Succes!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:08 schreef Rezania het volgende:
Ik kom nooit in PUB, maar ik doe wel examen in Nederland en Engels op vwo niveau dit jaar. Vorig jaar mijn havo afgerond met examens, nu twee examens dus en volgend jaar de rest van vakken op vwo niveau afronden.
Eerst modsquote:
kandidaten genoegquote:
Been there done thatquote:
Gewoon een subforum in SES openen? Of is het traditie of zo?quote:
quote:
EXA is de frontlinie van FOK!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon een subforum in SES openen? Of is het traditie of zo?
Ah, ben benieuwd dan.quote:
hoop gemist danquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, ben benieuwd dan.Vorig jaar heb ik het gemist.
Dat wordt dit jaar anders jonguhquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:36 schreef leeell het volgende:
[..]
hoop gemist dan
ongemodereerde subfora zijn altijd leuk
dan verliest het ook zn charme Yvvvvquote:
Die ervaring ken ik al, namelijk ABO.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:36 schreef leeell het volgende:
[..]
hoop gemist dan
ongemodereerde subfora zijn altijd leuk
Doe jij dan dit jaar examen dat je daar zo graag wil posten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:40 schreef leeell het volgende:
[..]
dan verliest het ook zn charme Yvvvv
nee, ik was slechts een figurant van vorig jaar EXA, maar was leuke tijd wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe jij dan dit jaar examen dat je daar zo graag wil posten?
Moet je even mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:42 schreef leeell het volgende:
Tevens yvv, ik zoek in mijn index al een tijdje naar ZUU, kan het niet vinden, welk kopje staat deze onder [ afbeelding ]
1100?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:41 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, ik was slechts een figurant van vorig jaar EXA, maar was leuke tijd wel.
iets met 1100 posts op een dag
heb tijdens EXA geen seconde mn boeken open gehad, gewoon zo het examen in gegaan, hele dagen in de SC gewoonquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je even mailen naar forum@fok.nl
[..]
1100?Tering.
Klinkt herkenbaar, ik ging de hele dag om met vrienden, nooit leren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:46 schreef leeell het volgende:
[..]
heb tijdens EXA geen seconde mn boeken open gehad, gewoon zo het examen in gegaan, hele dagen in de SC gewoon![]()
en mailen pff, duurt het 2 weken voordat yvv me terug mailt
Echt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:46 schreef leeell het volgende:
[..]
en mailen pff, duurt het 2 weken voordat yvv me terug mailt
Stimmtquote:
En waarom denk jij dat jij die taak kan vervullen?quote:
Omdat ik meer dan genoeg ervaring met examens heb, dit jaar is namelijk de derde keer dat ik examen doe. En nee, niet omdat ik ooit ben gezakt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat jij die taak kan vervullen?
vmb havo vwo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik meer dan genoeg ervaring met examens heb, dit jaar is namelijk de derde keer dat ik examen doe. En nee, niet omdat ik ooit ben gezakt.
sinds wanneer doen klonen examenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:57 schreef roos94 het volgende:
im soo nervousss! Vooral bio examen is erg
Ja.quote:
waarom rond je dit jaar Engels en Nederlands al af? Ik heb vorig jaar ook havo afgerond en kan volgend jaar pas vwo examen doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.Vanwege plaatsgebrek moest ik op het vmbo beginnen.
Dat in 3 jaar afgerond, vorig jaar havo afgerond en dit jaar Engels en Nederlands op vwo-niveau, volgend jaar de rest van de vakken.
Ik heb de Engels en Nederlands examens van de havo en het vwo vergeleken met elkaar en vond dat er weinig verschil tussen zit, daarna heb ik een paar proefexamens gemaakt en daar haalde ik goede cijfers voor. Ik heb toen in overleg met mijn mentor besloten om dit jaar al Nederlands en Engels af te ronden, gewoon omdat ik geen zin heb om het nog een extra jaar te volgen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:33 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
waarom rond je dit jaar Engels en Nederlands al af? Ik heb vorig jaar ook havo afgerond en kan volgend jaar pas vwo examen doen.
het speciale onderwijs wordt niet onder de noemer van EXA geschaard, helaas jouw niveau valt buiten de bootquote:
Vmbo -> havo? Of havo -> vwo? Of iets anders?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Franknfurter het volgende:
Ik wil modden. Ik heb twee keer examens gedaan dus ik ben een veteraan. En ik hou van macht.
maarja, een vmbo examen een examen noemen is ook weer een overstatementquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef Franknfurter het volgende:
Heb één jaartje vmbo gedaan tussen mn havojaren door. Dus vmbo en havo.
Tsja, dat kun je van alles zeggen op het voortgezet onderwijs.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef leeell het volgende:
[..]
maarja, een vmbo examen een examen noemen is ook weer een overstatement
Ah.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef Franknfurter het volgende:
Heb één jaartje vmbo gedaan tussen mn havojaren door. Dus vmbo en havo.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef leeell het volgende:
[..]
maarja, een vmbo examen een examen noemen is ook weer een overstatement
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |