En zo wordt broscience geboren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:13 schreef Jajong het volgende:
Fuck die studies eens. Ik doe wat ik lekker vind voelen, ik heb geen jarenlang onderzoek nodig om te weten dat dropsets mij helpen bij mij doelen bereiken.
Voor mij is het én én: 't moet lekker voelen (belangrijkst) en als het bewezen is geen broscience te zijn dan is het helemaal goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:13 schreef Jajong het volgende:
Fuck die studies eens. Ik doe wat ik lekker vind voelen, ik heb geen jarenlang onderzoek nodig om te weten dat dropsets mij helpen bij mij doelen bereiken.
Wanneer ik op gevoel af ga wordt t helemaal niksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:13 schreef Jajong het volgende:
Wat een onzinquote:
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe groot je basiskennis is. Als je dom ben (Nee, ik noem jou niet dom) of gewoon totaal geen affiniteit hebt met inspanningsfysiologie kan je misschien beter kuddedieren gedrag vertonen i guess.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wanneer ik op gevoel af ga wordt t helemaal niks
klopt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
boh merken jullie veel verschil tussen vroeg en 's avonds trainen? voel me altijd veel zwakker in de ochtend.
Ben avondmens en train dus altijd 's middags of 's avonds.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
boh merken jullie veel verschil tussen vroeg en 's avonds trainen? voel me altijd veel zwakker in de ochtend.
Alleen moet je wel de goede kudde volgen en dat is bij deze sport erg moeilijk... al heb je veel ervaring.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe groot je basiskennis is. Als je dom ben (Nee, ik noem jou niet dom) of gewoon totaal geen affiniteit hebt met inspanningsfysiologie kan je misschien beter kuddedieren gedrag vertonen i guess.
Ja dat is ook een gevaar inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Alleen moet je wel de goede kudde volgen en dat is bij deze sport erg moeilijk... al heb je veel ervaring.
Andere trainingspartner zoeken, aan die slappe haas heb je niks.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Lamzak van een trainingsmattie is al 2 1/2 week niet geweest. Vandaag belde hij alweer af, omdat het mooi weer was en hij op het terras zat.
Ik ga gewoon lekker in m'n eentje altijdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Andere trainingspartner zoeken, aan die slappe haas heb je niks.
dat soort mensen ken ik... paar weken als een mongool trainen en dan weer paar weken niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker in m'n eentje altijd.
Maarja vanaf volgende week wilde hij weer serieus bezig gaan, ben benieuwd.
maar aan jouw foto van laatst te zien doe jij al jaren sowieso nie veelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik doe al jaren geen abs oefeningen...![]()
Vind het zelf totaal niet boeiend...
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar aan jouw foto van laatst te zien doe jij al jaren sowieso nie veel
Mwa, leg presses zijn over het algemeen het saaiste wat er is qua apparaten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:28 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind benen trainen niet leuk daarom doe ik het niet
Ik vind het squatrek best leuk, curl ik altijd. Je ziet dan ook iedereen kijken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Mwa, leg presses zijn over het algemeen het saaiste wat er is qua apparaten.
Daarom ga ik liever squatten, veel effectiever ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |