Baas!quote:Op maandag 23 april 2012 20:02 schreef Ooku het volgende:
Weer 4 shirtjes besteld bij 9footballshirt.com
1x Nederland Thuis met Van Der Vaart 23
1x Nederland Uit met V. Bronckhorst 5
1x Real Madrid Thuis met Pepe 3
1x Borussia Dortmund Thuis met M. Gotze 11
Ben benieuwd
Götze speelt met rugnummer 31?quote:Op maandag 23 april 2012 20:02 schreef Ooku het volgende:
Weer 4 shirtjes besteld bij 9footballshirt.com
1x Nederland Thuis met Van Der Vaart 23
1x Nederland Uit met V. Bronckhorst 5
1x Real Madrid Thuis met Pepe 3
1x Borussia Dortmund Thuis met M. Gotze 11
Ben benieuwd
Ja de verzendkosten zijn wat minder, maar alsnog goedkoop. 4 shirts die niet van echt te onderscheiden zijn voor minder dan 100 euro, maar daarentegen de keren dat ik er besteld had, waren de shirts wel snel binnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuke site, 13 euro per stuk ofzo.
Leuke shirts:
Arsenal-uit 10 van Persie
AC Milan-thuis 4 van Bommel
Nederland-uit 11 Robben
Alleen wel 21 euro verzenden
Even geduld hebben, meestal is het 10-15 dagenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:10 schreef --3S-- het volgende:
Hoe snel hebben jullie de shirts van 9footballshirt.com gemiddeld binnen?
Dit staat er nog bij mij (na 5 dagen):
Order Date: 20th Apr 2012
This order is marked as Awaiting Shipment
Oké bedankt!quote:Op woensdag 25 april 2012 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Even geduld hebben, meestal is het 10-15 dagen
Ik ook, echt prachtig.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef Romanus het volgende:
Ik vind dit thuisshirt mooier
[ afbeelding ]
Nop, kreeg altijd weer snel een mail terug als ik vragen had.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:17 schreef HalvinCarris het volgende:
Even een vraagje. Heb afgelopen zaterdag een Order Request geplaatst bij 9footballshirt (deze pagina dus: http://www.9footballshirt.com/pages.php?pageid=16), en hier aangevinkt dat ik met PayPal zou kunnen betalen. Ondertussen nog niks gehoord (ook niks in m'n spam-box). Herkenbaar?
Hmm, thanks! Dan ga ik hem gewoon nog maar eens versturen.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:26 schreef Ooku het volgende:
[..]
Nop, kreeg altijd weer snel een mail terug als ik vragen had.
Officieel.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:26 schreef LTCY18 het volgende:
Hoe is btw naambedrukking en rugnummers van 9footbalshirt.com? Zijn het de officiele of een willekeurige lettertype?
Geen idee. Maar waarom zou je hem uberhaupt willen hebben, wat een spuuglelijk shirt zegquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:21 schreef senorchapi het volgende:
http://farm8.staticflickr.com/7044/7077155677_07c8981d1c_b.jpg
iemand enige idee waar dit shirt te koop is?
p.s het is het nieuwe uitshirt van Santos F.C
Gewoon was benieuwd of er ergens Braziliaanse voetbalshirts the koop waren,quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen idee. Maar waarom zou je hem uberhaupt willen hebben, wat een spuuglelijk shirt zeg
Geen idee. Ik denk dat wanneer je het echt wil het gewoon moet kopen via de fanshop van de clubquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:41 schreef senorchapi het volgende:
[..]
Gewoon was benieuwd of er ergens Braziliaanse voetbalshirts the koop waren,
Neymar, Elano, Borges, Ganso, Copa Libertadores winnaar 2011, daarom.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen idee. Maar waarom zou je hem uberhaupt willen hebben, wat een spuuglelijk shirt zeg
Leuk shirt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef voetbaltalent het volgende:
het oranje Robben shirt van Bayern Munchen 2012/2013 (uitshirt)
[ afbeelding ]
Zeg hier Glasgow Rangers vaarwelquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:01 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
The new Rangers kit celebrates the 1972 Cup Winners' Cup Final victory and Rangers' 140th anniversary.
quote:Op zondag 29 april 2012 17:36 schreef Karina het volgende:
Wat een ontzettend lelijk shirt, het donkerblauwe gaat wel, maar dat groene
Je kan je order status bekijken op de site zelf.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand ervaring met 9footballshirt.com hier? 3 dagen geleden een shirtje besteld, maar heb nog geen bevestiging van verzending gehad ofzo?
Eens. Het is een trend dat uitshirts zo lelijk mogelijk worden. Dit jaar van PSV ook bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 april 2012 17:36 schreef Karina het volgende:
Wat een ontzettend lelijk shirt, het donkerblauwe gaat wel, maar dat groene
Christus te paard, willen ze de jaren 90 doen herleven qua stijl ofzo?quote:Op zondag 29 april 2012 17:34 schreef voetbaltalent het volgende:
Het nieuwe Ajax uitshirt 2012/2013
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om het helemaal af te maken die roze kicksen erbijquote:Op zondag 29 april 2012 17:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens. Het is een trend dat uitshirts zo lelijk mogelijk worden. Dit jaar van PSV ook bijvoorbeeld.
Vent, ik heb heus wel gezien dat mensen hier positieve reaties hebben gegeven over 9football. Maar ik vond het nogal vreemd dat na 3 dagen er totaal geen verandering op was getreden in mijn bestelstatus.quote:
Misschien is het handig om even te gaan mailenquote:Op zondag 29 april 2012 19:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vent, ik heb heus wel gezien dat mensen hier positieve reaties hebben gegeven over 9football. Maar ik vond het nogal vreemd dat na 3 dagen er totaal geen verandering op was getreden in mijn bestelstatus.
Sorry hoor
Tja als landverrader zou dit shirt je goed staan natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2012 00:54 schreef das_phantom het volgende:
Mooi die van Portugal hoor. Maar ja Portugal shirt kan natuurlijk niet deze zomer
Neequote:Op maandag 30 april 2012 20:02 schreef 64Bitch het volgende:
Haaaaiii mensen!
Hebt iemand al ervaring met deze website?
http://www.4footballshirts.com/germany-home-1213
Er goedkoop en gezien de filmpjes zien shirts er ook goed uit.
Voordat ik bestel zou ik willen weten of iemand er al ervaring mee heeft hier.
Buiten dat, de prijs is ook helft als van 9footballshirt en adv filmpje ziet kwaliteit er zeer goed uit. Dus Ooku morgen even bestellen? lolquote:Op maandag 30 april 2012 20:58 schreef Ooku het volgende:
[..]
Nee
Bestel wat en review het shirtStaan wat meer soorten op dan 9footballshirt
Die link namen kloppen ook niet helemaal..quote:Op maandag 30 april 2012 20:02 schreef 64Bitch het volgende:
Haaaaiii mensen!
Hebt iemand al ervaring met deze website?
http://www.4footballshirts.com/germany-home-1213
Er goedkoop en gezien de filmpjes zien shirts er ook goed uit.
Voordat ik bestel zou ik willen weten of iemand er al ervaring mee heeft hier.
die is niet officieel man, toch bedankt dat je help hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:24 schreef LeNick het volgende:
http://soccersoccersoccer(...)_93&products_id=1528
gek, ik heb ook overal gezocht, maar met lange mouwen kun je die dingen (officieel) nergens vinden..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:26 schreef Leme het volgende:
[..]
die is niet officieel man, toch bedankt dat je help haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |