Dat was toen...maar nu werd zojuist naar buiten gebracht bij RTL Blvd dat hij haar onlangs zwanger en wel uit het huis heeft gezet...haar verklaring zou zijn dat hij erg kwaad op haar is geworden omdat zij uit haar dak was gegaan nadat hij aan haar had bekend dat hij was vreemdgegaan begrijpu.quote:Gouden Kooi Amanda zwanger van Afrojack
van onze redactie
AMSTERDAM - De Nederlandse dj Afrojack en zijn vriendin Amanda Balk, die eerder te zien was in de Gouden Kooi en Echte meisjes in de jungle, krijgen samen een kindje.
De dj, echte naam Nick van de Wall, en zijn vriendin zijn door het dolle heen. "Hoewel wij allebei pas 23 jaar zijn, is de zwangerschap helemaal gepland", laat Amanda weten aan RTL Boulevard. "We zijn dolgelukkig."
Amanda en Afrojack zijn inmiddels twee jaar samen. Hun eerste kindje wordt in maart verwacht.
Vervolgens een dag later in het AD:quote:Amanda Balk (23), de hoogzwangere ex-vriendin van dj Afrojack zit in ernstige geldnood. Volgens haar komt Afrojack zijn belofte niet na om haar tot de bevalling in februari financieel te ondersteunen.
Via haar advocaat probeert Balk - ooit deelneemster aan de realityserie de Gouden Kooi - haar voormalige levenspartner er al tijden van te overtuigen dat hij toch weer geld aan haar overmaakt. Die roep om hulp bleef tot nu toe onbeantwoord. Dat meldt het AD vandaag.
'Ik krijg niets meer'
Nadat Balk in september na een knallende ruzie door de 24-jarige Afrojack met al haar bezittingen op straat werd gezet, kreeg ze via zijn management een geldbedrag om de eerste maanden mee door te komen. Om hoeveel geld het gaat, wil ze niet zeggen. Wel dat het pertinent niet zo is dat ze er in korte tijd een klein fortuin doorheen heeft gejaagd. 'Hij zou tot de geboorte van zijn dochter blijven betalen. Nu krijg ik al een hele tijd niets meer. Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen,' aldus de 31 weken zwangere vrouw. 'Godzijdank zit mijn dochter nog veilig in mijn buik en maakt ze niks mee van deze toestand.'
Afrojack stelde kort na de breuk in een officiële verklaring zich te distantiëren van negatieve uitspraken die Amanda over hem deed. Ook benadrukte hij in het statement zijn verantwoordelijkheid voor honderd procent te nemen en ervoor te zorgen dat zijn ex zich 'de komende tijd geen zorgen hoefde te maken'. Gisteren waren Nick van de Wall en zijn management niet bereikbaar voor commentaar op de jongste ontwikkelingen.
'Recht op paar honderd euro per maand'
Sinds de breuk heeft Amanda Nick nooit meer gezien of gesproken. 'Ook van zijn familie heb ik niks meer gehoord. Er is dus, omdat er geen contact is, nog niks duidelijk over een eventuele co-ouderschapsregeling.' Amanda Balk en Afrojack waren niet getrouwd en hadden geen samenlevingscontract. Formeel hoeft hij haar dus niet te betalen. 'Wettelijk heeft mijn dochter wel recht op een paar honderd euro per maand.'
En uiteraard nog een ontroerende blikquote:Advocaten praten over toekomst baby Afrojack
De advocaten van Amanda Balk (23) en haar ex-vriend dj Afrojack, de 24-jarige Nick van de Wall uit Spijkenisse, voeren overleg over regelingen die moeten worden getroffen als voormalig Gouden Kooi-deelneemster Balk in februari bevalt van Afrojacks dochtertje. Dat stelt Hugo Langras, de manager van de wereldberoemde producer en dj.
Of de juridische onderhandelingen gaan over een financiële bijdrage aan moeder en kind, of om een eventuele co-ouderschapregeling is onduidelijk. Langras en ook Nick van de Wall willen geen commentaar geven op de beschuldiging van Amanda Balk dat haar ex zijn belofte niet is nagekomen om haar tot en met de bevalling financieel te ondersteunen.
Afrojack zette gisteren wel een korte reactie op Twitter: Liars Suck. Onzeker is of hij daarmee doelt op Amanda's uitlatingen. Na hun knallende ruzie in september, waarbij Balk met al haar bezittingen door Afrojack op straat werd gezet, kreeg de jonge vrouw via het management van de dj een onbekend geldbedrag om elders opnieuw te beginnen.
Dat geld ging, aldus Balk, snel op aan het inrichten van een babykamer en het bewoonbaar maken van haar Amsterdamse flatje. Balk moet nu een beroep doen op financiële steun van haar familie om het hoofd boven water te houden. Ze probeert Afrojack ervan te overtuigen met extra middelen over de brug te komen. Afrojack heeft altijd gezegd zijn verantwoordelijkheden voor honderd procent te zullen nemen. Afrojack zou nu een verhouding hebben met hotelerfgename Paris Hilton. (Redactie)
Daarom moeten vrouwen met promiscue neigingen ook preventief gesteriliseerd worden, voor je het weet zit half Nederland vol met ongewenste kindjes waar niemand op zit te wachten,en maar raar vinden dat we financieel aan de grond zitten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Een hoogzwangere alleenstaande ex-reallifesoapsletje met attitude die platzak is.
Karma is a bitch
Nu nog hopen dat het kindje iets mankeert en dan is het helemaal feestquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Een hoogzwangere alleenstaande ex-reallifesoapsletje met attitude die platzak is.
Karma is a bitch
dan spoor je echt niet als je iemand zoiets toewenstquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat het kindje iets mankeert en dan is het helemaal feest
Dat was sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:33 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
dan spoor je echt niet als je iemand zoiets toewenst
Ja laten we hopen dat hij niets mankeert dan zien we hem over 18 jaar wel bij Opsporing Verzocht.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld
Dat maakt het nog ergerquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld
Het wordt geen ''hij'' het wordt een ''zij'' sufkut.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:42 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja laten we hopen dat hij niets mankeert dan zien we hem over 18 jaar wel bij Opsporing Verzocht.
*is ook sarcasme*
Als ik dat zou weten zou ik zelf geen "hij" zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het wordt geen ''hij'' het wordt een ''zij'' sufkut.
Hahah wat een treurnisquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden de weeën begonnen zijn?
Ook al is het sarcastisch bedoeld: niet leuk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat het kindje iets mankeert en dan is het helemaal feest
Drie mannenburgers voor je reactiequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:45 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Als ik dat zou weten zou ik zelf geen "hij" zijn.
Dit ziet er dan ook wat stijlvoller uit dan die foto's met doorschijnend hemd.quote:
Nou dat dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ze zijn ook best leuk. Gekleed ook!
Ik denk dat er weinig users zullen zijn die het daar niet mee eens zijn. Als we het tenminste over die laatste paar foto's hebben en niet over die geile blik met babybuik-pics.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zal dr wel een paar tegen het zere been schoppen vrees ik, maar ik vind Amanda er mooi, netjes en gestyled zwanger eruit zien.
De Leco-look.quote:
jaja het is dan ook voor de Graziaquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zal dr wel een paar tegen het zere been schoppen vrees ik, maar ik vind Amanda er mooi, netjes en gestyled zwanger eruit zien.
Wat is daar zo erg aan? Tig zwangere vrouwen die zoiets doen, nog erger die zich halfnaakt laten fotograferen. Denk aan Demi Moore of Britney Spears. Er zijn zelfs vrouwen in de sexindustrie die zich laten palen zwanger en wel en met moedermelk gaan spuiten maar dat vind ik wel weer wat te ver gaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit ziet er dan ook wat stijlvoller uit dan die foto's met doorschijnend hemd.
Ik ben benieuwd hoe het kindje eruit zal zien.
De vraag is of dit inderdaad het appartement van Amanda is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:36 schreef Copycat het volgende:
Zover ik het kan inschatten, heeft ze toch wel een alleraardigst appartementje. Nu nog een baby. En een baby daddy. Alhoewel ik wel verwacht dat Nick alle aspecten van die vaderrol zo goed mogelijk zal gaan invullen.
Ja, dat bedacht ik me ook nadat ik begreep dat het editorial foto's zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef Deisyy het volgende:
De vraag is of dit inderdaad het appartement van Amanda is.
Aan de vermaakte gordijnen te zien wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vraag is of dit inderdaad het appartement van Amanda is.
Ik mis de '2 voor de prijs van 1' actiekop erbij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:37 schreef controlaltdelete het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:46 schreef Noek het volgende:
Nou, die andere foto's waren echt geen porem en er zullen tig liefhebbers zijn maar er zijn ook mensen die met pony's trouwen dus ik vind het wel prima allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
denk het niet, het is niet echt haar stijl een jurk met bloemenprint en sleehakken...maar ik vind het ook leuker dan haar ''normale'' stijl van kledingquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef Copycat het volgende:
Aha, vandaar!
Hopelijk houdt ze het stijltje een beetje aan.
Ja in DGK heel erg, toen was ze 18 en had ze al zo'n belinda stemquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Telkens als ik aan Aman denk (en dat is natuurlijk zeer regelmatig) dan hoor ik zo'n zware rookstem in mijn hoofd. Geen idee waarom. Had zij dat in Big Brother zo erg? Misschien heb ik er eens langsgezapt en is die ervaring blijven hangen.
Oh, de Gouden Kooi ja! Dat heb ik destijds nog wel een paar keer gekeken, met die enge hamster die op een man leek erin.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja in DGK heel erg, toen was ze 18 en had ze al zo'n belinda stem
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hé, ze rookt niet !Go hard or go home
- of shania maar dat moet je dan weer op zijn ''achterbuurts'' schrijven dus dan wordt het Chenaya of shanayaquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Was er trouwens al gespeculeerd over de naam? Ik doe een paar gokken.
- Prechious (incl. spelfout)
- Diamond
- Tinkerbell
- Heavenly
- Sjerrun
- Loflie
Cyquinta zou ik wel heel toevallig vinden, die heb ik al gereserveerd voor mijn toekomstige dochterquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
- of shania maar dat moet je dan weer op zijn ''achterbuurts'' schrijven dus dan wordt het Chenaya of shanaya
Verder kun je denken aan namen zoals : Vinity, chanelva, Chanel, Cyquinta, Pearl, Djanecy, Tchayen, Chayenna![]()
Mocht het natuurlijk een Lotte, Elsje of iets worden dan ga ik stuk
Ja ik heb het toen ook wel vaker gekeken, puur uit verveling...dat was nog het ergste je iedere keer erom ergeren en toch weer de volgende dag erna kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, de Gouden Kooi ja! Dat heb ik destijds nog wel een paar keer gekeken, met die enge hamster die op een man leek erin.
Belindastem -->
are you serious ??????????quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Cyquinta zou ik wel heel toevallig vinden, die heb ik al gereserveerd voor mijn toekomstige dochter
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:59 schreef Noek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hé, ze rookt niet !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een verantwoordelijke moeder!Curiosity cultured the cat
18 geloof ik, ze was nog aan het rijlessen in de gouden kooiquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:06 schreef MPC60 het volgende:
Wat, is die pas 23? Hoe oud was die dan in de gouden kooi? 17?
Afkorting Spikey, ik zie het wel gebeurenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaat het kind niet gewoon "Spijkenisse" heten, naar plaats van verwekking?
Misschien gaat Amanda wel ooit weer roken:quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Afkorting Spikey, ik zie het wel gebeuren
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:33 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
idd idioot dat je vrouw zwanger was en jij de badkamer 6 keer per dag ging moppen![]()
![]()
ja ik weet het niet meer precies rond die leeftijd 18/19 , de gouden kooi liep van 2006 tot 2008 dus ik weet niet meer wanneer zij er is ingekomen..maar zag net een stukje ergens dat ze met 20 jarige leeftijd alweer eruit was .....quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze was toen toch 19?
Maar ze klonk als een vrouw van middelbare leeftijd die al 30 jaar rookt.
Waarom zou je blij zijn met de baby van een ander, en dan ook nog eens met een baby uit dat milieu?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel in en zie dat er 2 bladzijdes vol zijn van het nieuwe topic, ik denk JAAAAAAAAAAAA baby! Niet dus
For the sake of gossip, think!!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Waarom zou je blij zijn met de baby van een ander, en dan ook nog eens met een baby uit dat milieu?
In dat geval zou het ook zomaar kunnen dat ze Afro-Jet gaat hetenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaat het kind niet gewoon "Spijkenisse" heten, naar plaats van verwekking?
Okee, ik zal me zondigen aan gossip, ik doe mee en noem haar Cailleach.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
For the sake of gossip, think!!!
Wékelijks Flappe!quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Was er trouwens al gespeculeerd over de naam?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]Dat had ik echt nóóit gedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht een platte Rotterdammert
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
'een' Herman, 'een'quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:59 schreef Leandra het volgende:
Darn, hoeveel wijn moet je ophebben om te denken dat het Herman zelf is...
Shaniqua doet me ook echt denken aan die vechtende negerinnen met hun haarstukken en fluoriserende nagellak wat altijd bij Jerry Springer te gast warenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wékelijks Flappe!
Ik heb Shanaya, Shaniqua en Priscilla staan
Jaaaa, dat is ook echt de Shaniquaquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Shaniqua doet me ook echt denken aan die vechtende negerinnen met hun haarstukken en fluoriserende nagellak wat altijd bij Jerry Springer te gast waren
jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is ook echt de ShaniquaOf van die gillende Surinaamse 'dames' die bij de Dirk staan te vechten
Ik heb bij "Herman" slechts 3 associaties:quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
'een' Herman, 'een'Niet the-one-and-only.
Een mannelijke Rotterdammertquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb bij "Herman" slechts 3 associaties:
- De kok
- De stier
- De 2 liedjes van Acda en de Munnik ("Als het vuur gedoofd is" en "Het regent zonnestralen")
Wat moet de 4de zijn?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]nee hoor, in Staal zijn profiel staat duidelijk dat het een man isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nou, als het daarin staat, dan zal het wel zo zijn. Geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef GeenWijn het volgende:
nee hoor, in Staal zijn profiel staat duidelijk dat het een man is
iddquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nou, als het daarin staat, dan zal het wel zo zijn. Geen speld tussen te krijgen.
GeenWijn kun je echt niet zomaar iets wijsmaken, hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nou, als het daarin staat, dan zal het wel zo zijn. Geen speld tussen te krijgen.
Nee, die is duidelijk niet van gisteren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef Lienekien het volgende:
GeenWijn kun je echt niet zomaar iets wijsmaken, hoor.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die is duidelijk niet van gisteren.
tongquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
- De kok
- De stier
- De 2 liedjes van Acda en de Munnik ("Als het vuur gedoofd is" en "Het regent zonnestralen")
Wat moet de 4de zijn?
ik vind het een beetje sneu dat ze dit soort foto's zelf moet makenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef Deckard het volgende:
Ik vind de foto's niet bijzonder. Het enige wat het wel speciaal maakt is dat ze eindelijk eens standaard huis tuin en keuken foto's zijn, ipv die totaal onaantrekkelijke slettenfotos.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
- De kok
- De stier
Wat moet de 4de zijn?
Wat een vreemde close-up ditquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:38 schreef snetje het volgende:
mooi naturel.. of hoe je het ook mag noemen! iig. geen lagen mank up meer
[ afbeelding ]
die gaat het wel redden als 1 ouder! ondanks alles is Amanda toch het type wat na alle tegenslag door blijft knokken.... maar dan nu zonder bloempotten![]()
ik ben vanaf nu team Amanda en Amalia ( of vlinder)![]()
Zeker weten, kijk ook eens naar die neus en mond hoe raar dat staat hahahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:16 schreef DjinN het volgende:
Ik vrees dat die foto wel heeeeeeeeeeeeeel erg geshopped is
Er klopt geen drol vanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zeker weten, kijk ook eens naar die neus en mond hoe raar dat staat hahaha
Wel lekker consequent; altijd tekeergaan over alleenstaande moeders, en als het er opaankomt dan ben je voor de klootviool die haar bezwangerd, bedrogen en op straat gezet heeft...quote:
zien jullie echt niet dat het een hermanda is?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zeker weten, kijk ook eens naar die neus en mond hoe raar dat staat hahaha
1/3 van je punt is evident. De rest niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel lekker consequent; altijd tekeergaan over alleenstaande moeders, en als het er opaankomt dan ben je voor de klootviool die haar bezwangerd, bedrogen en op straat gezet heeft...
Nee man....Afro is ook een lul... iedereen die over Amanda heen gaat overigensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar Afro is wel een baas omdat hij haar deed?
Ik ga niet altijd tekeer tegen alleenstaande moeders... get your facts straight. Ik ga tekeer tegen ouders die hun kinderen niet opvoeden, alleenstaande moeders in de bijstand die elke keer als ze bijna moeten gaan werken weer een kindje uitpoepen en andere profiteurs.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel lekker consequent; altijd tekeergaan over alleenstaande moeders, en als het er opaankomt dan ben je voor de klootviool die haar bezwangerd, bedrogen en op straat gezet heeft...
Het ziet eruit als "mijn naam is Mannie en ik doe Angelina Jolie na".quote:
Dat kind is al zeven maanden te laat dus die paar dagen kunnen er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze had toch al lang moeten biggen ?
Of Brain (uit te spreken alsquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:07 schreef Skaai het volgende:
Ik denk dat het per ongeluk een jongetje wordt en hij Braaaaijen gaat heten.
Hoef je geen coschappen voor te volgen. Kijk voor de grap eens op de site van de SVB. Kom je ook heel wat namen tegen...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:39 schreef June. het volgende:
[..]
Of Brain (uit te spreken als
Brajuhn)
Waar gebeurd trouwens, tijdens je coschap gynaecologie krijg je heel wat namen te horen
Ff en quickpeek gedaan...het is echt niet te geloven wat sommige mensen verzinnenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:01 schreef Madame_Paon het volgende:
http://www.svb.nl/Images/Kindernamen_2011_alfabetisch.pdf
Zitten een hoop belachelijke namen tussen .... arme kinderen.
Mijn naam staat er niet tussenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ff en quickpeek gedaan...het is echt niet te geloven wat sommige mensen verzinnen
Volgens mij verwar jij met 'lagen make-up' met 'slechte makeup'. Naturel look kan ook nog steeds een dikke plamuur achter hangen. Bij deze foto heeft ze zichzelf niet opgemaakt zo is te zien. Verder is photoshop je vriend aan deze foto te zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:38 schreef snetje het volgende:
mooi naturel.. of hoe je het ook mag noemen! iig. geen lagen mank up meer
Dat dus !! alsof een bekend iemand geheel zonder make up op de foto gaat lekker naiefquote:Op zondag 18 maart 2012 10:24 schreef Deckard het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij met 'lagen make-up' met 'slechte makeup'. Naturel look kan ook nog steeds een dikke plamuur achter hangen. Bij deze foto heeft ze zichzelf niet opgemaakt zo is te zien. Verder is photoshop je vriend aan deze foto te zien.
Zware obstipatie.quote:
dit bedoel ik met lagen mank up ...quote:Op zondag 18 maart 2012 10:24 schreef Deckard het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij met 'lagen make-up' met 'slechte makeup'. Naturel look kan ook nog steeds een dikke plamuur achter hangen. Bij deze foto heeft ze zichzelf niet opgemaakt zo is te zien. Verder is photoshop je vriend aan deze foto te zien.
11 uur geleden geplaatst op haar facebook....quote:na 6 uur nog steeds geen reactie amanda is je prinsesje nou al geboren we wachten in spanning af
Jezus, er zit zelfs een Adolf tussen?! Dacht dat niet eens mocht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ff en quickpeek gedaan...het is echt niet te geloven wat sommige mensen verzinnen
Ik wilde als voorbeeld Paris Hilton noemen. Ook gek op glitters en poeha. Ook een handtas en chihuahua. Maar nu komt dat ietwat vreemd uitquote:Op zondag 18 maart 2012 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Al die mensen op FB die het over een prinsesje hebben... is Afrojack van koninklijke huize? Of Amanda? Of is ze vreemd gegaan met Prins Carnaval?
quote:Dit schitterende moment overtreft al mijn dromen!!
Op Vrijdag 16 maart is mijn prachtige prinsesje om 23.35 uur geboren.
Ze woog bij de geboorte 3322 gram.
Haar naam is Vegas.
Na een zware bevalling is ze uiteindelijk met een keizersnede geboren.
Ik ben intens gelukkig met mijn klein meisje, we maken het samen goed en genieten intens van elkaar.
XX Amanda
Jullie zaten wel in de goede hoek te raden.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:17 schreef Copycat het volgende:
Vegas!
Dat had niemand goed gegokt.
Dat Vegas mag opgroeien tot een statige dame!
quote:
Dan heb ik nu al meelij met toekomstig broertje Buitenveldert.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Of zou ze net als Victoria Beckham de kinderen noemen naar de plaats waar ze verwekt zijn...
Wat denk je van Lutjebroek?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb ik nu al meelij met toekomstig broertje Buitenveldert.
Hij was 16 maart wel in Nederland.quote:Nick van de Wall @djafrojack
And everyone congratulate my mom ! @debbyvandewall debby its ur birthday, happy birthday debbyy!
quote:Nick van de Wall @djafrojack
NL het is weer bijna tijd voor JACKED
bron: rtlboulevard.nlquote:Afrojack is inmiddels al weer onderweg naar de andere kant van de wereld. De dj zit deze week in Miami voor de Music Week. Het is niet bekend of hij bij de bevalling aanwezig was.
Of Schin op Geul. Sjin op Jeul.quote:
Hahah dit dus, prachtig!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Schitterende naam. Amanda stelt niet teleur.![]()
En zo wordt papa elke maand wel een paar keer geconfronteerd met zijn dochter.
Even op haar fb gepost, ben benieuwd of er een reactie op komtquote:Gefeliciteerd!
Al iets van de vader vernomen?
Vind ik leuk · · Vriendschap bekijken · 2 minuten geleden in de buurt van Den Haag[
Paris heeft kennelijk genoeg inspiratie gegevenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef June. het volgende:
Het is al sneu als je met zulke ouders op de wereld moet komen, krijg je ook nog zo'n naam
Jij ook man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort exclusief in Telegraaf (ofzoiets) vermoed ikquote:Op maandag 19 maart 2012 12:03 schreef tesssssssss het volgende:
Gefeliciteerd, en veel geluk!![]()
Zijn er geen foto"s?
Ben wel benieuwd hoe Vegas er uit ziet?
Terwijl het toch best een inkopper isquote:Op maandag 19 maart 2012 11:31 schreef Leandra het volgende:
Vegas... darn, die zag ik niet aankomen
Gefeliciteerd Amanda!
Paris en Vegas, dat past wel. Ik vind het wel aardig van Amanda dat ze rekening heeft gehouden met de stiefmoeder.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:38 schreef Purdey het volgende:
En toch he, is die naam zo over the top fout, dat het weer een geweldige naam is. Denk je eens in, meid van 18 die Vegas heet. Best stoer. Alhoewel ik het voor een baby niet lief genoeg vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |