Jullie zaten wel in de goede hoek te raden.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:17 schreef Copycat het volgende:
Vegas!
Dat had niemand goed gegokt.
Dat Vegas mag opgroeien tot een statige dame!
quote:
Dan heb ik nu al meelij met toekomstig broertje Buitenveldert.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Of zou ze net als Victoria Beckham de kinderen noemen naar de plaats waar ze verwekt zijn...
Wat denk je van Lutjebroek?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb ik nu al meelij met toekomstig broertje Buitenveldert.
Hij was 16 maart wel in Nederland.quote:Nick van de Wall @djafrojack
And everyone congratulate my mom ! @debbyvandewall debby its ur birthday, happy birthday debbyy!
quote:Nick van de Wall @djafrojack
NL het is weer bijna tijd voor JACKED
bron: rtlboulevard.nlquote:Afrojack is inmiddels al weer onderweg naar de andere kant van de wereld. De dj zit deze week in Miami voor de Music Week. Het is niet bekend of hij bij de bevalling aanwezig was.
Of Schin op Geul. Sjin op Jeul.quote:
Hahah dit dus, prachtig!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Schitterende naam. Amanda stelt niet teleur.![]()
En zo wordt papa elke maand wel een paar keer geconfronteerd met zijn dochter.
Even op haar fb gepost, ben benieuwd of er een reactie op komtquote:Gefeliciteerd!
Al iets van de vader vernomen?
Vind ik leuk · · Vriendschap bekijken · 2 minuten geleden in de buurt van Den Haag[
Paris heeft kennelijk genoeg inspiratie gegevenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef June. het volgende:
Het is al sneu als je met zulke ouders op de wereld moet komen, krijg je ook nog zo'n naam
Jij ook man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort exclusief in Telegraaf (ofzoiets) vermoed ikquote:Op maandag 19 maart 2012 12:03 schreef tesssssssss het volgende:
Gefeliciteerd, en veel geluk!![]()
Zijn er geen foto"s?
Ben wel benieuwd hoe Vegas er uit ziet?
Terwijl het toch best een inkopper isquote:Op maandag 19 maart 2012 11:31 schreef Leandra het volgende:
Vegas... darn, die zag ik niet aankomen
Gefeliciteerd Amanda!
Paris en Vegas, dat past wel. Ik vind het wel aardig van Amanda dat ze rekening heeft gehouden met de stiefmoeder.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:38 schreef Purdey het volgende:
En toch he, is die naam zo over the top fout, dat het weer een geweldige naam is. Denk je eens in, meid van 18 die Vegas heet. Best stoer. Alhoewel ik het voor een baby niet lief genoeg vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |