quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef geppie het volgende:
Ik ga het niet eens proberen uit te leggen
hehequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:33 schreef Kyara het volgende:
Mijn lief denkt het te snappen: "oh een analoog facebook"
Herkenbaar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik heb het hier verteld en kreeg zo'n half ja leuk antwoord. Met andere woorden zijn gedachten waren ergens anders en denkt verder leuk schat doe je ding
Moet ik dan 'vindikleuk' op andermans werk tekenen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:33 schreef Kyara het volgende:
Mijn lief denkt het te snappen: "oh een analoog facebook"
quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet ik dan 'vindikleuk' op andermans werk tekenen?
Ik zat dus gisteren wel met mijn tong uit mijn mond te knippen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh hahaha, *veeg me op* dus dan mogen anderen daarin kleuren![]()
Ik zag mijzelf al met m'n tong uit m'n mond tekenen, en knippen terwijl je mond meebeweegt.
Hopelijk komen mijn mooie papieren vandaag!
Precies.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:48 schreef snoopy het volgende:
Ik ben gewoon begonnen, niks oefenen anders begin ik helemaal nooit
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:13 schreef simmu het volgende:
mijnes probeert zich er steeds mee te bemoeien
nou, aan de andere kant van de tafel liggen mijn fotoalbums want daar was ik ook nog mee bezig....quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:26 schreef mignonne het volgende:
schattig kyara <3
en je puinhoop valt best mee toch?
dat wil hij dan weer niet. de sneuerd!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
er is nog een plekje over in groepje 7
doe je mee sangdrax?
z0mgquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:41 schreef Kleurdoos het volgende:
OMG Mignonne, voor jou heb ik echt zoiets tofsssssss aah
Ik wil geen lijntjes inderdaad. Nu ja, dat mijn eigen creativiteit maar gebruiken en zoquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
De Hemaboekjes hebben wel lijntjes he! Die zijn wel een beetje storend.
TROLOLOLOLOLLLLLLL nee ik maak gewoon een doos met 8 pagina's aan gat waar je dan op afstand een baby door kan gooienquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
z0mg![]()
ga je de H&M folder inplakken?![]()
![]()
Soempie je kat![]()
![]()
das meer herkenbaar, zo lijkt t wel een beetje op mijn tafel.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
TROLOLOLOLOLLLLLLL nee ik maak gewoon een doos met 8 pagina's aan gat waar je dan op afstand een baby door kan gooien
Oh maar als je maandag niet red vind ik niet erg hoor, dan stuur je hem gewoon later op, hij moet toch naar mij, ik ben het creavertiefst als het laatste moment werk wordtquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:53 schreef innepin het volgende:
Ik ben nog nergens mee begonnen, heb nog geen boekje, geen versierspul, helemaal niksMaar ik heb dan ook een oorontsteking dus als ik ver loop word ik duizelig enzo
Hoop dat het nog goedkomt voor maandag...
heb mijn man ook maar niks verteld nog
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:06 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
dan zal ik voor jou een stukje placenta bewaren goed?![]()
Ik outcast lekker mee... Ben ook niet van de poezies of glitters, maar goed ik laat het lekker aan mijn groepje wat ze doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Toch ben ik bang dat ik een beetje outcast ben, ik hekel glitters, poezieplaatjes en 'diepzinnige'tekstjes.![]()
dus dat wordt nog wat
voor jou zou k een roze glitter-1 up fröbelenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:45 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik outcast lekker mee... Ben ook niet van de poezies of glitters, maar goed ik laat het lekker aan mijn groepje wat ze doen
Zoveel glitter heb ik trouwens niet eens bedenk ik me net!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
oh jullie gaan je maar te buiten bij mij hoor, ik doe het zelf alleen niet
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
voor jou zou k een roze glitter-1 up fröbelen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Zehebben bij de hema trouwens een leuk A5 formaat boekje met gestippelde en gebloemde blaadjes! Voor 1,50 nota bene!
nee nee nee, het is een knutselblaadjesboekjequote:
oh ja die had ik gezien! Ze hebben ook een boekje met stofjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee nee nee, het is een knutselblaadjesboekje
excuus voor de verwarring
Zo'n leuk ingeplakt stukje navelstreng met klemmetjequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:06 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
dan zal ik voor jou een stukje placenta bewaren goed?![]()
pas op hè, want ik doe het, I haz access to such thingsquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
Zo'n leuk ingeplakt stukje navelstreng met klemmetje
heul zoet allemaal is het, je vullingen klappen bij het kijken al uit je mond.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
pas op hè, want ik doe het, I haz access to such things![]()
![]()
oooh boekjes met kleine stukjes stof?ik zag alleen lintjes en doosjes met plakspul en kraaltjes, stofjes waren me nog nie opgevallen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik hang de mijne zo op in de Vomar en dan mag iedereen het eerste wat er in ze opkomt inzetten.
Ik ga halfnaakt met snor en een pvv sticker op mijn voorhoofd
Je doos?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik hang de mijne zo op in de Vomar en dan mag iedereen het eerste wat er in ze opkomt inzetten.
Ik ga halfnaakt met snor en een pvv sticker op mijn voorhoofd
de laatste stuurt al continue die boekjes naar jou..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:43 schreef Lenaatje het volgende:
Wat ontzettend leuk Oeke!
Ik heb ook in mijn boekje mijn adres gezet, dan weet de laatste naar welk adres het terug moet! Net nog een boel freubelspul gevonden! Ik heb meer dan ik kon bedenken.... Genoeg voor nog tig rondes!
Gisteren nog even de stad in geweest voor een boekje, en spijt dat ik het boekje wat ik zag niet heb meegenomen... Heb ik weer!
Goeie smaak!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig, i is.
Muziek/films i
Wow!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:16 schreef Soempie het volgende:
Oeks, mooi.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn boekje kan de deur uit.
wow inderdaad, ik ook!!! kan nu al uitzien naar jouw kunstwerken in mijn boekje!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wow!
ik ben blij dat jij in mijn groepje zit!![]()
alleen.. hoop ik dat mijn bijdrage niet tegenvalt..
maar je geeft me wel inspiratie! en die inspiratie pagina is sowieso![]()
leuk leuk!
ik moet dit weekend nog even aan de knutsel!
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:G
oh my!jemig, wat megacreatief Soempie! Héél heel heel mooi!
jij zit in mijn groepje hè? *opgelucht ademhaalt*quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
Geen idee of ik zoiets ook uit mijn mouw geschud krijg hoor!
*angstzweet van voorhoofd wist...
Ik ook, 'kleuren met links'quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij zit in mijn groepje hè? *opgelucht ademhaalt*
ik heb gewoon een andere stijl.
Zelfde als met bevallen zeker :we:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:59 schreef oeke het volgende:
wauw Soempie, mooi zeg!
En leuk, ik kan het niet allemaal lezen natuurlijk, maar ik word er wel heel nieuwsgierig van.
Zit je niet in mijn groepje.
Leuk ET van die vage details, dat prikkelt de nieuwsgierigheid ook!
Ik denk ook, dat hoe meer boekjes je gedaan hebt, hoe 'makkelijker/soepeler' het gaat.
Vond jij dat?quote:
whaha wat KD zegtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:03 schreef oeke het volgende:
[..]
Vond jij dat?
Ik laat het wel even weten over pak hem beet een dag of 10.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:03 schreef oeke het volgende:
[..]
Vond jij dat?
Ik laat het wel even weten over pak hem beet een dag of 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo die zien er ook leuk uit! mooie kleurtjes ook!
ik heb mijn knutseltas klaarstaan
inhoud:
verf, kwasten, vouwblaadjes, retro-blaadjes, gelpennen, tijdschriften, oude kaarten, garen, lijm, poezieplaatjes etc etcwhahaaa mijn collega's zullen zich wel afvragen wat ik van plan ben
(scheelt dat ik ook collega's heb die borduren of breien snachts).
die doet niet meer mee (vorige bladzijde Twinks)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:43 schreef Twinkly het volgende:
Wow, Soempie![]()
ai ai ai ik heb nog steeds geen boekje: lig al vanaf dinsdag met griep op de bank. Hopelijk lukt het me om morgen nog naar de stad te gaanIs het heel erg als het boekje een dag te laat bij jou is McLaura?
Ditquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:38 schreef Kyara het volgende:
Soempie, WOW!!!!
mag mijn boekje in juli nog naar jou toe
ik ben bang dat mijn boekje bij nader inzien van niveau kleuterschool is.....
Hij gaat dan naar mij toe en dat is geen probleem hoor. Beterschapquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:43 schreef Twinkly het volgende:
Wow, Soempie![]()
ai ai ai ik heb nog steeds geen boekje: lig al vanaf dinsdag met griep op de bank. Hopelijk lukt het me om morgen nog naar de stad te gaanIs het heel erg als het boekje een dag te laat bij jou is McLaura?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:45 schreef simmu het volgende:
tis toch juist de charme dat iedereen zn eigen invulling geeft![]()
de een kan goed tekenen, een ander is met recepten in de weer en weer iemand anders heeft een manie met de juiste kleurtjes matchen
Perfect boekjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn.boekje!
[ afbeelding ]
Nu nog eerste blz's doen.
Oh McLaura er niet meer bij? Lees het zojuist, jammer hoor! Maar welkom DML dan!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die doet niet meer mee (vorige bladzijde Twinks)
en ik heb dr ineens zon zin in!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:09 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Fijn Mignonne, dat hij is aangekomen. Niet te klein?
En geen stofje gebruikt hier hoor, gewoon een ansichtkaart.
Ik zag later dat ik ook een kaart had van mijn icon, maar deze vond ik ook lief.
En ik wil mijn boekje graag zo overdwars doen.
Wat een lief boekje BE!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
No way!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
Doet groep 1 ook aan Facebook trouwens?
Ik heb daar nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
Doet groep 1 ook aan Facebook trouwens?
Ik ben van plan om alles gewoon hier te plaatsen hoor! Geen speciaal groepje wat mij betreft. Ik vroeg het omdat ik het leuk vind omdat ik het wel vind om voor iedereen iets persoonlijks te makenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:15 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niet over nagedacht.
Ik zie het nut niet zo, wat zou de toegevoegde waarde ervan zijn?
Wat kun je hier niet kwijt dat je daar wel kwijt kunt?
Of is het om echt een groepje te worden?
maar zit je dan niet al heel snel aan pakketpost?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
Tx meiden, in Frankrijk gescoord en heel blij mee!
Veel te dik, 192 blz, maar ik ga gewoon nog een ronde meedoen hierna.
Niet als hij opengevouwen verstuurd wordt toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:29 schreef moussy het volgende:
[..]
maar zit je dan niet al heel snel aan pakketpost?
Haha, dat je het kon lezen. En natuurlijk, vind ik leuk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:17 schreef Reilain het volgende:
Wauw BE wat een mooi boekje!
En Soempie!Jammer dat ik een groepje opgeschoven ben haha... (Al zitten in mijn groepje volgens mij ook enorme creatievelingen
)
Soemp wat een leuk idee dat lijstje met invul-ideetjes! mag ik dat pikken?
Wij hebben facebook uitgewisseld, maar ik vind het leuker om het vooral hier te houden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:39 schreef Brighteyes het volgende:
FB is wmb alleen voor uitwisseling van adressen ofzo, want echt een clubje-clubje hoeft van mij niet hoor.
Ik hou FB toch al zo slecht bij.
ik zou voor een fles wijn gaan,quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:02 schreef becky27 het volgende:
Zo, ik heb freubeltijd! Kind op bed, wijntje ingeschonken, knip en plakspul bij elkaar geraapt.... ben benieuwd waar k eindig.
Nee, het is me teveel (nu).quote:
Zo lang je boekje niet uit elkaar valt...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:12 schreef becky27 het volgende:
Damned, ik wil er iets inplakken en dat past net niet.... of eigenlijk net wel maar maar mijn boekje meteen dik. Is dat nu al erg?
en volgens mij kan je met rode wijn best leuke kleureffecten krijgenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo lang je boekje niet uit elkaar valt...
Als je wat meer wijn drinkt () dan maak je je vast niet meer druk om dat soort dingen.
Een soort Rorschach inkblots en dan anderen in laten vullen wat ze zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
en volgens mij kan je met rode wijn best leuke kleureffecten krijgen![]()
![]()
In dat kader wil ik wel even weten of idd anderen wat ik hun boekje schrijf hier op fok gaan gooien want ik ben zelf niet zo scheutig met prive info online en dan ga ik daar dus met mijn pagina's ook wel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:58 schreef Soempie het volgende:
Krijgen we aan het eind wel de hele pagina's te zien? Want ik ben echt veel te nieuwsgierig voor zulke foto's.
Wat anderen maken, daar zou ik nooit zomaar foto's van maken om op internet te gooien. Maar misschien kun je zelf dan zo foto's maken dat de prive info niet te zien is? Alleen bepaalde delen op de foto zetten, bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In dat kader wil ik wel even weten of idd anderen wat ik hun boekje schrijf hier op fok gaan gooien want ik ben zelf niet zo scheutig met prive info online en dan ga ik daar dus met mijn pagina's ook wel rekening mee houden.
mijn?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Soempie! Regina Spektor is
Toffe pagina`s!
Hahha ja dat had ik er al onder gezetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee
Zag het bij Soempie staan
Ik ook, maar dan twee pagina'squote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een verhalen schrijft iedereen er in!
Ik heb één pagina met steekwoorden en zelfs die heel algemeen en verder een verwijzing naar mijn pinterest pagina omdat dat een veel beterr indruk geeft van wat ik leuk vind dan dat ik met woorden of nu even zelf een collage fröbelen weer zou kunnen geven.
En verder vind ik het eigenlijk het leukst om via mijn boekje de anderen uit mijn groepje te leren kennen, dus wat zij leuk vinden enzo.
Hmmm, dat moet ik er mss even inzetten ook.
je boekje is precies goed hoor..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:22 schreef Muks het volgende:
Ohhh wat gaaf maar heb ik nu een te dun boekje ? 80 pag..... oeps Iedereen doet toch 4 dubbele ?
Echt, daar ben ik zoooooo blij om!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan twee pagina's
Volgens mij zijn wij allemaal bij elkaar in groepje 2 wel aan elkaar gewaagd![]()
![]()
Wooh wat een ware kunstwerkjes becky en KD![]()
prachtig!
Ben gelukkig niet de enige. Ik heb ook niks aan de buitenkant van het boekje gedaan, die was al leuk van zichzelfquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan twee pagina's
Volgens mij zijn wij allemaal bij elkaar in groepje 2 wel aan elkaar gewaagd![]()
![]()
Wooh wat een ware kunstwerkjes becky en KD![]()
prachtig!
Meen je niet! Ik heb die van mij nog niet in elkaar gevouwen, zit nog in verpakking en ging ervan uit dat het een klein smal dingetje was.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Brievenbusdoosje van de V&D is ongeveer half zo dik als een brievenbus dikte.![]()
Dat gaat dus never nooit passen, nog maar even terug dus...
Ik heb ook al verscheidene bladzijden uit mijn boekje geragdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:36 schreef Solagratia het volgende:
Ik ga ook aan de slag vanavond. Ik had gisteravond al een voorkant gemaakt en nu vind ik hem toch niet mooi, dus ik begin weer opnieuw
Heb je nog genoeg pagina'squote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:17 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik heb ook al verscheidene bladzijden uit mijn boekje geragdmaar nu begint de tijd te dringen dus ik laat het maar zo
Nog even omdat ik nu in een nieuw groepje zit:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
Op de verpakking staat 260x140x70
Dat leek me in de winkel al wat ruim, maar goed...
De afmetingen van een brievenbus zijn: 38 x 26,5 x 3,2
grotere verpakkingen worden of zonder briefje bij de buren afgegeven of gewoon in de voortuin gezet, niet 100% safe dus.quote:
Het grote boek van Sinterklaas!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mijn boekje is klaar voor te verzenden, moet alleen nog het adres op
[ afbeelding ]
Dacht juist dat we een doosje deden, ivm de dikte dat ie niet meer in een enveloppe zou passen? En wel opengeklapt in zo'n doosje? Mja, je kan hem ook openklappen in een grote bubbeltjes enveloppe natuurlijk...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:46 schreef becky27 het volgende:
Moet het perse in zo'n doosje? Die heb ik niet namelijk.
Heb je die ingeplakt?? Lefgozert!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:26 schreef mrien het volgende:
Dit was nog een beetje vooren tijdens het verzamelen van van alles wat ik nog had. Lang leve de pabo
Gebroeders Leeuwenhart?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:43 schreef Kyara het volgende:
Ik snap mijn brievenbusdoosbouwpakket nog niet helemaal![]()
Nou, dan ook maar een paar foto's van mijn knutselwerkje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup! Was vroeger mijn lievelingsboek. Tranen met tuiten gehuild.quote:
Een goatsemus!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:56 schreef moussy het volgende:
er is een begin!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |