voor mijn levensstijl denk ik
Opleiding.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt wel werk? Of heb je het over je opleiding?
Aardig is het inderdaad niet, kind maakt het er zelf naar.quote:
Ik vond het ook zielig, daarom probeerde ik vrienden met hem te worden.quote:
Buschauffeur!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Tevens hou ik eigenlijk wel van repetitief en simpel werk.
Niets mis met een baantje waarbij je je gedachten volledig op nul kunt zetten en gewoon lekker har aan het werk moet.
Als het met al mijn opleidingen niet lukt word ik echt buschaffeur.quote:
Geen idee ik zal het eens vragenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef L-E het volgende:
Tijn, hoe is het met die dame met wie je een leuke date had?
Ik begin nu ik er zoveel ben een beetje te walgen van eten op een of andere manierquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat je er werkt wil toch niet betekenen dat je daar elke dag de resten vet hoeft op te slurpen?
Overigens vind ik jou meer ene typje voor in een natuurwinkel.
Daar zit ook een opleiding aan vast om je D-papier binnen te harken hè?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het met al mijn opleidingen niet lukt word ik echt buschaffeur.
Maar is dat ongezond?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik begin nu ik er zoveel ben een beetje te walgen van eten op een of andere manier
De hele dag eten zien zorgt er bij mij voor dat ik gewoon de hele dag geen trek meer heb en soms alleen 's avonds maar eet, ik raak er zo langzamerhand een beetje te geobsedeerd door.
Slecht voor je ritme, je raakt je energie kwijt als je 's ochtends en 's middags niet eet, daar word je neerslachtig van, etc. En voor je het weet slijt het in en krijg je eetproblemen.quote:
koerierquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst mijn rijbewijs B maar eens halen.
Dat is mij bekend ja, maar dat is geen opleiding dat is gewoon weer rijlessen nemen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zit ook een opleiding aan vast om je D-papier binnen te harken hè?
Je moet nu ook naar lessen toe?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is mij bekend ja, maar dat is geen opleiding dat is gewoon weer rijlessen nemen.
En het kost je meer dan veel opleidingen doen, je rijbewijs halenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is mij bekend ja, maar dat is geen opleiding dat is gewoon weer rijlessen nemen.
Wat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En het kost je meer dan veel opleidingen doen, je rijbewijs halen
Het is al goed WT, het is al goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet nu ook naar lessen toe?
En hoezo dat "weer" trouwens?
Komt er nog een date? Ga je daar op aansturen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik zal het eens vragenWel goed we hebben nog steeds leuk contact.
Hey jij ook hier
Ik neem aan dat ik dan wel een auto kan besturen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet nu ook naar lessen toe?
En hoezo dat "weer" trouwens?
Ok, ik dacht het niet. Aangezien je zelf hebt verkondigd dat je geen rijbewijs nodig had zolang je een OV hebt/studeert. Combineer dit dan weer met post #202.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik dan wel een auto kan besturen.
Rebels van mij hè. Maar zoals je ziet is het één teken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder gezegd dat je dat met die puntjes niet moet doen. En toch doen he!
Dat is wel waar, zeker als ik straks in Amsterdam ga wonen. Blijf ik in de regio rond Amsterdam ga ik het overwegen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok, ik dacht het niet. Aangezien je zelf hebt verkondigd dat je geen rijbewijs nodig had zolang je een OV hebt/studeert. Combineer dit dan weer met post #202.
Dat is wel de bedoeling. Even kijken wanneer we beiden tijd hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Komt er nog een date? Ga je daar op aansturen?
Maakt me niet uit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rebels van mij hè. Maar zoals je ziet is het één teken.
En wat wil je met dr gaan doen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling. Even kijken wanneer we beiden tijd hebben.
Juist wel. Je moet Tijn behoeden voor zijn eigen belevingswereld.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je niet aan tijn vragen.
zou gewoon eerst bepalen waar je t voor gebruikt... ik heb ook andere laptop nodig, en ik gebruik veel foto/video-bewerkingsprogramma;s.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
Hmmm, ik wil sparen voor een MacBook maar aan de andere kant vind ik het ridicuul 1,000 euro neer te leggen voor een laptop. Maar aan de andere kant staat mijn hele leven en werk wel op zo'n ding en dat is best 1.000 euro waard als je er over nadenkt. Zoveel dilemma's nu al.
Je gaat m kopen. Dat weet je nu al.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
Hmmm, ik wil sparen voor een MacBook maar aan de andere kant vind ik het ridicuul 1,000 euro neer te leggen voor een laptop. Maar aan de andere kant staat mijn hele leven en werk wel op zo'n ding en dat is best 1.000 euro waard als je er over nadenkt. Zoveel dilemma's nu al.
Ach, de meeste ultrathins gaan ook wel de richting van de 1000 op. Maarja, basismodel ditdat hè, wil je een beetje specs in je MacBook Air kom je wel een stukje hoger uit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
Geen idee nog. Bovendien zal het niet echt een date zijn maar meer vriendschappelijk iets.quote:
En waarom dan wel niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je niet aan tijn vragen.
Waarom koop je niet een normale computer voor thuis en een iPad of gelijke voor onderweg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
Waar gebruik ik het voor, tsja gamen, werken, chatten kortom gewoon alles.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou gewoon eerst bepalen waar je t voor gebruikt... ik heb ook andere laptop nodig, en ik gebruik veel foto/video-bewerkingsprogramma;s.
Volgens mij heb ik niet persee een laptop van 1000 nodig?
Mijn principes houden me tegen, ik roep altijd dat ik niet aan de overpricede Apple zooi zou beginnen, maar tegelijkertijd kan je er ideaal op werken.quote:
Waarom heeft hij er een voor onderweg nodig?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom koop je niet een normale computer voor thuis en een iPad of gelijke voor onderweg.
ik wil dat ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
Ik wil op evenementen werken.
En heloef heeft bij dezelfde als ik aangemeld.
Ik zie echt het nut niet in van tablets, alles wat je er op kan doen doe ik liever gewoon op mijn laptop (die ik toch altijd bij mij draag) of net zo makkelijk op mijn telefoon (dito verhaal)quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom koop je niet een normale computer voor thuis en een iPad of gelijke voor onderweg.
Principes moet je inzetten als het gaat om normen en waarden, de Grote Dingen waar veel van afhangt. Principes hebben omtrent een merk, kom op. Het is jouw geld, hurrayyy!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn principes houden me tegen, ik roep altijd dat ik niet aan de overpricede Apple zooi zou beginnen, maar tegelijkertijd kan je er ideaal op werken.
Omdat een laptop een soort van meeneembare computer is. Echter is een tablet een stuk "meeneembaarder". En dan kun je gewoon een desktop computer pakken, tenzij je graag een dure beenwarmer voor op de bank wil hebben natuurlijk. Of als je iPad 3 niet patsbaar genoeg is voor in de Starbucks natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom heeft hij er een voor onderweg nodig?
ik vind t heerlijk met de laptop op de bank (of serietje mee kijken in bed)... om die reden geen "normale" computer, dan moet je zo vast op 1 plek zittenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat een laptop een soort van meeneembare computer is. Echter is een tablet een stuk "meeneembaarder". En dan kun je gewoon een desktop computer pakken, tenzij je graag een dure beenwarmer voor op de bank wil hebben natuurlijk. Of als je iPad 3 niet patsbaar genoeg is voor in de Starbucks natuurlijk.
Ik heb het hele onderweg met de laptop-principe niet begrepen hoor. Als het voor werk nodig is: oke. Maar daar lijkt me geen sprake van als je bij BK werkt. Wat dóe je dan ermee, als je dat ding steeds meeneemt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat een laptop een soort van meeneembare computer is. Echter is een tablet een stuk "meeneembaarder". En dan kun je gewoon een desktop computer pakken, tenzij je graag een dure beenwarmer voor op de bank wil hebben natuurlijk. Of als je iPad 3 niet patsbaar genoeg is voor in de Starbucks natuurlijk.
Ik blijf wel mijn hele leven trouw aan Android, dat beloof ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Principes moet je inzetten als het gaat om normen en waarden, de Grote Dingen waar veel van afhangt. Principes hebben omtrent een merk, kom op. Het is jouw geld, hurrayyy!
mijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind t heerlijk met de laptop op de bank (of serietje mee kijken in bed)... om die reden geen "normale" computer, dan moet je zo vast op 1 plek zitten
Oh waarom dan wel?quote:
Succes met het onderweg tikken van een wat langere tekst. Tablets zijn echt dingen om foto's op te laten zien, filmpjes te kijken, relaxed te surfen zonder al te veel input. Mensen die een tablet kopen en later erachter komen dat het toch wel handig is om er een toetsenbord bij te hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
wie ben jijquote:
Ik zit nooit in de Starbucks, ik ben net zo snel weer weg als ik kwam.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
volgens snarf ben ik rokjequote:
hoi snarfquote:
jaja. zal welquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
volgens snarf ben ik rokje
[..]
hoi snarf
Ssst dat is een geheimpje.quote:
Dat ding is dan ook niet gemaakt voor het tikken van een langere tekst. Maar wat betreft het laatste kun je natuurlijk zo'n asus transformer prime pakken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Succes met het onderweg tikken van een wat langere tekst. Tablets zijn echt dingen om foto's op te laten zien, filmpjes te kijken, relaxed te surfen zonder al te veel input. Mensen die een tablet kopen en later erachter komen dat het toch wel handig is om er een toetsenbord bij te hebben
Maar vertel eens wat dan? Waarom dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat ik het inschattingsvermogen heb van Sherlock Holmes, natuurlijk.
Jezus tijn, eet eens wat humorkoekjes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat dan? Waarom dan?
ze hebben het weer over computers enzo. die eindige discussiequote:
in het park....??!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit nooit in de Starbucks, ik ben net zo snel weer weg als ik kwam.
Maar iPad heeft voor mij geen toevoeging en ik hou niet van desktop PC's. Ik wil gewoon overal kunnen zitten met mijn PC als het een zonnige dag is wil mijn huiswerk gewoon in het park kunnen maken.
ja tijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus tijn, eet eens wat humorkoekjes.
mijn macbook doet het 4 uurquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in het park....??!!
vind t heerlijk om met laptop buiten te zitten hoor, maar mn accu is binnen een uur leeg en zie niets in mn scherm als ik buiten zie (behalve mn eigen spiegelbeeld)
Sorry ik zal uit de kast komenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Jezus tijn, eet eens wat humorkoekjes.
hihi haaaaiquote:
ik las het jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze hebben het weer over computers enzo. die eindige discussie
Kan je er ook mee bellen dan? Dat is wel hipsterquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Voor surfen is een tablet inderdaad ideaal, zeker omdat je bij zo'n iPad je SIM kaart er ook nog in kan proppen. Maar voor die twee uur per dag dat ik in de bus/trein/metro zit heb ik geen tablet nodig. Meestal luister ik muziek en surfen overleef ik ook wel op mijn telefoon.
Ik woon op 10 minuten lopen van een meer, dus of ik ga in mijn tuin zitten of ik loop dat stukje en ga zitten werken. Hij houdt het wel een uur of twee vol.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in het park....??!!
vind t heerlijk om met laptop buiten te zitten hoor, maar mn accu is binnen een uur leeg en zie niets in mn scherm als ik buiten zie (behalve mn eigen spiegelbeeld)
Nee maar zo kan je volgens mij gewoon internetten op je telefoon abonnement.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan je er ook mee bellen dan? Dat is wel hipster
Jeps, en voor de rest is het Skype.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar zo kan je volgens mij gewoon internetten op je telefoon abonnement.
een tablet is vooral ook handig in een gezin, kindjes kunnen er tv op kijken of spelletjes op doen, ook in de auto. je kan op de bank ook ff snel je mail lezen, of dingen checken. foto's op zetten van de vakantie en deze laten zien aan visite. gebruiken als portfolio en meenemen naar je werk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Voor surfen is een tablet inderdaad ideaal, zeker omdat je bij zo'n iPad je SIM kaart er ook nog in kan proppen. Maar voor die twee uur per dag dat ik in de bus/trein/metro zit heb ik geen tablet nodig. Meestal luister ik muziek en surfen overleef ik ook wel op mijn telefoon.
skypen jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Tab kan dat wel geloof ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
wie zegt dat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef Tangledup het volgende:
Mensen die niet even een paar uur zonder internet kunnen
Dan kun je altijd nog een macbook air kopen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
Al stop ik liever een ipad in mn tas dan een macbook, alleen al voor het gewicht.
maar ik heb al een macbook, waarom zou ik dan een macbook air kopenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan kun je altijd nog een macbook air kopen.
Jammer. Ik zag mezelf al lopen met zo'n ding aan m'n oor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar zo kan je volgens mij gewoon internetten op je telefoon abonnement.
lekker luchtigquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar ik heb al een macbook, waarom zou ik dan een macbook air kopen
Dat ook nog eens,quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef Tangledup het volgende:
dan heb ik dus 2 laptops, dat wil ik dan weer nietquote:
Hey anders heb ik helemaal geen levenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef Tangledup het volgende:
geen last van gelukkigquote:
snap ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan heb ik dus 2 laptops, dat wil ik dan weer niet
omdat je mij niet spreken wiltquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb bewust geen internet op m'n smartphone wanneer ik aan t werk ben
Het is een algemene waarneming. Het maakt niet uit waar ik kom en ik zie mensen voortdurend met hun telefoon of tablet kloten.quote:
Je hoort het Galaxy Tab kopen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jammer. Ik zag mezelf al lopen met zo'n ding aan m'n oor.
t word een verslaving, omdat je er zoveel mee kunt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het is een algemene waarneming. Het maakt niet uit waar ik kom en ik zie mensen voortdurend met hun telefoon of tablet kloten.
Ik zie het gewoon als leuke gadgets die ik af en toe gebruik, maar om er nou de hele tijd mee te lopen of er veel waarde aan te hechten gaat mij te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |