die doet niet meer mee (vorige bladzijde Twinks)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:43 schreef Twinkly het volgende:
Wow, Soempie![]()
ai ai ai ik heb nog steeds geen boekje: lig al vanaf dinsdag met griep op de bank. Hopelijk lukt het me om morgen nog naar de stad te gaanIs het heel erg als het boekje een dag te laat bij jou is McLaura?
Ditquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:38 schreef Kyara het volgende:
Soempie, WOW!!!!
mag mijn boekje in juli nog naar jou toe
ik ben bang dat mijn boekje bij nader inzien van niveau kleuterschool is.....
Hij gaat dan naar mij toe en dat is geen probleem hoor. Beterschapquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:43 schreef Twinkly het volgende:
Wow, Soempie![]()
ai ai ai ik heb nog steeds geen boekje: lig al vanaf dinsdag met griep op de bank. Hopelijk lukt het me om morgen nog naar de stad te gaanIs het heel erg als het boekje een dag te laat bij jou is McLaura?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:45 schreef simmu het volgende:
tis toch juist de charme dat iedereen zn eigen invulling geeft![]()
de een kan goed tekenen, een ander is met recepten in de weer en weer iemand anders heeft een manie met de juiste kleurtjes matchen
Perfect boekjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn.boekje!
[ afbeelding ]
Nu nog eerste blz's doen.
Oh McLaura er niet meer bij? Lees het zojuist, jammer hoor! Maar welkom DML dan!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die doet niet meer mee (vorige bladzijde Twinks)
en ik heb dr ineens zon zin in!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:09 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Fijn Mignonne, dat hij is aangekomen. Niet te klein?
En geen stofje gebruikt hier hoor, gewoon een ansichtkaart.
Ik zag later dat ik ook een kaart had van mijn icon, maar deze vond ik ook lief.
En ik wil mijn boekje graag zo overdwars doen.
Wat een lief boekje BE!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
No way!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
Doet groep 1 ook aan Facebook trouwens?
Ik heb daar nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
Doet groep 1 ook aan Facebook trouwens?
Ik ben van plan om alles gewoon hier te plaatsen hoor! Geen speciaal groepje wat mij betreft. Ik vroeg het omdat ik het leuk vind omdat ik het wel vind om voor iedereen iets persoonlijks te makenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:15 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niet over nagedacht.
Ik zie het nut niet zo, wat zou de toegevoegde waarde ervan zijn?
Wat kun je hier niet kwijt dat je daar wel kwijt kunt?
Of is het om echt een groepje te worden?
maar zit je dan niet al heel snel aan pakketpost?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
Tx meiden, in Frankrijk gescoord en heel blij mee!
Veel te dik, 192 blz, maar ik ga gewoon nog een ronde meedoen hierna.
Niet als hij opengevouwen verstuurd wordt toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:29 schreef moussy het volgende:
[..]
maar zit je dan niet al heel snel aan pakketpost?
Haha, dat je het kon lezen. En natuurlijk, vind ik leuk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:17 schreef Reilain het volgende:
Wauw BE wat een mooi boekje!
En Soempie!Jammer dat ik een groepje opgeschoven ben haha... (Al zitten in mijn groepje volgens mij ook enorme creatievelingen
)
Soemp wat een leuk idee dat lijstje met invul-ideetjes! mag ik dat pikken?
Wij hebben facebook uitgewisseld, maar ik vind het leuker om het vooral hier te houden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:39 schreef Brighteyes het volgende:
FB is wmb alleen voor uitwisseling van adressen ofzo, want echt een clubje-clubje hoeft van mij niet hoor.
Ik hou FB toch al zo slecht bij.
ik zou voor een fles wijn gaan,quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:02 schreef becky27 het volgende:
Zo, ik heb freubeltijd! Kind op bed, wijntje ingeschonken, knip en plakspul bij elkaar geraapt.... ben benieuwd waar k eindig.
Nee, het is me teveel (nu).quote:
Zo lang je boekje niet uit elkaar valt...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:12 schreef becky27 het volgende:
Damned, ik wil er iets inplakken en dat past net niet.... of eigenlijk net wel maar maar mijn boekje meteen dik. Is dat nu al erg?
en volgens mij kan je met rode wijn best leuke kleureffecten krijgenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo lang je boekje niet uit elkaar valt...
Als je wat meer wijn drinkt () dan maak je je vast niet meer druk om dat soort dingen.
Een soort Rorschach inkblots en dan anderen in laten vullen wat ze zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
en volgens mij kan je met rode wijn best leuke kleureffecten krijgen![]()
![]()
In dat kader wil ik wel even weten of idd anderen wat ik hun boekje schrijf hier op fok gaan gooien want ik ben zelf niet zo scheutig met prive info online en dan ga ik daar dus met mijn pagina's ook wel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:58 schreef Soempie het volgende:
Krijgen we aan het eind wel de hele pagina's te zien? Want ik ben echt veel te nieuwsgierig voor zulke foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |