Mij niet met die andere MK verwarren hequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zeep in mijn ogen, dus ik moet maar voelen waar MK is.
Gestuurd vanaf mijn waterdichte Ipad.
hoiquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij niet met die andere MK verwarren he
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinji!!!!!!!!!!
Gestuurd vanaf mijn waterdichte Ipad onder de douche van MK.
hou eens op met die ipad ..quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinji!!!!!!!!!!
Gestuurd vanaf mijn waterdichte Ipad onder de douche van MK.
Hey, tijd niet gezien!quote:
lurkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef Sinji het volgende:
Nohh, ik voel de liefde. Hoeist met jullie?
je liefde voor mij toffeequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, tijd niet gezien!
Owja, er was nog iets met m'n geheugen, alleen vergeet ik steeds wat 't is
Priiima, met jou?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef Sinji het volgende:
Gaat best prima, ben druk bezig dingen weer op de rails te krijgen, al zal dat een kwestie van lange adem worden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef Sinji het volgende:
ik kom eraan liefjequote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moeras haar borsten zijn in ieder geval goed schoon nu.
Gestuurd vanaf mijn waterdichte Ipad.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat best prima, ben druk bezig dingen weer op de rails te krijgen, al zal dat een kwestie van lange adem worden.
Hoe ist met jou?
Het gaat lekker!quote:
Hoin, jij hebt geen rokje.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lurker
hoi, goed, met jou?
okquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
trusten liefjons tot morgen enzulks
WA me voor foto's van mijn douche sessie
![]()
![]()
![]()
ikhebweleenrokjequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Het gaat lekker!
Zolang je maar probeert is alles goed magnetron.
[..]
Hoin, jij hebt geen rokje.
daaaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik heb je gemist kerel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:01 schreef Sinji het volgende:
Damn, het topic gaat nog sneller dan voorheen. Lawd hav mercy
Lemme see!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je gemist kerel.
Ik zag laatst een heet moppie, maar toen ik naar haar kleding keek, dacht ik dat jij er een rolberoerte van zou krijgen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:01 schreef Sinji het volgende:
Damn, het topic gaat nog sneller dan voorheen. Lawd hav mercy
Was het vorige week in Rotterdam?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
Aziatische jongen hosselde binnen 3 minuten een meisje bij de bushalte, ik dacht even dat het Sinji was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen pic, ze is een collega. Maar ze is heel tenger en heeft een beetje baggy jaren '80 kleding aan.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee vandaag op Schiphol.quote:
Dat geloof ik graag, want ik weet zeker dat jij een rokje hebtquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Het is wel vaker gezellig.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen pic, ze is een collega. Maar ze is heel tenger en heeft een beetje baggy jaren '80 kleding aan.
iets korter ook
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Geen harem broeken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen pic, ze is een collega. Maar ze is heel tenger en heeft een beetje baggy jaren '80 kleding aan.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
net niet hihiquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is je bips zichtbaar?
[..]
Nee, dat niet.
Zo dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is je bips zichtbaar?
[..]
Nee, dat niet.
Hihi. Welterusten lieverds.quote:
Jup, en nieuwe schoenen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, want ik weet zeker dat jij een rokje hebt
Zeau, de huisarts heeft je nu pas laten gaan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:09 schreef Chamastya het volgende:
3 verschillende types pillen en ene afspraak bij het ziekenhuis leuk!
NOT
Ehh, wat is dit? een Gezond ritme?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi. Welterusten lieverds.
Ik ga lekker emo liggen doen in bedje.Tot morgen.
hmm goodluckquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi. Welterusten lieverds.
Ik ga lekker emo liggen doen in bedje.Tot morgen.
Al wat eerder hoor, Maar leuk is andersquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeau, de huisarts heeft je nu pas laten gaan?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, en nieuwe schoenen.![]()
Nouja, heb ze bijna.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heten Swagger.![]()
Die zijn echt geweldig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog steeds die met spikes hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Je denkt dan wel twee keer na voordat je haar met een slechte openingszin aanspreekt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef Sinji het volgende:
Dat klinkt als een verhulde wapen
Spikes aan je shoes
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef Sinji het volgende:
Dat klinkt als een verhulde wapen
Spikes aan je shoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heten Forget Your Boyfriend, niet Forget Your Balls ofzo dus valt mee toch.
Die schoenen heb ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
da's wel tof![]()
mgoed, ik ga ook vast afsluiten, dag lieve menschen![]()
![]()
dan wacht ik ook met spanning op pics van jou in die schoenenquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heten Forget Your Boyfriend, niet Forget Your Balls ofzo dus valt mee toch.
Nou niet ontkennen he?quote:
Ik ondervind er enkel vreugde van.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:22 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Pas als je er zelf last van ondervind
Boks!quote:
Heh, ik durf te wedden dat je portemonnee vermoeid zucht als je hem open doetquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik ondervind er enkel vreugde van.
Ach ik heb ook niet zoveel schoenen zie het nut er niet zo van inquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb maar 1 paar schoenen, werkloos en luiheid for live.
Alleen als ik dan schoenen koop is het wel de belangrijkste aankoop van het jaar.
Ik ontken niets, ik kaats alleen de vraag terug.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou niet ontkennen he?![]()
Ach, ik snap het wel een beetje hoor. Ik kan geen boekenwinkel binnenlopen zonder honderden euro's uit te geven![]()
Paypal heeft meer te lijden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, ik durf te wedden dat je portemonnee vermoeid zucht als je hem open doet
Ik ook niet, ik vind 1 paar wel genoeg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:24 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ach ik heb ook niet zoveel schoenen zie het nut er niet zo van in
Heb je geen sportschoenen dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind 1 paar wel genoeg.
Of nou ja ik ga er nu 1 bij kopen, twee paar, dan heb ik nog keuze.
Ik ook. Mijn paar is nu inmiddels bijna 2 jaar oud en begint echt heel hard te slijten, dus moet binnenkort weer schoenen kopenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb maar 1 paar schoenen, werkloos en luiheid for live.
Arme bankrekeningquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Paypal heeft meer te lijden.
Ik werk niet voor niets h.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn paar is nu inmiddels bijna 2 jaar oud en begint echt heel hard te slijten, dus moet binnenkort weer schoenen kopen![]()
![]()
Ik ben dan een hele middag zoet om schoenen te kopen die lekker zitten en eruit zien of ze een paar jaar mee kunnen.
[..]
Arme bankrekening
Ja gymschoenen die ik al heb sinds ik 13 ben. Maar die draag ik natuurlijk niet op straat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je geen sportschoenen dan?
Praat niet over tablets.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:27 schreef Sinji het volgende:
Ik lees nauwelijks echte boeken meer vanwege mijn tablet. Waar gaat de wereld heen
Even de Bristol binnenwippenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind 1 paar wel genoeg.
Of nou ja ik ga er nu 1 bij kopen, twee paar, dan heb ik nog keuze.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Praat niet over tablets.![]()
Ik wacht al bijna 2 maanden tot de mijne binnen is.![]()
Mee eens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
Tablets, ik zie werkelijk waar de toevoeging er niet van in.
Haal hem dan ook in de winkel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een meisje die houdt van boeken, tablets, stoer is (want motor) en mooie schoenen draagt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Juist die Bristol/Scapino/Action schoenen gaan binnen 2 maanden kapot.quote:
quote:
Ditquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist die Bristol/Scapino/Action schoenen gaan binnen 2 maanden kapot.
Kopen om het kopen, seems legit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet weten of er toevoeging (toegevoegde waarde?) aan zit. Maar /care, heb al zoveel 'nutteloze' dingen.
Heb ik gedaan, alleen hadden ze hem niet op voorraad.quote:
Valt reuze mee hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist die Bristol/Scapino/Action schoenen gaan binnen 2 maanden kapot.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Een meisje die houdt van boeken, tablets, stoer is (want motor) en mooie schoenen draagt.![]()
Edit: En goede muziek luistert![]()
Ze hebben daar hele degelijke schoenenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:31 schreef Michel2GRFE het volgende:
Ik ga meestal naar Manfield, niet te duur en aardig goede kwaliteit.
Ik loop die dingen heel snel kapot meestal.quote:
maar wel 5x zo goedkoop, dus mogen sneller stoekquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik loop die dingen heel snel kapot meestal.
En dan zeker 5x zo vaak weer schoenen moeten passen? ntyquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar wel 5x zo goedkoop, dus mogen sneller stoek
Ik dus niet en ze hebben ook wel goede modellen hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik loop die dingen heel snel kapot meestal.
Ik weet niet. Zeker niet op het scherm van een tablet. Als ik al digitaal zou lezen dan zou ik een e-reader kopen, zo'n tabletscherm leest echt waardeloos.quote:
Kom je wel weer een keer meer de deur uitquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan zeker 5x zo vaak weer schoenen moeten passen? nty
maar je hebt ook 5x iets andersquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan zeker 5x zo vaak weer schoenen moeten passen? nty
had ik al gezegd dat ik een schurfthekel heb aan kleding kopen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:35 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Kom je wel weer een keer meer de deur uit
het valt te doen (ik lees wel eens op iPad), maar een ereader leest een stuk beterquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zeker niet op het scherm van een tablet. Als ik al digitaal zou lezen dan zou ik een e-reader kopen, zo'n tabletscherm leest echt waardeloos.
Ik heb er een, maar om eerlijk te zijn vind ik de textuur van een boek fijner. Maar als je digitaal wil lezen of veel boeken mee wil nemen is het ideaal.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zeker niet op het scherm van een tablet. Als ik al digitaal zou lezen dan zou ik een e-reader kopen, zo'n tabletscherm leest echt waardeloos.
Kun je wel pogingen wagen om het winkelpersoneel te hosselenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik een schurfthekel heb aan kleding kopen?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grapje toch?
Boek>PDF.
40% groter om exact te zijn.
Mag ik eens vragen hoe oud je bent? Want dat zijn toch kinderschoenenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:36 schreef Michel2GRFE het volgende:
Vans heb ik ook vorige maand gekocht. M'n eerste paar Vans. Trotsheid alom. Blauw met witte zeaulen.
E-Reader. Ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kun je 1000 boeken meesleuren in je tas?
Vans zijn geen kinderschoenen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:37 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Mag ik eens vragen hoe oud je bent? Want dat zijn toch kinderschoenen
Bwehe, is je UI natuurgetrouw? Vans werden vroeger door enkel volwassen skaters gedragenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:37 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat. Ik ben 30. Vans zijn imo geen kinderschoenen, maar smaken verschillen natuurlijk. Ik wilde wat meer variatie..en Vans-achtige schoenen vind je niet snel bij Manfield.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:37 schreef Chamastya het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bwehe, is je UI natuurgetrouw? Vans werden vroeger door enkel volwassen skaters gedragen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:39 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat. Ik ben 30. Vans zijn imo geen kinderschoenen, maar smaken verschillen natuurlijk. Ik wilde wat meer variatie..en Vans-achtige schoenen vind je niet snel bij Manfield.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:39 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Serieus?
Sorry dan ik heb niks gezegd
Kleurtjes genoeg. System overload toen ik de winkel binnenliep. Teveel keuzequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:41 schreef Myraela het volgende:
Ik wil alle kleurtjes Vans sparen.Maar ik heb geen geld.
owquote:
Die zijn meestal wat te jong voor mequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:36 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Kun je wel pogingen wagen om het winkelpersoneel te hosselen
age is just a numberquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die zijn meestal wat je jong voor me
Met blauw heb je een goede keuze gemaakt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:44 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Kleurtjes genoeg. System overload toen ik de winkel binnenliep. Teveel keuze
Bij de Bristol meestal niet hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die zijn meestal wat je jong voor me
Wibra dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga mooi niet naar de bristol
Nee, al die el-cheapo winkels niet. Niet voor schoenen in elk geval -_-quote:
Ook niet voor leuke dames kan ik je vertellenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, al die el-cheapo winkels niet. Niet voor schoenen in elk geval -_-
Schoenen moet je gewoon goeie hebben
Die zijn meestal te jong en ik ga niet in die winkels schoenen kopen -_-quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:48 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ook niet voor leuke dames kan ik je vertellen
is meer iets om in de herfst te kopen denk ik, nu meer zomerschoenen hequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zoek nog nieuwe laarzen, wel platte laarzen voor het stappen. Maar die krengen zijn nergens meer te vinden
ja maar ik ga niet met zomerschoenen stappenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is meer iets om in de herfst te kopen denk ik, nu meer zomerschoenen he
ik zie hier continue ads langskomen van Zalando met tig laarzen in beeldquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik ga niet met zomerschoenen stappen
Heb je wel eens gezien hoe mijn laarzen eruit zien na een avondje stappen...
Ze plakken, ze zijn goorGeen goed plan
Daar word je chagerijnig van en das niet goed voor je hosselkansenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
Mijn droomschoenen (ook jongens hebben die) zijn 2 maten te klein.
Ik overweeg te proppen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie hier continue ads langskomen van Zalando met tig laarzen in beeld
Heb ik denk ik even gemist wat was er?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Heloef had je me berichtje nog gelezen in het radio topic?
zoek je hoge of lage laarzen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk nu op esprit
Alleen heb ik die nooit zaterdag al binnen
The Inbetweenersquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb ik denk ik even gemist wat was er?
Niet boeiend want die schoenen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar word je chagerijnig van en das niet goed voor je hosselkansen
Welke zijn het?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
Mijn droomschoenen (ook jongens hebben die) zijn 2 maten te klein.
Ik overweeg te proppen.
Leuk he.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The Inbetweeners
Eerste 2 afleveringen gezien, ik heb echt in een deuk gelegen![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk he.
Die poster ook "Hello i'm Will i'm taking a shit"
Nou..quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz geen hak maar wel hoge laarzen
Die zijn wel gaaf! Zou ik zeker aan doen naar een fout feest ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:58 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Nou..
http://www.spartoo.nl/BeOnly-FREE-HUGS-x74508.php
tadaaaa.. een vlekje min of meer zie je niet op deze
Even een linkje zoeken.quote:
ja maar ik heb meestal een rokje aan met stappen, dus daar horen laarzen onder vind ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nogsteeds blij met mijn laarsjes.
Maar ik zou ze niet aandoen bij het stappen, dan ga ik toch echt op sneakers.
Er zitten zoveel pijnlijk herkenbare momenten in.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt ik heb nog nooit zoveel gelachen
Ik hou wel van Engelse humor series
Zalando heeft er nog zatquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik heb meestal een rokje aan met stappen, dus daar horen laarzen onder vind ik
Weet wel dat ik zaterdag minder kleding aan doe
jezus wat had ik het heet afgelopen zaterdag
quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zitten zoveel pijnlijk herkenbare momenten in.
Ik doen me oude laarzen nog wel aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zalando heeft er nog zatmaar nooit voor zaterdag
http://www.zalando.nl/damesschoenen-laarzen/
Nou ja platte laarzen zijn lastigquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt lastig als het om laarzen gaat. Meeste vind ik echt niets.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
Trouwens de schoenen die ik wil. [ afbeelding ]
ook laarzen over je knie?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doen me oude laarzen nog wel aan
En dan volgende week even in de stad kijken bij de uitverkoop
[..]
Nou ja platte laarzen zijn lastig
Laarzen met een hakje vind ik al snel leuk
Ik heb zoveel laarzenen de helft draag ik niet
zien er vaak een beetje trashy uitquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee die vind ik niet zo leuk
ja inderdaadquote:
Trustenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:11 schreef heloef het volgende:
Mensen ik ga slapen. Doei en slaap lekker voor straks.
ga lekker naar buiten, ga ik nu ook doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:23 schreef Lot88 het volgende:
jakkes het is pas half 10 en ik verveel me nu al dood
En pics.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
ga lekker naar buiten, ga ik nu ook doen![]()
topless in het zonnetje
Ik heb wel een rokje aanquote:
Wel in mijn PM uiteraard.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb wel een rokje aanMaar die foto's komen niet hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo, ik zie ze wel op Facebook.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb wel een rokje aanMaar die foto's komen niet hier
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel in mijn PM uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ehmmm.. NEE.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi zo, ik zie ze wel op Facebook.
Snarfjequote:Op donderdag 15 maart 2012 10:06 schreef marbasnarf het volgende:
wat een heeeeeeerlijk weer!!!!
heb helemaal zin om te werken!!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:19 schreef heloef het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik sta op http://www.geenstijl.nl/
Ik lig helemaal dubbel.
Tof, dat zijn weer views.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:19 schreef heloef het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik lig helemaal dubbel.
Slim.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:32 schreef Joysa het volgende:
loefje, wat is T.itir.avani C.ompa.ny ?
Even met puntjes voor google.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Slim.
Afkorting van onze namen Tim, Timo, Rayen, Valerie, Nigel
Mn pm is nog leeg..quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het al gegoogled, maar er kwam niks
Huh mis ik wat? Ik zie ook niks?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:19 schreef heloef het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik lig helemaal dubbel.
Lees dat artikel over NS, dan zie je een linkje "altenatieven"quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Lees dat artikel over NS, dan zie je een linkje "altenatieven"
Nice job heloef!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:52 schreef heloef het volgende:
[..]
En, staat je bezoekersteller inmiddels op een miljoen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:52 schreef heloef het volgende:
[..]
2.000quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:25 schreef twi het volgende:
[..]
En, staat je bezoekersteller inmiddels op een miljoen?
leuke dingen zijn dat, jawelquote:
pics!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:04 schreef heloef het volgende:
Brandoefening, al dat vrouwelijk schoon samen op 1 plein. Me gusta.
Het is jouw dag vandaag Rokje. Geniet er van.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
leuke dingen zijn dat, jawel
[..]
pics!
ik dacht dat dat volgende maand pas wasquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is jouw dag vandaag Rokje. Geniet er van.
dat dus.. maar ik moet ook nog naar buitenquote:
Ik heb een rokje aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik dacht dat dat volgende maand pas was![]()
maar zal ik doen, beter kom ik veel mederokjes tegen
en zal ik de mijne aan doen? zo heul warm is t ook nog niet, mgoed
[..]
dat dus.. maar ik moet ook nog naar buiten
Ik ook, maar anders moet ik naar buiten.quote:
Het is hier best lekker weer anders.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik dacht dat dat volgende maand pas was![]()
maar zal ik doen, beter kom ik veel mederokjes tegen
en zal ik de mijne aan doen? zo heul warm is t ook nog niet, mgoed
[..]
dat dus.. maar ik moet ook nog naar buiten
awesomequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een rokje aan![]()
Maar eigenlijk heb ik dat altijd wel
zon begint hier nu ook re-de-lijk door te breken ja.. ALLEMAAL DAGLICHT AAAAARGH O.oquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook, maar anders moet ik naar buiten.
[..]
Het is hier best lekker weer anders.
Het valt tegenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook, maar anders moet ik naar buiten.
mehquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:53 schreef Newbie114 het volgende:
Hier ook mooi weer. Jammer dat ik ziek ben
..... ik denk dat ik me maar ziek ga melden....quote:
thnx.. nog 1,5 uur, dan moet ik er weer aan gelovenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dankjejij succes met werken. Wat doe je eigenlijk?
Ik zit anders in de volle zon te eten heerlijk uit de windquote:
En waarom denk je dat dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
Sollicitatie gehad, morgen bellen ze, denk niet dat ze mij kiezen.
Hoe kan je nou te lief over komen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, gesprek ging kei snel, denk dat ik te lief overkwam.
Omdat Myra hartstikke lief is. joh.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe kan je nou te lief over komen?
Dat kan hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja als je zegt van, ah nee neem de andere sollicitant maar, anders ook zo lullig.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja als je zegt van, ah nee neem de andere sollicitant maar, anders ook zo lullig.
Dan ben je te lief ja
Haha, dus ze geloven dat het echt is, sukkels.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Myr solliciteert als dominatrix.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga de hele dag met school bezigjij gaat niet naar buiten op rokjesdag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rokjesdag?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij gaat niet naar buiten op rokjesdag?
watquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:11 schreef SiIk het volgende:
Het is helemaal geen rokjesdag
Het is koud buiten. Ik heb een vest en m'n winterjas aan
Veel plezier!quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
nou ik ga afsluiten
Met snarfje naar het centrum![]()
Ciao!
Whut. Ik heb net op het dak in de zon liggen chillen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:11 schreef SiIk het volgende:
Het is helemaal geen rokjesdag
Het is koud buiten. Ik heb een vest en m'n winterjas aan
Wat heerlijk dat het pas 15u is en dat we er vandaag nog van kunnen genieten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer alleen dat het vanaf morgen weer slechts 10 graden wordt
Ja, ga zo nog effe in de tuin zittenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat het pas 15u is en dat we er vandaag nog van kunnen genieten.
En dan gaan eindelijk die achterlijke vuilniszak-met-bontkraag jassen uit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:02 schreef heloef het volgende:
Hoe hoger de tempratuur hoe lekkerder de meisjes lijkt het wel. Ik maar weer eens lekker door het gebied rond het meer rondlopen.
Amen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef twi het volgende:
[..]
En dan gaan eindelijk die achterlijke vuilniszak-met-bontkraag jassen uit.
Hier een nummertje terug:quote:
Ik hou ervanquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:58 schreef Myraela het volgende:
Ik was net in de oude haven. Terrasjes.Alles zat echt kei vol, zo tof om te zien hoe iedereen bij de eerste beste zon meteen weer naar buiten trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |