Mooie mensen kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ook. Met in de tuin zitten heb ik niet zo veel, maar terrasjes.
Ik woon in almerequote:Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooie mensen kijken
Ow heerlijk
Ik woon in Hoofddorp, is alsnog goed vertoeven hier.quote:
Gewoon. Er is niets, maar zeker niets goeds. EN ik wacht al vanaf half 9 vanmorgen tot ik naar mijn werk mag want ik verveel me teringerg. En alles wat ik doe om tijd te vullen is vervelend en zinloos en helemaal niet leuk.quote:
wat voor wwerk doe je dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon. Er is niets, maar zeker niets goeds. EN ik wacht al vanaf half 9 vanmorgen tot ik naar mijn werk mag want ik verveel me teringerg. En alles wat ik doe om tijd te vullen is vervelend en zinloos en helemaal niet leuk.
Tegenovergestelde hier. Ik heb zoveel huiswerk iedere week dat het niet in mijn agenda past.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon. Er is niets, maar zeker niets goeds. EN ik wacht al vanaf half 9 vanmorgen tot ik naar mijn werk mag want ik verveel me teringerg. En alles wat ik doe om tijd te vullen is vervelend en zinloos en helemaal niet leuk.
Snackbarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe pak je het meisje terug dat niet altijd even aardig tegen je deed, precies je hakt haar site in de fucking pan.
Ik ga dit heel even inwrijven hoor.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja er stonden er 4 boven ons, twee waren obvious proxy's, toen bleef er 1 over die kutsite van Esme die had er gisteren nog 1200, kortom daar ben ik heel hard voorbij.quote:
Dus nu durf je ons vast wel de link te geven naar haar website met dat leuke spelletje toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja er stonden er 4 boven ons, twee waren obvious proxy's, toen bleef er 1 over die kutsite van Esme die had er gisteren nog 1200, kortom daar ben ik heel hard voorbij.
Die persberichtjes van mij hebben toch wel effect.
Nee, opgebokt ik gun dat teringwijf helemaal niks.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus nu durf je ons vast wel de link te geven naar haar website met dat leuke spelletje toch?
Maar jij hebt haar website toch ook bezocht? Anders had je niet geweten van dat spelletje enzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, opgebokt ik gun dat teringwijf helemaal niks.
snackbarquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Snackbar
Ik ben nu allemaal bedrijven aan het bellen of ze werk hebben want ik wil ook wel eens op normale tijden werken.
Ik weet, ik heb geen opleiding.quote:
Jullie begonnen toch heel sterk? Waarom zijn jullie views ingezakt dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja er stonden er 4 boven ons, twee waren obvious proxy's, toen bleef er 1 over die kutsite van Esme die had er gisteren nog 1200, kortom daar ben ik heel hard voorbij.
Die persberichtjes van mij hebben toch wel effect.
Omdat niemand meer heloefs 4 april drankmeet tig keer aan gaat klikkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie begonnen toch heel sterk? Waarom zijn jullie views ingezakt dan?
Nee dat heb ik gehoord van de afdeling marketing.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij hebt haar website toch ook bezocht? Anders had je niet geweten van dat spelletje enzo
Beetje mijn verhaal ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet, ik heb geen opleiding.
Ik voel me best wel gefaald eigenlijk
Iedereen op vwo zo vol lof van 'jij gaat het wel redden want je bent zo slim' en cum laude papiertje enzo, en nu ben ik gewoon snackbarslaaf.
waarom heb je je vwo niet afgemaakt dan? Ik bedoel waarom ben je daarna niets anders gaan doenquote:
Het is slechts tijdelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet, ik heb geen opleiding.
Ik voel me best wel gefaald eigenlijk
Iedereen op vwo zo vol lof van 'jij gaat het wel redden want je bent zo slim' en cum laude papiertje enzo, en nu ben ik gewoon snackbarslaaf.
Dat heeft ze dus welquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef dude1960 het volgende:
[..]
waarom heb je je vwo niet afgemaakt dan?
Omdat we er niks meer aan deden, we wisten ook niet zo goed wat we nou moesten doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie begonnen toch heel sterk? Waarom zijn jullie views ingezakt dan?
Heb ik afgemaakt, best wel met goede cijfers ook, maar da's een opleiding die je niets verder helpt op de arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef dude1960 het volgende:
[..]
waarom heb je je vwo niet afgemaakt dan?
Hehe, jammer dat ik dat niet heb gezien.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat we er niks meer aan deden, we wisten ook niet zo goed wat we nou moesten doen.
Met als dieptepunt gisteren dat flyeren.
Elektrotechniek was blijkbaar niet mijn ding. Of het op mezelf wonen wat ook gruwelijk mis ging.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef dude1960 het volgende:
[..]
waarom heb je je vwo niet afgemaakt dan? Ik bedoel waarom ben je daarna niets anders gaan doen
Flyeren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat we er niks meer aan deden, we wisten ook niet zo goed wat we nou moesten doen.
Met als dieptepunt gisteren dat flyeren.
Teveel gezopen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elektrotechniek was blijkbaar niet mijn ding. Of het op mezelf wonen wat ook gruwelijk mis ging.
Nee, in bed blijven liggen en stoppen met eten en al die zooi. Maar nu ga ik maar naar de snackbar, later medeposters.quote:
Doei Lokaquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, in bed blijven liggen en stoppen met eten en al die zooi. Maar nu ga ik maar naar de snackbar, later medeposters.
Succes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, in bed blijven liggen en stoppen met eten en al die zooi. Maar nu ga ik maar naar de snackbar, later medeposters.
Doei, en vergeet nooit, we hebben ook losers zoals jij nodig die onze shit frituren!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eten is een eerste levensbehoeftequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:17 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Doei, en vergeet nooit, we hebben ook losers zoals jij nodig die onze shit frituren!!
We moeten verplicht elke week acties verzinnen, dan kies je gewoon een lange dag uit, je dumpt al je foldertjes en gaat om 14:00 weer naar huis. Zo rollen wij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flyeren.
Maak een kony-stijl video.
Gelukkig zijn er ook nog echte succesverhalen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:17 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Doei, en vergeet nooit, we hebben ook losers zoals jij nodig die onze shit frituren!!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:07 schreef dude1960 het volgende:
Ik niet, heb al examen gedaan. Alle vakken keihard gehaald en nu mooi baantje bij de post!
Dat werkt kei goed jongen, lekker dramatiseren. Oorlog tegen de OV-chip. Kleine kinderen die huilen. Ik zie een succes.quote:
Zo werkt Kony toch ook dus waarom niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat werkt kei goed jongen, lekker dramatiseren. Oorlog tegen de OV-chip. Kleine kinderen die huilen. Ik zie een succes.
"Al 5 jaar worden er Nederlanders, misbruikt, uitgekleed, misleid en opgelicht door *spannend muziekje* de OV chipkaart! STOP DIT MISBRUIK NU, GEBRUIK SMARTCHEC.KER"quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat werkt kei goed jongen, lekker dramatiseren. Oorlog tegen de OV-chip. Kleine kinderen die huilen. Ik zie een succes.
Een gezellige nog wel?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
OV-kutkaart.nl zegt dat ik mijn reisproduct kan gaan ophalen. Straks maar eens doen en een gezellige wandeling maken.
Ja zeker, ik, mijn muziek en de omgeving. Heerlijk.quote:
Ik ben jaloersquote:
quote:
Ik wil schnitzels!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve maaltijdsalade voor je liggen![]()
![]()
Mangochutneyquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:58 schreef twi het volgende:
Mangochutney met gebakken pangafilet en aardappelpartjes
verkeerde topicquote:
Mligquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo, er was een pakketje voor mij bij de buren afgeleverd. En er zitten geen gaten in
Nee, geen gevaarlijke lepels aanwezig?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo, er was een pakketje voor mij bij de buren afgeleverd. En er zitten geen gaten in
Neequote:Op donderdag 15 maart 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, geen gevaarlijke lepels aanwezig?
Zelfs de muggen vinden je lekkerquote:
Vindt het nogal dik tegen paranoia aanhangen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, wat een actie was dat he
Maar ik ben weg, doei schatjes!
you're a saintquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Vindt het nogal dik tegen paranoia aanhangen.
Plus die medicijnen die ie illegaal neemt.
Haha weet het niet hoor.
Maarja wil niemand veroordelen
Nopequote:
kijk er maar voor uitquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nope
Vlucht een beetje te snel in alcohol soms.
Slechte eigenschap maar ook een goed medicijn.
Yep ken het hoor.quote:
Is leuk maar ik ben er tever in gegaan een tijdjequote:
Deze is voor het niet delen van de schnitzelquote:
Yep ik moet er erg voor oppassen maar het gaat goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Jee kijk je uit kree?
Hoe is het met je huisje?
Niemand gezien met blote benen behalve ikzelf en nog 2 andere dudesquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is nationale rokjesdag jongen!
Ga naar buiten en geniet
Groningenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niemand gezien met blote benen behalve ikzelf en nog 2 andere dudes
Het was lekker weer hoor, ik snap niet waarom ik de enige was die in tshirt en shorts liepquote:
Hee als jullie gaan daten willen we hier wel een volledig verslag. Je weet.quote:
Dat verwacht jij nog nadat je dat fucking ranzige plaatje nog niet in een spoiler hebt gezet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:29 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hee als jullie gaan daten willen we hier wel een volledig verslag. Je weet.
Ik ben amper 30 minuten buiten geweest vandaag en ik heb er toch een stuk of 10 gezien.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het was lekker weer hoor, ik snap niet waarom ik de enige was die in tshirt en shorts liep
4 uur lang opgelet op die blote damesbenen maar nee
Je was het wachten beu en hebt dus nu maar weer een coltrui aangetrokken?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had een minijurkje aan
Ik weet niet wanneerthuis komt, altijd fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |