Vrouwen vallen op slechte mannen, weet je toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ibrahomovic, 1 van de gemeenste kerels in het voetbalcircuit. zie je wel terug in die valse blik
![]()
geef mij dan maar kees; geen theater:
[ afbeelding ]
hoe is het met je hechting? wel een beetje goed behandelen hoor!![]()
[ afbeelding ]
Van die patsersquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op slechte mannen, weet je toch?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
Hit it, willem!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van die patsersnou ik niet
![]()
Doe mij maar een normale
Wat is normaal er moet wel een beetje sjeu aanzitten? Als vriend hoef ik zo iemand niet, maar om naar te kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van die patsersnou ik niet
![]()
Doe mij maar een normale
ik wilde ook niet je droom verstoren, hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ed en Willem Bever ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de naam Willem denk ik meteen aan een waterpomptang
Ik zag het boek liggen inderdaad. Maar wat ik al zei: er is een verschil tussen iemand lekker vinden OF iemand echt als vriend willenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wilde ook niet je droom verstoren, hoor.
maar denk dat als je z'n biografie (meneer heeft een bio haha) leest dat je er wel klaar mee bent. wat een retard![]()
Dag skattiequote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, is een scherpe. denk om de gemoedelijkheid![]()
hooi fanndiepgang it is
Ik geef de vloer even aan willemquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wilde ook niet je droom verstoren, hoor.
maar denk dat als je z'n biografie (meneer heeft een bio haha) leest dat je er wel klaar mee bent. wat een retard![]()
nee, begreep ik ook wel. zat me ook niet echt hoog hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het boek liggen inderdaad. Maar wat ik al zei: er is een verschil tussen iemand lekker vinden OF iemand echt als vriend willen
Ik ben eerlijk gezegd nog een beetje aan het bijkomen van het zure gezeik hiero van de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, is een scherpe. denk om de gemoedelijkheid![]()
hooi fanndiepgang it is
joah, het gaat best aardig op alle vlakkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dag skattiealles kits enzo?
Die foto vind ik wat minderquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, begreep ik ook wel. zat me ook niet echt hoog hoormaar als fervent voetbalvolgert kon ik het niet laten om weer ffkes m'n ongenoegen over die lul te laten blijken.
nog een fotootje dus maar van mevr. ibrahim om je te pleasen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd nog een beetje aan het bijkomen van het zure gezeik hiero van de afgelopen dagen.
Vrede, vrede, tralalalala!
Mooi zo !quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
joah, het gaat best aardig op alle vlakken![]()
met you ook?
ejjjjjjjjjjj lay's !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |