Mij niet met die andere MK verwarren hequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zeep in mijn ogen, dus ik moet maar voelen waar MK is.
Gestuurd vanaf mijn waterdichte Ipad.
hoiquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij niet met die andere MK verwarren he
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinji!!!!!!!!!!
Gestuurd vanaf mijn waterdichte Ipad onder de douche van MK.
hou eens op met die ipad ..quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinji!!!!!!!!!!
Gestuurd vanaf mijn waterdichte Ipad onder de douche van MK.
Hey, tijd niet gezien!quote:
lurkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef Sinji het volgende:
Nohh, ik voel de liefde. Hoeist met jullie?
je liefde voor mij toffeequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, tijd niet gezien!
Owja, er was nog iets met m'n geheugen, alleen vergeet ik steeds wat 't is
Priiima, met jou?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef Sinji het volgende:
Gaat best prima, ben druk bezig dingen weer op de rails te krijgen, al zal dat een kwestie van lange adem worden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef Sinji het volgende:
ik kom eraan liefjequote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moeras haar borsten zijn in ieder geval goed schoon nu.
Gestuurd vanaf mijn waterdichte Ipad.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat best prima, ben druk bezig dingen weer op de rails te krijgen, al zal dat een kwestie van lange adem worden.
Hoe ist met jou?
Het gaat lekker!quote:
Hoin, jij hebt geen rokje.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lurker
hoi, goed, met jou?
okquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
trusten liefjons tot morgen enzulks
WA me voor foto's van mijn douche sessie
![]()
![]()
![]()
ikhebweleenrokjequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Het gaat lekker!
Zolang je maar probeert is alles goed magnetron.
[..]
Hoin, jij hebt geen rokje.
daaaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik heb je gemist kerel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:01 schreef Sinji het volgende:
Damn, het topic gaat nog sneller dan voorheen. Lawd hav mercy
Lemme see!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je gemist kerel.
Ik zag laatst een heet moppie, maar toen ik naar haar kleding keek, dacht ik dat jij er een rolberoerte van zou krijgen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:01 schreef Sinji het volgende:
Damn, het topic gaat nog sneller dan voorheen. Lawd hav mercy
Was het vorige week in Rotterdam?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
Aziatische jongen hosselde binnen 3 minuten een meisje bij de bushalte, ik dacht even dat het Sinji was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen pic, ze is een collega. Maar ze is heel tenger en heeft een beetje baggy jaren '80 kleding aan.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee vandaag op Schiphol.quote:
Dat geloof ik graag, want ik weet zeker dat jij een rokje hebtquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Het is wel vaker gezellig.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen pic, ze is een collega. Maar ze is heel tenger en heeft een beetje baggy jaren '80 kleding aan.
iets korter ook
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Geen harem broeken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen pic, ze is een collega. Maar ze is heel tenger en heeft een beetje baggy jaren '80 kleding aan.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
net niet hihiquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is je bips zichtbaar?
[..]
Nee, dat niet.
Zo dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is je bips zichtbaar?
[..]
Nee, dat niet.
Hihi. Welterusten lieverds.quote:
Jup, en nieuwe schoenen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, want ik weet zeker dat jij een rokje hebt
Zeau, de huisarts heeft je nu pas laten gaan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:09 schreef Chamastya het volgende:
3 verschillende types pillen en ene afspraak bij het ziekenhuis leuk!
NOT
Ehh, wat is dit? een Gezond ritme?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi. Welterusten lieverds.
Ik ga lekker emo liggen doen in bedje.Tot morgen.
hmm goodluckquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi. Welterusten lieverds.
Ik ga lekker emo liggen doen in bedje.Tot morgen.
Al wat eerder hoor, Maar leuk is andersquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeau, de huisarts heeft je nu pas laten gaan?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, en nieuwe schoenen.![]()
Nouja, heb ze bijna.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heten Swagger.![]()
Die zijn echt geweldig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog steeds die met spikes hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Je denkt dan wel twee keer na voordat je haar met een slechte openingszin aanspreekt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef Sinji het volgende:
Dat klinkt als een verhulde wapen
Spikes aan je shoes
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef Sinji het volgende:
Dat klinkt als een verhulde wapen
Spikes aan je shoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heten Forget Your Boyfriend, niet Forget Your Balls ofzo dus valt mee toch.
Die schoenen heb ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
da's wel tof![]()
mgoed, ik ga ook vast afsluiten, dag lieve menschen![]()
![]()
dan wacht ik ook met spanning op pics van jou in die schoenenquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heten Forget Your Boyfriend, niet Forget Your Balls ofzo dus valt mee toch.
Nou niet ontkennen he?quote:
Ik ondervind er enkel vreugde van.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:22 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Pas als je er zelf last van ondervind
Boks!quote:
Heh, ik durf te wedden dat je portemonnee vermoeid zucht als je hem open doetquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik ondervind er enkel vreugde van.
Ach ik heb ook niet zoveel schoenen zie het nut er niet zo van inquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb maar 1 paar schoenen, werkloos en luiheid for live.
Alleen als ik dan schoenen koop is het wel de belangrijkste aankoop van het jaar.
Ik ontken niets, ik kaats alleen de vraag terug.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou niet ontkennen he?![]()
Ach, ik snap het wel een beetje hoor. Ik kan geen boekenwinkel binnenlopen zonder honderden euro's uit te geven![]()
Paypal heeft meer te lijden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, ik durf te wedden dat je portemonnee vermoeid zucht als je hem open doet
Ik ook niet, ik vind 1 paar wel genoeg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:24 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ach ik heb ook niet zoveel schoenen zie het nut er niet zo van in
Heb je geen sportschoenen dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind 1 paar wel genoeg.
Of nou ja ik ga er nu 1 bij kopen, twee paar, dan heb ik nog keuze.
Ik ook. Mijn paar is nu inmiddels bijna 2 jaar oud en begint echt heel hard te slijten, dus moet binnenkort weer schoenen kopenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb maar 1 paar schoenen, werkloos en luiheid for live.
Arme bankrekeningquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Paypal heeft meer te lijden.
Ik werk niet voor niets hè.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn paar is nu inmiddels bijna 2 jaar oud en begint echt heel hard te slijten, dus moet binnenkort weer schoenen kopen![]()
![]()
Ik ben dan een hele middag zoet om schoenen te kopen die lekker zitten en eruit zien of ze een paar jaar mee kunnen.
[..]
Arme bankrekening
Ja gymschoenen die ik al heb sinds ik 13 ben. Maar die draag ik natuurlijk niet op straat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je geen sportschoenen dan?
Praat niet over tablets.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:27 schreef Sinji het volgende:
Ik lees nauwelijks echte boeken meer vanwege mijn tablet. Waar gaat de wereld heen
Even de Bristol binnenwippenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind 1 paar wel genoeg.
Of nou ja ik ga er nu 1 bij kopen, twee paar, dan heb ik nog keuze.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Praat niet over tablets.![]()
Ik wacht al bijna 2 maanden tot de mijne binnen is.![]()
Mee eens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
Tablets, ik zie werkelijk waar de toevoeging er niet van in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |