SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
[ Bericht 0% gewijzigd door Muisraket op 15-03-2012 16:53:30 ]Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:59 schreef Muisraket het volgende:
Ik citeer: 'De Vriendenzone: betekent dat je haar...' De vriendenzone for fuck's sake! Hoe triest wil je het hebben._! Sorry hoor maar dat klinkt als een combinatie tussen een lied van Samson en Gert en waarschuwingsborden binnen de bebouwde kom.
Ook dat ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]________
Klinkt als een groep 4 boomhut naam
Ik zit in de vriendenzonequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:59 schreef Muisraket het volgende:
Ik citeer: 'De Vriendenzone: betekent dat je haar...' De vriendenzone for fuck's sake! Hoe triest wil je het hebben._! Sorry hoor maar dat klinkt als een combinatie tussen een lied van Samson en Gert en waarschuwingsborden binnen de bebouwde kom.
Ik bedoel het woord 'vriendenzone', dat klinkt toch niet! Ik had het dus niet over het begrip.quote:
O mijn god dit is AWESOME!!! Echt als we dit zaterdag hadden gezien zou jij van mij een highfive krijgen die zo hard was dat de Bahama's op hun grondvesten zouden trillen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Btw, speciaal voor handje:
Ik wilde alleen maar duidelijk maken hoe slecht dat klinkt hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel het woord 'vriendenzone', dat klinkt toch niet! Ik had het dus niet over het begrip.
My bad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar duidelijk maken hoe slecht dat klinkt hoor
ROFLquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:25 schreef bijdehand het volgende:
Jammer dat oncyclopedia uit de lucht is, die site was echt slechtMet hun Kapitein Overduidelijk enzo
Dat wordt goedmakenquote:
Dit klinkt zo ontzettend fout.quote:
Het was ook fout bedoeld. En A_T en shifto moeten hun mond houdenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit klinkt zo ontzettend fout.
A_T en shifto kom er maar in (no pun intended) met je 'je bent te naïef bla bla'.
Ik ben de laatste dagen echt dom bezig zeg, holy shit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het was ook fout bedoeld. En A_T en shifto moeten hun mond houden
Als je maar niet zwanger bentquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen echt dom bezig zeg, holy shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |