SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
[ Bericht 0% gewijzigd door Muisraket op 15-03-2012 16:53:30 ]Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:59 schreef Muisraket het volgende:
Ik citeer: 'De Vriendenzone: betekent dat je haar...' De vriendenzone for fuck's sake! Hoe triest wil je het hebben._! Sorry hoor maar dat klinkt als een combinatie tussen een lied van Samson en Gert en waarschuwingsborden binnen de bebouwde kom.
Ook dat ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]________
Klinkt als een groep 4 boomhut naam
Ik zit in de vriendenzonequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:59 schreef Muisraket het volgende:
Ik citeer: 'De Vriendenzone: betekent dat je haar...' De vriendenzone for fuck's sake! Hoe triest wil je het hebben._! Sorry hoor maar dat klinkt als een combinatie tussen een lied van Samson en Gert en waarschuwingsborden binnen de bebouwde kom.
Ik bedoel het woord 'vriendenzone', dat klinkt toch niet! Ik had het dus niet over het begrip.quote:
O mijn god dit is AWESOME!!! Echt als we dit zaterdag hadden gezien zou jij van mij een highfive krijgen die zo hard was dat de Bahama's op hun grondvesten zouden trillen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Btw, speciaal voor handje:
Ik wilde alleen maar duidelijk maken hoe slecht dat klinkt hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel het woord 'vriendenzone', dat klinkt toch niet! Ik had het dus niet over het begrip.
My bad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar duidelijk maken hoe slecht dat klinkt hoor
ROFLquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:25 schreef bijdehand het volgende:
Jammer dat oncyclopedia uit de lucht is, die site was echt slechtMet hun Kapitein Overduidelijk enzo
Dat wordt goedmakenquote:
Dit klinkt zo ontzettend fout.quote:
Het was ook fout bedoeld. En A_T en shifto moeten hun mond houdenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit klinkt zo ontzettend fout.
A_T en shifto kom er maar in (no pun intended) met je 'je bent te naïef bla bla'.
Ik ben de laatste dagen echt dom bezig zeg, holy shit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het was ook fout bedoeld. En A_T en shifto moeten hun mond houden
Als je maar niet zwanger bentquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen echt dom bezig zeg, holy shit.
Oh helemaal vergeten, ik moet je nog iets vertellen...quote:
Ik weet dat de pindakaas op is, heb net nieuwe gekocht. Dat wilde je toch zeggen?? Toch? TOCH?!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh helemaal vergeten, ik moet je nog iets vertellen...
Eigenlijk wilde ik je mededelen dat je geen nieuwe melk gekocht hebt!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet dat de pindakaas op is, heb net nieuwe gekocht. Dat wilde je toch zeggen?? Toch? TOCH?!
Wtf? Ik snap die laatste zin nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik je mededelen dat je geen nieuwe melk gekocht hebt!
En je weet wat dat betekent.
Awkward verhalen vertellen aan mijn kinderen over hun oom.
Ik noem personen met snorren geen 'tante' en ik doelde op het feit dat Ted aan zijn kinderen steeds blijft vertellen dat elke keer als hun tante vergat om melk te halen als die op was, ze kei hard tekeer gingen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtf? Ik snap die laatste zin niet![]()
En melk stond niet op het lijstje
Robin kan geen kinderen krijgenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik noem personen met snorren geen 'tante' en ik doelde op het feit dat Ted aan zijn kinderen steeds blijft vertellen dat elke keer als hun tante vergat om melk te halen als die op was, ze kei hard tekeer gingen.
Weet ik, maar hij noemt haar wel steeds aunt Robin toch, of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Robin kan geen kinderen krijgen![]()
En bij ons is het niet 'de melk is op' maar 'de koffie is op'. En dan gaan we tekeer als beesten.
Aunt Robin ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij noemt haar wel steeds aunt Robin toch, of ben ik nou gek?
En als bij ons de koffie op is gaan we alleen DJ jennen. En daar kei hard in falen. Maar het idee was wel awesome.
Sorry.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aunt Robin ja.![]()
En je moet niet alles vertellen hier'De koffie is op' is voor altijd AWESOME
Ik vergeef je wel hoorquote:
Dan moet je vooral dat zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het was ook fout bedoeld. En A_T en shifto moeten hun mond houden
De vonken springen zo'n beetje van het scherm af. Jullie hebben mekaar toch wel heel gelaten he?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 06:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan moet je vooral dat zeggen
Ze is nog heel hoor. En ze is niet zwanger volgens mijquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De vonken springen zo'n beetje van het scherm af. Jullie hebben mekaar toch wel heel gelaten he?
En bdh, wat krijgen we nou? Heb je MR bezwangerd?
Niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:04 schreef bijdehand het volgende:
Ze is nog heel hoor. En ze is niet zwanger volgens mij
Iddquote:Op donderdag 15 maart 2012 06:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan moet je vooral dat zeggen
Zwanger = trouwen, dat weet jequote:Op donderdag 15 maart 2012 09:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Niet?
Daar ben je wel bijzonder treurig om trouwens
Oh spannendquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Ziek thuis en zo praktijkexamenEn hoe gaat met Handje?
Verveelde mequote:
Ja kreeg wel vrij hoor, had ook al de uren ingehaald maar is nu overbodig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zwanger = trouwen, dat weet je
[..]
Oh spannendKreeg je geen vrij voor je examen? Met mij gaat het goed hoor.
Ben je zenuwachtig?
Oh nice! Als je niet zenuwachtig bent scheelt het wel veel! Komt goed, schatjequote:Op donderdag 15 maart 2012 09:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kreeg wel vrij hoor, had ook al de uren ingehaald maar is nu overbodig.En nee niet zenuwachtig.
Mooi zo, heb je nog plannen voor vandaag?
heb je een date?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh nice! Als je niet zenuwachtig bent scheelt het wel veel! Komt goed, schatje![]()
En ik ga naar de bios vanavond, en jij?
Nou al die niet zenuwen hebben de keren hiervoor ook niet geholpen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh nice! Als je niet zenuwachtig bent scheelt het wel veel! Komt goed, schatje![]()
En ik ga naar de bios vanavond, en jij?
Hoeveelste keer wordt dit?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou al die niet zenuwen hebben de keren hiervoor ook niet geholpen.En heb je een date?
4quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeveelste keer wordt dit?
En nee, shifto en bb, ik heb geen dateIk ga naar Hugo
Ik had 'm de derde keer, en jij haalt 'm dus de vierde keerquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
4![]()
Ja ja dat geloven we niet bdh!
Tuurlijk heeft ie een date, hij is niet voor niets zo treurig dat MR (nog) niet zwanger isquote:
Drie vier maal is scheepsrecht zeggen ze he. Dus dit keer moet het je lukkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
4![]()
Ja ja dat geloven we niet bdh!
True truequote:Op donderdag 15 maart 2012 09:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ie een date, hij is niet voor niets zo treurig dat MR (nog) niet zwanger is
Het heetman plein oid ja. Geweldig plein. Denk dat ik een jaar auto reed voor ik snapte hoe dat gekke ding werkte!quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Drie vier maal is scheepsrecht zeggen ze he. Dus dit keer moet het je lukken
Blij dat ik mn examen nooit in DB heb hoeven doen, want wat een hopeloze kutstad is het eigenlijk ook voor auto's. De persoon die dat verkeersplein voor Essent heeft verzonnen, zal waarschijnlijk voor eeuwig nog een standbeeld ter ere van hem in de hel hebben staan.
Dat zou betekenen dat ik met mr naar de bios zou gaan, wat dus niet zo is. Dus...quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ie een date, hij is niet voor niets zo treurig dat MR (nog) niet zwanger is
En dat plein bij Essent is niet erg, de examinator zegt namelijk hoe je moet rijden daar, omdat die situatie zo uitzonderlijk isquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Drie vier maal is scheepsrecht zeggen ze he. Dus dit keer moet het je lukken
Blij dat ik mn examen nooit in DB heb hoeven doen, want wat een hopeloze kutstad is het eigenlijk ook voor auto's. De persoon die dat verkeersplein voor Essent heeft verzonnen, zal waarschijnlijk voor eeuwig nog een standbeeld ter ere van hem in de hel hebben staan.
Hehe, nice.quote:
quote:
Succes! En beterschap natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Ziek thuis en zo praktijkexamenEn hoe gaat met Handje?
En het is nu ook veel minder druk op dat plein, vooral in de spits, door de aanleg van die nieuwe weg, dus dat scheelt ook een hoop lijkt me.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik met mr naar de bios zou gaan, wat dus niet zo is. Dus...
[..]
En dat plein bij Essent is niet erg, de examinator zegt namelijk hoe je moet rijden daar, omdat die situatie zo uitzonderlijk isVoor de rest valt het toch wel mee voor auto's?
Bitch, je kent me tochquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:25 schreef Muisraket het volgende:
Oh en bdh en A_T: ik dacht dat jullie oud en volwassen waren, valt toch tegen!![]()
Oeps, foutje, bdh moest shifto zijn. Want ik ken jou en jij bent echt geen kleuter meer. Alleen in dit topic soms, maar dat vergeef ik je.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oeps, foutje, bdh moest shifto zijn. Want ik ken jou en jij bent echt geen kleuter meer. Alleen in dit topic soms, maar dat vergeef ik je.
Soms?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oeps, foutje, bdh moest shifto zijn. Want ik ken jou en jij bent echt geen kleuter meer. Alleen in dit topic soms, maar dat vergeef ik je.
Vaak?quote:
Tuxxx komt ook niet meer zo vaak, dat ding van haar is volgens mij één brok eelt van al die rubberen speeltjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:30 schreef Muisraket het volgende:
Lul niet jonguh, Tuxxx is al bijna bejaard. Alhoewel die hier niet zoveel meer komt, maar toch.
You know itquote:
Blijkbaar werd ST pas een tijdje terug volwassen en komt ze nu hier niet meer.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:30 schreef Muisraket het volgende:
Lul niet jonguh, Tuxxx is al bijna bejaard. Alhoewel die hier niet zoveel meer komt, maar toch.
Mental image.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tuxxx komt ook niet meer zo vaak, dat ding van haar is volgens mij één brok eelt van al die rubberen speeltjes
We negeren je als je niet leuk bent, als je wel leuk bent prijzen we jequote:Op donderdag 15 maart 2012 10:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
waarom zeiken jullie mijn tiefusherrie niet af
Voor mij is het geeneens mentalquote:
O god, why!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:32 schreef shifto het volgende:
Then again, bdh already made a real woman out of her...
Werkt met pestkoppen ook zoquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:33 schreef shifto het volgende:
[..]
We negeren je als je niet leuk bent, als je wel leuk bent prijzen we je
goede woordgarpquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Werkt met pestkoppen ook zo![]()
En ik heb besloten dat ik jouw wingman ben!
Weet je wat een wingman doet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Werkt met pestkoppen ook zo![]()
En ik heb besloten dat ik jouw wingman ben!
Wel consistent.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
hetgeen waar we allebei in falen
Ja. En ik kan heel goed meisjes aanspreken zolang ik ze niet leuk vindquote:
1e nummer: leuke intro. 2e nummer: wtf?!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
1e nummer is geweldig intro, 2e nummer is breakcorequote:Op donderdag 15 maart 2012 10:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
1e nummer: leuke intro. 2e nummer: wtf?!![]()
Dan ga ik jou ook even pesten met tyfusherrie, échte tyfusherrie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
1e nummer is geweldig intro, 2e nummer is breakcore
Van die krakersmuziek
Én van Garden State.quote:
Ik hou het bij Scrubsquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Én van Garden State.The Shins sowieso.
Ik denk dat ik toch wel mag zeggen dat ik BDH redelijk ken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:25 schreef Muisraket het volgende:
Oh en shifto en A_T: megahap, en bdh alsjeblieft ook niet happen, ik wéét dat ik niet moet reageren maar aarrghh ahsgrgegsghrhgrehjrashjutewkjkj! Ik vind het wel heel opvallend dat de mensen die bdh en mij allebei redelijk tot goed kennen (vrijwel) nooit zulke opmerkingen maken en alleen maar vragen naar zijn echte dates, en alleen de mensen die ons allebei nauwelijks kennen (of alleen mij een beetje) allerlei dingen zien die er niet zijn.
Oooooooooh en als DJ zegt dat het zo is...quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch wel mag zeggen dat ik BDH redelijk ken.
Nou nou nouquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:25 schreef Muisraket het volgende:
Oh en shifto en A_T: megahap, en bdh alsjeblieft ook niet happen, ik wéét dat ik niet moet reageren maar aarrghh ahsgrgegsghrhgrehjrashjutewkjkj! Ik vind het wel heel opvallend dat de mensen die bdh en mij allebei redelijk tot goed kennen (vrijwel) nooit zulke opmerkingen maken en alleen maar vragen naar zijn echte dates, en alleen de mensen die ons allebei nauwelijks kennen (of alleen mij een beetje) allerlei dingen zien die er niet zijn.
En hoezo heeft ze het over echte dates? Die heb ik helemaal nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja maar ik lach er gewoon meequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou nou
Volgens mij weet ik best wel wat er (niet) speelt, en shifto ergens diep in dat hoofd van hem ook wel. Maar dat neemt niet weg dat jullie er toch heerlijk op in gaan, en het er zelf ook misschien wel naar maken. Je begon er zelf samen met bdh over dat wij er niet op mochten reageren. ja, slapende honden moet je niet wakker maken. En slapende A_T's trouwens sowieso niet, want dan heb je een slechte aan me
Kijk inderdaad..quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Oooooooooh en als DJ zegt dat het zo is...
Het is nu al niet meer leuk, maar je moet wat hequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar ik lach er gewoon meeOp een gegeven moment is het zelfs voor jullie niet meer leuk of heeft mr een relatie en dan houdt het ook op
Eens.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Het is nu al niet meer leuk, maar je moet wat he
Het blijft leuk zolang BDH en MR het niet leuk vinden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Het is nu al niet meer leuk, maar je moet wat he
Alsof ik het niet leuk vind. Doe zelfs gezellig meequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het blijft leuk zolang BDH en MR het niet leuk vinden.
qftquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het blijft leuk zolang BDH en MR het niet leuk vinden.
Omdat je denkt dat wij dan ophouden, wat weer doet vermoeden dat je het niet leuk vindt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof ik het niet leuk vind. Doe zelfs gezellig mee_!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Als bdh nou met zijn (eerder bewezen) charmes supertuxxx weer terug dit topic in lokt.. Dan hebben we weer iemand anders om te gaan irriteren. Tot die tijd kunnen we er ook allemaal niks aan doen
Ja alsof dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Als bdh nou met zijn (eerder bewezen) charmes supertuxxx weer terug dit topic in lokt.. Dan hebben we weer iemand anders om te gaan irriteren. Tot die tijd kunnen we er ook allemaal niks aan doen
Tuxxx hoeft niet terug te komen. NEVERquote:
Krijg er dorst vanquote:
S. was een echte date, niet miepen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En hoezo heeft ze het over echte dates? Die heb ik helemaal niet
Maar mij niet/nauwelijks.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moest lachen!quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar ik lach er gewoon meeOp een gegeven moment is het zelfs voor jullie niet meer leuk of heeft mr een relatie en dan houdt het ook op
Ja maar dat was een uitzonderingquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
S. was een echte date, niet miepen.
True story, sisquote:Ik moest lachen!
GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een heerlijke "discussie" hierboven.
IK BEN GESLAAAAAAGD YEAHHHHHHHHHHHH JOEPIEEEEEE DE POEPIE!!
JAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD BARRIEWARRIE GAAN WE SNEL EEN KEERTJE BERIJDENquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Bij sis moet ik aan een broer-zus-relatie denken, tenzij een meisje dat tegen me zegt, dus doe maar niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar dat was een uitzondering
[..]
True story, sis
Dat zei ik gister toch via msn ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij sis moet ik aan een broer-zus-relatie denken, tenzij een meisje dat tegen me zegt, dus doe maar niet.
Ik was gisteren echt niet op deze wereld.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zei ik gister toch via msn ookJij bent mijn bro
Een ekte baas idd.. Snap die vrouw alleen welquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:43 schreef DeJori het volgende:
Als ik dan toch bezig ben met de dumpert top 5:
Ja dat zei je gister via msn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik was gisteren echt niet op deze wereld.Weet niet waar ik de laatste dagen last van heb, maar het is irritant niet te zuunig!
Barrie is een Baas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb je veel uitgeleend? En damn, dat is kut!quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb een probleem.. Een bankpasje is kwijt en daardoor kan ik niet aan mn pin en spaarrekening. En op mn andere pinrekening staat geen geld op omdat ik dat heb uitgeleend. Dit durf ik niet thuis te vertellen waardoor ik de hoop heb dat mn oma wat wil uitlenen.Maargoed fijne middag pikkies
Lulligquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb een probleem.. Een bankpasje is kwijt en daardoor kan ik niet aan mn pin en spaarrekening. En op mn andere pinrekening staat geen geld op omdat ik dat heb uitgeleend. Dit durf ik niet thuis te vertellen waardoor ik de hoop heb dat mn oma wat wil uitlenen.Maargoed fijne middag pikkies
Fappen is niet werken hequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:02 schreef shifto het volgende:
Mensen, gaat niet goed vandaag
Heb zowaar veel gedaan hier..
En pijn in mn been nog
High-five!quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:02 schreef shifto het volgende:
Mensen, gaat niet goed vandaag
Heb zowaar veel gedaan hier..
En pijn in mn been nog
Mijn baas werkgever weet helaas precies wat ik doequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Het moet niet gekker worden! Dadelijk gaat je baas nog denken dat je normaal niks doet.
Och zolang hij tevreden is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn baas werkgever weet helaas precies wat ik doeNog is hij meer dan tevreden dus het zal wel goed zijn.
Moet sowieso ruimte laten voor verbetering hè, als hij meer gaat betalen moet ik ook weer wat harder werken etc.
Ja tochquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och zolang hij tevreden is.![]()
Goede logica wel.
Autsch, die was wel erg hard van je BDH, arme shifty..quote:
Braaf Thijsje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, ik mag BDH neit meer pesten anders wordt MR boos op mij
Roundhouse kickquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En vervolgens iets enorm verkeerd doen/spier verrrekken en kermen van de pijn.quote:
A_T is een stuk minder gevoelig/meer getraind voor dat soort dingenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En vervolgens iets enorm verkeerd doen/spier verrrekken en kermen van de pijn.
Insinueer je daar iets?quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:34 schreef shifto het volgende:
[..]
A_T is een stuk minder gevoelig/meer getraind voor dat soort dingen
Huh heeft ze dat gezegd tegen jou?quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Daar word je hard van, net als ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:26 schreef shifto het volgende:
Gaan mensen nou op mij vitten?Ik ga weg net als ST
Doe je nog kickboxen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:34 schreef shifto het volgende:
[..]
A_T is een stuk minder gevoelig/meer getraind voor dat soort dingen
Nee, maar dat weet hij gewoon.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Huh heeft ze dat gezegd tegen jou?
[..]
Daar word je hard van, net als ik
Hij weet ook wel dat hij niet moet spotten met mijquote:
Plaatselijk hard?quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar word je hard van, net als ik
Zaterdag weer, als het luktquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat hij niet moet spotten met mij
Only for you my friend. Love you long time.quote:
Heb je spier verrekt?quote:[..]
Zaterdag weer, als het luktIn ieder geval niet met rechter been
Maar volgens mij is het toch iets wat A_T zei, dat het koreaans nog iets is
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
RoundMouse kick van haar dan bedoel je
Ik durf nog niet eens Puk, de hond van bdh, van me af te duwen als hij irritant wordt, laat staan mensen trappen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
RoundMouse kick van haar dan bedoel je
Ooit ga ik met jou die films kijken. Vooral degene waarin Jim Carrey doodgaat is epischquote:
Ik weet niet of dat echt iets voor mij is, maar ik kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit ga ik met jou die films kijken. Vooral degene waarin Jim Carrey doodgaat is episch
Of gaat 'knijpen'quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik durf nog niet eens Puk, de hond van bdh, van me af te duwen als hij irritant wordt, laat staan mensen trappen.
Tenzij mensen écht te ver gaan, dan komt het ooit voor dat ik in een impuls een klap geef.
He wat? taekwondo bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:36 schreef shifto het volgende:
Maar volgens mij is het toch iets wat A_T zei, dat het koreaans nog iets is
Die films zijn wel wat voor jouquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt iets voor mij is, maar ik kan het altijd proberen natuurlijk.
Of in je knikkers wordt geslagenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
He wat? taekwondo bedoel je?
Maar dat beoefen ik niet, dat vind ik te springerig en betwijfel over het functioneel zijn daarvan.
Dus ook roundhouse-kicks zijn niet aan mij besteed, hoewel ze er wel vet uitzien
Alleen zo jammer als je neit snel genoeg bent en je halverwege je roundhouse-kick ineens in een verwurging of klem wordt genomen
Uitleg: jij zei: 'ik voel niks', ik: 'oh nee?' *knijpt in arm* En dat je dan inderdaad niets voelde.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of gaat 'knijpen'Dat ik later moet vragen: wat doe je?
Nee 700 topic delen geleden had je het er volgens mij over of het wel kickboxen was of koreaans nog iets. Volgens mij is het het laatstequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
He wat? taekwondo bedoel je?
Maar dat beoefen ik niet, dat vind ik te springerig en betwijfel over het functioneel zijn daarvan.
Dus ook roundhouse-kicks zijn niet aan mij besteed, hoewel ze er wel vet uitzien
Alleen zo jammer als je neit snel genoeg bent en je halverwege je roundhouse-kick ineens in een verwurging of klem wordt genomen
Zo rol ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uitleg: jij zei: 'ik voel niks', ik: 'oh nee?' *knijpt in arm* En dat je dan inderdaad niets voelde.
Koreaans ballet bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee 700 topic delen geleden had je het er volgens mij over of het wel kickboxen was of koreaans nog iets. Volgens mij is het het laatste
Oh, mij spankt ze altijdquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of gaat 'knijpen'Dat ik later moet vragen: wat doe je?
quote:
Waar woon jij?quote:
Zou je dan niet eerder moeten vragen waar ik woon (ook al weet je dat al), omdat ik dan degene ben die het uitvoert?quote:
Mannenlogica: als je schatje vreemdgaat dan moet die vent met wie ze vreemd gegaan is lijden. Hij betaalt de prijs. Niet zij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zou je dan niet eerder moeten vragen waar ik woon (ook al weet je dat al), omdat ik dan degene ben die het uitvoert?[ afbeelding ]
Ik dacht dat mannen wél logica hadden en vrouwen niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mannenlogica: als je schatje vreemdgaat dan moet die vent met wie ze vreemd gegaan is lijden. Hij betaalt de prijs. Niet zij.
Het is juist logisch. Je wil toch niet dat degene van wie je houdt pijn krijgt? Verder ben ik een Dick Masterson-aanhanger dus dat verklaart ook een hoop.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen wél logica hadden en vrouwen niet.
U wouldn't dare..quote:
En jij wil mij doodmaken.. --> MR is je schatje ---> Hiermee graaf je wederom natuurlijk je eigen graf voor de nodige vervelende opmerkingen van Shifty et moi hequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mannenlogica: als je schatje vreemdgaat dan moet die vent met wie ze vreemd gegaan is lijden. Hij betaalt de prijs. Niet zij.
Ze weet niet dat jij de wereld verlaat. Zonder lijk is er geen bewijs dat er iets gebeurd isquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
U wouldn't dare..
MR zou voor eeuwig in een depressie verzinken als ik deze wereld zou verlaten
Natuurlijk wil ik dat wel. Niet fysiek natuurlijk en stiekem wil je iemand geen pijn doen, maar iemand spijt laten hebben zou je ook een vorm van pijn kunnen noemen, toch? Met een notoire vreemdganger wil ik geen relatie, dus mocht iemand waarmee ik een relatie heb ooit vreemdgaan, kan hij/zij er beter oprecht spijt van hebben, anders ben ik weg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is juist logisch. Je wil toch niet dat degene van wie je houdt pijn krijgt? Verder ben ik een Dick Masterson-aanhanger dus dat verklaart ook een hoop.
Door dat soort opmerking laat ik alleen maar zien dat het me niet boeit wat voor grappen jullie maken aangezien iedereen weet wat de situatie is hier.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En jij wil mij doodmaken.. --> MR is je schatje ---> Hiermee graaf je wederom natuurlijk je eigen graf voor de nodige vervelende opmerkingen van Shifty et moi he
Nou, bij mij hoeven ze echt niet vreemd te gaan hoor. Kan ik moeilijk vergeven denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat wel. Niet fysiek natuurlijk en stiekem wil je iemand geen pijn doen, maar iemand spijt laten hebben zou je ook een vorm van pijn kunnen noemen, toch? Met een notoire vreemdganger wil ik geen relatie, dus mocht iemand waarmee ik een relatie heb ooit vreemdgaan, kan hij/zij er beter oprecht spijt van hebben, anders ben ik weg.
Nou, dan komt VV wel verhaal bij je halen, en dan ben je nog niet jarig mannetjequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze weet niet dat jij de wereld verlaat. Zonder lijk is er geen bewijs dat er iets gebeurd is![]()
En nee, ik zal dat nooit doen maar toch
Ja, die situatie heb je net inderdaad weer haarfijn uitgelegdquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Door dat soort opmerking laat ik alleen maar zien dat het me niet boeit wat voor grappen jullie maken aangezien iedereen weet wat de situatie is hier.
Bij mij ligt het heel erg aan de situatie en aan de persoon. Ik weet alleen wel dat ik ze niet bij voorbaat zou vergeven. Weten dat iemand waarvan je houdt op je uitgekeken is en al stiekem maandenlang met iemand bezig is, maar ze dat allebei niet tegen je zeggen = slopend. Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, bij mij hoeven ze echt niet vreemd te gaan hoor. Kan ik moeilijk vergeven denk ik
Heb je dat meegemaakt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij mij ligt het heel erg aan de situatie en aan de persoon. Ik weet alleen wel dat ik ze niet bij voorbaat zou vergeven. Weten dat iemand waarvan je houdt op je uitgekeken is en al stiekem maandenlang met iemand bezig is, maar ze dat allebei niet tegen je zeggen = slopend. Been there, done that, got the t-shirt.
Jij bent ook mijn schatjequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, die situatie heb je net inderdaad weer haarfijn uitgelegd
Jep, had geen relatie, wist ergens wel dat hij me sowieso niet meer zag zitten en met bezig zijn was het in dit geval vooral flirten, maar toch. Leuk? Nee, niet echt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je dat meegemaakt?echt?!
[..]
Jij bent ook mijn schatje
Dat heeft iedereen weleens meegemaakt denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jep, had geen relatie, wist ergens wel dat hij me sowieso niet meer zag zitten en met bezig zijn was het in dit geval vooral flirten, maar toch. Leuk? Nee, niet echt.
Ja, ik zat echt specifiek te denken aan 'binnen een relatie'quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:58 schreef Muisraket het volgende:
Wist je toch ook al? Dat was met SVE en die ex-goede vriendin.
Lijkt me sterk dat iedereen zo'n manipulatieve aandachtshoer en zo'n domme lafbek van een vent kent.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen weleens meegemaakt denk ik.Ik zal dat niet doen bij jou
Iedereen kent wel van die losersquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat iedereen zo'n manipulatieve aandachtshoer en zo'n domme lafbek van een vent kent.Ben nu echt weg, fijne dag nog.
/care. Alsof het niet duidelijk isquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:42 schreef FedExpress het volgende:
bdh, het begint een beetje zielig te worden
come again?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
/care. Alsof het niet duidelijk isEn jij met fts, dát was zielig
Ah kom op, hoe jij met haar zat te chatten enzo, en ze nog niet wilde datenquote:
wie zegt dat ze niet wilde daten? Nooit gevraagd, had er verder ook niet echt interesse in hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah kom op, hoe jij met haar zat te chatten enzo, en ze nog niet wilde daten
Toen mr en ik gewoon aan het chatten waren maakte iedereen ook al grapjes over ons. Nu ik er zelf ook op inga totdat het niet meer grappig is is gewoon logisch. En stiekem weet je wel hoe het zit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wie zegt dat ze niet wilde daten? Nooit gevraagd, had er verder ook niet echt interesse in hoorMaar blijkbaar mag je niet gewoon met dames chatten hier zonder dat er iets achter wordt gezocht
Oei, nou word je wel erg bezitterig hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Focus je op het heden (en mijsorry
)
Maar dat spreekt voor zichquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:47 schreef FedExpress het volgende:
Maar blijkbaar mag je niet gewoon met dames chatten hier zonder dat er iets achter wordt gezocht
quote:
Owowowowowow flauwe grapjes serieus nemen is niet tofquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oei, nou word je wel erg bezitterig hoor
Flauwe opmerking van mij serieus nemen danquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Owowowowowow flauwe grapjes serieus nemen is niet tof
Oh dat inferieure geslacht bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]Ben ik even blij dat er ook nog vrouwen zijn.
Ik heb ook nooit beweerd dat ik tof ben.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Flauwe opmerking van mij serieus nemen dan
Misschien ben jij wel gewoon niet tof
Heiligschennis!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Flauwe opmerking van mij serieus nemen dan
Misschien ben jij wel gewoon niet tof
Correlatie, geen oorzakelijk verband.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:57 schreef shifto het volgende:
Wow, kijk wat het lekkere weer met mensen doet![]()
Het word serieus
Onder het mom van 'ik heb het lichaam van een god. Boeddha'quote:
Volgens mijn drogredenering is dat gewoon de oorzaak.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Correlatie, geen oorzakelijk verband.
En dan niks zeggen over 'het word'quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Correlatie, geen oorzakelijk verband.
How dare u offend buddhaquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onder het mom van 'ik heb het lichaam van een god. Boeddha'
Heerlijk weertje inderdaad jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:57 schreef shifto het volgende:
Wow, kijk wat het lekkere weer met mensen doet![]()
Het word serieus
Shifto is niet meer te redden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan niks zeggen over 'het word'
Why does he imitate mequote:
Ik wilde een hele flauwe opmerking maken over Greenpeace maar uit respect voor zijn harde werk vandaag doe ik dat niet!quote:
Iddquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk weertje inderdaad ja
Je kan wel merken dat iedereen hier wat liever tegen mekaar doet
Maar een simpele MBO'er he, wij houden ons niet bezig met elite dingen als d-t-dtquote:
OMG, held.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde een hele flauwe opmerking maken over Greenpeace maar uit respect voor zijn harde werk vandaag doe ik dat niet!
That's what tuxxx saidquote:
Ga je me nou vergelijken met Tuxxx?quote:
Nooit, dat weet je.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ga je me nou vergelijken met Tuxxx?
Nee ik maakte gewoon een grapje en dat weten jullie welquote:
Hier praat je je niet meer onderuitquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik maakte gewoon een grapje en dat weten jullie wel
That's what tuxxx also saidquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier praat je je niet meer onderuit
Nee inderdaad.. Ultieme blunder mister Hand..quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier praat je je niet meer onderuit
Apparentlyquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:23 schreef bijdehand het volgende:
Alsof ik zo sadistisch ben om mensen met haar te vergelijken
Te kort.quote:
Als ik alles correct teruglees is het meer iedereen tegen jouquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:30 schreef bijdehand het volgende:
Klopt. Nu zijn wel alleen maar tegen elkaar
En waar ben jij dan om bdh te verdedigen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als ik alles correct teruglees is het meer iedereen tegen jou
Ik was aan een rapport werken voor school. Hij heeft m'n nummer als het te erg wordt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En waar ben jij dan om bdh te verdedigen?
JIJ zorgt voor de veiligheid, niet het kleine muisjequote:Op donderdag 15 maart 2012 14:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik was aan een rapport werken voor school. Hij heeft m'n nummer als het te erg wordt.
En hij heeft altijd jou nog
Oké, that's it.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik was aan een rapport werken voor school. Hij heeft m'n nummer als het te erg wordt.
En hij heeft altijd jou nog
Weet ik, maar ik schuif graag mijn verantwoordelijkheid op iemand anders af, als ik dan een grapje kan maken over BDH en MR.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:59 schreef shifto het volgende:
[..]
JIJ zorgt voor de veiligheid, niet het kleine muisje
Volgens mij is dat kleine muisje nog een stuk gevaarlijker dan je denktquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:59 schreef shifto het volgende:
[..]
JIJ zorgt voor de veiligheid, niet het kleine muisje
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik schuif graag mijn verantwoordelijkheid op iemand anders af, als ik dan een grapje kan maken over BDH en MR.
uhhuhquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij is dat kleine muisje nog een stuk gevaarlijker dan je denkt
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True fact..quote:
Daar kan ik me niets van herinnerenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True fact..
Hoewel mighty mouse niet half zo cool was als Darkwing duck.
[ afbeelding ]
Meen je dat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daar kan ik me niets van herinneren
Ja, maar ik ben iets jonger dan jullie, dus misschien heb ik een excuus.quote:
Ik ben NIET de nieuwe KKquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als ik alles correct teruglees is het meer iedereen tegen jou
Nou, nee. Daarvoor heeft ze mij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True fact..
Hoewel mighty mouse niet half zo cool was als Darkwing duck.
[ afbeelding ]
Darkwing Duck is in ieder geval een van de coolste disneyfiguren jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Mighty mouse is volgens mij wel way ouder dan darkwing duck..
Maar dan heb je wat gemist, de coolse disneyfiguur in tijden.. Schaam u
Mighty Mouse had ik op videoband, maar het klopt, zit een paar jaar tussen. (Mighty Mouse is herstart in de jaren '80)quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Mighty mouse is volgens mij wel way ouder dan darkwing duck..
Maar dan heb je wat gemist, de coolse disneyfiguur in tijden.. Schaam u
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja KK zijn ban duurt nu wel heel lang![]()
We doen weer lekker overdreven met z'n allen. We lijken verdomme wel Amerikanen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Den_Bosch__.html
Hmm, ik vind het ook een echt triest voorval van die kinderen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:13 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Den_Bosch__.html
Ja is ook zeker erg. Maar om dan in den bosch de vlaggen half stok te hangenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het ook een echt triest voorval van die kinderen.
Vertel! Heb je met haar gepraat?quote:
Hoi tmquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vertel! Heb je met haar gepraat?
Wat is er morgen?quote:
Gaat hij haar aanspreken?quote:
quote:
quote:
nee maar wel abdhquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hoop t maar
Maar niemand add of adhd?
Die woordgrap.quote:
Gezellig hoor! Maar platonischquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die woordgrap.Maar serieus, hoe was het?
Dat laatste vroeg ik niet, alleen het eerste.quote:
Dat laatste hoor er bij zodat je weet op welke manierquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat laatste vroeg ik niet, alleen het eerste.Leuke film ook?
Gerumquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:42 schreef Muisraket het volgende:
Godver, zit hele oude topics uit NWS te lezen over vaccins waarvan de reacties voor 90% van TRU mensen afkomen. Sta dus nogal op scherp, fijn als je er morgen weer vroeg uit moet.
Dat is met alles. Moet je meer NWS volgenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:49 schreef Muisraket het volgende:
Ja sorry hoor, maar kritisch blijven denken, klinkklare onzin blijven verkopen terwijl al 34903 in onafhankelijke, goed onderbouwde onderzoeken is bewezen dat je ongelijk hebt:
.
Dat doe ik niet, dat is slecht voor mijn hart.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is met alles. Moet je meer NWS volgen![]()
En tm, zenuwappig?
Hele slechte combi, niet doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
keb ammel bier op en heb ammel ritalin gejat net___
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |