abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109110776
Het grote OUD Round Robin project!

Wat is een round-robin project?
Een Round Robin is een doorgeef project, met bijvoorbeeld een notebook.
Acht deelnemers vullen elke twee weken een paar bladzijden in het notitieboekje van de ander en sturen het weer door naar de volgende op de lijst.

Het kan van alles zijn: recepten, reisverhalen, mooie foto's, lieve kaartjes, tekeningen, collages, tips, verhalen of grappige spreuken. Veel deelnemers vullen hun boekje door middel van Artjournaling, of willen dat graag doen.
Na zo'n drie maanden worden de laatste bladzijden gevuld en opgestuurd- of overhandigt!- naar de eigenaar.

Let op
Het is niet de bedoeling om het hoogdrempelig te maken, als je niet artsy-fartsy bent kun je heus gewoon meedoen en je creabea geest toch de vrije loop laten gaan, niet te streng voor jezelf zijn en te perfectionistisch willen doen, het moet wel leuk blijven ;)

Goed, hoe werkt het?
We hebben tot nu toe 32 deelnemers in OUD, om het werkbaar te houden worden die onderverdeeld in 4 groepen van 8 personen. Even cru gezegd, met de rest van de groepjes heb ej eigenlijk niets te maken, het zijn simultaan lopende groepjes dus. Het is de bedoeling dat je zelf een notitieboekje koopt (met gebonden rug!) op a5 formaat ongeveer. Dit versier je als je dat wilt, je schrijft je adres erin en je schrijft wat dingen over jezelf op, wie ben je, waar hou je van, wat zijn je hobby's. Zulke dingen. Vervolgens stuur je jouw boekje door naar de persoon die na jou staat op de lijst van jouw groepje. Deze persoon gaat aan de slag en vult je boekje, 8 pagina's (of 4 dubbele), met van alles en nog wat. Daarna stuurt deze persoon het boekje weer door naar de volgende diegene die na haar staat. Je stuurt dus altijd naar dezelfde persoon en je ontvangt altijd van dezelfde persoon!
Na pakweg 12 weken komt jouw boekje weer helemaal vol, terug bij jou.

De Regeltjes (om het duidelijk te houden ;) )

- boekje/schriftje op ongeveer a5 formaat, ongelinieerd is het handigst maar hoeft niet, zorg ervoor dat het niet te zwaar is bij aanvang en let erop dat het sowieso door de brievenbus past.
- Het boekje moet een gebonden rug hebben, de boekjes worden DIK!
- wees zuinig op het boekje van de ander.
- ieder boekje blijft 2 weken bij een deelnemer, we verzenden op maandag naar de volgende deelnemer.
- probeer 8 pagina's te vullen, als dat echt niet lukt is minder ook goed maar 8 is wel het leukst voor de ontvanger.
- Bij de eerste 5 ritjes moet het boekje nog door de brievenbus passen. Als het daarna ook nog door de brievenbus past is dat prima, zo niet dan heeft iedereen maximaal 3 x 6,75 verzendkosten (je kunt natuurlijk ook afspreken op een meet of verzenden met iets anders tegelijk)
- maak foto's van alle pagina's die je hebt gemaakt. Die hoef je niet verplicht te posten, maar als er een boekje kwijt maakt is het een schrale troost dat de foto's er nog zijn ;)

* FOTO'S ZIJN VERPLICHT maar je hoeft natuurlijk niet alles 'weg te geven' wat je hebt ingevuld, dan blijft het voor de uiteindelijke ontvanger ook een verrassing. Je kunt wel sneak-peek foto's plaatsen of foto's van 1 pagina ipv alles bijvoorbeeld.

De post
ET is zo aardig geweest om de posttarieven erbij te slepen om het ons makkelijk te maken.

Brievenbuspost is max 38 x 26,5 x 3,2 cm. en max 2kg.

t/m 20g 0,50 (1)
t/m 50g 1,00 (2)
t/m 100g 1,50 (3)
t/m 250g 2,00 (4)
t/m 500g 2,50 (5)
t/m 2kg 3,00 (6)

Zijn we dr klaar voor?

We gaan direct van start, het is nu dus kwestie van boekje kopen en pimpen. De verzending voor de eerste ronde staat gepland op maandag 19 maart. Als ik goed geteld heb zouden de boekjes dan op 10 juli weer 'thuis' moeten zijn.

Groep 1:
1) mevr_mus
2) oeke
3) elmo
4) sorbootje
5) mignonne
6) snoopy
7) lenaatje
8) kleurdoos

Groep 2:
1) simmu
2) poppejans
3) BE
4) Mrien
5) Droomvrouwtje
6) -ophelia-
7) Buuf
8) Kyara

Groep 3:
1) pvoesss
2) twinkly
3) mclaura
4) liedje backstage
5) susie
6) yppy
7) miss_sly
8) wickie

Groep 4:
1) Taartjesfee
2) ET
3) Evenstar
4) Innepin
5) Moussy
6) Spuuglokje
7) xxxkarinxxx
8) mijsje

Groep 5:
1) soempie
2) bellelena
3) Barreltje
4) Troel
5) Becky27
6) Beessie-Jen
7) Muks
8) Ynske

Groep 6:
1) Reilain
2) Lijnloos
3) geppie
4) Keshet
5) HandigeHarriët
6) Faja-Lobi
7) Solagratia
8) Gerberaatje
:)
pi_109110864
game on. geen zin om mn vorige post te kopiëren, bottom line, mn lief snapt de lol niet, soempie's lief noemt haar kunstwerken van onschatbare waarde "schattig" en KD heeft een PAPERCUUUUUUT.

ohja en snoopy deed er een pleister op.
  woensdag 14 maart 2012 @ 22:26:14 #3
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109110979
Ik heb vandaag veertjes gescoord... wat ik er mee moet weet ik nog niet maar ik kon ze niet laten liggen.. Helaas is mijn boek-zoek-project in t water gevallen ivm zieke (8>
Gelukkig mijn hemaatje nog liggen..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_109111157
Mijn vriendje vind het eigenlijk heel leuk! :D
Nouja, terwijl hij dat internetgedoe meestal geen klap aan vind.

Snoopy, wat fijn al die potloden! *O*
Volgens mij heb ik op het atelier ook nog aquarelpotloden liggen. Vrijdag maar eens gaan kijken wat ik daar nog kan vinden aan zooitjes. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_109111360
Ik ga het niet eens proberen uit te leggen :D
Moest vandaag aan de Hema mevrouw vragen wat een gebonden rug was :') daarmee is mijn creativiteit wel omschreven...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_109111422
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef geppie het volgende:
Ik ga het niet eens proberen uit te leggen
:D_!
pi_109111501
Ik heb het hier (nog) niet eens verteld :7
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_109111592
Ik vanavond, nadat ik hem 1 van mijn drie boekjes had gegeven. En al die Lyrapotloden had laten zien. O+
  woensdag 14 maart 2012 @ 22:35:12 #9
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109111663
Ik heb het hier verteld en kreeg zo'n half ja leuk antwoord. Met andere woorden zijn gedachten waren ergens anders en denkt verder leuk schat doe je ding :D
Be happy with the little things in life
  woensdag 14 maart 2012 @ 22:39:15 #10
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109111948
Geppie :D Heb je facebook?

(8> Ziet er de lol wel van in hier
We'll have love aplenty
You and me
pi_109112120
mijn boekje is ook versierd :

en terwijl ik dat invoerde op tiny pic kreeg ik :

:D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_109112766
Hihi Lollig vicky! wel heel toevallig!

Ik heb er hier maar wijzelijk (wijselijk?) niks over gezegd..... hij vindt het hele forum al 10 keer niks, laat staan zoiets. Wat niet weet wat niet deert.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2012 @ 22:57:01 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_109113046
"Ah, leuk! Een poeziëknutselvriendinnetjesboekje!" zei de vechtgenoot, en da wassut!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_109113362
Mijn lief vindt het ook heel grappig :) Misschien laat ik hem ook nog leuke tekeningetjes maken :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:09:40 #15
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_109113765
Meneer hier vindt het ook wel leuk, maar voornamelijk omdat hij weet hoe leuk ik het vind :P

Ik had allerlei plannen voor vanavond, maar had mijn handen letterlijk en figuurlijk vol aan een heel sneue baby ;( Nu geniet ik maar even van jullie foto's, kan ik morgen met extra inspiratie aan de slag ;)
Oude (on)bekende.
pi_109113829
mijne vind t leuk!
pi_109114948
Mijn lief denkt het te snappen: "oh een analoog facebook"
pi_109115458
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:33 schreef Kyara het volgende:
hehe
like :P
pi_109115975
haha, al die mannen... Die van mij weet het nog niet, komt wel als ie mijn boekje ziet. Gelukkig is ie wel wat gewend (heb al vaker aan haak/borduurswaps meegedaan) en over hey algemeen doet ie zijn best het leuk (voor mij) te vinden. En eindresultaten vindt hij wel altijd leuk om te zien.

Ik heb al wel wat idee, ook om van mezelf erin te zetten, maar eerst morgen maar es op zoek naar een boekje en spullies (yeay goed excuus om het hobbywinkeltje weer es te bezoen nu ze opruiming houden *O* )
pi_109116906
De voorkant van Poppejans O+

:* op de papercut van Kleurdoos!

Mijn lief vindt het hip, hij zou zelf wel stiekem mee willen doen denk ik *;

Verder ben ik aan het overpeinzen wat ik wil doen op mijn persoonlijke pagina's...
Ik heb tegelijk zoveel ideeën, maar ik ben ook zo perfectionistisch, dus ik durf nog niet zo goed :')
Ik had ook reserve boekjes moeten doen, net als KD gewoon om te oefenen.
  donderdag 15 maart 2012 @ 05:37:03 #21
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109118595
Blij dat ik niet de enige ben met een kerel die het maar raar vind!
Oh, zie al mooie dingen voorbij komen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_109119057
Haha die mannen. En een analoog facebook. _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik heb het hier verteld en kreeg zo'n half ja leuk antwoord. Met andere woorden zijn gedachten waren ergens anders en denkt verder leuk schat doe je ding :D
Herkenbaar. :D

'Kijk, kijk, wil je zien wat ik gemaakt heb?' *O*
'hmm, ja hoor...' * blik strak gericht op de tv
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 15 maart 2012 @ 07:58:39 #23
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109119231
Oh hahaha, *veeg me op* dus dan mogen anderen daarin kleuren _O-

Ik zag mijzelf al met m'n tong uit m'n mond tekenen, en knippen terwijl je mond meebeweegt. :D

Hopelijk komen mijn mooie papieren vandaag! *O*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 15 maart 2012 @ 07:59:51 #24
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109119243
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:33 schreef Kyara het volgende:
Moet ik dan 'vindikleuk' op andermans werk tekenen?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 15 maart 2012 @ 08:02:01 #25
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109119266
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 07:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Moet ik dan 'vindikleuk' op andermans werk tekenen?
  donderdag 15 maart 2012 @ 08:03:56 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_109119289
gewoon vind ik leuk stickers maken en die te pas en te onpas op dingen plakken die leuk zijn :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109119414
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 07:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh hahaha, *veeg me op* dus dan mogen anderen daarin kleuren _O-

Ik zag mijzelf al met m'n tong uit m'n mond tekenen, en knippen terwijl je mond meebeweegt. :D

Hopelijk komen mijn mooie papieren vandaag! *O*
Ik zat dus gisteren wel met mijn tong uit mijn mond te knippen.
Dat merkte ik omdat ik een meelijwekkende blik kreeg en een vraag of ik misschien een snoepje wilde omdat ik zo lief zat te spelen
  donderdag 15 maart 2012 @ 08:19:50 #28
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109119449
Hahaha KD! :D

Precies dát dus. Maar hey! Ik ben zoet bezig, kijk geen tv, computer niet. Dus zoetjes
pi_109119800
Ik ben gewoon begonnen, niks oefenen anders begin ik helemaal nooit :P
pi_109119914
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 08:48 schreef snoopy het volgende:
Ik ben gewoon begonnen, niks oefenen anders begin ik helemaal nooit :P
Precies.

En de gum was m'n beste vriend. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_109120180
Ik krijg alleen maar te horen dat ik er zo'n puinhoop van maakt. De hele -6 persoons- eettafel ligt onder de stickers, vouwblaadjes en knipsels.

Jammer dat ik niet goed kan knippen. Misschien toch eens een linkshandige schaar bestellen. Kijken of dat helpt.
  donderdag 15 maart 2012 @ 09:12:45 #32
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109120228
bij mij lag alles vanmorgen verspreid over de bank :@
toch maar even opgeruimt voordat de werkster kwam ( anders ben ik bang dat ze er " iets" mee gaat doen 8)7 )

en manlief laat me lekker mijn gang gaan..
hij is vooral benieuwd hoe lang ik het volhou :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_109120253
mijnes probeert zich er steeds mee te bemoeien :X
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_109120263
Ik ben ook gewoon begonnen, de andere notitieboeken bewaar ik voor mijzelf, deze kaft laat ik over aan de anderen uit mijn groepje, plak/knip/verf/teken maar!! want ik ben te perfectionistisch voor de 'perfecte'kaft :') :D
pi_109121233
Ik ben nog nergens mee begonnen, heb nog geen boekje, geen versierspul, helemaal niks :o Maar ik heb dan ook een oorontsteking dus als ik ver loop word ik duizelig enzo :') Hoop dat het nog goedkomt voor maandag...

heb mijn man ook maar niks verteld nog :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_109122107
Boekje

Puinhoop

pi_109122109
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:13 schreef simmu het volgende:
mijnes probeert zich er steeds mee te bemoeien :X

er is nog een plekje over in groepje 7 :P
doe je mee sangdrax? :+
pi_109122121
schattig kyara <3
en je puinhoop valt best mee toch? :D
pi_109122157
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:26 schreef mignonne het volgende:
schattig kyara <3
en je puinhoop valt best mee toch? :D
nou, aan de andere kant van de tafel liggen mijn fotoalbums want daar was ik ook nog mee bezig....
pi_109123098
Nou als mijn tafel er zo uitziet heb ik net opgeruimd en ben ik daar bijna mee klaar......
En nu wil ik ook een ander boekje, waar ik de voorkant van kan versieren! Ik ga lekker vanavond de stad even in heb ik net besloten!
pi_109123217
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

er is nog een plekje over in groepje 7 :P
doe je mee sangdrax? :+
dat wil hij dan weer niet. de sneuerd!
pi_109123912

Ik zit al een paar dagen zo, dus in mijn ogen ben je heel geordend Kyara. En ik wil ook zo'n grote tafel. O+

Schaamteloze kat. -O-
pi_109124116
Innepin, wat naar van je oorontsteking. -O- Ik ben heel benieuwd naar je boekje met -denk ik- heel mooie tekeningen. O+
pi_109124606
M'n boekje is binnen *O* alleen is het papier wel wat dunner dan ik dacht...ff kijken wat ik doe, vanmiddag voor ander boekje kijken of gewoon deze doen
pi_109124670
OMG Mignonne, voor jou heb ik echt zoiets tofsssssss aah O+
  donderdag 15 maart 2012 @ 11:47:40 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_109124857
Ik heb mijn boekje binnen. En ik vind het saai en tegenvallen :D Vooral qua formaat :D Het is veel smaller dan A5 :( En er zit geen draadje in en niets erom heen. Dus misschien dat ik toch maar gewoon een HEMAboekje ga halen ofzo :) Of hier heel veel aan moet versieren :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109125040
De Hemaboekjes hebben wel lijntjes he! Die zijn wel een beetje storend.
pi_109125203
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:41 schreef Kleurdoos het volgende:
OMG Mignonne, voor jou heb ik echt zoiets tofsssssss aah O+
z0mg :o
ga je de H&M folder inplakken? :+ c_/

Soempie je kat :D _O-
das meer herkenbaar, zo lijkt t wel een beetje op mijn tafel.
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:00:41 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_109125274
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
De Hemaboekjes hebben wel lijntjes he! Die zijn wel een beetje storend.
Ik wil geen lijntjes inderdaad. Nu ja, dat mijn eigen creativiteit maar gebruiken en zo :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109125320
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

z0mg :o
ga je de H&M folder inplakken? :+ c_/

Soempie je kat :D _O-
das meer herkenbaar, zo lijkt t wel een beetje op mijn tafel.
TROLOLOLOLOLLLLLLL nee ik maak gewoon een doos met 8 pagina's aan gat waar je dan op afstand een baby door kan gooien
pi_109125497
quote:
17s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:01 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

TROLOLOLOLOLLLLLLL nee ik maak gewoon een doos met 8 pagina's aan gat waar je dan op afstand een baby door kan gooien
_O-

dan zal ik voor jou een stukje placenta bewaren goed? O+ :+
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2012 @ 12:12:07 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_109125655
quote:
17s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:53 schreef innepin het volgende:
Ik ben nog nergens mee begonnen, heb nog geen boekje, geen versierspul, helemaal niks :o Maar ik heb dan ook een oorontsteking dus als ik ver loop word ik duizelig enzo :') Hoop dat het nog goedkomt voor maandag...

heb mijn man ook maar niks verteld nog :')
Oh maar als je maandag niet red vind ik niet erg hoor, dan stuur je hem gewoon later op, hij moet toch naar mij, ik ben het creavertiefst als het laatste moment werk wordt :D :@ Tis nog echt zo ook, das het ergste :')

Mijn boekje is dus nog net zo steriel als dat ik het kocht :')
pi_109125970
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:06 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O-

:D :r
pi_109126497
Toch ben ik bang dat ik een beetje outcast ben, ik hekel glitters, poezieplaatjes en 'diepzinnige'tekstjes. :D

dus dat wordt nog wat :D
pi_109126703
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Toch ben ik bang dat ik een beetje outcast ben, ik hekel glitters, poezieplaatjes en 'diepzinnige'tekstjes. :D

dus dat wordt nog wat :D
Ik outcast lekker mee... Ben ook niet van de poezies of glitters, maar goed ik laat het lekker aan mijn groepje wat ze doen :D
pi_109126877
Kleurdoos ik heb jou als laatste dus dan zijn de glitters en poezieplaatjes vast op! ;)
pi_109126920
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:45 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik outcast lekker mee... Ben ook niet van de poezies of glitters, maar goed ik laat het lekker aan mijn groepje wat ze doen :D
voor jou zou k een roze glitter-1 up fröbelen :+
pi_109126955
oh jullie gaan je maar te buiten bij mij hoor, ik doe het zelf alleen niet
pi_109127093
Glitters... mijn meiden zijn er dol op. Ik wat minder, kom ze vaak overal tegen.

Ik heb n boekje gevonden. Alleen heeft het een lastige voorkant, denk dat ik er maar n stoffen hoesje omheen maak.

Heb nog niet echt nagedacht wat ik voor anderen kan maken. Wel wat losse ideetjes. Eerst maar eens van t weekend mijn boekje in orde maken.
pi_109127245
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
oh jullie gaan je maar te buiten bij mij hoor, ik doe het zelf alleen niet
Zoveel glitter heb ik trouwens niet eens bedenk ik me net!

Krijg ineens voor de meeste wel ideetjes! Snel opgeschreven net.
pi_109127277
>:)
pi_109127391
Jij hebt ineens ook een idee Kleurdoos?
pi_109127396
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:52 schreef mignonne het volgende:

[..]

voor jou zou k een roze glitter-1 up fröbelen :+
O+
zo jammer dat ik niet bij jou in het groepje zit... ;)
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:21:01 #64
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109127751
Zehebben bij de hema trouwens een leuk A5 formaat boekje met gestippelde en gebloemde blaadjes! Voor 1,50 nota bene!
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2012 @ 13:24:30 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_109127867
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Zehebben bij de hema trouwens een leuk A5 formaat boekje met gestippelde en gebloemde blaadjes! Voor 1,50 nota bene!
:o met lijntjes ook?
pi_109128342
Jee! Ik heb een zelfportret getekend in mijn boekje!

Oh en ook geen roze-glitter-poezie-plaatjes hier hoor.

Ik ben nu zelf begonnen met 'Er was eens...' en ik ben heel benieuwd wat mijn groepsgenoten ervan zullen gaan maken in mijn boekje O+
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:44:54 #67
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109128501
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:24 schreef moussy het volgende:

[..]

:o met lijntjes ook?
nee nee nee, het is een knutselblaadjesboekje

excuus voor de verwarring :@
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2012 @ 13:52:09 #68
7074 moussy
kuttekop
pi_109128749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nee nee nee, het is een knutselblaadjesboekje

excuus voor de verwarring :@
oh ja die had ik gezien! Ze hebben ook een boekje met stofjes O+
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:56:45 #69
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109128935
ja, en plaklint! maar een beetje te zoet voor mijn smaak. dus nu wel meegenomen , omdat ik er vast wat leuks van kan maken.
pi_109129299
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:06 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O-

Zo'n leuk ingeplakt stukje navelstreng met klemmetje :Y)
pi_109130061
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:07 schreef snoopy het volgende:

[..]

Zo'n leuk ingeplakt stukje navelstreng met klemmetje :Y)
pas op hè, want ik doe het, I haz access to such things :7 :P

oooh boekjes met kleine stukjes stof? :o ik zag alleen lintjes en doosjes met plakspul en kraaltjes, stofjes waren me nog nie opgevallen.
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2012 @ 14:36:30 #72
7074 moussy
kuttekop
pi_109130305
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

pas op hè, want ik doe het, I haz access to such things :7 :P

oooh boekjes met kleine stukjes stof? :o ik zag alleen lintjes en doosjes met plakspul en kraaltjes, stofjes waren me nog nie opgevallen.
heul zoet allemaal is het, je vullingen klappen bij het kijken al uit je mond.
  donderdag 15 maart 2012 @ 15:00:54 #73
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_109131026
Zoooo, ik heb iig al de kaft van m'n boekje verbouwd!
Zal straks ff een fotootje hier neer zetten, nu ga ik lekker in het zonnetje zitten en inspiratie op doen!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_109134602
Sinds dit topic kijk ik heel anders in mijn huis rond. Bij alles vraag ik mij af of ik het kan gebruiken voor RR. Cadeaupapier, grappige verpakking, wcrolletjes en de broodkorstjes van Amy. Alles kan in het boekje! :+
pi_109137829
therapeutische basis
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:31:21 #76
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109140037
Iemand nog een briljant idee voor de voorkant van mijn boekkie? Helaas wordt het ivm overvol programma zondag freubelen en maandag dus versturen...
Zit dus vast aan mijn lijntjesboekkkie!

Bij de hema hebben ze idd leuk spul!
We'll have love aplenty
You and me
pi_109140465
Iedereen een stukje van je voorkant laten versieren? :P

Ik ga morgen een boekie kopen!!
pi_109141174
ik heb ook een lijntjesboekje, kon geen blanco boekje vinden en druk, druk, druk dus vond het wel goed.
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:02:39 #79
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109141666
Hmmmmmmmmm das ook wel leuk idd...
Ik ga misschien zo wel heel ff fröbelen...
We'll have love aplenty
You and me
pi_109142580
Ik probeer steeds te knutselen, maar er is hier een klein meneertje dat vindt dat ik niet zo kinderactig moet doen en hem gewoon ff moet entertainen. Laks heeft het duidelijk niet zo op creatieve types.
pi_109143049
Mijnes is ook binnen en wel met lijntjes... ze hadden geen lijnloze ;)

Had ik zo'n hip rekbare kaft-dinges voor eromheen erbij gekocht... ook bruikbaar voor A5 volgens de verpakking... ja nou in de praktijk niet dus, dus daar moet ik nog effe wat op verzinnen. Misschien toch effe met de naaimachine aan de slag om te zien of ik hem nog wat kan inkorten.

Voor erop heb ik al wel wat ideeen en misschien dat ik vanavond al begin, maar moet eigenlijk ook nog een giraf afhaken ;)
pi_109143612
Ik heb ook lijntjes, maar daar plak ik mijn vouwblaadjes overheen :Y

Ik vind het best leuk geworden eigenlijk!
pi_109143821
Vandaag ook es de hobbyblaadjes die ik nog had liggen opgeduikeld en daar staan best veel leuke dingen in om te maken of omgewoon helemaal in te plakken ;) Leuk *O*
pi_109143981
Is het de bedoeling dat we hier onze voorstelpagina ('s) -deels- posten? Of houden we dat ook geheim. Ik ben namelijk ook nieuwsgierig naar de mensen in de andere groepjes.

En hebben wij nu wel of niet een groepje van 9? Met Ophelia?
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:49:53 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_109144634
Nee, Ophelia heeft de plek van Ssserpente ingenomen begreep ik :?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:02:24 #86
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109145459
wtf, ik zit wat plaatjes te kijken in 'art journal' maar dat kan ik niet hoor! Dat mijn groepje niet al te hoge creatieve verwachtingen van me heeft. :P
pi_109145573
Daar heb ik expres niet gekeken.
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:15:43 #88
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109146342
Is ook af te raden ;)
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:20:21 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_109146650
Ik heb daar wel wat mooie dingen voorbij zien komen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:23:27 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109146845
ja joh, leg die lat nog even lekker hoog :D ;)
pi_109146930
Mijn stempels vlekken een beetje. Maar dat hoort zo O-)
pi_109146992
en nu zit ik zelf ook onder de viltstift en stempelinkt. Tijd om te stoppen want anders gaat het weer vlekken en zo.....
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:25:52 #93
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_109147009
Fotoow Kyara!
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:37:35 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_109147789
Mijn lijm laat de printerinkt een beetje vlekken. Voor de rest maar de andere lijm pakken :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:39:23 #95
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_109147901
De voorkant van mijn boekje!

donderdag 15 maart 2012 @ 21:40:27 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_109147963
Die kaart O+

Dat is er een van de kinderpostzegels van vroeger O+

Misschien dat ik wel in mijn boekje schrijf wat ik ooit met die kaart gedaan heb :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:17:34 #97
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109150511
Zoooooooo net in het berghokkie gedoken.... Duikelde zowaar nog poezieplaatjes op :')
Weet ik ook weer waar ik die kan opmaken haha...

En nog wel wat ander leuk spul....

Kwam ook een super gaaf boekkie tegen... Papier van gerecyclede olifantenpoep :Y) & een soort indische sjaal omslag..... (wereldwinkel) en jaja... Blanco papier (op de vezeltjes van de olifant na ;) )
Helaas denk ik dat het papier te dun is :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Reilain op 15-03-2012 22:27:56 ]
We'll have love aplenty
You and me
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:19:19 #98
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109150617
mooi Elmo!

Reilain, oliefantenpoep?? juk ;)
pi_109152468
Elmo, jij artyfarto! :) mooi
pi_109153313
Lekker knutsulun
:D i feel great
pi_109162780
Boekje versierd *check*
Klaar voor verzending *check*
Al maandag *fail*

*O*

* mrien en Lotte zitten as we speak de brievenbusdoos verder te versieren :D
pi_109162851
ik ben nog niet klaar hoor :N
wel al begonnen en manlief medegedeeld dat ik veel moet hobieen dit weekend :P
succes met je kinders schatje; ik zit in mijn hobbiekamertje *O* met een muziekje aan zodat ik het gekrijs niet hoor *)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 11:41:07 #103
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109162962
Ik ook nog niet hoor. Ik wacht nog op mijn reisgidsen. Morgen in de stad ook maar even kijken voor een brievenbus doos. Kun je die bij v&d of zo kopen?
pi_109163067
De doos die ik bij de v&d gekocht had past no way door de brievenbus..
Deze heb ik gekocht bij een soort copy shop
pi_109163191
het doosje waar mijn schriftje in kwam lijkt me gewoon geschikt ;)
morgen ga ik ff kijken of ze hier een echte brievenbusdoos verkopen
pi_109163738
Ik ben echt goed bezig
zelfs met gouden pen :r
(maar daar plak ik overheen)

Mijn adres zet ik voorin, ik heb alleen die van Mus nodig

Komtermaarin Mus.
pi_109165199
Ik heb die van jou nodig Kleurdoos! Wil je me die even pmen?

Vanavond ga ik beginnen met knutselen!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:51:56 #108
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_109165285
Ik heb ook voor de zekerheid NAW gegevens op de eerste bladzij gezet :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_109165321

Goed bezig, i is.
Muziek/films i O+
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:54:41 #110
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109165365
Wow kleurdoos!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:58:17 #111
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_109165468
Nais kleurdoos!! ^O^
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:04:03 #112
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109165625
Doe je goed KD!
  † In Memoriam † vrijdag 16 maart 2012 @ 13:05:55 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_109165682
Als je in mijn groepje had gezeten had je een Cas gekregen KD, incl gebruiksaanwijzing O+
pi_109165773
Ik wil van groepje ruilen :D
Engeltje O+
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:10:43 #115
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109165825
moet ik t in een doos versturen :o ik dacht gewoon een grote envelop en dan dubbel :?

mijn boekje is binnen, mijn spullies zijn binnen *O* gelukkig is mijn kind morgen jarig en heb ik het keidruk :')
pi_109165888
Ik hang de mijne zo op in de Vomar en dan mag iedereen het eerste wat er in ze opkomt inzetten.
Ik ga halfnaakt met snor en een pvv sticker op mijn voorhoofd
pi_109165969
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik hang de mijne zo op in de Vomar en dan mag iedereen het eerste wat er in ze opkomt inzetten.
_O- :') :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:15:27 #118
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109165991
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Je doos?
pi_109167578
Met een snor op je doos in de Vomar. Ik ben ontroerd dat ik in jouw groepje zit KD!
:') <---- oprechte ontroering
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:06:03 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109167790
Ophelia, zit je nu definief bij ons in het groepje of niet?
Zo ja, heb je Facebook?
pi_109167806
Gezellig naast de daklozenkrantverkoper pareren <3
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:14:01 #122
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109168125
geeft wel een ander beeld bij papercut.

Eigenlijk.
pi_109169070
Wauw, KD, wat ben je al lekker bezig! O+

Hier even snel een etuitje in elkaar genaaid, zelfs mijn boekje past erin. :)

Gevuld met al mijn benodigdheden voor nu, potloden, vulpotlood, pennen en tape en lijm.

En voorkant boekje is ook af. Denk ik. :P
pi_109169190
Wat ontzettend leuk Oeke!

Ik heb ook in mijn boekje mijn adres gezet, dan weet de laatste naar welk adres het terug moet! Net nog een boel freubelspul gevonden! Ik heb meer dan ik kon bedenken.... Genoeg voor nog tig rondes!
Gisteren nog even de stad in geweest voor een boekje, en spijt dat ik het boekje wat ik zag niet heb meegenomen... Heb ik weer!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:45:24 #125
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109169273
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:43 schreef Lenaatje het volgende:
Wat ontzettend leuk Oeke!

Ik heb ook in mijn boekje mijn adres gezet, dan weet de laatste naar welk adres het terug moet! Net nog een boel freubelspul gevonden! Ik heb meer dan ik kon bedenken.... Genoeg voor nog tig rondes!
Gisteren nog even de stad in geweest voor een boekje, en spijt dat ik het boekje wat ik zag niet heb meegenomen... Heb ik weer!
de laatste stuurt al continue die boekjes naar jou..
als diegene het na 7 keer nog niet weet :P
pi_109169309
Oh ja euh..... blond een excuus? _O- Nou ja voor het geval dat dan.....
Jemig lekker snugger weer!
pi_109169390
Boh ziekerig... Stadplannen vallen in het water. Dus heb maar even een boekje besteld, komt morgen binnen als het goed is. Straks samen met Mette eens wat druk ideetjes uitproberen :)
pi_109169440
Oeks wat moooi!

Zag ook allemaal andere hele mooie boekjes al voorbij komen O+
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:03:06 #129
30252 Soempie
Procreating
pi_109169855
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]

Goed bezig, i is.
Muziek/films i O+
Goeie smaak!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:16:48 #130
30252 Soempie
Procreating
pi_109170246
Oeks, mooi. O+

Mijn boekje kan de deur uit. *O*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:20:39 #131
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109170340
oh my! :o jemig, wat megacreatief Soempie! Héél heel heel mooi!
pi_109170363
ik heb even getwijfeld om mee te doen. Maar als ik al die mooie boekjes zie, ben ik zo blij dat ik niet mee doe! Wat mooi allemaal zeg, en creatief!! Wow!! Ik zou een minderwaardigheidscomplex krijgen!

Veel plezier allemaal!!
*poef* nu is het weg
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:21:35 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109170372
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:16 schreef Soempie het volgende:
Oeks, mooi. O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn boekje kan de deur uit. *O*
Wow!
ik ben blij dat jij in mijn groepje zit! :D :@
alleen.. hoop ik dat mijn bijdrage niet tegenvalt..
maar je geeft me wel inspiratie! en die inspiratie pagina is sowieso O+
leuk leuk!

ik moet dit weekend nog even aan de knutsel! :D
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:23:21 #134
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_109170423
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:21 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wow!
ik ben blij dat jij in mijn groepje zit! :D :@
alleen.. hoop ik dat mijn bijdrage niet tegenvalt..
maar je geeft me wel inspiratie! en die inspiratie pagina is sowieso O+
leuk leuk!

ik moet dit weekend nog even aan de knutsel! :D
wow inderdaad, ik ook!!! kan nu al uitzien naar jouw kunstwerken in mijn boekje!!
en ik had ook al een oefenboom gemaakt :) was met hetzelfde thema zo'n beetje begonnen, wat grappig!!!
T haalt straks mijn pakje bij de supermarkt; met mijn boekje, en ik ga van8 (tijdens mijn nachtdienst) lekker aan het knutselen.... heb dr zin in!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_109170433
Wow O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:31:51 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109170682
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:G
oh my! :o jemig, wat megacreatief Soempie! Héél heel heel mooi!
Wat zij zegt! :o
Geen idee of ik zoiets ook uit mijn mouw geschud krijg hoor!
*angstzweet van voorhoofd wist... :X
pi_109170714
Soempie O+ O+ O+

Ik mag als eerste in jouw boekje *;

Die van Kleurdoos is ook mooi! En oeke's voorkant O+
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:34:22 #138
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_109170777
O+ aargh, ik wil niet werken, ik wil ook aan mijn boekje werken :(
Oude (on)bekende.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:35:58 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109170825
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat zij zegt! :o
Geen idee of ik zoiets ook uit mijn mouw geschud krijg hoor!
*angstzweet van voorhoofd wist... :X
jij zit in mijn groepje hè? *opgelucht ademhaalt*

ik heb gewoon een andere stijl. O-)
pi_109171215
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

jij zit in mijn groepje hè? *opgelucht ademhaalt*

ik heb gewoon een andere stijl. O-)
Ik ook, 'kleuren met links'

desalniettemin, prachtig oeke en soempie!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:55:09 #141
3011 E.T.
pi_109171419
Ik heb wel ontdekt dat als je eenmaal bezig bent het steeds makkelijker wordt en je steeds meer ideeën krijgt :Y

sneakpeaks:

Klaar om te versturen *O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_109171564
wauw Soempie, mooi zeg! O+
En leuk, ik kan het niet allemaal lezen natuurlijk, maar ik word er wel heel nieuwsgierig van.
Zit je niet in mijn groepje. -O-

Leuk ET van die vage details, dat prikkelt de nieuwsgierigheid ook!
Ik denk ook, dat hoe meer boekjes je gedaan hebt, hoe 'makkelijker/soepeler' het gaat. :Y
pi_109171616
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:59 schreef oeke het volgende:
wauw Soempie, mooi zeg! O+
En leuk, ik kan het niet allemaal lezen natuurlijk, maar ik word er wel heel nieuwsgierig van.
Zit je niet in mijn groepje. -O-

Leuk ET van die vage details, dat prikkelt de nieuwsgierigheid ook!
Ik denk ook, dat hoe meer boekjes je gedaan hebt, hoe 'makkelijker/soepeler' het gaat. :Y
Zelfde als met bevallen zeker :we:
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:01:33 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_109171617
ooo die zien er ook leuk uit! mooie kleurtjes ook!
ik heb mijn knutseltas klaarstaan :)
inhoud:
verf, kwasten, vouwblaadjes, retro-blaadjes, gelpennen, tijdschriften, oude kaarten, garen, lijm, poezieplaatjes etc etc :D whahaaa mijn collega's zullen zich wel afvragen wat ik van plan ben ;)
(scheelt dat ik ook collega's heb die borduren of breien snachts).
pi_109171681
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:01 schreef Kleurdoos het volgende:
Zelfde als met bevallen zeker :we:
Vond jij dat?
Ik laat het wel even weten over pak hem beet een dag of 10. :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:06:07 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_109171767
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:03 schreef oeke het volgende:

[..]

Vond jij dat?
whaha wat KD zegt ;) kan steeds sneller..... mocht er hier ooit een 3e komen (en dat denk ik niet), dan verlies ik die tijdens het boodschappen doen _O-
pi_109171919
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:03 schreef oeke het volgende:

[..]

Vond jij dat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:14:46 #148
30252 Soempie
Procreating
pi_109172097
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo die zien er ook leuk uit! mooie kleurtjes ook!
ik heb mijn knutseltas klaarstaan :)
inhoud:
verf, kwasten, vouwblaadjes, retro-blaadjes, gelpennen, tijdschriften, oude kaarten, garen, lijm, poezieplaatjes etc etc :D whahaaa mijn collega's zullen zich wel afvragen wat ik van plan ben ;)
(scheelt dat ik ook collega's heb die borduren of breien snachts).
:D Ik zie je al zitten straks.

E.T. goeie sneakpreview. Ben heel nieuwsgierig. Mooie kleuren en dat vogeltje is O+ !

En lieve, leuke reacties. :D Ik keek naar m'n pagina's en dacht: wat ben ik toch ook een kleuter. :') Geen wonder dat m'n man het schattig noemt. Maar ik kan ook best wat maken in zwart/ wit of met glitter. :Y

bellelena, ik ben zo benieuwd. O+ Ik mag jouw boekje afsluiten. Al hoop ik dat er meerdere rondes komen. ^O^
pi_109172277
ik voel wel pagina's vol vogels en bomen aankomen :P
pi_109172771
soempie wat leuk!! wat mooi gemaakt! en met zoveel zorg in elkaar gezet wauw <3

Oeh ET ik vind sneakpreviews zo irritant :D positief irritant hoor ;) het wekt idd de nieuwsgierigheid goed op!

Oeks wat mooi <3 en wat een ontzettend poepig stofje <3
Bellelena ik had t nog niet gezegd maar ik ben zo ontzettend benieuwd naar wat jij verder allemaal gaat maken nog :D
ik heb wel al wat ideetjes voor mn boekje hij is er oeks! je bent geweldig O+ en voor de kaft, maar ik moet er nog even verder over denken.
Ik heb mn oude dummy-notebooks er ook weer ns bijgesleept, wat leuk om weer doorheen te bladeren :D
pi_109172816
mooie boekkies dames O+
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:38:27 #152
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109172954
Soempie, WOW!!!!

mag mijn boekje in juli nog naar jou toe ;)

ik ben bang dat mijn boekje bij nader inzien van niveau kleuterschool is..... :X
pi_109173133
Wow, Soempie O+

ai ai ai ik heb nog steeds geen boekje: lig al vanaf dinsdag met griep op de bank. Hopelijk lukt het me om morgen nog naar de stad te gaan :o Is het heel erg als het boekje een dag te laat bij jou is McLaura?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_109173217
tis toch juist de charme dat iedereen zn eigen invulling geeft O+
de een kan goed tekenen, een ander is met recepten in de weer en weer iemand anders heeft een manie met de juiste kleurtjes matchen :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:47:18 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_109173287
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:43 schreef Twinkly het volgende:
Wow, Soempie O+

ai ai ai ik heb nog steeds geen boekje: lig al vanaf dinsdag met griep op de bank. Hopelijk lukt het me om morgen nog naar de stad te gaan :o Is het heel erg als het boekje een dag te laat bij jou is McLaura?
die doet niet meer mee (vorige bladzijde Twinks)

;)
en ik heb dr ineens zon zin in!
pi_109173389
ik heb het als excuus(je) gebruikt om sangdrax morgen met de kinderen boodschappen te laten doen, en dan kan ik ff snel het hele huis boenen en dan heb ik morgenmiddag, avond *en* de hele zondag om naar hartelust te freubelen *O*

heb ook nog een megafotoprojectje liggen voor zijn moeder O-)
pi_109174206
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:38 schreef Kyara het volgende:
Soempie, WOW!!!!

mag mijn boekje in juli nog naar jou toe ;)

ik ben bang dat mijn boekje bij nader inzien van niveau kleuterschool is..... :X
Dit
Mijn eigen twee blz lijken nu nergens meer naar als ik die foto's van Soempie zie!
Serieus, ik kan dat echt niet ..
Maar heb er wel plezier aan beleeft/ga ik nog beleven, en dat telt :P

en Oeke, je etui O+ O+ O+ dat stofje is echt geweldig!

Gaaaaf KD, ook al zo'n creabea
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109174499
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:43 schreef Twinkly het volgende:
Wow, Soempie O+

Hij gaat dan naar mij toe en dat is geen probleem hoor. Beterschap :*
The way you rock'n'roll
pi_109174892
Gelukkig zitten wij in hetzelfde groepje poppejans, kyara en be ;)

Wat onwijs gaaf gedaan !
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:34:01 #160
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109175000
Inderdaad mrien.... het kleutergroepje ;)

Ik begrijp nu ook waarom gebonden beter is dan geplakt. Het begint al uit elkaar te vallen..... nu al :')
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:38:31 #161
30252 Soempie
Procreating
pi_109175135
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:45 schreef simmu het volgende:
tis toch juist de charme dat iedereen zn eigen invulling geeft O+
de een kan goed tekenen, een ander is met recepten in de weer en weer iemand anders heeft een manie met de juiste kleurtjes matchen :P
:Y
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:59:23 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109175883
Mijn.boekje!

Nu nog eerste blz's doen. :)
pi_109175921
huh doet McLaura ook niet meer mee :?
pi_109175933
BE O+
Ik moet hard mijn best gaan doen dit weekend geloof ik.
  † In Memoriam † vrijdag 16 maart 2012 @ 18:00:49 #165
7074 moussy
kuttekop
pi_109175936
Oh wat een mooi boekje BE O+

Ik hou van ET dr sneaks *O* zo moet iedereen echt zelf broeden en verzinnen!
pi_109175970
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn.boekje!

[ afbeelding ]

Nu nog eerste blz's doen. :)
Perfect boekje O+
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:02:00 #167
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109175980
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

die doet niet meer mee (vorige bladzijde Twinks)

;)
en ik heb dr ineens zon zin in!
Oh McLaura er niet meer bij? Lees het zojuist, jammer hoor! Maar welkom DML dan! *O* :D

En wat zie ik hier mooie dingen voorbij komen! Ik begin mij nu al te schamen voor mijn prutswerk! :D Sorry alvast...
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:03:01 #168
30252 Soempie
Procreating
pi_109176012
BE O+ _O_
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:04:55 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109176074
BE al zo mooi! O+
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:06:08 #170
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109176115
Ik zal vanavond of morgen ook eens wat foto's maken van mijn knip- en plakwerkje :')
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:16:03 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109176452
Tx meiden, in Frankrijk gescoord en heel blij mee!
Veel te dik, 192 blz, maar ik ga gewoon nog een ronde meedoen hierna. ;)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:26:36 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_109176837
Wow, wat een mooie dingen heb ik al gezien :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:32:23 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109177015
En ik heb bij gebrek aan een Action vanmiddag wat meukjes ingeslagen bij het kruidvat en de Xenos, voorlopig kan ik even toe! *O*
Vanavond geen band, dus alle tijd om te fröbelen! :Y
pi_109177550
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:09 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Fijn Mignonne, dat hij is aangekomen. Niet te klein?
En geen stofje gebruikt hier hoor, gewoon een ansichtkaart. ;)
Ik zag later dat ik ook een kaart had van mijn icon, maar deze vond ik ook lief.
En ik wil mijn boekje graag zo overdwars doen.

Wat een lief boekje BE! O+
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:52:41 #175
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_109177768
Overdwars vind ik een erg leuk idee Oeke, ga ik ook doen denk ik :)

Doet groep 1 ook aan Facebook trouwens?
Oude (on)bekende.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:57:29 #176
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_109177931
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
No way! O-)
ik pm je ff ;)
pi_109178583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik heb daar nog niet over nagedacht.
Ik zie het nut niet zo, wat zou de toegevoegde waarde ervan zijn?
Wat kun je hier niet kwijt dat je daar wel kwijt kunt?
Of is het om echt een groepje te worden?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:17:45 #178
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109178661
Wauw BE wat een mooi boekje!

En Soempie! O+ Jammer dat ik een groepje opgeschoven ben haha... (Al zitten in mijn groepje volgens mij ook enorme creatievelingen :D )

Soemp wat een leuk idee dat lijstje met invul-ideetjes! mag ik dat pikken? :D

(8> Gaat zometeen met collega's een studio in om herrie te maken... Ga ik aan de fröbel!
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:22:16 #179
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109178816
Wow, wat een mooi boekje BE! Zou het plaatje in een iets andere kleursetting zo gebruiken als gebruiken als geboortekaartje.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:22:32 #180
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_109178832
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:15 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik heb daar nog niet over nagedacht.
Ik zie het nut niet zo, wat zou de toegevoegde waarde ervan zijn?
Wat kun je hier niet kwijt dat je daar wel kwijt kunt?
Of is het om echt een groepje te worden?
Ik ben van plan om alles gewoon hier te plaatsen hoor! Geen speciaal groepje wat mij betreft. Ik vroeg het omdat ik het leuk vind omdat ik het wel vind om voor iedereen iets persoonlijks te maken :)
Oude (on)bekende.
pi_109178934
Ik vind facebook een leuk idee, doen we het niet vind ik het ook goed!
  † In Memoriam † vrijdag 16 maart 2012 @ 19:29:23 #182
7074 moussy
kuttekop
pi_109179066
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
Tx meiden, in Frankrijk gescoord en heel blij mee!
Veel te dik, 192 blz, maar ik ga gewoon nog een ronde meedoen hierna. ;)
maar zit je dan niet al heel snel aan pakketpost?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:37:53 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109179341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:29 schreef moussy het volgende:

[..]

maar zit je dan niet al heel snel aan pakketpost?
Niet als hij opengevouwen verstuurd wordt toch?
En zo wel, dan moeten mijn groepsgenoten dat maar even laten weten, dan betaal ik dat deel gewoon.
Ik ga morgen nog wel even de stad in, kijken of ik nog iets anders zie, maar ik ben verliefd op deze. ;)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:39:16 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109179378
FB is wmb alleen voor uitwisseling van adressen ofzo, want echt een clubje-clubje hoeft van mij niet hoor.
Ik hou FB toch al zo slecht bij. :@
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:00:00 #185
30252 Soempie
Procreating
pi_109180146
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:17 schreef Reilain het volgende:
Wauw BE wat een mooi boekje!

En Soempie! O+ Jammer dat ik een groepje opgeschoven ben haha... (Al zitten in mijn groepje volgens mij ook enorme creatievelingen :D )

Soemp wat een leuk idee dat lijstje met invul-ideetjes! mag ik dat pikken? :D

Haha, dat je het kon lezen. En natuurlijk, vind ik leuk. ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:39 schreef Brighteyes het volgende:
FB is wmb alleen voor uitwisseling van adressen ofzo, want echt een clubje-clubje hoeft van mij niet hoor.
Ik hou FB toch al zo slecht bij. :@
Wij hebben facebook uitgewisseld, maar ik vind het leuker om het vooral hier te houden. :Y Wel leuk om iedereen even wat beter te leren kennen, maar ik hoop persoonlijk de ideeën vooral uit de eigen pagina's te halen of uit postgeschiedenis hier. Ik had m'n facebook net verwijderd en had nu weer zoiets van: ja, daarom dus: veel te tijdrovend en onhandig. :D
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:01:33 #186
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109180212
;) Pagina uitvergroten
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:02:01 #187
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109180227
Zo, ik heb freubeltijd! Kind op bed, wijntje ingeschonken, knip en plakspul bij elkaar geraapt.... ben benieuwd waar k eindig.
pi_109180381
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:02 schreef becky27 het volgende:
Zo, ik heb freubeltijd! Kind op bed, wijntje ingeschonken, knip en plakspul bij elkaar geraapt.... ben benieuwd waar k eindig.
ik zou voor een fles wijn gaan, :D
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:07:13 #189
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109180441
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik zou voor een fles wijn gaan, :D
Ben net begonnen he :P
pi_109180564
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:00 schreef Kleurdoos het volgende:
huh doet McLaura ook niet meer mee :?
Nee, het is me teveel (nu).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:12:38 #191
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109180641
Damned, ik wil er iets inplakken en dat past net niet.... of eigenlijk net wel maar maar mijn boekje meteen dik. Is dat nu al erg?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:14:23 #192
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_109180710
Soempie! Regina Spektor is O+
Toffe pagina`s!
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:14:32 #193
30252 Soempie
Procreating
pi_109180714
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:12 schreef becky27 het volgende:
Damned, ik wil er iets inplakken en dat past net niet.... of eigenlijk net wel maar maar mijn boekje meteen dik. Is dat nu al erg?
Zo lang je boekje niet uit elkaar valt...

Als je wat meer wijn drinkt ( :9 ) dan maak je je vast niet meer druk om dat soort dingen. :+
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:15:59 #194
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109180758
:D Zo Becky ik ga zometene met je meedoen!

Ga eerst ff lekker douchen, mezelf in joggingbroek hijsen... dat wijntje overwegen en een zak nibbit tevoorschijn trekken :D

Flaptop staat op de grote tafel dus zometeen multitasken.. Ook de boel hier in de gaten houden!
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:53:24 #195
3011 E.T.
pi_109182255
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:14 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zo lang je boekje niet uit elkaar valt...

Als je wat meer wijn drinkt ( :9 ) dan maak je je vast niet meer druk om dat soort dingen. :+
en volgens mij kan je met rode wijn best leuke kleureffecten krijgen :+ >:O

Heb nog even wat scherpere sneakspeaks gefröbeld :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:56:27 #196
30252 Soempie
Procreating
pi_109182383
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:53 schreef E.T. het volgende:

[..]

en volgens mij kan je met rode wijn best leuke kleureffecten krijgen :+ >:O

Een soort Rorschach inkblots en dan anderen in laten vullen wat ze zien. :D Na een paar wijntjes..
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:58:20 #197
30252 Soempie
Procreating
pi_109182476
Krijgen we aan het eind wel de hele pagina's te zien? Want ik ben echt veel te nieuwsgierig voor zulke foto's. ;(
pi_109182759
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:58 schreef Soempie het volgende:
Krijgen we aan het eind wel de hele pagina's te zien? Want ik ben echt veel te nieuwsgierig voor zulke foto's. ;(
In dat kader wil ik wel even weten of idd anderen wat ik hun boekje schrijf hier op fok gaan gooien want ik ben zelf niet zo scheutig met prive info online en dan ga ik daar dus met mijn pagina's ook wel rekening mee houden.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:05:50 #199
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109182824
zou het vooral aangeven als je het niet wil.

Men, wat is het onhandig als je links ben en in een ongelinieerd boekje wil schrijven :(
pi_109183018
Blaadje met lijntjes eronder leggen.
Desnoods even aandikken met stift de lijntjes. Dat deden we vroeger met poezieboekjes altijd.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:10:42 #201
30252 Soempie
Procreating
pi_109183035
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

In dat kader wil ik wel even weten of idd anderen wat ik hun boekje schrijf hier op fok gaan gooien want ik ben zelf niet zo scheutig met prive info online en dan ga ik daar dus met mijn pagina's ook wel rekening mee houden.
Wat anderen maken, daar zou ik nooit zomaar foto's van maken om op internet te gooien. Maar misschien kun je zelf dan zo foto's maken dat de prive info niet te zien is? Alleen bepaalde delen op de foto zetten, bijvoorbeeld..
pi_109183096
BE, wat een mooi boekje!

ET: spannende collage! Ga je nog meer showen als de boekjes op weg zijn?

Ik heb net een dubbele pagina in mijn boekje gemaakt, met O+ neocolor O+.
Het is een soort van titel pagina die als eerste zit. Op de pagina erna staat mijn getekende zelfportret.
Ik ga de foto's (die ik nog moet maken :P) wel showen zodra de boekjes op weg zijn!

Nu eerst broeden op mijn volgende pagina's!
pi_109183165
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Soempie! Regina Spektor is O+
Toffe pagina`s!
mijn?
pi_109183343
(o haha ik heb regina bij mijn muzieksmaak staan)
pi_109183458

Mijn simpele witte A5 beetje zelf opgefleurd

Sneakpeak

Klaar voor verzending
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:59:02 #206
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109185349
oeh, ik moet nog 1 pagina vullen maar de rest:
Hopelijk doen de plaatjes het:

vrijdag 16 maart 2012 @ 21:59:34 #207
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109185376
ik heb echt een slecht handschrift, hoop dat iedereen het kan lezen straks!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:02:43 #208
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109185556
:@ Shame on me.. Ik heb alleen een boekje maar er nog niks mee gedaan. Laatste dagen erg druk geweest met klussen in ons nieuwe huis. Morgen een rustdag, dus morgen maar ff knutselen en tekenen en wat over mezelf schrijven. Boekje is wel gelinieerd.
pi_109185819
Saumur Becky ^O^ :9~
The way you rock'n'roll
pi_109186526
ik geloof dat ik al weet wat ik aan becky ga vragen voor de invulling van mijn boekje :D

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:45:38 #211
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_109187593
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:13 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

mijn?
Nee :P
Zag het bij Soempie staan :)
pi_109188148
Leuk Faja en Becky, fijn sfeertje :)

ik ben ook iets verder:

en nog veeeel meer :P
pi_109188469
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Nee :P
Zag het bij Soempie staan :)
Hahha ja dat had ik er al onder gezet ;)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 23:16:41 #214
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109188879
Zo! Heb de voorkant af.... Lukt mij mobiel niet om iets te laten zien, maar zo heel bijzonder is het ook niet, alleen een hoop gepriegel! :D Nu de binnenkant nog....pffffff...waar ben ik aan begonnen??!! :D
Nu slapen, morgen weer vroeg wakker ben ik bang ;)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 23:18:30 #215
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109188940
wauw wat een leuke foto's al! Weer leuke inspiratie..
Hier ligt de tafel vol.. maar ben nog geen steek verder...
Weet niet waar ik beginnen moet haha
We'll have love aplenty
You and me
pi_109189710
front

;)
pi_109191002
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 00:13:30 #218
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109191232
Wat tof!

Heb wel een voorkantjesidee nu.. maar eigenlijk heel Tjiezie...
Wil ook zo'n toffe ;)
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 17 maart 2012 @ 00:26:40 #219
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109191676
Halp!

Leukste?

We'll have love aplenty
You and me
pi_109191734
Wat goed al die verschillende boekjes! O+

Tof KD, je gaat hard! :D

Relain, misschien de onderste maar dan met de knopen op de balonnen en zonder paars lintje?
En de eerste vind ik ook heel lief! Nouja, alle varianten vind ik leuk.:D O+
  zaterdag 17 maart 2012 @ 00:34:48 #221
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109191882
Ohhh dat is ook een leuk idee idd die knopen op de ballonnen!
Sec lijm ;) Moet wel blijven zitten toch?
We'll have love aplenty
You and me
pi_109191917
wat Oeke zegt, maar dan alleen bruintinten en koperknopen ofzo, iig geen kleur :P
ik vind de walrus ook wel geinig
  zaterdag 17 maart 2012 @ 00:37:19 #223
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109191961
;) Heb niet genoeg bruintint knoopjes die erop passen helaas... kom dan op de kleurtjes uit...

Keuzes verdorie ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_109191962
sec lijm moet wel werken ja, als je een dikke naald hebt kun je ze er ook echt opnaaien. O+
pi_109191978
Doe je ze niet allemaal, dat hoeft toch niet?
pi_109192125
de doorzichtige knopen!

en een knoopje met een kruisje van draad erin ? :)
  zaterdag 17 maart 2012 @ 00:49:28 #227
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109192261

We'll have love aplenty
You and me
pi_109192341
Ja, die onderste! O+
En ik zou dat blauwe randje wegknippen. God, wat zit ik me ertegenaan te bemoeien. :@
Ik moest maar eens naar bed. :')
pi_109192359
Ziet er leuk uit Reilain!
Grappig om te zien hoe iedereen het anders aanpakt (logisch ook).
Ik ga nu ook de boel opruimen, morgen staat er weer een peuter vroeg op :O
  zaterdag 17 maart 2012 @ 00:54:32 #230
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109192385
;) Blauwe randje geeft hem voor mij z'n charme... Dit is een tekening van Banksy op de muur bij Israel.... het blauw is de lucht net boven de muur...

Denk idd ook dat ik voor de onderste ga ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_109192468
Ja, dat had ik gezien, maar ik zou het weghalen zodat het meer een geheel wordt met de bruine achterkant.
Maar wat voor jou speciaal is, moet je juist laten zitten. O+
Dat vind ik er zo mooi aan, al die persoonlijke verbeeldingen. O+
  zaterdag 17 maart 2012 @ 07:21:44 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109195239
:o Wat een verhalen schrijft iedereen er in! :o
Ik heb één pagina met steekwoorden en zelfs die heel algemeen en verder een verwijzing naar mijn pinterest pagina omdat dat een veel beterr indruk geeft van wat ik leuk vind dan dat ik met woorden of nu even zelf een collage fröbelen weer zou kunnen geven.

En verder vind ik het eigenlijk het leukst om via mijn boekje de anderen uit mijn groepje te leren kennen, dus wat zij leuk vinden enzo. :Y

Hmmm, dat moet ik er mss even inzetten ook. ;)
pi_109195447
Wow wat een mooie dingen zie ik voorbij komen!! Ik ga straks even een boekje halen (last minute gedoe ja :')) en dan maar eens kijken wat ik ervan kan maken!!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 07:49:33 #234
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109195449
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Saumur Becky ^O^ :9~
Daar is mijn kind gemaakt!!
pi_109195672
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
:o Wat een verhalen schrijft iedereen er in! :o
Ik heb één pagina met steekwoorden en zelfs die heel algemeen
en verder een verwijzing naar mijn pinterest pagina omdat dat een veel beterr indruk geeft van wat ik leuk vind dan dat ik met woorden of nu even zelf een collage fröbelen weer zou kunnen geven.

En verder vind ik het eigenlijk het leukst om via mijn boekje de anderen uit mijn groepje te leren kennen, dus wat zij leuk vinden enzo. :Y

Hmmm, dat moet ik er mss even inzetten ook. ;)
Ik ook, maar dan twee pagina's
Volgens mij zijn wij allemaal bij elkaar in groepje 2 wel aan elkaar gewaagd :D _O-

Wooh wat een ware kunstwerkjes becky en KD :o O+ prachtig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 17 maart 2012 @ 09:07:42 #236
3011 E.T.
pi_109196221
Er staat bij mij geen enkele volzin in, zelfs geen verwijzing naar m'n kinderen :o

Ik heb trouwens ook alleen maar binnenkant kaft, eerste pagina en de eerste spread gevuld. De rest is voor de anderen :)
  zaterdag 17 maart 2012 @ 09:09:16 #237
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109196238
Oh, ik heb mijn 8 pagina's wel vol hoor. Maar jullie schrijven ook allemaal zo klein. Als ik dat allemaal kwijt wil dan heb ik het dubbele aantal pagina's nodig hoor. En dan zit het nog allemaal onder de vlekken (linkshandig he :') )

Manlief heeft wel een goede conclusie getrokken. Ik ben wel creatief, alleen niet zo vaardig. Idee is goed, uitvoering minder }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 17-03-2012 09:18:25 ]
  zaterdag 17 maart 2012 @ 09:17:30 #238
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109196324
Ik moet mijn pagina's nog vullen, maar zo eerst even lekker aan de wandel en misschien de Hema nog even in :X

Kyara :D
pi_109197633
Relain, die met de blauwe knoopjes O+ wat een lieve voorkant!
pi_109198310
Ohhh wat gaaf maar heb ik nu een te dun boekje ? 80 pag..... oeps Iedereen doet toch 4 dubbele ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_109198364
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:22 schreef Muks het volgende:
Ohhh wat gaaf maar heb ik nu een te dun boekje ? 80 pag..... oeps Iedereen doet toch 4 dubbele ?
je boekje is precies goed hoor..
sommige enthousiastelingen hebben meer pagina's in hun boekje, en kunnen dus meer "eigen" pagina's maken.. let wel even op of je nit in een groepje van 9 zit , dan heb je wel 88 pagina's nodig ;)

zaterdag 17 maart 2012 @ 11:25:55 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_109198377
Volgens mij hebben we zat pagina's :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109199033
work in progress :D

zaterdag 17 maart 2012 @ 12:10:20 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109199292
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 08:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Volgens mij zijn wij allemaal bij elkaar in groepje 2 wel aan elkaar gewaagd :D _O-

Echt, daar ben ik zoooooo blij om! :Y *;
pi_109200168
Be, zou jij McLaura in groepje 3 willen vervangen voor DML? :*
The way you rock'n'roll
  zaterdag 17 maart 2012 @ 13:48:36 #246
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109201472
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 08:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ben gelukkig niet de enige. Ik heb ook niks aan de buitenkant van het boekje gedaan, die was al leuk van zichzelf O+ Tenminste dat vind ik :)

Maar de rest wauw _O_ ik ben jaloers. Ben helemaal niet zo creatief op dit moment, de ideeën zijn er maar de uitvoering is belabberd hahaha :@
pi_109201711
Ohh Barretje, dat wordt ook gaaf!

Ik ga ook nog weer even verder knutselen, kijken of ik mijn toffe ideeën enigszins lukkend tot uitvoer kan brengen...
pi_109202254
Mooi Reilain, iedereen is goed bezig zo te zien..en wat voor de een mooi is is voor de ander lelijk Kunst :+

Dus je kan er nooit naastzitten

Parteeeeeh!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 14:31:56 #249
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_109202490

:7
Oude (on)bekende.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 14:38:54 #250
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109202642
Lekker wat spulletjes Mevr_Mus!

Voorkant... hoop alleen dat wanneer ik het weer terug krijg, de kraaltjes er nog op zitten! _O-

zaterdag 17 maart 2012 @ 14:42:38 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109202725
:{
Brievenbusdoosje van de V&D is ongeveer half zo dik als een brievenbus dikte. :{ :? Dat gaat dus never nooit passen, nog maar even terug dus...
pi_109203346
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
:{
Brievenbusdoosje van de V&D is ongeveer half zo dik als een brievenbus dikte. :{ :? Dat gaat dus never nooit passen, nog maar even terug dus...
Meen je niet! Ik heb die van mij nog niet in elkaar gevouwen, zit nog in verpakking en ging ervan uit dat het een klein smal dingetje was.
Shit zeg
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:16:40 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109203557
Op de verpakking staat 260x140x70

Dat leek me in de winkel al wat ruim, maar goed...
De afmetingen van een brievenbus zijn: 38 x 26,5 x 3,2
pi_109203712
af ;)

niet zo creatief als anderen, maar ben wel tevreden, de binnenkant hou ik ff geheim, maar is niet zo spannend hoor
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_109205957
Nice Muks!

I AM ROCKIN ZEH ROBIN

ik haakte zelfs een jurkje voor r :')
verder op 1 pagina, vilt, naai(ff onder de masjien doorgetrokken) lijm, verf etc
pi_109206452
Oh KD je hebt het groepjeslijstje er zelfs in staan! O+ Hoe tof! ziet er echt gaaf uit al die pagina's
  zaterdag 17 maart 2012 @ 18:21:12 #258
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109208145
Jeetje KD, wat gaaf!
pi_109209484
KD en dan noem je die van mij nice, die van jouw is wel ubernice meid !
pi_109210208
Leuk KD! En Muks ik vind die van jou ook erg leuk! Ik ben uiteindelijk nog naar de Hema geweest voor een boekje waar ik de voorkant van kan versieren! Alles staat klaar en als het spul in bed ligt ga ik los!
Zie hier echt leuke dingen voorbij komen, die me echt op ideen brengt!

KD ik maakte van de week een lijstje met dingen die ik voor jullie wil maken en ik zie in je boekje al iets wat overeenkomt! Lurken loont!
pi_109210553
Ik ga ook aan de slag vanavond. Ik had gisteravond al een voorkant gemaakt en nu vind ik hem toch niet mooi, dus ik begin weer opnieuw :P
pi_109210853
Wauw, wat komen er al mooie dingen voorbij. Wat dat betreft zit ik nog op basisschoolniveau volgens mij.

Mijn bladzijdes schieten op. Alleen de buitenkant/kaft nog. En n brievenbusdoosje halen. Vandaag 2x in t dorp geweest en nog vergeten.
pi_109211821
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:36 schreef Solagratia het volgende:
Ik ga ook aan de slag vanavond. Ik had gisteravond al een voorkant gemaakt en nu vind ik hem toch niet mooi, dus ik begin weer opnieuw :P
Ik heb ook al verscheidene bladzijden uit mijn boekje geragd :+ maar nu begint de tijd te dringen dus ik laat het maar zo :P
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:30:42 #264
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109212228
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:17 schreef geppie het volgende:

[..]

Ik heb ook al verscheidene bladzijden uit mijn boekje geragd :+ maar nu begint de tijd te dringen dus ik laat het maar zo :P
Heb je nog genoeg pagina's :D
pi_109212241
ik heb de kaft af en ben lekker bezig O+
ik doe morgen wel ff wat foto's
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:38:51 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_109212473
Maar is die doos niet ook kleiner te maken dan BE? je hebt wel eens van die dozen waar meerdere vouwen inzitten zodat je boeken van verschillende hoogtes erin kan doen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109212642
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
Op de verpakking staat 260x140x70

Dat leek me in de winkel al wat ruim, maar goed...
De afmetingen van een brievenbus zijn: 38 x 26,5 x 3,2
Nog even omdat ik nu in een nieuw groepje zit:

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Mijn brievenbus is 3x18
grotere verpakkingen worden of zonder briefje bij de buren afgegeven of gewoon in de voortuin gezet, niet 100% safe dus.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:46:13 #268
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109212671
Moet het perse in zo'n doosje? Die heb ik niet namelijk.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:46:34 #269
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_109212685
ik ook niet hoor :)
pi_109212723
Bubbeltjesenvelop lijkt mij ook prima.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:48:02 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_109212729
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ook niet hoor :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:50:02 #272
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_109212783
ik pak het gewoon in een krant denk ik, en dan een grote envelop :)
pi_109212792
Zou dat niet snel gaan scheuren?
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:50:43 #274
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109212799
Ik gooi het boekje gewoon op mijn werk op de post. Hendig hoor.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:51:43 #275
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109212836
Ophelia, ik verstuur vaker (ook via mijn werk :P ) dingen met een gewone envelop weg, kleding, boeken etc. Nog nooit problemen gehad. Maar plak het wel goed dicht.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:53:32 #276
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109212895
Mijn boekje is klaar voor te verzenden, moet alleen nog het adres op
pi_109213377
ik weet niet wie het zei, maar inderdaad als je eenmaal bezig bent gaat het vanzelf! het gaat lekker en wat is het leuk! Bijna klaar, nog 1 pagina en wat afwerkdingentjes!

Hier ga ik ook versturen in een bubbeltjesenvelop trouwens, gaat vast goed.
pi_109213430
Je moet ook niet gaan scheuren..leuker is eroverheen plakken en bedenken wat het dan wordt oid.
pi_109213441
Jeuj, ben herstellende van m'n oorontsteking, m'n boekje is binnen en ik kan aan de slag, niet gehinderd door enige inspiratie, maar goed :+

Boekje ga ik niet versieren, ik heb gewoon een versierde gekocht :7

Boekje

Eerste inhoud
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 17 maart 2012 @ 21:11:50 #280
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109213474
mooi innepin!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 21:20:25 #281
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_109213785
Wat mooi allemaal en leuk al die verschillende stijlen :)
Oude (on)bekende.
pi_109215128
Zo, mijn boekje ligt nu een nachtje te slapen onder een poot van het bankstel, zo plat mogelijk te worden :P
Dan kan ie morgen in het doosje/envelop, klaar om naar BE te gaan maandag!
pi_109215155
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mijn boekje is klaar voor te verzenden, moet alleen nog het adres op
[ afbeelding ]
Het grote boek van Sinterklaas! O+
  zaterdag 17 maart 2012 @ 22:17:36 #284
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109215414
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:46 schreef becky27 het volgende:
Moet het perse in zo'n doosje? Die heb ik niet namelijk.
Dacht juist dat we een doosje deden, ivm de dikte dat ie niet meer in een enveloppe zou passen? En wel opengeklapt in zo'n doosje? Mja, je kan hem ook openklappen in een grote bubbeltjes enveloppe natuurlijk... :P :D
pi_109215466
Mijn pakje ligt ook klaar

En een stukje van het knutselproces, foto van binnenkant boekje ben ik vergeten te maken, had hem toen al netjes ingepakt
pi_109215545
Dat ziet er nog netjes uit bij jullie Mrien :D
Hier is het echt een slagveld :D
pi_109215712
Dit was nog een beetje voor ;) en tijdens het verzamelen van van alles wat ik nog had. Lang leve de pabo :)
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2012 @ 22:36:12 #288
7074 moussy
kuttekop
pi_109215994
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 22:26 schreef mrien het volgende:
Dit was nog een beetje voor ;) en tijdens het verzamelen van van alles wat ik nog had. Lang leve de pabo :)
Heb je die ingeplakt?? Lefgozert! _O_
  zaterdag 17 maart 2012 @ 22:43:06 #289
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109216210
Ik snap mijn brievenbusdoosbouwpakket nog niet helemaal :')

Nou, dan ook maar een paar foto's van mijn knutselwerkje.

zaterdag 17 maart 2012 @ 22:56:36 #290
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109216685
Wat een leuke dingen weer!
Helaas vandaag niet aan de knutsel geweest.... Schoonfambezoekdag druk druk....
Morgen mag (8> Oona lekker bezig houden :Y)

Ws heb ik nog wel een doosje liggen bedenk ik me net die ik zo kan mishandelen dat het een brievenbusdoosje wordt...

Wel vanmorgen nog enkele leuke dingen bij Xenos gescoord! Bij de bowlingbaan waar we vanavond waren nog wat boekkies meegegrist met mooie plaatjes erin & nog ideetjes zitten bedenken... Dus toch de hele dag met RR bezig geweest ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_109216782
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 22:36 schreef moussy het volgende:

[..]

Heb je die ingeplakt?? Lefgozert! _O_
Eh die bedoelde ik niet :o
pi_109217511
:D :D :D
  zaterdag 17 maart 2012 @ 23:43:24 #293
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_109218139
Begin is hier gemaakt!

Oude (on)bekende.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 23:44:57 #294
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_109218196
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 22:43 schreef Kyara het volgende:
Ik snap mijn brievenbusdoosbouwpakket nog niet helemaal :')

Nou, dan ook maar een paar foto's van mijn knutselwerkje.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gebroeders Leeuwenhart? O+
Oude (on)bekende.
pi_109218919
Leuk dames!

Hier net maar gestopt, begon een beetje te prutsen en de laatste bladzijde is niet helemaal wat het wezen moet! Maar voor de rest (redelijk) tevreden.
Morgen laat ik nog even wat fotootjes zien, ga nu lekker naar bed, was een lange dag!

En Mrien zo netjes had ik het niet toen ik begon ..... Ik smijt van alles neer en het is meteen een bende!
  zondag 18 maart 2012 @ 07:59:00 #296
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109223844
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:44 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Gebroeders Leeuwenhart? O+
Yup! Was vroeger mijn lievelingsboek. Tranen met tuiten gehuild.
Nu hebben ze er een musical van gemaakt :X
pi_109226211
ik was toch niet helemaal happy met mn kaft, nu wel O+
  † In Memoriam † zondag 18 maart 2012 @ 14:56:55 #298
7074 moussy
kuttekop
pi_109233710
er is een begin!

zondag 18 maart 2012 @ 14:58:29 #299
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_109233782
Extra dik haha O+
  † In Memoriam † zondag 18 maart 2012 @ 15:00:44 #300
7074 moussy
kuttekop
pi_109233876
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Extra dik haha O+
dat was de eerste die ik uitknipte :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')