Wat anderen maken, daar zou ik nooit zomaar foto's van maken om op internet te gooien. Maar misschien kun je zelf dan zo foto's maken dat de prive info niet te zien is? Alleen bepaalde delen op de foto zetten, bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In dat kader wil ik wel even weten of idd anderen wat ik hun boekje schrijf hier op fok gaan gooien want ik ben zelf niet zo scheutig met prive info online en dan ga ik daar dus met mijn pagina's ook wel rekening mee houden.
mijn?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Soempie! Regina Spektor is
Toffe pagina`s!
Hahha ja dat had ik er al onder gezetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee
Zag het bij Soempie staan
Ik ook, maar dan twee pagina'squote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een verhalen schrijft iedereen er in!
Ik heb één pagina met steekwoorden en zelfs die heel algemeen en verder een verwijzing naar mijn pinterest pagina omdat dat een veel beterr indruk geeft van wat ik leuk vind dan dat ik met woorden of nu even zelf een collage fröbelen weer zou kunnen geven.
En verder vind ik het eigenlijk het leukst om via mijn boekje de anderen uit mijn groepje te leren kennen, dus wat zij leuk vinden enzo.
Hmmm, dat moet ik er mss even inzetten ook.
je boekje is precies goed hoor..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:22 schreef Muks het volgende:
Ohhh wat gaaf maar heb ik nu een te dun boekje ? 80 pag..... oeps Iedereen doet toch 4 dubbele ?
Echt, daar ben ik zoooooo blij om!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan twee pagina's
Volgens mij zijn wij allemaal bij elkaar in groepje 2 wel aan elkaar gewaagd![]()
![]()
Wooh wat een ware kunstwerkjes becky en KD![]()
prachtig!
Ben gelukkig niet de enige. Ik heb ook niks aan de buitenkant van het boekje gedaan, die was al leuk van zichzelfquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan twee pagina's
Volgens mij zijn wij allemaal bij elkaar in groepje 2 wel aan elkaar gewaagd![]()
![]()
Wooh wat een ware kunstwerkjes becky en KD![]()
prachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |