Had ik net als TT "waar we het verzoek van de LaPo'er niet beantwoorden"... Ik had in eerste instantie niet eens door dat je het topic slootquote:
Die was leuk geweest, met als fipo "oh, wacht..."quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ik net als TT "waar we het verzoek van de LaPo'er niet beantwoorden"... Ik had in eerste instantie niet eens door dat je het topic sloot
Om 1 uur ga ik sowieso m'n bed opzoeken, maar we kunnen ook heel erg gaan fastchatten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
Wel jammer, zitten we weer een dag tegen dat Raffish aan te kijken
ik had het eigenlijk ook niet verwacht....quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ik net als TT "waar we het verzoek van de LaPo'er niet beantwoorden"... Ik had in eerste instantie niet eens door dat je het topic sloot
volgens mij is dit mijn 5e raffishtt op rijquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
Wel jammer, zitten we weer een dag tegen dat Raffish aan te kijken
Joah!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om 1 uur ga ik sowieso m'n bed opzoeken, maar we kunnen ook heel erg gaan fastchatten?
Weinig goddelijks aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
dames, jullie houden me wakker met jullie goddelijke lichamen!
en nee, ik bedoel dan niet Raffish....
Goddelijke lichamen? Brb...quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
dames, jullie houden me wakker met jullie goddelijke lichamen!
en nee, ik bedoel dan niet Raffish....
Beetje jammer alleen dat ik er weinig van mee ga krijgen vrees ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Joah!!
Echte Nederlandse als ik ben: morgen gaat het prachtig weer worden, tofheid!!
dat bepaal ik vannacht!quote:
* 3rdRock rent mee om zelf ook nog een goddelijk lichaam te krijgenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goddelijke lichamen? Brb...
* CindieY rent naar de elfde verdieping op en neer
Dan visualiseer je je allemaal lekkere dames in korte rokjes, die wapperen in het lentebriesje dat vrolijk darteltquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ik er weinig van mee ga krijgen vrees ik.![]()
Hopelijk wel lunch in t zonnetje.
Ik ben bang dat ik bij de tweede verdieping al faal (en ik woon zelf op de eerste verdieping...). Heb 't gevoel dat m'n knie op slot zit ofzo, heel vaag.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat bepaal ik vannacht!
[..]
* 3rdRock rent mee om zelf ook nog een goddelijk lichaam te krijgen![]()
ik mag blij zijn als ik uberhaupt de deur openkrijg.....best zwaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik bij de tweede verdieping al faal (en ik woon zelf op de eerste verdieping...). Heb 't gevoel dat m'n knie op slot zit ofzo, heel vaag.
Ik mag niet eens traplopen, komt met mijn conditie helemaal niet meer goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik bij de tweede verdieping al faal (en ik woon zelf op de eerste verdieping...). Heb 't gevoel dat m'n knie op slot zit ofzo, heel vaag.
Ik ben bezig mijn conditie weer op te krikkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag niet eens traplopen, komt met mijn conditie helemaal niet meer goed
Ik doe mijn best, maar ik kan goed merken dat ik een aantal maanden weinig kon... Ik wandel wel weer veel en ik zit elke avond een poosje op de hometrainer. Suf, maar het helpt nog best aardig!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben bezig mijn conditie weer op te krikken
Da's inderdaad beter dan helemaal niets. Alle kleine beetjes helpen, zullen we maar zeggen!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar ik kan goed merken dat ik een aantal maanden weinig kon... Ik wandel wel weer veel en ik zit elke avond een poosje op de hometrainer. Suf, maar het helpt nog best aardig!
Idd, dat hou ik mezelf ook voor, alles beter dan stilzitten!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's inderdaad beter dan helemaal niets. Alle kleine beetjes helpen, zullen we maar zeggen!
Slaap lekkerquote:
dankjewel! ik wil Plaything eigenlijk wel eens op 3FM horen....morgen Stenders maar ff smsen.....quote:
quote:
Met de huidige benzineprijzen schieten alle vergoedingen tekort...quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben lekker met de Chevrolet naar werk
M'n km vergoeding schiet wel te kort, maar ja1 op 7 is ook niet meer van deze tijd
Dat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met de huidige benzineprijzen schieten alle vergoedingen tekort...
idd...quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
Die 19 cent is al jaren niet meer verhoogd...
En uiteraard kies je natuurlijk zelf wel voor een auto die veel of weinig slurpt (de mijne 1 op 10..), maar dan nog.
quote:
Denk ook niet dat die 19cent omhoog gaat de komende jarenquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
En uiteraard kies je natuurlijk zelf wel voor een auto die veel of weinig slurpt (de mijne 1 op 10..), maar dan nog.
Vrees 't ook..quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk ook niet dat die 19cent omhoog gaat de komende jaren
Van mijn baas krijg ik ook nog 8 cent (belast) er bovenop, joepieeequote:Op donderdag 15 maart 2012 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
Uiteindelijk wel, maar met ewn omwegquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jo! Wat las ik, bestemming niet goed bereikt gisteren?
Vanuit hier? Logica jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar met ewn omweg![]()
Typische actie voor mij, als ik naar Amsterdam wil, ga ik via de Afsluitdijk
1 reactie mogelijk:quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar met ewn omweg![]()
Typische actie voor mij, als ik naar Amsterdam wil, ga ik via de Afsluitdijk
Dat moet ook wel, anders gaat het gemiddelde van twee keer per dag omlaag.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, draai Bouncer nog maar es. Hadden we nog niet gehoord vandaag.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:21 schreef CindieY het volgende:
Echt helemaal niks kan me deren vandaag, wat een heerlijke dag
Ik googlede, maar begrijpelijk. Ik denk alleen niet dat het wederzijds is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:58 schreef wolfrolf het volgende:
3rdRock, ik zou Nora Dalal echt flink geven.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik googlede, maar begrijpelijk. Ik denk alleen niet dat het wederzijds is.
Wat zou je haar precies geven?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:58 schreef wolfrolf het volgende:
ze knikt dat ik haar flink mag geven. ja, praten kan ze niet met haar mond volquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:58 schreef wolfrolf het volgende:
Op zo'n dag? Neuh.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze knikt dat ik haar flink mag geven. ja, praten kan ze niet met haar mond vol![]()
dat dit topic nog open is btw! met zo'n tt zou het toch harder moet gaan dacht ik...
lekker in je rokje in t park op je tablet fok!ken!quote:
Ik heb niet de benen voor een rokje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker in je rokje in t park op je tablet fok!ken!
Twitpic niet gezien? Met een spijkerbroek op 't balkon met m'n telefoon.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker in je rokje in t park op je tablet fok!ken!
dan schroef je andere benen onder....quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb niet de benen voor een rokje.
ik gaat ff zoeken!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twitpic niet gezien? Met een spijkerbroek op 't balkon met m'n telefoon.
ZoooooooooooomermuziekEven heel hard hoor!
Ging dat over die klager? Want dat hoorde ik zaterdag gewoon in de uitzending. Of het live live was weet ik niet, maar aangezien er beelden van zijn blijkbaar wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, Timur en Ramon. Ik vraag me af of dit voorgeproduceerd was...
http://omroep.vara.nl/media/89364
fragment begint op ong 2minuut20
hier het fragment alleenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, Timur en Ramon. Ik vraag me af of dit voorgeproduceerd was...
http://omroep.vara.nl/media/89364
fragment begint op ong 2minuut20
QFTquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:21 schreef CindieY het volgende:
Echt helemaal niks kan me deren vandaag, wat een heerlijke dag
dat jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ging dat over die klager? Want dat hoorde ik zaterdag gewoon in de uitzending. Of het live live was weet ik niet, maar aangezien er beelden van zijn blijkbaar wel.
Is het nou al opgelost? Kreeg het laatste stuk niet mee.quote:
Ik ook niet... geen idee...quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is het nou al opgelost? Kreeg het laatste stuk niet mee.
Maar wanneer komen de live opnames van de optredens.quote:
Niet belangrijk joh, als Roos en Michiel maar lekker kunnen fappen op apps en gadgets.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Maar wanneer komen de live opnames van de optredens.
Eerder de nood-Tjibsma die een plaatje instart vanuit Hilversum.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Tot de noodband het moest overnemen.
Nooit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Maar wanneer komen de live opnames van de optredens.
2X2 -> SXSWquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:44 schreef ConscienceNL het volgende:
Waarom wordt South by Southwest afgekort tot SXSW eigenlijk (die X)?
Coen heeft toch nooit op YorinFM gezeten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:36 schreef wolfrolf het volgende:
Turbostrak hitradio Coen Swijnenberg: http://top-mp3-download.com/coen-swijnenberg-op-yorin-fm.html
Wel.. extreem kort.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Coen heeft toch nooit op YorinFM gezeten?
Wikipedia weet niet alles. Daarnaast was het maar 1 of 2 zondagenquote:
De algemene man moet zo nu en dan zijn voorraadje de prullenbak insmijten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
Waarom zijn gesprekken via msn direct afgelopen als je aangeeft dat je geen cam hebt en daar ook geen behoefte aan hebt?!
Mannen...
Hee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
Waarom zijn gesprekken via msn direct afgelopen als je aangeeft dat je geen cam hebt en daar ook geen behoefte aan hebt?!
Mannen...
Sws msnquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
Mannen...
Begrijp ik heel erg goed, ik begeleid over het algemeen alleen maar mannen. Komt vaak ter sprakequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De algemene man moet zo nu en dan zijn voorraadje de prullenbak insmijten.
Wat?! Ik heb jou toch niet op msnquote:
Was er helemaal op afgeketst na iets wat uit de hand liep, maar vind het wel handig af en toe! Hoef ik niet mijn telefoonnummer te geven enzo, ben ik niet zo scheutig meer inquote:
Jaja, en dan gelijk vragen of ik wil cammen zeker!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
voeg me toe op msn men gmail is ps3wolfrolf:D:d
d
Nee hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Jaja, en dan gelijk vragen of ik wil cammen zeker!
Oh, dus ik ben weer niet goed genoeg om mee te cammen zeker!quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dus ik ben weer niet goed genoeg om mee te cammen zeker!
Yup, een hele echte soms...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
Dus je logt na 2 jaar in op MSN messenger begint gelijk als een malle die shit te updaten
Like stfu MSN Messenger
[..]
Vrouwen![]()
@gmail punt com hequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
Er zijn geen personen gevonden die overeenkomen met 'ps3wolfrolf'
3FM! Amerika! Michiel!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
MSN-topic is ergens anders hoor. Bij ONZ oid.
Oh, sorry hoor...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
MSN-topic is ergens anders hoor. Bij ONZ oid.
bye bye man bye byequote:
quote:
zonder op 3fmfan te kijken vermoed ik dat jullie dit bedoelen...quote:
Nou, als ik er zo bij zou lopen zou niemand mij beschaafd vinden hoor!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
zonder op 3fmfan te kijken vermoed ik dat jullie dit bedoelen...
\
[ afbeelding ]
een beschaafde deze keer
voor Beth-Dittobegrippen is dit razend beschaafdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, als ik er zo bij zou lopen zou niemand mij beschaafd vinden hoor!
Ja!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
zonder op 3fmfan te kijken vermoed ik dat jullie dit bedoelen...
\
[ afbeelding ]
een beschaafde deze keer
Dat dan weer wel! Ik zou haar wel eens willen zien in een heel net pakje oid, dat zou pas shockerenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor Beth-Dittobegrippen is dit razend beschaafd
zoiets?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel! Ik zou haar wel eens willen zien in een heel net pakje oid, dat zou pas shockeren
nou, dan ga je zelf maar op zoek hoor. gezeur altijdquote:
Mooie boel is dat, nu ben ik weer een zeikwijf... Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dan ga je zelf maar op zoek hoor. gezeur altijd
dat roep je al weken, maar schaarverhalen heb ik nog niet gelezen hier verdorie!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooie boel is dat, nu ben ik weer een zeikwijf... Het is ook nooit goed![]()
Mannen![]()
Ik ga maar eens op vrouwenjacht
jojojo slaap lekker!quote:
Die deel ik hier ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat roep je al weken, maar schaarverhalen heb ik nog niet gelezen hier verdorie!
nou, dan stop ik maar met volgen van deze reeks....quote:
Dat is ook wel weer heel erg drastisch!! Ik deel vrij veel (helemaal op social media), dus daarmee moet je het maar doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dan stop ik maar met volgen van deze reeks....
slaap lekker!
dan ga ik er maar over dromen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer heel erg drastisch!! Ik deel vrij veel (helemaal op social media), dus daarmee moet je het maar doen![]()
Slaap lekker
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga ik er maar over dromen...
slaap lekker
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:08 schreef borisz het volgende:
Een Roeltje gedaan.
De dagaanbiedingen gescoord bij de G&G.
Wat veel! Waar heb ik dat nou weer aan verdiend!!quote:
Toen in je in Frankrijk was zekerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik ben er nog niet geweest deze week. Recent nog een pallet elders ingeslagen...
Nope, dat dan weer niet... Hoewel ik daar natuurlijk wel in de streek van Châteauneuf-du-Pape zatquote:
Omdat het bijna weekend isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat veel! Waar heb ik dat nou weer aan verdiend!!
Hier kibbeling in de kantine...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:57 schreef borisz het volgende:
Wat mag straks gaan zwemmen in de frituur? Gewoon frikandellen denk ik
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Dit verklaart mijn drankgebruik![]()
Die Minthy heeft heel wat uit te leggen nu we weten dat ze geen alcohol drinkt
Ze maakt het weer goed met dezequote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Claudia is er weer, hoor al 3 takkeplaten achter elkaar
______OOOOOOOOO_______________ CLaudia jongehhhquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Claudia is er weer, hoor al 3 takkeplaten achter elkaar
Juist, Claudiaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
______OOOOOOOOO_______________ CLaudia jongehhh
Nee, bij lange na nog niet... Zondag + maandag vrij en ik neem dinsdag een atv'tje van school. Moet te doen zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg heb jij jouw huiswark al af??!!1
Leuke uitdrukkingquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is het toch een zaadsnor, die Lucky Fonz III.
Ik kan 't handelen, hij is ook exact zo als een klasgenoot van me. En in het verleden heb ik ook veel mensen gekend die zo zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuke uitdrukking![]()
En eens, ik vind hem vervelend
Irl zou het voor mij anders zijn, ik accepteer anderen dan gemakkelijker. Op radio vind ik em strontirritantquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan 't handelen, hij is ook exact zo als een klasgenoot van me. En in het verleden heb ik ook veel mensen gekend die zo zijn
Ik zie een topic met potentie.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:44 schreef henkde_j het volgende:
GVD. M'n buurjongen heeft een karaoke set gekocht. Hij zit nu al uren slechte muziek te zingen.![]()
En vals dat hij zingt![]()
![]()
maak audio opnamequote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:44 schreef henkde_j het volgende:
GVD. M'n buurjongen heeft een karaoke set gekocht. Hij zit nu al uren slechte muziek te zingen.![]()
En vals dat hij zingt![]()
![]()
twitter:Radio538 twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 14:46:32De nwe #DanceSmash is voor Azealia Banks & Lazy Jay met 212! #Radio538 reageer retweet
Tnx mop, gaat al 20 minuten goed!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
Jezus wat een rare, drukke dag!
Werkse Minthy!
Momentjequote:
Meis toch. Het kan werkelijk niemand iets schelen. Maar goed weekend hoor!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:21 schreef Pino112 het volgende:
Stacey, Domien en Ekdom bij EW vanaaf.
Het is dat ik dit weekend 0 radio kan luisteren, maar anders ik had niet geluisterd
Een Jezus met het hoofd van Elmo, creatief!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ee nsoort jezus getekend met alles wat ik me nog kon herinneren...
Jezus Elmo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ee nsoort jezus getekend met alles wat ik me nog kon herinneren...
twitter:radiofreak twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 15:27:35'Somebody That I Used To Know' van Gotye en Kimbra is de grootste hit in de Mega Top 50 ooit http://t.co/GRWWbgQA reageer retweet
... terwijl de dure conifeer in de open haard werd opgebrand?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:51 schreef ddx het volgende:
En ze heeft er nog weken over nagepraat met haar man....
Al was Evil Knievel misschien nog wel ergerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:52 schreef Sirolf het volgende:
Het blijft toch hilarisch hoe die Rijdende Rechter-quotes worden misbruikt door Jelmer...
Archiefje: http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-Knevels-op-een-hoopquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Al was Evil Knievel misschien nog wel erger
Als de linkjes dan ook nog zouden werkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Archiefje: http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-Knevels-op-een-hoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Baantjers waren nog leukerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Al was Evil Knievel misschien nog wel erger
Heb hem nog niet gehoord, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
Had ik (HELAAS) toch gelijk dat't Keane zou worden
Zelfde als al dat andere geneuzen van die baggerbandquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gehoord, ben benieuwd!
Mopperkont!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfde als al dat andere geneuzen van die baggerband
Had ooit een CD gewonnen op Yorin FM van hun... Heb ik met veel plezier weggegeven aan een collegatje...Helaas had ze geen smaak
Had Stenders toch gelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Keane MH![]()
. Die hebben dat ook echt nodig.
Hoeft niet hoor, ik vind het wel schattig als mensen zo tekeer gaanquote:
Jij bent ook zo lekker positief ingesteld hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik vind het wel schattig als mensen zo tekeer gaan
Af en toe krijg ik het niet voor elkaar, maar over het algemeen ben ik niet negatief te krijgenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent ook zo lekker positief ingesteld he
Het siert je
Kijk, dat vind ik ook tof, mensen die lekker kunnen opfleuren van muziekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:40 schreef alors het volgende:
Only Wanna Be With You
dit nummer is precies wat ik nodig heb nu
Wooden klaasesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:48 schreef alors het volgende:
Hahaha, farmerkool, his balls are going in now!
Jij was 1 vd 4 luisteraars van het "nieuwe" Yorin FM!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfde als al dat andere geneuzen van die baggerband
Had ooit een CD gewonnen op Yorin FM van hun... Heb ik met veel plezier weggegeven aan een collegatje...Helaas had ze geen smaak
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:49 schreef Qunix het volgende:
Ik heb voor jullie een vervelende mededeling...
Weekend! En ik ben hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |