SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
[ Bericht 0% gewijzigd door Muisraket op 15-03-2012 16:53:30 ]Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:59 schreef Muisraket het volgende:
Ik citeer: 'De Vriendenzone: betekent dat je haar...' De vriendenzone for fuck's sake! Hoe triest wil je het hebben._! Sorry hoor maar dat klinkt als een combinatie tussen een lied van Samson en Gert en waarschuwingsborden binnen de bebouwde kom.
Ook dat ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]________
Klinkt als een groep 4 boomhut naam
Ik zit in de vriendenzonequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:59 schreef Muisraket het volgende:
Ik citeer: 'De Vriendenzone: betekent dat je haar...' De vriendenzone for fuck's sake! Hoe triest wil je het hebben._! Sorry hoor maar dat klinkt als een combinatie tussen een lied van Samson en Gert en waarschuwingsborden binnen de bebouwde kom.
Ik bedoel het woord 'vriendenzone', dat klinkt toch niet! Ik had het dus niet over het begrip.quote:
O mijn god dit is AWESOME!!! Echt als we dit zaterdag hadden gezien zou jij van mij een highfive krijgen die zo hard was dat de Bahama's op hun grondvesten zouden trillen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Btw, speciaal voor handje:
Ik wilde alleen maar duidelijk maken hoe slecht dat klinkt hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel het woord 'vriendenzone', dat klinkt toch niet! Ik had het dus niet over het begrip.
My bad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar duidelijk maken hoe slecht dat klinkt hoor
ROFLquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:25 schreef bijdehand het volgende:
Jammer dat oncyclopedia uit de lucht is, die site was echt slechtMet hun Kapitein Overduidelijk enzo
Dat wordt goedmakenquote:
Dit klinkt zo ontzettend fout.quote:
Het was ook fout bedoeld. En A_T en shifto moeten hun mond houdenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit klinkt zo ontzettend fout.
A_T en shifto kom er maar in (no pun intended) met je 'je bent te naïef bla bla'.
Ik ben de laatste dagen echt dom bezig zeg, holy shit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het was ook fout bedoeld. En A_T en shifto moeten hun mond houden
Als je maar niet zwanger bentquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen echt dom bezig zeg, holy shit.
Oh helemaal vergeten, ik moet je nog iets vertellen...quote:
Ik weet dat de pindakaas op is, heb net nieuwe gekocht. Dat wilde je toch zeggen?? Toch? TOCH?!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh helemaal vergeten, ik moet je nog iets vertellen...
Eigenlijk wilde ik je mededelen dat je geen nieuwe melk gekocht hebt!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet dat de pindakaas op is, heb net nieuwe gekocht. Dat wilde je toch zeggen?? Toch? TOCH?!
Wtf? Ik snap die laatste zin nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik je mededelen dat je geen nieuwe melk gekocht hebt!
En je weet wat dat betekent.
Awkward verhalen vertellen aan mijn kinderen over hun oom.
Ik noem personen met snorren geen 'tante' en ik doelde op het feit dat Ted aan zijn kinderen steeds blijft vertellen dat elke keer als hun tante vergat om melk te halen als die op was, ze kei hard tekeer gingen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtf? Ik snap die laatste zin niet![]()
En melk stond niet op het lijstje
Robin kan geen kinderen krijgenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik noem personen met snorren geen 'tante' en ik doelde op het feit dat Ted aan zijn kinderen steeds blijft vertellen dat elke keer als hun tante vergat om melk te halen als die op was, ze kei hard tekeer gingen.
Weet ik, maar hij noemt haar wel steeds aunt Robin toch, of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Robin kan geen kinderen krijgen![]()
En bij ons is het niet 'de melk is op' maar 'de koffie is op'. En dan gaan we tekeer als beesten.
Aunt Robin ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij noemt haar wel steeds aunt Robin toch, of ben ik nou gek?
En als bij ons de koffie op is gaan we alleen DJ jennen. En daar kei hard in falen. Maar het idee was wel awesome.
Sorry.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aunt Robin ja.![]()
En je moet niet alles vertellen hier'De koffie is op' is voor altijd AWESOME
Ik vergeef je wel hoorquote:
Dan moet je vooral dat zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het was ook fout bedoeld. En A_T en shifto moeten hun mond houden
De vonken springen zo'n beetje van het scherm af. Jullie hebben mekaar toch wel heel gelaten he?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 06:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan moet je vooral dat zeggen
Ze is nog heel hoor. En ze is niet zwanger volgens mijquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De vonken springen zo'n beetje van het scherm af. Jullie hebben mekaar toch wel heel gelaten he?
En bdh, wat krijgen we nou? Heb je MR bezwangerd?
Niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:04 schreef bijdehand het volgende:
Ze is nog heel hoor. En ze is niet zwanger volgens mij
Iddquote:Op donderdag 15 maart 2012 06:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan moet je vooral dat zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |