Meen je niet! Ik heb die van mij nog niet in elkaar gevouwen, zit nog in verpakking en ging ervan uit dat het een klein smal dingetje was.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Brievenbusdoosje van de V&D is ongeveer half zo dik als een brievenbus dikte.![]()
Dat gaat dus never nooit passen, nog maar even terug dus...
Ik heb ook al verscheidene bladzijden uit mijn boekje geragdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:36 schreef Solagratia het volgende:
Ik ga ook aan de slag vanavond. Ik had gisteravond al een voorkant gemaakt en nu vind ik hem toch niet mooi, dus ik begin weer opnieuw
Heb je nog genoeg pagina'squote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:17 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik heb ook al verscheidene bladzijden uit mijn boekje geragdmaar nu begint de tijd te dringen dus ik laat het maar zo
Nog even omdat ik nu in een nieuw groepje zit:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
Op de verpakking staat 260x140x70
Dat leek me in de winkel al wat ruim, maar goed...
De afmetingen van een brievenbus zijn: 38 x 26,5 x 3,2
grotere verpakkingen worden of zonder briefje bij de buren afgegeven of gewoon in de voortuin gezet, niet 100% safe dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |