die doet niet meer mee (vorige bladzijde Twinks)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:43 schreef Twinkly het volgende:
Wow, Soempie![]()
ai ai ai ik heb nog steeds geen boekje: lig al vanaf dinsdag met griep op de bank. Hopelijk lukt het me om morgen nog naar de stad te gaanIs het heel erg als het boekje een dag te laat bij jou is McLaura?
Ditquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:38 schreef Kyara het volgende:
Soempie, WOW!!!!
mag mijn boekje in juli nog naar jou toe
ik ben bang dat mijn boekje bij nader inzien van niveau kleuterschool is.....
Hij gaat dan naar mij toe en dat is geen probleem hoor. Beterschapquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:43 schreef Twinkly het volgende:
Wow, Soempie![]()
ai ai ai ik heb nog steeds geen boekje: lig al vanaf dinsdag met griep op de bank. Hopelijk lukt het me om morgen nog naar de stad te gaanIs het heel erg als het boekje een dag te laat bij jou is McLaura?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:45 schreef simmu het volgende:
tis toch juist de charme dat iedereen zn eigen invulling geeft![]()
de een kan goed tekenen, een ander is met recepten in de weer en weer iemand anders heeft een manie met de juiste kleurtjes matchen
Perfect boekjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn.boekje!
[ afbeelding ]
Nu nog eerste blz's doen.
Oh McLaura er niet meer bij? Lees het zojuist, jammer hoor! Maar welkom DML dan!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die doet niet meer mee (vorige bladzijde Twinks)
en ik heb dr ineens zon zin in!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:09 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Fijn Mignonne, dat hij is aangekomen. Niet te klein?
En geen stofje gebruikt hier hoor, gewoon een ansichtkaart.
Ik zag later dat ik ook een kaart had van mijn icon, maar deze vond ik ook lief.
En ik wil mijn boekje graag zo overdwars doen.
Wat een lief boekje BE!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |