abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109110152
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
~ Bonito La Risa ~
pi_109110292
Kan iemand t plaatje vervangen :@ zit op m'n tellie haha. Duurde ff voordat ik wist hoe ik een nieuwe moest openen :@ dus excuus voor de lame TT haha
~ Bonito La Risa ~
pi_109110447
Oh ja, anderhalf jaar samen vandaag!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_109110538
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
*O* . Gefeliciteerd. :)
pi_109111205
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
dat zijn nog een leuke dingen *O*

Billy: balen van je foon! Jammer dat mensen hun handen niet thuis kunnen houden :{
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109111306
Gefeliciteerd DaD! :* Toch nog iets aan gedaan ondanks het overwerken, of komt dat later nog? :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_109111483
Leuk DaD! Gefeliciteerd!

Hier verliep de avond wat anders dan gepland :')
Helemaal hijgend aankomen bij de sportschool voor spinningles (béétje te laat weggefietst) en dan te horen krijgen "Oh, had je de boodschap niet doorgekregen??" - kijk op telefoon... oh ja, gemiste oproep.... Spinning was gecancelled door zieke docent.

Nou ja, toen maar gaan fitnessen:
20 minuten steps
10 minuten roeien
20 minuten circuit (armen en benen)
15 minuten free weight / sit ups/push ups

Thuis, eten.
Kip niet goed meer :')
Lamsgehakt was gelukkig ook ontdooid, dus daar maar hamburgers van gemaakt.
Daar moest couscous bij. Couscous bijna op (nèt aan genoeg), dus er maar een heel pakje witte kaas dorheen geflikkerd.... :')

Al met al heerlijk gesport, lekker gegeten, maar wel een béétje chaos! :o
Ja doei.
pi_109111569
Feli DaD :)
pi_109111743
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat zijn nog een leuke dingen *O*

Billy: balen van je foon! Jammer dat mensen hun handen niet thuis kunnen houden :{
Ja, stom. Kan bijna verlengen zie ik. Maar zie door de bomen het bos niet zo..
Worry is a misuse of imagination
pi_109111813
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Balen! Weet je ckr dat je m niet bent verloren tijdens leswisseling ofzo??

Mm net lekker 2 bonbons op O+
En ook patatjes en kaassouffle ;(

Not good..

Nu ff criminal minds kijken en dan slapen!!
Nee ben de hele dag in het zelfde lokaal geweest en er niet uit geweest :)
pi_109111885
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Niet mogelijk om iedereen uit die groep aan te spreken en zeggen dat ze de telefoon ergens anoniem achter kunnen laten? Beetje dreigen met aangifte doen etc.
Ja ik ga nog een berichtje achter laten dat 'de gene' hem anoniem 'daar en daar' achter zou kunnen laten.
pi_109112012
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Belastingen?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Ah die sector. Oké.
:N
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109112105
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja, stom. Kan bijna verlengen zie ik. Maar zie door de bomen het bos niet zo..
Een nieuwe telefoon uitzoeken is zo'n werk inderdaad. :{ Ik was het al maanden aan het uitstellen en uiteindelijk heb ik het maar gewoon gevraagd aan iemand die er verstand van heeft en die genomen die hij zei. :+
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 14 maart 2012 @ 22:42:25 #14
70532 loveli
N
pi_109112140
Aifoon 4.
crap in = crap out
pi_109112254
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:42 schreef loveli het volgende:
Aifoon 4.
:Y

Truste!
Be someone that makes you happy
pi_109112268
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Mini. het volgende:
Gefeliciteerd DaD! :* Toch nog iets aan gedaan ondanks het overwerken, of komt dat later nog? :)
Neuh, we gaan het sowieso niet vieren verder. Vanavond al helemaal niet meer; ik ben werkelijk bloedchagrijnig. :@.

Bedankt voor de feli's. :).

Billy, wat rot! Hoop dat je 'm nog terug krijgt!
  Vis een optie? woensdag 14 maart 2012 @ 22:46:54 #17
70532 loveli
N
pi_109112393
Oi, ik bedenk net dat ik iemand ken die iemand kent die een blackberry 8520 in de verkoop heeft. Had 'em al afgewimpeld.
crap in = crap out
pi_109112596
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Neuh, we gaan het sowieso niet vieren verder. Vanavond al helemaal niet meer; ik ben werkelijk bloedchagrijnig. :@.
Omdat hij moest overwerken? Gebeurt dat heel vaak?
pi_109112831
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:42 schreef loveli het volgende:
Aifoon 4.
ja 4 of 4s is de vraag
pi_109112956
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Bedankt voor de feli's. :).

Billy, wat rot! Hoop dat je 'm nog terug krijgt!
Ja ik ook maar ik denk van niet :)
pi_109113080
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat hij moest overwerken? Gebeurt dat heel vaak?
Vrijwel dagelijks. Ik doe echt m'n best om lief en begripvol te zijn hoor, want het is voor hem natuurlijk ook niet leuk, maar ik ben het nu echt wel even zat.
pi_109113380
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:53 schreef Probability het volgende:

[..]

ja 4 of 4s is de vraag
Dan zou ik de 4s doen. Of is die aanmerkelijk duurder?

Hoera, ik ben niet meer in m'n eentje chagrijnig *O* morgen weer een nieuwe dag!
pi_109113430
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:03 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dan zou ik de 4s doen. Of is die aanmerkelijk duurder?

Hoera, ik ben niet meer in m'n eentje chagrijnig *O* morgen weer een nieuwe dag!
ja volgens mij veeel duurder :) snap ook dat lease gedoe van hi niet zo
pi_109113608
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vrijwel dagelijks. Ik doe echt m'n best om lief en begripvol te zijn hoor, want het is voor hem natuurlijk ook niet leuk, maar ik ben het nu echt wel even zat.
Ik snap dat je het even zat bent, maar het lijkt me zo zonde om de tijd die je wel samen hebt chagrijnig door te brengen. Je woont sinds kort samen en ziet hem iedere dag O+
pi_109113618
Een telefoon leasen? Dat zal vast heel gunstig lijken, maar stiekem niet zo zijn... De 4 doet het hier ook prrrrima hoor!
pi_109114194
Daglijstje
O: dubbele boterham met pindakaas
L: tomatensoep, paprikarauwkostsalade met honingmosterddressing, beker karnemelk, mandarijntje
T: appel, dubbele boterham geitenkaas
T: nog een dubbele boterham geitenkaas
D: (bij lief: aardappeltjes uit de oven, snijbonen en kalfsbiefstuk, toe chocoladeijs en één chocolaatje van een doosje dat ik op werk kreeg. Doosje staat nog bij 'm.
pi_109114502
Ik heb de neiging om Jillian te gaan proberen, gewoon om te kijken of ik weer terug kan hiernaar:

*poef*

Dus ongeveer 5-8 kg minder dan nu (was toen 62-65 kg) en flink wat buikspieren kweken :P.

[ Bericht 38% gewijzigd door Chicolate op 15-03-2012 08:32:13 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_109114615
wauw chicolate. Dat vind ik nog mooier dan Jillian.
pi_109114741
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:25 schreef Xennia het volgende:
wauw chicolate. Dat vind ik nog mooier dan Jillian.
Ik ook oO<. En ik vind het vooral jammer dat ik het destijds niet echt zag, al was ik hier wel trots geloof ik. Ook wel weer pijnlijk, want het verval is duidelijk te zien in de spiegel nu.
pi_109114759
Lekker lijstje puff. Knap dat je naast het ijs 1 chocolaatje gegeten hebt. Dat vind ik zo moeilijk!

Billy: wat klote van je phone. Als je hem niet verloren hebt, moeten mensen gewoon van spullen afblijven :(

DaD: nog feli, ondanks je rotbui.

Ik ga nokken hier. Trusten!
pi_109114864
Ik heb vanmiddag die oefeningen van Jillian gedaan en ik ben benieuwd hoe ik me voel morgen. Hopelijk valt het mee want ik heb 2 belangrijke gesprekken :'). Maar na de oefeningen voelde ik me een stuk beter en zat gelijk het schoudergebied niet meer zo vast. Ze doet het wel goed, ze laat goed zien hoe je houding moet zijn. En het duurt niet zo lang, je kan het ergens tussendoor doen (nou ja, wel omkleden enzo). Als ik meer tijd heb, ren ik ook een paar keer op en neer op de trap 8-)
Kortom: gewoon doen die oefeningen Chicolate!

Eindlijstje:
O: glas goedemorgen drink + 2 boterhammen met 1 plakje kaas
T: smoothie met ananas/banaan/kokosnoot
L: bruine bol met kaas + 2 boterhammen met kipfilet
S: Dag 1 oefeningen met Jillian
D: opscheplepel gebakken aardappels met spinazie en rosbief
T: handje kaas
pi_109114883
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb de neiging om Jillian te gaan proberen, gewoon om te kijken of ik weer terug kan hiernaar:

[..]

Dus ongeveer 5-8 kg minder dan nu (was toen 62-65 kg) en flink wat buikspieren kweken :P.
Wow! Wat een figuur. En je hebt daar beginnende blokjes. Erg mooi! We zitten in het zelfde schuitje. Nog vier kilo en dan hem ik ook weer zo'n buikje O+
pi_109114979
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ook oO<. En ik vind het vooral jammer dat ik het destijds niet echt zag, al was ik hier wel trots geloof ik. Ook wel weer pijnlijk, want het verval is duidelijk te zien in de spiegel nu.
wat heb je destijds gedaan om in die vorm te komen?
Ik heb echt nooit een platte buik gehad, ook al heb ik een perfect bmi en eet ik goed en sport genoeg.
pi_109115082
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

wat heb je destijds gedaan om in die vorm te komen?
Ik heb echt nooit een platte buik gehad, ook al heb ik een perfect bmi en eet ik goed en sport genoeg.
Ik heb eigenlijk altijd wel een platte buik, mijn vet zit op mijn heupen/bovenbenen/borsten. Ik sportte toen geloof ik 3x per week intensief en ik had hiervoor een maand lang elke avond buikspieroefeningen gedaan. Dat laatste doe ik nu ook weer :P. Ik weet alleen niet of het haalbaar is mijn gewicht weer zo ver omlaag te krijgen, mijn heupbotten zijn nu bijna niet meer zichtbaar en ik kan niet sporten zoals toen (want pfeiffer). Zou Jillian dan wel kunnen?
pi_109115751
Jaloersmakend hoor Chico! _O_
Ja doei.
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:58:26 #36
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109115937
Mogen hier eigenlijk mannen komen?
pi_109116431
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:58 schreef Hi_flyer het volgende:
natuurlijk. Er posten hier nog een paar mannen en ik kan hun inbreng vaak wel waarderen.

Vertel, wat brengt jou naar dit topic? Toch niet alleen de foto van chicolate?
pi_109116879
quote:
12s.gif Op donderdag 15 maart 2012 00:11 schreef Xennia het volgende:

[..]

natuurlijk. Er posten hier nog een paar mannen en ik kan hun inbreng vaak wel waarderen.

Oh moet Mo weer de adds uit gaan zetten? :')

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:53 schreef motorbloempje het volgende:
Jaloersmakend hoor Chico! _O_
Ja dat ben ik ook wel op mijn 18-jarige zelf :+.
pi_109116901
Heb ik een nippleslip gemist? Zo nee, dan hoef ik geen ads uit te zetten! :P
Ja doei.
pi_109117002
woei, ik heb net 75 pagina's aan proefschift ingeleverd dat volgens mij he-le-maal af is. ik zal er vast nog dertig keer dingen aan moeten veranderen, maar t voelt goeoeoeoeoed!!!

nog 125 geschreven pagina's liggen om op dezelfde manier dood te redigeren en dan is het - op de lay-out en de literatuurlijsttriplecheck na- gewoon af!

*O*

nu kan ik niet meer slapen...
Kwak
pi_109117190
Kwak *O* Lekker bezig!
pi_109118231
*O* voor Kwak!

En inderdaad best jaloersmakend Chico. :) Maar vooral gewoon mooi, zonder dat het zeg maar te is.
  donderdag 15 maart 2012 @ 05:17:22 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109118570
Trappenlopen op het werk FTW *O*

Kwark en vla O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 15 maart 2012 @ 05:51:41 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109118605
Prachtig buik, chico, ik wil! En ik ga vanaf vandaag ook de trap nemen op het werk :Y.

Zo maar eens hardlopen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_109118687
Chico, hoe mooi en sexy!

En omg, jouw vet gaat op je borsten zitten? Trut :(

;)
  donderdag 15 maart 2012 @ 06:57:56 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109118749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 06:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Chico, hoe mooi en sexy!

;)
:D.

:W Goeiemorgen! Net weer gelopen, ging best lekker voor dit tijdstip :P. Zo maar even douchen en dan op naar het werk.

En mijn Garmin was nu al leeg :(. Blijkbaar aan laten staan :').
Niet meer actief op Fok!
pi_109118916
Moggeh!

Chico, erg mooi! :Y Goed doel om weer naartoe te werken.. ik denk dat je echt wel weer terug kan naar dat figuurtje ook al kan je niet zo intensief meer sporten!

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:58 schreef Hi_flyer het volgende:
Ja, er mogen hier mannen komen.. lijkt er soms niet op, maar het is echt zo. :P
pi_109119010
Het is rokjesdag en ik ga karten!
Geen handige combinatie! -O-

Gelukkig ben ik wel weer dusdanig last dat ik nog even 5 minuten op mn balansbord kan/ mag. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_109119067
Mogge
Echte rokjesdag duurt nog wel even hoor, maar met panty ging het gister ook prima :)
pi_109119317
Het is echt veel te koud voor blote benen!
Alleen Martin Bril kon rokjesdag uitroepen, dat blijkt wel weer!
Doe wat je niet durft.
pi_109119380
Hier ligt het ijs! op de daken! Dus vergeet het maar met je rokjesdag.

Denk dat ik zo nog even de verwarming aanzet, is 17 graden in huis :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109119397
Rokjes. O+

Woohoo, wat is het fijn om resultaten van het sporten te zien in de spiegel. :) Geeft echt veel motivatie om te blijven gaan. :Y
pi_109119415
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 08:14 schreef _aurum_ het volgende:
Hier ligt het ijs! op de daken! Dus vergeet het maar met je rokjesdag.

Denk dat ik zo nog even de verwarming aanzet, is 17 graden in huis :X
Heldere nacht, mooie dag! O+ Ik heb er nog vertrouwen in!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109119422
Mijn telefoon vond dat het wel 1 graad was daarnet!
Maar het zonnetje schijnt wel. O+
Doe wat je niet durft.
pi_109119525
Damn, Chico! Wat een prachtlijf.
pi_109119551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 08:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Rokjes. O+

Woohoo, wat is het fijn om resultaten van het sporten te zien in de spiegel. :) Geeft echt veel motivatie om te blijven gaan. :Y
Je lijkt wel een wijf. Doe als chico en plaats een foto ipv te wachten tot we er om vragen. :P

Chicobeeb, wat een prachtig buikje!! O+

Zo nu ga ik me nog eens omdraaien, zodat het 10 graden is als ik wakker word ipv 1.
pi_109119604
*Update* Mn jurkje past alweer nog niet :') Maar er is nog een paar maanden hoop :P
pi_109119620
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2012 08:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Je lijkt wel een wijf. Doe als chico en plaats een foto ipv te wachten tot we er om vragen. :P

Chicobeeb, wat een prachtig buikje!! O+

Zo nu ga ik me nog eens omdraaien, zodat het 10 graden is als ik wakker word ipv 1.
Die foto komt wel. Ik vrees alleen dat er geen camera is met het dynamisch bereik om m'n witte buik vast te leggen. :')
pi_109119633
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 06:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Chico, hoe mooi en sexy!

;)
Ja, een cupmaat bij iedere 3-4 kg. Ruilen? Mijn bh's en bikini zijn weer eens te klein en ik heb echt geen geld voor nieuwe :').

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 07:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Moggeh!

Chico, erg mooi! :Y Goed doel om weer naartoe te werken.. ik denk dat je echt wel weer terug kan naar dat figuurtje ook al kan je niet zo intensief meer sporten!

[..]

Ja, er mogen hier mannen komen.. lijkt er soms niet op, maar het is echt zo. :P
Ja zou je denken? Ik vrees dat ik wel een sportregime nodig heb om af te vallen, 8 kg met voedsel alleen gaat mij niet lukken.
pi_109119716
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 08:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja, een cupmaat bij iedere 3-4 kg. Ruilen? Mijn bh's en bikini zijn weer eens te klein en ik heb echt geen geld voor nieuwe :').

[..]

Ja zou je denken? Ik vrees dat ik wel een sportregime nodig heb om af te vallen, 8 kg met voedsel alleen gaat mij niet lukken.
Ik weet niet wat je verstaat onder intensief sporten, maar genoeg beweging om vet te verbranden en spier te behouden hoeft niet al te intensief te zijn. Het grootste gedeelte komt toch echt neer op eetgewoontes. Sixpacks worden in de keuken gemaakt, niet in de sportschool. ;)
pi_109119733
Wow Chico, nice O+ Dat je lijf in potentie er zo uit kan zien zou mij al veel voldoening geven ;)

Lijstje:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen
T: allizonnepit (echt waar :D) met appelstroop
L: dubbele boterham met ei, komkommer, tomaat
T: appeltje
B: trap oprennen naar de vierde verdieping
D: to be determined - eten bij vrienden

Uitdaging van de dag: de toblerone weerstaan!
pi_109119808
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:29 schreef An24 het volgende:
Lekker lijstje puff. Knap dat je naast het ijs 1 chocolaatje gegeten hebt. Dat vind ik zo moeilijk!

Billy: wat klote van je phone. Als je hem niet verloren hebt, moeten mensen gewoon van spullen afblijven :(

DaD: nog feli, ondanks je rotbui.

Ik ga nokken hier. Trusten!
Ja en als ik hem verloren was, dan nog steeds :o
pi_109119827
Mis ik net de foto van Chico :o!!
pi_109119861
Gefeli DaD!

foto van chico gemist, jammor! Meer tiet met minder kilo's *jaloers*
Ik ben de afgelopen 2 jaar van D naar B gegaan..

lijstje voor vandaag:

O: havermout
T: cappuccino, sinaasappel
L: salade met een beetje geitenkaas en pijnboompitjes, karnemelk, eventueel nog een gekookt eitje
T: cappuccino, appel
D: macaroni op verzoek van de kleuter, met verse tomatengehaktsaus met veel groentes
T: kwark met 2 mandarijntjes
pi_109119973
Mooi lijfje chico! Lukt je vast met goed eten, niet al te intensieve cardio en wat Jillian om daar weer te komen hoor!

Ik hoop dat er bij mij misschien over 8 a 10 kilo ook wel zoiets onder zit :P

Lijst:

O - Brinta met banaan en kokos
L - 3 vk bth hummus/kaas/vlees/tom&kom
T - handje cashews
D - fritatta met veel groenten en kaas
S - uurtje wandelen
T - koffie verkeerd, halve mango of peer
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_109119975
Inderdaad Chico té mooi :( ;)

Mogge *O* sunnn!! Goede dag om vrij te zijn GB :P

Heb een Tuniekje vandaag met een leggingachtige broek, rokjesachtig genoeg :+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_109120004
Wat een mooi buikje Chico! En zoals ElDi zegt is het vooral wat je eet. Minder koolhydraten schijnt goed te zijn.
pi_109120038
Lijstje:

O: yoghurt met appel en muesli
L: courgette, spercieboon met wat pindakaas, gekookt ei, avocado.
T: bak griekse yoghurt
D: gegrilde courgette, paprika, aubergine met feta en bulghur, wijntje
T: appelcrumble, klein stukje.
pi_109120044
Ohai!

Chico foto gemist.... toen ik 18 was was ik ook superslank en gespierd haha, maar nu niet meer! Gisteren wel lekker gesport, ging echt goed!

Lijstje gisteren:
O: 250 sojamelk met 50 havermout en 1 kleine banaan
T: appel, koffie met melk
L: 250 ml gebonden soep, 300 gr salade en een half pistoletkaas
T: 2 chocolatechip koekjes, 4 plakjes grillworst, handje kokosschaafsel (niet allemaal tegelijk haha)
B: 2x20 minuten fietsen
D: 1 stuks koolvis met 1 venkelknol en 1 wortel, bak sla met sla/sjalot/tomaat/wat pancetta/olijfolie
S: 1 km roeien (warming up), bodypump, elk been 15 lunges, 10 minuten buikspieren
T: eiwitshake

Bodypump ging lekker, volgende keer half kilootje erbij overal. Ben wel tevredene eigenlijk!

Planning vandaag:
O: 250 ml yoghurt met 1 kleine banaan, 2 el walnoten en 1 el kokosschaafsel
T: appel, koffie met melk
L: grote bak gevulde soep met 2 sneeen brood
T: hand cashewnoten
T: smoothie yoghurt/sinaasappelsap
D: quinoa salade (komkommer, tomaat, wortel, linzen misschien, sla, sjalotje) met tahin-dressing
S: bodycombat + buikspieren
pi_109120130
Mooi lijstje vandaag Perr!

Jagar, ik vind je lijstje van vandaag ook wel goed, maar het valt me vaak op dat je toch bijna iedere dag wel een koekje/crumble/wijntje/chocolaatje (bijv.) eet, misschien gaat het afvallen daarom wat moeizaam?
Volgens mij eet je in zijn totaliteit helemaal niet zoveel kcals, zeker als je naar je onderhoud kijkt, maar misschien andere keuzes maken?
pi_109120189
Gemist :{ Maar geloof best dat Chico een goed lijf heeft! :Y

Ik vind ze netjes Perr! ^O^

Wel allemaal nette dingen Jagar, maar is het niet wat erg(bulghur even opgezocht :+) weinig? :@

En een *O* omdat #5 :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109120224
Goedemorgen!

Planning voor vandaag:

O: smoothie kwark/banaan/rood diepvriesfruit
T: boterham hummus/paprika
L: bth hummus/paprika, bth tehina/paprika
T: appel,
T: grote beker bloemkool/broccolisoep
S: intervaltraining
D: salade met pasta/paprika/tomaat/olijven/komkommer/stukjes kip

Ongeveer 1500 kcal (voedingscentrum heeft wel allemaal kant en klare dingen in de lijst staan, maar onbewerkte producten en dingen als hummus ontbreken dan weer).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_109120248
Hummus staat er wel in (dan wel ongezouten volgens mij, maar toch :P )
pi_109120260
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:08 schreef Novem het volgende:
Mooi lijstje vandaag Perr!

Jagar, ik vind je lijstje van vandaag ook wel goed, maar het valt me vaak op dat je toch bijna iedere dag wel een koekje/crumble/wijntje/chocolaatje (bijv.) eet, misschien gaat het afvallen daarom wat moeizaam?
Volgens mij eet je in zijn totaliteit helemaal niet zoveel kcals, zeker als je naar je onderhoud kijkt, maar misschien andere keuzes maken?
i know. Vandaag krijg ik mensen te eten, vandaar. maar inderdaad, dit is m'n valkuil.
pi_109120276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:10 schreef V1z0R het volgende:

En een *O* omdat #5 :D
Wat is het wat is het wat is het?
pi_109120354
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:14 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat is het wat is het wat is het?
Zie: Het fokken van Noorse boskatten :) en nu dus #5
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109120365
Lijstje vandaag:

O: smoothie
T: 2 rijstwafels en pindakaas
L: rijst, broccoli en kalkoen
T: kwark en bessen
D: soep
S: fitness en cardio
T: biefstuk en paprika
T: kwark
pi_109120383
Gisteren:
O: 2 wasa original crisp roggecrackers met filet A.
L: 2x geroosterd Allinson met mayo, sambal, sla, peen, paprika en prei filet A. en ui.
T: volle kwarksmoothie met sinaasappelsap, mango en diepvriesaardbeien
T: 2 rozemarijncrackers met makreel en preiringetjes
S: hardlopen 5km
T: wodka, katjang
D: witlof ham/kaas uit de oven. Kipsaucijsjes (2) met ketchup.
T: klein beetje cruesli met wat melk

Vandaag:
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en kaas
T: gekookt eitje
S: stepshape/interval
L: salade met sla, peen, prei, paprika, mango en lauwe kalkoen. Dressing van citroenmayo, kerrie en snufje kaneel en drupje chilisaus.
T: volle kwark smoothie met sinaasappelsap (vers), mango en diepvriesaardbei
T: wodka, katjang
D: eten bij vriendin, vitello tonnato, lasagne en salade en vast wel een wijntje of 2. (ik neem van alles maar een kleine portie, me thinks)
pi_109120402
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh!
Ik zou bijna m'n vriend inruilen voor een niet-allergisch exemplaar :+
pi_109120421
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:12 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen!

Planning voor vandaag:

O: smoothie kwark/banaan/rood diepvriesfruit
T: boterham hummus/paprika
L: bth hummus/paprika, bth tehina/paprika
T: appel,
T: grote beker bloemkool/broccolisoep
S: intervaltraining
D: salade met pasta/paprika/tomaat/olijven/komkommer/stukjes kip

Ongeveer 1500 kcal (voedingscentrum heeft wel allemaal kant en klare dingen in de lijst staan, maar onbewerkte producten en dingen als hummus ontbreken dan weer).
Misschien moet je de site van valtaf gaan gebruiken? Die heeft echt bijna alles erin staan en anders kan je het ook nog zelf toevoegen.
pi_109120601
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien moet je de site van valtaf gaan gebruiken? Die heeft echt bijna alles erin staan en anders kan je het ook nog zelf toevoegen.
Ga ik doen! Die ziet er ook veel logischer uit en je kunt combi's opslaan zie ik. Ideaal lijkt me dat.
  donderdag 15 maart 2012 @ 09:29:07 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109120624
Ello! Spierpijn _O-

Nog meer S gisteren: helpen met verhuizen, dus boeken inpakken en spulletjes sjouwen, al mocht ik niks te zwaar doen (al ben ik soms eigenwijs, harhar).

Bij de Ikea nog spullen gezien die vriendje en ik ook wel voor thuis willen hebben en na afloop lekker gegeten met collega's en mister vriendje! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_109120658
Oh en nog even over strakke buikjes: je moet natuurlijk wel sporten, maar het belangrijkst is dat je het laagje vet wat dan nog over je spieren zit wegkrijgt en dat is toch echt door af te vallen. Toen ik mijn strakste buikje had, deed ik heel niet zoveel buikspieroefeningen. Ik liep 3 à 4x in de week hard en ging daarnaast 2 à 3x in de week naar de sportschool voor een groepslesje, waar je aan het eind een minuut of 5 à 10 je buik traint. Dat was genoeg. En ik heb het over 2 jaar geleden of zo, ik was toen de 18 ook al eventjes gepasseerd, ( :+ ) dus dat is geen excuus. :P

En ik heb geloof ik de sportknop weer omgedraaid. Heb deze week al 3x wat gedaan, met vandaag erbij 4. Morgen maar even een rustdag en dan zaterdag nog wat hardlopen. 5x per week vind ik wel genoeg denk ik.
pi_109120697
Chico, je had daar een lijf dat als het in een glossy magazine had gestaan dan had iedereen gedacht dat het flink gephotoshopd was! :D Prachtig _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109120753
Ik heb net een account aangemaakt op die valtaf.nl maar hoe kan je daar je eten invullen?
pi_109120754
Net even alle lijstjes van vandaag bekeken, maar :o
^O^
quote:
11s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Oh!
Ik zou bijna m'n vriend inruilen voor een niet-allergisch exemplaar :+
:D :P
Kun je niet zo'n haarloze nemen?
pi_109120760
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ello! Spierpijn _O-

Nog meer S gisteren: helpen met verhuizen, dus boeken inpakken en spulletjes sjouwen, al mocht ik niks te zwaar doen (al ben ik soms eigenwijs, harhar).

Bij de Ikea nog spullen gezien die vriendje en ik ook wel voor thuis willen hebben en na afloop lekker gegeten met collega's en mister vriendje! :Y
*O* wat leukk!

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

}:| nu klikte ik.
pi_109120764
Oh wacht.
pi_109120773
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 08:49 schreef Probability het volgende:
Mis ik net de foto van Chico :o!!
Ja dat! -O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109120809
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:19 schreef conleche het volgende:
Gisteren:

T: 2 rozemarijncrackers met makreel en preiringetjes

Hi! :+
Ik weet dat je soms low carbt en dankzij jouw lijstjes ging ik ze ook kopen. Nu heb ik zelf een low carb recept ontdekt en bak ze nu zelf. Het mist de bite na een dag maar de smaak is bijna identiek of je moet zelf even tweaken.
Ze zijn ook nog eens makkelijk te maken en het is zo klaar.

175 gr Amandelmeel
1/2 tl zeezout
2 el verse rozemarijn
1 ei
1 el olijfolie

Mengen, bal van maken, uitrollen en bakken in de oven. Klaar!
Misschien heb je er wat aan? Zo niet, dan niet. ):O
Go hard or go home
pi_109120812
Ik heb de foto van Chico wel gezien, prachtlijf! O+

Sporten is wel noodzakelijk denk ik, buikspieren niet per se (al pak ik die graag mee, want als je buikspierpijn hebt voelt je buik heel strak B-) ).
pi_109120905
Ik heb met dit weer trouwens ontzettend veel zin om buiten te sporten: hardlopen, skaten, lange wandelingen maken O+. Zelfs om buikspieroefeningen te doen... Natuurlijk altijd als je het toch niet kan :+. Ben benieuwd of ik er in augustus ook nog zin in heb.

Tof recept Noek, wil ik wel eens uitproberen :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109120925
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:37 schreef Noek het volgende:

[..]

Hi! :+
Ik weet dat je soms low carbt en dankzij jouw lijstjes ging ik ze ook kopen. Nu heb ik zelf een low carb recept ontdekt en bak ze nu zelf. Het mist de bite na een dag maar de smaak is bijna identiek of je moet zelf even tweaken.
Ze zijn ook nog eens makkelijk te maken en het is zo klaar.

175 gr Amandelmeel
1/2 tl zeezout
2 el verse rozemarijn
1 ei
1 el olijfolie

Mengen, bal van maken, uitrollen en bakken in de oven. Klaar!
Misschien heb je er wat aan? Zo niet, dan niet. ):O
Hey thnx! Ik probeer het op het moment nog even zonder low carb, vanwege dat ik carbs lekker vind, maar ik voorzie een moment waar ik het zat ben en toch weer even ga lowcarben en amandelmeel klinkt interessant! Waar haal je dat? En kan je er nog meer mee maken?
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 09:44:03 #94
70532 loveli
N
pi_109120979
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:41 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb met dit weer trouwens ontzettend veel zin om buiten te sporten: hardlopen, skaten, lange wandelingen maken O+. Zelfs om buikspieroefeningen te doen... Natuurlijk altijd als je het toch niet kan :+. Ben benieuwd of ik er in augustus ook nog zin in heb.

Tof recept Noek, wil ik wel eens uitproberen :Y.
Hebben jullie een koel huis of iets van een airco? Hoogzomer en hoogzwanger is niet de meest ideale combo.
crap in = crap out
pi_109121000
Amandelmeel hebben ze in de biowinkel! Je kan er ook koekjes van bakken, of spijs maken... maar dat is misschien niet zo verantwoord :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109121043
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Hebben jullie een koel huis of iets van een airco? Hoogzomer en hoogzwanger is niet de meest ideale combo.
Ons huis is behoorlijk koel gelukkig :Y. De tuin is meer op het oosten, dus ook niet de hele dag vol in de zon. Plus zonnescherm als het echt te gek wordt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 15 maart 2012 @ 09:47:13 #97
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109121060
quote:
12s.gif Op donderdag 15 maart 2012 00:11 schreef Xennia het volgende:

[..]

:D

Nee hoor, vorige week besloten om wat af te vallen en te gaan fitnessen, vandaar. Wil van 77kg naar 70kg door goed bij te houden wat ik eet (eetmeter.voedingscentrum.nl) en door wat meer te bewegen. Ondertussen 1kg eraf. :)
pi_109121065
Je kan ook zelf witte amandelen in een keukenmachine vermalen, dan heb je ook amandelmeel :)
pi_109121089
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:47 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Nee hoor, vorige week besloten om wat af te vallen en te gaan fitnessen, vandaar. Wil van 77kg naar 70kg door goed bij te houden wat ik eet (eetmeter.voedingscentrum.nl) en door wat meer te bewegen. Ondertussen 1kg eraf. :)
Hoelang ben je, als ik vragen mag? 70kg is niet echt veel voor een man :)
pi_109121096
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:47 schreef Novem het volgende:
Je kan ook zelf witte amandelen in een keukenmachine vermalen, dan heb je ook amandelmeel :)
Dat heb ik een keer geprobeerd voor een recept, maar dat werd helemaal niet fijn genoeg -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109121127
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat heb ik een keer geprobeerd voor een recept, maar dat werd helemaal niet fijn genoeg -O-.
Hmm ok, ik doe dat ook altijd, maar het wordt wel goed fijn bij mij, zal wel van de machine afhangen.
Die uit de winkel is inderdaad superfijn.
pi_109121150
Ik snap niets van valtaf.nl :') moet je iemand volgen vooordat je iets kan doen ofzo?
pi_109121179
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Hey thnx! Ik probeer het op het moment nog even zonder low carb, vanwege dat ik carbs lekker vind, maar ik voorzie een moment waar ik het zat ben en toch weer even ga lowcarben en amandelmeel klinkt interessant! Waar haal je dat? En kan je er nog meer mee maken?
Ik maak er bosbessen of bananenmuffins van. Vind het zelf wel heel lekker meel. Een beetje zompig. :9 Je kan het zelf maken door amandelen te verpulveren in de machine of je koopt het kant en klaar en daar kies ik voor. Ondanks het vele sporten huist er een enorm lui zwijn in me. Ik bestel het altijd via internet, net zoals kokosmeel. Daar kun je ook wel wat mee als je low carbt. Ik eet mijn snacks low carb en ik haal mijn koolhydraten uit havermout, quinoa en fruit.
Mueslibars maak ik met havermout bijvoorbeeld. Vind het enorm tof om juist mijn snacks zelf te maken.

Dit is een leuke site met recepten, creatief met amandelmeel:
http://www.elanaspantry.com/almond-flour-recipes/
Go hard or go home
  donderdag 15 maart 2012 @ 09:51:57 #104
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109121185
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:48 schreef Novem het volgende:

[..]

Hoelang ben je, als ik vragen mag? 70kg is niet echt veel voor een man :)
Vrij klein, 1.76m, dus een bmi van 25 en daar wil ik echt niet overheen.
pi_109121222
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:50 schreef Perruche het volgende:
Ik snap niets van valtaf.nl :') moet je iemand volgen vooordat je iets kan doen ofzo?
Ik snap er ook niets van :')
pi_109121237
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:51 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Vrij klein, 1.76m, dus een bmi van 25 en daar wil ik echt niet overheen.
Ah duidelijk! Wat voor fitness doe je? Hang je ook een beetje aan de ijzers?
  donderdag 15 maart 2012 @ 09:56:27 #107
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_109121296
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:54 schreef Novem het volgende:

[..]

Ah duidelijk! Wat voor fitness doe je? Hang je ook een beetje aan de ijzers?
Ik ga vanavond beginnen :+ Nu fiets ik alleen dagelijks naar m'n werk, tweemaal 10km.
pi_109121338
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109121346
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:56 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ik ga vanavond beginnen :+ Nu fiets ik alleen dagelijks naar m'n werk, tweemaal 10km.
Eerst krachttraining, dan cardio. De kilo's gaan er dan vanzelf af. :Y
pi_109121448
Ok, hoe gebruik je Valtaf:
Je logt in
Je gaat naar de oude versie van de website
je klikt op Ik wil....
En dan ga je naar voeding en beweging en klik je op Eetdagboek bijwerken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_109121469
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik maak er bosbessen of bananenmuffins van. Vind het zelf wel heel lekker meel. Een beetje zompig. :9 Je kan het zelf maken door amandelen te verpulveren in de machine of je koopt het kant en klaar en daar kies ik voor. Ondanks het vele sporten huist er een enorm lui zwijn in me. Ik bestel het altijd via internet, net zoals kokosmeel. Daar kun je ook wel wat mee als je low carbt. Ik eet mijn snacks low carb en ik haal mijn koolhydraten uit havermout, quinoa en fruit.
Mueslibars maak ik met havermout bijvoorbeeld. Vind het enorm tof om juist mijn snacks zelf te maken.

Oh, die sla ik op!! Wat mijn favoriete low carb snack was: kaas/eiwit koekjes. Heel simpel, maar zo lekker. Gewoon eiwit stijf kloppen met wat zout, geraspte kaas erdoor en dan in hompjes de oven in op 150 graden. Ook te gebruiken als cracker met beleg.
pi_109121494
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:03 schreef conleche het volgende:

Oh, die sla ik op!! Wat mijn favoriete low carb snack was: kaas/eiwit koekjes. Heel simpel, maar zo lekker. Gewoon eiwit stijf kloppen met wat zout, geraspte kaas erdoor en dan in hompjes de oven in op 150 graden. Ook te gebruiken als cracker met beleg.
:Y) Deze sla ik op!
Go hard or go home
pi_109121508
Ha co nu heb ik de oude site. Zit het dan onder "voeding"?
pi_109121523
Ik zag ook dat ze het veranderd hebben, ik wilde eerst ook terug naar de oude website, maar heb de nieuwe een kans gegeven en eigenlijk is dat wel handig en overzichtelijk. Je klikt op consumptie toevoegen en vanaf daar kan je alles invullen, tot aan de tijd aan toe.
pi_109121542
Waar staat dat dan? Ik kan het echt niet vinden. Kan je gewoon per dag je eten invullen? Ik ben eetmeter gewend en dat is echt 10x zo duidelijk :')
pi_109121552
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:
Ha co nu heb ik de oude site. Zit het dan onder "voeding"?
Ja, zie mijn nieuwe post. Ik heb de autist in mij die veranderingen haat een schup gegeven. Die nieuwe site is prima. Maar als je toch de oude wilt staat het onder voeding ja.
pi_109121598
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:34 schreef V1z0R het volgende:
Net even alle lijstjes van vandaag bekeken, maar :o
^O^

[..]

:D :P
Kun je niet zo'n haarloze nemen?
Maar ik wil ze omdat ze fluffy zijn :@ :')

Die foto van Chico negeer ik want jaloersmakend en dat zal mijn bouw nooit kunnen bereiken ;(

Heb wel een daglijstje
O: dubbele boterham met een heel klein restje vlokken
L: dubbele boterham geitenkaas, paprikasalade
T: mandarijntjes
D: ? Met lief
T: ?
pi_109121605
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:06 schreef Perruche het volgende:
Waar staat dat dan? Ik kan het echt niet vinden. Kan je gewoon per dag je eten invullen? Ik ben eetmeter gewend en dat is echt 10x zo duidelijk :')
Eerst op voeding klikken, dan krijg je dieetdagboek en daaronder de diverse eetmomenten en dan rechts staat daar telkens 'consumptie toevoegen'
pi_109121606
Ik vind het wel lastig inschatten welk product ik heb en hoeveel gram het is. Wat is nou 1 boterham? En mijn zelfgemaakte soep, daarvan heb ik echt geen goed idee hoeveel daar in zit. 3 aardappels, 1 bloemkool, 1 broccoli, ui, knoflook en een bakje hamblokjes in ongeveer 2 liter. Hoeveel kcal zou dat dan ongeveer zijn?
pi_109121628
Je kan toch gewoon invoeren voor je D: 3 aardappels, 1 bloemkool etc...?
pi_109121630
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik wist helemaal niet dat amandelmeel lowcarb was, thx voor deze tip, site gaat in mijn favorieten!! Niet heel goedkoop dat amandelmeel, maar wel erg lekker vind ik!
pi_109121650
Ah co! ik moest mijn profiel blijkbaar compleet maken :') thanks!
pi_109121656
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:08 schreef Quinazoline het volgende:
Ik vind het wel lastig inschatten welk product ik heb en hoeveel gram het is. Wat is nou 1 boterham? En mijn zelfgemaakte soep, daarvan heb ik echt geen goed idee hoeveel daar in zit. 3 aardappels, 1 bloemkool, 1 broccoli, ui, knoflook en een bakje hamblokjes in ongeveer 2 liter. Hoeveel kcal zou dat dan ongeveer zijn?
Ja, ik woog altijd alles en voerde het dan apart in. Maar ik geef toe dat dat wat ver gaat. :')
pi_109121730
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ik woog altijd alles en voerde het dan apart in. Maar ik geef toe dat dat wat ver gaat. :')
Niets mis met neurotisch gedrag!
Doe wat je niet durft.
pi_109121813
Ik kom met valt af op 1460 kcal uit, mijn schatting was 1500 (met hulp van voedingscentrum). Goed genoeg in de buurt dus, want ik ga niet precies al mijn eten afwegen dus er zal toch wel een kleine variatie zijn.
pi_109121868
Wat een baggersite, ze hebben niet eens "standaard" gewichten! ik blijf lekker caloriechecker gebruiken. Hoe weet ik nu wat een banaan weegt?
pi_109121962
Oh wacht die optie is er wel.
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 10:20:56 #128
70532 loveli
N
pi_109121981
Spierpijn in m'n armen. Van het hardlopen? Mjah. Kreeg wel complimenten over m'n techniek, vooral na de eindsprint (blaar of niet, kiezen op elkaar en de achterhoede ingehaald). Tijdens voetbal vond ik hardlopen leuk, maar op asfalt vind ik er nog steeds geen zak aan.

Mede-rebanathloners, hebben jullie iets als een camelbac of hoe je dat ook spelt? Rugzak met water, kan erg handig zijn.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 10:21:08 #129
70532 loveli
N
pi_109121987
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:20 schreef Perruche het volgende:
Oh wacht die optie is er wel.
^O^
crap in = crap out
pi_109122159
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:20 schreef loveli het volgende:
Spierpijn in m'n armen. Van het hardlopen? Mjah. Kreeg wel complimenten over m'n techniek, vooral na de eindsprint (blaar of niet, kiezen op elkaar en de achterhoede ingehaald). Tijdens voetbal vond ik hardlopen leuk, maar op asfalt vind ik er nog steeds geen zak aan.

Mede-rebanathloners, hebben jullie iets als een camelbac of hoe je dat ook spelt? Rugzak met water, kan erg handig zijn.
Nee, maar dat hoeft toch ook niet voor 12 km?

Ik ben trouwens van plan om medio juni een 16 km run te doen, over twee weken loop ik volgens planning 5 km, is dat erbij te trainen? Henk? Eventueel doe ik 2 keer 8 met een wandelingtje tussendoor.
pi_109122160
Morgen :W

Beetje laat, ik weet het, maar manlief is ook vrij O-)

Er komen mooie lijstjes voorbij! ^O^
En V1zOR is nummer 5 *O* Ik heb van 1 stel nog geen reactie gehad, dus spannend ;)

Ik moet nog een lijstje verzinnen. Ik denk dat ik met rusticobrood en roerei begin. En ohw: zit weer onder de 61 kilo *O*

Sorry voor de vrolijkheid. Is het weer!
pi_109122302
Goedemorgen op deze schone morgen An :D
pi_109122421
Goedemorgen!

Hier één groot mistgordijn :') ;( beetje deprimerend

Maar wel zin in de dag! Spierpijn van mijn awesome workout van gisteren en vanavond weer de combinatieles spinning/circuit! Zaterdag hardlopen en wat gewichtjes/sit ups en dan maandag wil ik eens gaan kijken naar de oefeningen van mevrouw Jillian.

Lijstje ben ik nog wat aan het zoeken naar een fijne lunch om mee te nemen, maar O: wordt Griekse yoghurt met walnoten en honing en D een Oosterse kippensoep met erbij wat vers volkorenbrood :9
Ja doei.
pi_109122431
quote:

Spierpijn in mijn armen heb ik eigenlijk nog nooit gehad van het hardlopen. :D
Ik heb geen camelback of gordel met waterflesjes. Ik hou het wel op voldoende drinken voor het lopen en voldoende drinken na het lopen. Vind het zelf ook pas nodig als je meer dan anderhalf uur loopt en dat doe ik eigenlijk nooit.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik ben trouwens van plan om medio juni een 16 km run te doen, over twee weken loop ik volgens planning 5 km, is dat erbij te trainen? Henk? Eventueel doe ik 2 keer 8 met een wandelingtje tussendoor.
Juni is te doen! Paar weken die 5 km lopen, dan iedere week een km erbij totdat je op de 10 zit. Dat een paar weken doen en dan weer wat erbij doen. :)
Bij mij gooit de hooikoorts meestal wat roet in het eten in het voorjaar. :)

Wanneer heb jij je fietsding staan? Beetje handig plannen met trainen is wel verstandig iig. :P
Doe wat je niet durft.
pi_109122764
Ik heb spierpijn aan de binnenkant van mijn bovenbenen door het hardlopen. Ik krijg altijd op vage plaatsen spierpijn van het lopen :P
pi_109122837
Goedemorgen deze zonnige morgen! Op mijn telefoon was het vanochtend -1 haha.

@DaD nog gefeli :*
~ Bonito La Risa ~
pi_109122999
quote:

spierpijn in je armen is wel apart ja. Maar je techniek is goed blijkbaar. Als dat niet zo was, zou ik denken dat je nog te veel met je armen loopt, of ze aanspant door te veel concentratie.

Ohw, wat zou ik ook weer graag hardlopen. Rouwverwerking ;(
pi_109123106
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb geen camelback of gordel met waterflesjes. Ik hou het wel op voldoende drinken voor het lopen en voldoende drinken na het lopen. Vind het zelf ook pas nodig als je meer dan anderhalf uur loopt en dat doe ik eigenlijk nooit.

[..]

Juni is te doen! Paar weken die 5 km lopen, dan iedere week een km erbij totdat je op de 10 zit. Dat een paar weken doen en dan weer wat erbij doen. :)

Wanneer heb jij je fietsding staan? Beetje handig plannen met trainen is wel verstandig iig. :P
Mooi! Fietsding is een maand later in juli. Volgens mij bijt het elkaar sowieso niet. Voor het fietsen heb ik vooral een goede conditie (en beenspieren) nodig en dat bouw ik sneller op met hardlopen. Fietsen staat gepland voor de weekenden, voornamelijk om zitvlees te kweken :)
pi_109123253
Zitvlees heb je wel nodig idd! :D
Mijn 2e dag van mn 150 mijl vorig jaar, was best pijnlijk. :D

Overigens is fietsconditie heel anders dan hardlooploopconditie. Toen ik heel veel fietste, dacht ik ook wel even te kunnen beginnen met hardlopen, maar dat viel vies tegen!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 11:06:29 #140
70532 loveli
N
pi_109123389
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Overigens is fietsconditie heel anders dan hardlooploopconditie. Toen ik heel veel fietste, dacht ik ook wel even te kunnen beginnen met hardlopen, maar dat viel vies tegen!
Zo makkelijk dacht ik een beetje over de urbanathlon. En meteen daarna bang dat ik mezelf toch wat overschat :+
crap in = crap out
pi_109123582
quote:

Ja dat klopt! Een vriend van mij die vorig jaar met gemak de Alpe d'Huez opfietste loopt nu met moeite 3 minuten achtereen. Mijn conclusie: hardloopconditie > fietsconditie :P
pi_109123662
Ik heb ook weleens spierpijn in mijn armen na het hardlopen hoor!

Vanmiddag na mn werk ga ik weer, in het zonnetje hopelijk O+

En *O* voor #5 van V1z!
pi_109123898
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo makkelijk dacht ik een beetje over de urbanathlon. En meteen daarna bang dat ik mezelf toch wat overschat :+
Haha, je hebt nog een half jaar. :D Komt helemaal goed.
Tegen die tijd ben ik ook een lean and mean fighting machine. B-)
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:11 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja dat klopt! Een vriend van mij die vorig jaar met gemak de Alpe d'Huez opfietste loopt nu met moeite 3 minuten achtereen. Mijn conclusie: hardloopconditie > fietsconditie :P
Die theorie geloof ik gelijk!
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:14 schreef Nallie het volgende:

Vanmiddag na mn werk ga ik weer, in het zonnetje hopelijk O+

En *O* voor #5 van V1z!
Ik wil ook rennen! Maar ik heb een teamuitje en ga karten en lasergamen. En BBQ'en.
Ga maar eens kijken of ik daar wat trappen kan vinden die ik op kan gaan rennen ofzo. :D
Doe wat je niet durft.
pi_109123930
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:14 schreef Nallie het volgende:
Ik ook :Y. Wat helpt is ook je armen rekken / strekken voor en na de training.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 15 maart 2012 @ 11:23:03 #145
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109123932
Goedemorgen!
Gisterenavond niet gaan lopen, het was plots 23 uur. En toen dus boos op mezelf...

Lijstje:
O: 300 mg magere kwark + musli
T: zak rauwkost (wortel, selder, tomaat, paprika) van 700 gram. Man die vliegt er vlug door.
L: 2 tassen soep of 1 tas soep met bord rauwkost of 1 tas soep met broodje kaas
T: 2 stuks fruit, indien enkel soep 2 boterhammen philadelphia
D: veggie lasagna
T: 1 boterham philadelphia
S: buik en rugspieren, pompen
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_109124057
Ik heb een beetje spierpijn in m'n schouders van Jillian! Lang geleden dat ik een beetje fatsoenlijk gesport heb. :'). Vanmiddag dag twee doen denk ik. Komende zomer zie ik er hopelijk weer zo uit. 8-) .

Gelieve niet te quoten.

[ Bericht 11% gewijzigd door DevilsAndDust op 15-03-2012 12:55:37 ]
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 11:28:55 #147
70532 loveli
N
pi_109124144
Mooiemeidenhoekje van fok.
crap in = crap out
pi_109124176
Mijn streven is nog steeds überhaupt een platte buik, iets wat ik NOOIT gehad heb, dus ben benieuwd of mijn lichaam dat überhaupt aankan :') _O-
Ja doei.
pi_109124199
Mooi DaD, ik zal vanavond eens een foto maken van mn lijf nu.
Zal het proberen met de strechoefeningen Phaidra!

Lijstjesplanning:

O: havermout, kokos, banaan, dadels
T: appel, koffie verkeerd, rijstwafel geitenkaas
L: restje quinoa salade van gister, 2 mueslicrackers
T: Broccoli (van 1 hele) gestoomd en gemixt met een halve avocado en wat tahindressing
S: 7 km hardlopen
D: pasta met artisjok/witte bonen prut (uit mn nieuwe kookboek :))
T: yoghurt met wat gedroogd fruit denk ik!
pi_109124211
Woehoe, mooi lijf DaD!
pi_109124267
DaD :9.

Nallie, ik had vanmorgen de combi kokos-banaan en dat was vet lekker! Van jou afgekeken :D In de yoghurt althans, morgen gaat 'ie in de havermout. En nog walnoten erbij. Omnomnom!
pi_109124317
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
DaD :9.

Nallie, ik had vanmorgen de combi kokos-banaan en dat was vet lekker! In de yoghurt althans, morgen gaat 'ie in de havermout. En nog walnoten erbij. Omnomnom!
Ik weet t! Kokos *O* sorry Uniek :')
Het schijnt ook goed te zijn om banaan in combi met kokos te eten, beter dan alleen banaan. Dat zei mijn mesoloog. Weet niet echt waarom...
pi_109124345
Kom jij weleens bij de ekoplaza op het waterlooplein ook dan?
pi_109124367
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:30 schreef anna82 het volgende:
Woehoe, mooi lijf DaD!
Ja doei.
pi_109124427
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:34 schreef Perruche het volgende:
Kom jij weleens bij de ekoplaza op het waterlooplein ook dan?
Natuurlijk :Y
pi_109124451
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:36 schreef Nallie het volgende:

[..]

Natuurlijk :Y
:P ik vind het zo grappig, internet is zo groot en nederland, nou ja, niet zo, maar dan is de wereld ineens zo klein enzo :')
pi_109124452
Wij hebben elkaar vast wel eens gezien dan, met hetzelfde booschappenrondje :P
pi_109124521
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:36 schreef Nallie het volgende:
Wij hebben elkaar vast wel eens gezien dan, met hetzelfde booschappenrondje :P
ik fietste gisteren naar de winkel zegt er zo'n waterlooplein marktman tegen mij "nou, niet zo sjagrijnig kijken hoor!" en toen moest ik keihard lachen, want ik was stiekem diep in gedachten verzonken over de staat van het voorwiel van mijn fiets...
pi_109124538
Mooi DaD!!
pi_109124592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik fietste gisteren naar de winkel zegt er zo'n waterlooplein marktman tegen mij "nou, niet zo sjagrijnig kijken hoor!" en toen moest ik keihard lachen, want ik was stiekem diep in gedachten verzonken over de staat van het voorwiel van mijn fiets...
Kon je niet lopen :P
pi_109124623
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:39 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kon je niet lopen :P
Tsss ik kwam van mijn werk.
pi_109124644
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:30 schreef anna82 het volgende:
Woehoe, mooi lijf DaD!
^^ *fiet fieuw*
pi_109124646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Tsss ik kwam van mijn werk.
Dan mag t ;) Ik ga ook vaak op de fiets hoor, combi met AH
pi_109124740
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:41 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dan mag t ;) Ik ga ook vaak op de fiets hoor, combi met AH
En de gall&gall :9 en er zit nu ook een hema! O+
pi_109124771
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:41 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^ *fiet fieuw*
^^

Ik ga het zonnetje in :W
pi_109124783
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

O+ Oh jij woont zo fijn!

In mijn buurt alleen een Turk met AH-prijzen, beetje jammer.
pi_109124796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

En de gall&gall :9 en er zit nu ook een hema! O+
Ja dat is echt fijn! En de kruidvat en etos, coffee company en natuurlijk de bagels :9 . Misschien meer iets voor privégesprekken trouwens dit :')
pi_109125190
Ik wil ook in het centrum wonen ;(
pi_109125324
Nog paar maand en ik heb ook (zo'n beetje) alles op loopafstand :)

Mijn L vandaag:
Nu tuinkruiden boullion, straks
2x Waldkorn met dun laagje Philadelphia, gegrilde kip en paprika in blokjes, wat zalmsnippers en stukjes amandel... :9~ En wat garnaaltjes :+
pi_109125354
En ik ga niet echt in het centrum wonen maar wel samen O+
pi_109125418
Ik dacht al dat DaD de foto weg had gehaald :')
:@
Strak lijfje hoor! :9
pi_109125559
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:57 schreef Novem het volgende:
Ik wil ook in het centrum wonen ;(
Ik niet :') ga naar de Pijp verhuizen, maar in Amsterdam is alles wel centrum eigenlijk omdat je overal alles hebt :)
pi_109125575
quote:
17s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
En ik ga niet echt in het centrum wonen maar wel samen O+
O+
pi_109125643
Wij wonen net buiten het centrum, ik vind het heerlijk! Onze straat is heel rustig maar met 5 minuten lopen zijn we in de stad.
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:12:31 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109125659
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij wonen net buiten het centrum, ik vind het heerlijk! Onze straat is heel rustig maar met 5 minuten lopen zijn we in de stad.
Zijn we buren?
The love you take is equal to the love you make.
pi_109125692
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik niet :') ga naar de Pijp verhuizen, maar in Amsterdam is alles wel centrum eigenlijk omdat je overal alles hebt :)
Ach voor mij is de Pijp of Oud Zuid ofzo al centrum :P
Zolang je maar binnen 10 minuten fietsen op Leidseplein kan staan, zeg maar
pi_109125739
quote:
11s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zijn we buren?
Als ik een beetje goed in m'n hoofd heb waar jij woont, wonen wij net aan de andere kant van het centrum.
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:16:20 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109125775
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Als ik een beetje goed in m'n hoofd heb waar jij woont, wonen wij net aan de andere kant van het centrum.
Dus jullie konden met gemak lopend naar Tim Knol?
pi_109125804
quote:
6s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus jullie konden met gemak lopend naar Tim Knol?
Als er een achteruitgang was geweest hadden we het met een flinke sprong kunnen proberen.
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:18:39 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109125829
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Als er een achteruitgang was geweest hadden we het met een flinke sprong kunnen proberen.
Dan heb ik het plaatje wel ongeveer helder.

Als ik een beetje mijn best doe, spuug ik bij Bert Visscher in de tuin.
pi_109125903
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan heb ik het plaatje wel ongeveer helder.

Als ik een beetje mijn best doe, spuug ik bij Bert Visscher in de tuin.
Ja, jullie hebben ook een mooi plekje daar volgens mij! Baardmans heeft daar ook gekeken voor huisjes (hij woonde eerst in de TBstraat), maar toen kwam dit langs. :).
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:23:58 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109125957
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, jullie hebben ook een mooi plekje daar volgens mij! Baardmans heeft daar ook gekeken voor huisjes (hij woonde eerst in de TBstraat), maar toen kwam dit langs. :).
En wij hebben ook nog wel in de Oosterpoort rondgekeken.
pi_109126223
Ik liep naar de kast en zag dat mijn 'oude referentiebroek' een beetje uit de kast stak. De broek die ik op m'n slankst had gekocht, ooit.
Huiverig pakte ik hem eruit. De laatste keer dat ik probeerde de broek aan te doen kwam hij nauwelijks over m'n bovenbenen heen; laat staan dat ik 'm dicht kreeg.

"Zou het???" dacht ik....

Ik viste hem onder de stapel andere kleding vandaan en met m'n ogen dicht probeerde ik 'm aan te doen.

En hij ging aan! En dícht! *O*
Ok, nog niet zo mooi als 't zou moeten (muffintop galore), máár hij gaat weer dicht en zit best mooi om m'n benen. Nu weer terug naar 't punt waarop hij niet meer zorgt voor de muffintop en de broekspijpen ietwat losjes om m'n benen vallen!
Ja doei.
pi_109126342
Yay Moblo! ^O^ Heerlijk gevoel is dat, dan weet je waar je het voor doet :)
pi_109126442
quote:
99s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik liep naar de kast en zag dat mijn 'oude referentiebroek' een beetje uit de kast stak. De broek die ik op m'n slankst had gekocht, ooit.
Huiverig pakte ik hem eruit. De laatste keer dat ik probeerde de broek aan te doen kwam hij nauwelijks over m'n bovenbenen heen; laat staan dat ik 'm dicht kreeg.

"Zou het???" dacht ik....

Ik viste hem onder de stapel andere kleding vandaan en met m'n ogen dicht probeerde ik 'm aan te doen.

En hij ging aan! En dícht! *O*
Ok, nog niet zo mooi als 't zou moeten (muffintop galore), máár hij gaat weer dicht en zit best mooi om m'n benen. Nu weer terug naar 't punt waarop hij niet meer zorgt voor de muffintop en de broekspijpen ietwat losjes om m'n benen vallen!
_O_ _O_ Misschien past hij nog voor de zomer helemaal perfect!

Ik heb ook zo'n broek! Een kanariegele *) En ik paste die dus een hele tijd geleden, nu niet echt meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109126537
Tof Mo!! *O*
Jouw receptjesblog is echt leuk trouwens!
pi_109126734
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_ _O_ Misschien past hij nog voor de zomer helemaal perfect!

Ik heb ook zo'n broek! Een kanariegele *) En ik paste die dus een hele tijd geleden, nu niet echt meer.
Dat van mij is een jurkje, van m'n uitreiking en in juli hopelijk dus voor een bruiloft. Het ritsje kan al iets verder, maar nog niet voorbij het borstdeel ;(
pi_109126974
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Fijn plekje de Oosterpoort, heb er jaren gewoond toen ik in Groningen studeerde.

En ik ben ook in 10 minuten op het Leidseplein, maar doe er bijna een half uur over om op CS te komen :)
pi_109126997
Super Mo!! Wat een heerlijk gevoel gaf dat zeker?

Wij wonen in een durpie. Fietsafstand van "het centrum" (lees supermarkt, slager, bakker, drogist en.. Uhm.. Owja boekhandel en kapper èn cafetaria èn kledingzaak èn electronicazaak èn decozaak... Toch nog vrij veel :+ ow en doe het zelfzaak!)
~ Bonito La Risa ~
pi_109127087
En ik wil daar nog even bij vermelden, dat dat een broek maat 36 is van de WE 8-)

Zó, en nu racen naar de uni!
Ja doei.
pi_109127138
Zo. en nu mag je niet meer klagen, Blootje!

Vanmoren naar een interessante lezing geweest, nu zo naar een stomme course meeting. Ach ja, het leven als PhD student gaat niet over rozen...
pi_109127297
Lijstje van vandaag:
o: 2 boterhammetjes, 1 met pindakaas en 1 met hagelsslag
T: banaan en krentenbol
L; tosti met ketchup
D: ravioli met tomaatjes en pesto en beetje salade
T: boterham met ham en een banaan.
S: 1,5u trainen

Vraagje; heo slecht zijn krentenbollen?
3e jaars Fysiostudent
13-5-2011 &lt;3
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:06:09 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109127301
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik heet geen Henk, maar ik loop ook hard. Ik doe dit weekend iig 15 km en misschien wel 16,5 (zo lang is mijn rondje).

Ik heb er na 5 km steeds 1 km per week aan vastgeplakt. Maar als je echt op safe wilt spelen, moet je een schema van 5 tot 10 gaan volgen. Ik herinner me wel dat ik tijdens mijn opbouw pijntjes had namelijk. Nu niet meer, want nu ben ik gewend om 10 km of meer te lopen.
Medio juni 15 km zou wel haalbaar moeten zijn :Y.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:09:27 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109127380
Oh, en ik heb vanochtend trapgelopen dus. Mèn, ik heb gewoon gelopen en toch kwam ik redelijk buiten adem boven. Dus ik ga dit nu mooi elke dag doen. Pff, wel kilometersver hardlopen, maar niet eens zonder buiten adem te zijn acht trappen kunnen oplopen :{w.

Lijstje:

S: 5 km hardlopen
O: yoghurt met muesli, banaan en honing
T: twee boterhammen met pindakaas
L: twee boterhammen met een plak 30+-kaas
T: als ik overwerk nog een bth pindakaas
T: appel
D: maaltijdsalade met gerookte kip (verder zit er behalve sla niet zo veel in en ik heb ook geen veggies verder bij me, dus laat maar even voor een keertje)

[ Bericht 1% gewijzigd door Viking84 op 15-03-2012 13:29:24 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_109127394
Voor de hardlopers: als ik straks weer begin heb ik om verschillende redenen dus twee maanden niet kunnen lopen. Ik had Evy 0 tot 5 uitgelopen en de laatste lessen een paar keer herhaald als voorbereiding op 5 tot 10. Maar is het nu verstandig (maar oh zo demotiverend) om dan echt helemaal opnieuw te beginnen?

En even ontspannen gebruncht met allinson boterhammen met pindakaas en straks maar eens richting werk. :)
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:12:06 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109127460
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

[..]

Ja, wat Henk zegt dus eigenlijk :P. Iig zorgen dat je een paar weken 5 en een paar weken 10 doet en niet te snel doorstoomt :P. Zoals ik deed :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:13:01 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109127484
quote:

Andersom merk ik wel dat ik sneller kan fietsen zonder te zweten/buiten adem te raken.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:13:52 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109127507
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:10 schreef ihatefastcars het volgende:
Voor de hardlopers: als ik straks weer begin heb ik om verschillende redenen dus twee maanden niet kunnen lopen. Ik had Evy 0 tot 5 uitgelopen en de laatste lessen een paar keer herhaald als voorbereiding op 5 tot 10. Maar is het nu verstandig (maar oh zo demotiverend) om dan echt helemaal opnieuw te beginnen?

En even ontspannen gebruncht met allinson boterhammen met pindakaas en straks maar eens richting werk. :)
Vooral naar je lijf luisteren. Ik zou gewoon met de eerste les beginnen, kijken hoe het gaat en dan misschien tussendoor een paar lesjes overslaan.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:15:14 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109127555
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn streven is nog steeds überhaupt een platte buik, iets wat ik NOOIT gehad heb, dus ben benieuwd of mijn lichaam dat überhaupt aankan :') _O-
Ik had een platte buik toen ik 8 was :'). En toen daarna de hormonen op gang kwamen is het nooit meer goed gekomen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_109127596
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:10 schreef ihatefastcars het volgende:

Ik had ook een tijdje niet gelopen (daarvoor 2x pw 5/6 km) maar ben gewoon meteen 5 km gaan rennen. Ging wat moeizaam, maar de keer erna kon ik al meteen weer 6!
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:17:10 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109127619
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik weet gewoon wat de TBstraat is _O-. Waar woon je nu eigenlijk? PM? :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:18:13 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109127656
Oh, het is wel duidelijk dat ik nu pauze heb zeker :').
Niet meer actief op Fok!
pi_109127686
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Oh, het is wel duidelijk dat ik nu pauze heb zeker :').
Beetje maar :P
Krijg we nog details over de leuke vrouw?
pi_109127750
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:16 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik had ook een tijdje niet gelopen (daarvoor 2x pw 5/6 km) maar ben gewoon meteen 5 km gaan rennen. Ging wat moeizaam, maar de keer erna kon ik al meteen weer 6!
Dat is de truc idd! Ik ben pas ook weer gewoon met 5 km begonnen en dat gaat eigenlijk uitstekend. :) Als je die km's eenmaal in je benen hebt, dan bouw je het heel snel weer op. :)
Doe wat je niet durft.
pi_109127877
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nieuw huis, nieuwe baan, nieuw trainingsmaatje :P
Yup, goed joar veur ons Nallie! ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:05 schreef Indication het volgende:
Vraagje; heo slecht zijn krentenbollen?
Laatst nog een krentebol getroffen die z'n eigen moeder had opgegeten :{ Maar ik vind dat je alle krentebollen niet op dat soort incidenten moet beoordelen :+
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:25:33 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109127900
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Beetje maar :P
Krijg we nog details over de leuke vrouw?
Oh, we mailen nog maar kort (sinds zondag), maar ik denk wel 'hmm, dit kan wel eens wat worden', want ze klinkt echt heel erg leuk! (en ze maakt geen dt-fouten *O*). Oh, en ik vind het ook zo tof dat ik nu eindelijk aan iets kan beginnen waarbij ik geen rekening hoef te houden met echtgenoten/echtgenotes, kinderen etc. Echt iemand voor mij alleen O+.

En er was iemand anders die wat met me wilde drinken, maar dat gaat veel te snel (ik wil eerst even mailen om te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb. Dat ze dezelfde naam heeft als een vroegere vriendin van me waar ik volledig op ben afgeknapt helpt ook niet echt _O-.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:27:30 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109127959
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is de truc idd! Ik ben pas ook weer gewoon met 5 km begonnen en dat gaat eigenlijk uitstekend. :) Als je die km's eenmaal in je benen hebt, dan bouw je het heel snel weer op. :)
Ik zou toch liever geen blessures willen riskeren.

Maar goed, ik zie mezelf toch niet langer dan een week niet lopen (tenzij ik op vakantie ben of geblesseerd ben) :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109127985
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, we mailen nog maar kort (sinds zondag), maar ik denk wel 'hmm, dit kan wel eens wat worden', want ze klinkt echt heel erg leuk! (en ze maakt geen dt-fouten *O*).

En er was iemand anders die wat met me wilde drinken, maar dat gaat veel te snel (ik wil eerst even mailen om te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb. Dat ze dezelfde naam heeft als een vroegere vriendin van me waar ik volledig op ben afgeknapt helpt ook niet echt _O-.
Leuk! Dat van die eerste dan he :P

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nieuw huis, nieuwe baan, nieuw trainingsmaatje :P
Yup, goed joar veur ons Nallie! ^O^

[..]

Laatst nog een krentebol getroffen die z'n eigen moeder had opgegeten :{ Maar ik vind dat je alle krentebollen niet op dat soort incidenten moet beoordelen :+
Jeej! Ik voel me ook echt goed *O*
Die krentenbollenpraat die snap ik ff niet :') Maar krentenbollen zijn niet zo goed (veel suikers en witbrood), maar wel lekker zo af en toe!
pi_109128027
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou toch liever geen blessures willen riskeren.

Maar goed, ik zie mezelf toch niet langer dan een week niet lopen (tenzij ik op vakantie ben of geblesseerd ben) :P.
Naja t was niet dat ik de rest van de tijd niks gedaan had. Wel gewoon gefitnesst en gefietst en op de stepper gestaan. En die 5 km rende ik al zo lang. Die zat er wel in gestampt ofzo :P
pi_109128120
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:28 schreef Nallie het volgende:
Jeej! Ik voel me ook echt goed *O*
Die krentenbollenpraat die snap ik ff niet :') Maar krentenbollen zijn niet zo goed (veel suikers en witbrood), maar wel lekker zo af en toe!
:D des te beter!

De krentebol die z'n eigen moeder opat is vrij slecht, maar daarom mag je ze niet over 1 kam scheren...
oO<
pi_109128146
ow en DaD! ziet er zeer goed uit! Ik zal straks eens kijken of ik ook een foto van mij heb waar ik naar wil streven 8-)
~ Bonito La Risa ~
pi_109128285
Jaaaa gaan we allemaal streeffoto's posten :D. Desnoods van vreemd gefotoshopte modellen (maar echte mensen zijn mooier).
pi_109128336
Krentenbollen zijn wel lekker! vooral verse met roomboter en suiker :')

Anyway lijstjes update:
O: 250 yoghurt met walnoten/banaan/kokos
T: appel, koffie verkeerd
L: grote kom tomatencremesoep met wat pasta vlindertjes en verse tomaat, dubbele bth kaas
T: peer
T: smoothie: 150 ml yoghurt met 150 ml sinaasappelsap
D: quinoa/sla/tomaat/linzen/komkommer/wortel met tahin dressing

1800 kcal volgens eetmeter! ik vind valt af te vervelend, moet je iedere keer weer op "product toevoegen"... Komt alleen nog qua kcals de eiwitshake bij.
pi_109128356
Die foto van mij is niet echt een streeffoto in die zin dat ik nu eerst nog een x aantal kilo's moet afvallen om dat weer te bereiken. Ik weeg nog evenveel, ik zie er alleen wat winterser uit nu. :+. Verdwijnt straks vanzelf weer (als sneeuw voor de zon, zou ik zeggen!).
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:42:03 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109128395
mueslibollen zijn lekkerder en gezonder.
Kokos.......
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109128630
Ik gebruik ook altijd eetmeter, maar ik voer altijd extra hoeveelheden in, omdat eetmeter echt te laag inschat. Laatst had ik een blikje tonijn, op de verpakking stond (even een gokje, weet niet meer) 150kcals per 100 gram en bij eetmeter echt iets stoms als 48 kcals per 100 gram. Vertrouw ik niet dus, maar ik vind valtaf ook een beetje een poepsite eigenlijk..hmm

Edit: ik heb geen streeffoto van mijzelf, ben nooit dun geweest. Ik heb wel een heel duidelijk beeld van wat ik wil, maar geen voorbeeld eigenlijk....strak en gespierd in ieder geval, maar wel met vrouwelijk vormen. M'n boobs beginnen nu wel al te krimpen helaas :(
pi_109128762
Haii kom weer even spieken :) Hoe is het hier, aan de Jillian Michaels zie ik? :P
Ik vind het maar een gaar mens maar ze ziet er goed uit.

Even zomaar random lijstjes:

Vandaag:
O: yoghurt met noten/vruchten muesli en twee kiwis
L: pannekoek met honing en kaneel, banaan met pindakaas
T: appel, whey proteine shake, wortels
D: gerookte forel met een flinke salade en een bruine pistolet
T: kwark met een kiwi, whey proteine shake
S: uur rpm

Gisteren:
O: havermoutpap met yoghurt en een halve banaan
L: pannekoek met een halve banaan, 2 muesli crackers met kipfilet en komkommer
T: appel, whey proteine shake, halve paprika, wortels
D: gebakken aardappeltjes, moot zalm uit de oven, bloemkool
T: kwark met honing, whey proteine shake
S: uur krachttraining (triceps/borst), half uur hardlopen

[ Bericht 1% gewijzigd door Siral op 15-03-2012 13:59:27 ]
pi_109128844
Ik gebruikte een app voor calorieen en voedingsstoffen, myfitnesspal. Is amerikaans en gebruikt dus amerikaanse maten maar dat kun je ook instellen op metrisch. Is een erg goede app en kent ook nederlandse producten, zelfs sommige kant en klaar maaltijden kent ie met voedingswaarden.
pi_109128937
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:54 schreef the85mc het volgende:
Ik gebruikte een app voor calorieen en voedingsstoffen, myfitnesspal. Is amerikaans en gebruikt dus amerikaanse maten maar dat kun je ook instellen op metrisch. Is een erg goede app en kent ook nederlandse producten, zelfs sommige kant en klaar maaltijden kent ie met voedingswaarden.
Je kunt ook calorieteller gebruiken, een Nederlandstalige app met producten uit de Nederlandse supermarkten.
I reject reality and substitute my own
pi_109129078
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:52 schreef Siral het volgende:
Haii kom weer even spieken :) Hoe is het hier, aan de Jillian Michaels zie ik? :P
Ik vind het maar een gaar mens maar ze ziet er goed uit.

Even zomaar random lijstjes:

Vandaag:
O: yoghurt met noten/vruchten muesli en twee kiwis
L: pannekoek met honing en kaneel, banaan met pindakaas
T: appel, whey proteine shake, wortels
D: gerookte forel met een flinke salade en een bruine pistolet
T: kwark met een kiwi, whey proteine shake
S: uur rpm

Gisteren:
O: havermoutpap met yoghurt en een halve banaan
L: pannekoek met een halve banaan, 2 muesli crackers met kipfilet en komkommer
T: appel, whey proteine shake, halve paprika, wortels
D: gebakken aardappeltjes, moot zalm uit de oven, bloemkool
T: kwark met honing, whey proteine shake
S: uur krachttraining (triceps/borst), half uur hardlopen
Mooie lijstjes Siral!
pi_109129081
Ik vond myfitnesspal handig omdat je daarop ook doelen kan instellen. Bijvoorbeeld 0,5 kg per week afvallen. En je vult verder alles in qua fysiek en dan rekent hij voor je uit hoeveel je mag/kunt eten. Ook sport activiteiten kun je er in weergeven. Hij geeft ook per dag aan of je boven/onder je voedingsgoal hebt gegeten.
Toen ik die app elke dag invulde viel ik ook echt ruim een halve kilo per week af.
pi_109129121
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:00 schreef Novem het volgende:

[..]

Mooie lijstjes Siral!
Thanks, sinds ik (bijna) geen calorieen meer tel eet ik echt wat ik lekker vind en op gevoel/naar mijn honger. En niet "de standaard" boterhammen. Probeer ook meer vis te eten en uberhaupt meer variatie dus. Het gaat de afgelopen paar weken echt goed :)
pi_109129151
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:02 schreef Siral het volgende:

[..]

Thanks, sinds ik (bijna) geen calorieen meer tel eet ik echt wat ik lekker vind en op gevoel/naar mijn honger. En niet "de standaard" boterhammen. Probeer ook meer vis te eten en uberhaupt meer variatie dus. Het gaat de afgelopen paar weken echt goed :)
Mooi toch? Ja je lijstjes zien er lekker en gevarieerd uit, merk je ook dat je lekkerder sport en meer vooruitgang boekt met meer eten?
pi_109129196
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:03 schreef Novem het volgende:

[..]

Mooi toch? Ja je lijstjes zien er lekker en gevarieerd uit, merk je ook dat je lekkerder sport en meer vooruitgang boekt met meer eten?
Ik ben sinds een paar maanden geleden (sinds mijn begin streefgewicht) nog ruim 3 kilo in spier gegroeid, dus ja! :D :D (train er ook keihard voor) Ik ga echt als een speer, ben helemaal terug lijkt haast wel. Heb nog wel veel moeite met tijden en vecht er echt nog hard voor maar ik merk gewoon dat ik momenteel zo goed bezig ben en krijg alleen maar complimenten dat ik die eetstoornis echt een harde schop geef!!

Heb nog wel een before/after fototje van mijn rug als iemand geinteresseerd is? O-) O-)
pi_109129243
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heet geen Henk, maar ik loop ook hard. Ik doe dit weekend iig 15 km en misschien wel 16,5 (zo lang is mijn rondje).

Ik heb er na 5 km steeds 1 km per week aan vastgeplakt. Maar als je echt op safe wilt spelen, moet je een schema van 5 tot 10 gaan volgen. Ik herinner me wel dat ik tijdens mijn opbouw pijntjes had namelijk. Nu niet meer, want nu ben ik gewend om 10 km of meer te lopen.
Medio juni 15 km zou wel haalbaar moeten zijn :Y.
Haha, ik had met opzet naar Henk gevraagd omdat ik bijna zeker wist dat jij zou zeggen dat het een te snelle opbouw is :D

Verder lezen...
pi_109129253
Ja, ben wel benieuwd natuurlijk ;)

Weet iemand trouwens waar ik een wit (geen foto dus) canvas kan halen? Ik zoek geen vierkant (xenos en action) maar langwerpig, zeg 40x80 ofzo..
~ Bonito La Risa ~
pi_109129331
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:06 schreef Mixende_match het volgende:
Ja, ben wel benieuwd natuurlijk ;)

Weet iemand trouwens waar ik een wit (geen foto dus) canvas kan halen? Ik zoek geen vierkant (xenos en action) maar langwerpig, zeg 40x80 ofzo..
Pipoos, Ruan etc? Van die hobbywinkels hebben ze altijd wel.
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 14:09:18 #228
70532 loveli
N
pi_109129339
Soms heeft een van de Duitse Discounters een actie, ooit ook bij de Hornbach schildersdoek gezien.
crap in = crap out
pi_109129348
Ik ben ook benieuwd!

MM, kan alleen kunstmaterialenwinkels (is dat een woord?)bedenken?
pi_109129384
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:04 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik ben sinds een paar maanden geleden (sinds mijn begin streefgewicht) nog ruim 3 kilo in spier gegroeid, dus ja! :D :D (train er ook keihard voor) Ik ga echt als een speer, ben helemaal terug lijkt haast wel. Heb nog wel veel moeite met tijden en vecht er echt nog hard voor maar ik merk gewoon dat ik momenteel zo goed bezig ben en krijg alleen maar complimenten dat ik die eetstoornis echt een harde schop geef!!

Heb nog wel een before/after fototje van mijn rug als iemand geinteresseerd is? O-) O-)
Je ziet er ook gezonder uit op je foto op FB! ^O^
pi_109129405
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:04 schreef Siral het volgende:

[..]

Uiteraard interesse :P.
pi_109129412
Eerste foto is van een paar weken geleden, ben nu wel weer iets veranderd/gedefineerder/groter gok ik (het gaat hard). De tweede foto is van 10 maanden geleden toen ik begon met aankomen.

49.5 kg (16/17% vet) vs 42 kg (4% vet).

pi_109129427
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je ziet er ook gezonder uit op je foto op FB! ^O^
Thaaanksss O+

Ik hoor het all the time en dat motiveerd echt!
pi_109129524
Wauw mooi, wat een verschil!
pi_109129529
Wow wat een verschil! Ziet er nu inderdaad een stuk gezonder uit. En gespierd! Wow.
pi_109129607

Ik besloot gewoon om als we dan toch moesten veranderen, het meteen goed te doen :@
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:15:59 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109129624
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:06 schreef anna82 het volgende:

[..]

Haha, ik had met opzet naar Henk gevraagd omdat ik bijna zeker wist dat jij zou zeggen dat het een te snelle opbouw is :D

Verder lezen...
:6.

Nee hoor, dat zeg ik dus niet.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:16:39 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109129651
Wow, ik hoop dat ik er ook zo uit ga zien als ik kt ga doen :o
Niet meer actief op Fok!
pi_109129678
Ziet er goed uit Siral!!

En ik baal }:| Helemaal klaar om even naar buiten te gaan, is de band van de scootmobiel lek :( en ze kunnen pas morgen komen fiksen.
pi_109129698
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:11 schreef Siral het volgende:
Eerste foto is van een paar weken geleden, ben nu wel weer iets veranderd/gedefineerder/groter gok ik (het gaat hard). De tweede foto is van 10 maanden geleden toen ik begon met aankomen.

49.5 kg (16/17% vet) vs 42 kg (4% vet).
[ afbeelding ]
ziet er al een stuk gezonder uit!

volgende keer je schouderbladen niet tegenelkaar drukken maar je rug wijd maken. If that makes sense :P
pi_109129704
Ik train zeker 6 dagen per week full on, ik probeer ook echt zo clean mogelijk te eten.
Het kost echt bloed zweet en tranen maar het is het ZO waard!

totaalplaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109129724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:17 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ziet er al een stuk gezonder uit!

volgende keer je schouderbladen niet tegenelkaar drukken maar je rug wijd maken. If that makes sense :P
Ja ik had toen niet echt verstand van hoe ik moest flexen :')
Sowieso snel gedaan met de selftimer hehehe.
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:18:44 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109129731
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:02 schreef Siral het volgende:

[..]

wat goed, ik kan nog van je leren ;)
Niet meer actief op Fok!
pi_109129765
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat goed, ik kan nog van je leren ;)
Als ik calorieen telde viel ik eigenlijk alleen maar af, rond de 1800/2000 calorieen is gewoon niet genoeg blijkbaar, dus ik werd er zo gestoord van. En aangezien ik spieren wil kweken luister ik gewoon naar mijn lijf, en zorg ik dat ik genoeg GOED voedsel binnen krijg, dan kan het nooit fout gaan :)
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:20:27 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109129786
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:18 schreef Siral het volgende:
Ik train zeker 6 dagen per week full on, ik probeer ook echt zo clean mogelijk te eten.
Het kost echt bloed zweet en tranen maar het is het ZO waard!

totaalplaatje:
SPOILER
6 dagen?! Ben je niet bang dat je dat niet langere tijd volhoudt en dat je dan weer inzakt? Of is dit een tijdelijk iets?
Niet meer actief op Fok!
pi_109129815
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

6 dagen?! Ben je niet bang dat je dat niet langere tijd volhoudt en dat je dan weer inzakt? Of is dit een tijdelijk iets?
Nope niet tijdelijk. Ik doe het al 2 jaar. (met een terugval ertussendoor dan)
Heb een splitschema dus train elke dag andere spiergroepen + cardio verdeeld.
pi_109129860
Goed hoor Siral!
Maar waar haal je de tijd vandaan? Draaien nu niet al je dagen om sporten dan?
pi_109129882
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:22 schreef Nallie het volgende:
Goed hoor Siral!
Maar waar haal je de tijd vandaan? Draaien nu niet al je dagen om sporten dan?
Slapen, werken, eten, trainen, slapen etc, inderdaad. Maar ik hou genoeg tijd over hoor!! :)
pi_109129935
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:23 schreef Siral het volgende:

[..]

Slapen, werken, eten, trainen, slapen etc, inderdaad. Maar ik hou genoeg tijd over hoor!! :)
Ik vind het knap! Ik vind sporten fijn, maar niet als hoofdbestanddeel van mn leven :)
pi_109129994
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:24 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik vind het knap! Ik vind sporten fijn, maar niet als hoofdbestanddeel van mn leven :)
Ik vind het zeker niet vervelend, sowieso heb ik ook gewoon een deel van mijn sociale leven op de sportschool. Daarnaast zit ik regelmatig in de sauna/stoombad etc, kletsen in de lounge. Heb er gewoon veel plezier in en als ik ECHT geen zin heb ga ik ook niet. Maar dat komt gewoon zelden tot nooit voor. :)
pi_109130089
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:26 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik vind het zeker niet vervelend, sowieso heb ik ook gewoon een deel van mijn sociale leven op de sportschool. Daarnaast zit ik regelmatig in de sauna/stoombad etc, kletsen in de lounge. Heb er gewoon veel plezier in en als ik ECHT geen zin heb ga ik ook niet. Maar dat komt gewoon zelden tot nooit voor. :)
^O^
pi_109130104
Je ziet er echt veel beter en gezonder uit, Siral!! Fijn dat je het te boven bent gekomen allemaal!!

En DaD is ook een plaatje!! :Y
pi_109130166
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:29 schreef conleche het volgende:
Je ziet er echt veel beter en gezonder uit, Siral!! Fijn dat je het te boven bent gekomen allemaal!!

En DaD is ook een plaatje!! :Y
Thanks :) Heb het met tijden wel echt moeilijk maar ik weet gewoon wat ik op het spel zet nu, eerst was er gewoon zoveel angst, en nu ben ik al zover gekomen dat het voor mijn gevoel wel los loopt nu. Ben nog wel echt uitermate perfectionistisch qua eten en kan nog heel erg in de stress schieten erdoor, en rare dingen doen.. maar dat moet slijten.. Zolang ik het op MIJN manier kan doen, die misschien nog obsessief is, ben ik iniedergeval in staat om door te gaan ipv terug te vallen.
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:37:07 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109130321
Het klinkt wel een beetje alsof je van de ene obsessie in de andere bent geschoten :@ maar goed, dit kan minder kwaad dan de vorige en ik heb ook zo mijn obsessies :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_109130339
Dat is een flinke verandering Siral! Je ziet er nu veel gezonder en fitter uit!
pi_109130372
Sporten deed Siral toch al, nu eet ze er alleen veel beter bij! Ga zo door! :*
pi_109130405
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Het klinkt wel een beetje alsof je van de ene obsessie in de andere bent geschoten :@ maar goed, dit kan minder kwaad dan de vorige en ik heb ook zo mijn obsessies :+.
Zo klinkt het inderdaad ook.

Maar goed, ik heb ook een tijd de sportschool vrijwel dagelijks bezocht. Maar dat was toen ik vrijgezel was en ik het gewoon ook echt gezellig vond in de sportschool :D (en een oogje had op mijn personal trainer :@ )
pi_109130452
De sport ' verslaving ;) ' had ik inderdaad al. Ik deed het zo al een jaar en toen kwam er dus een eetstoornis bij kijken die uit het geobserdeerde onstond... Maar ik ben totaal niet geobserdeerd meer. Bewegingsdrang heb ik niet echt meer. :)

En ik ben ook vrijgezel, en tuurlijk lopen er leuke mannen rond, wheheh :')
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 14:43:04 #259
70532 loveli
N
pi_109130473
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo klinkt het inderdaad ook.

Maar goed, ik heb ook een tijd de sportschool vrijwel dagelijks bezocht. Maar dat was toen ik vrijgezel was en ik het gewoon ook echt gezellig vond in de sportschool :D (en een oogje had op mijn personal trainer :@ )
That's it... als m'n abo afgelopen is ga ik naar een gemengde sportschool!

Alleen zonder bijbedoelingen met enig personal trainer :+
crap in = crap out
pi_109130488
Oh en thankss everyone :) <3
pi_109130507
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:43 schreef loveli het volgende:

That's it... als m'n abo afgelopen is ga ik naar een gemengde sportschool!

Alleen zonder bijbedoelingen met enig personal trainer :+
O-)

Het was zo'n ontzettend leuke jongen, net zo oud als ik en hij was woest aantrekkelijk èn grappig.
Getrouwd met baby op komst wist ik enkele maanden later te ontfutselen. Tsja.

Maar tegen die tijd was ik al een stùk slanker en strakker *)
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 14:45:11 #262
70532 loveli
N
pi_109130529
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O-)

Het was zo'n ontzettend leuke jongen, net zo oud als ik en hij was woest aantrekkelijk èn grappig.
Personal trainer, skileraar, ... *grote boog*
crap in = crap out
pi_109130546
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O-)

Maar tegen die tijd was ik al een stùk slanker en strakker *)
Jammer!!

Mijn beeld voor een man is wel echt veranderd trouwens hoor, helaas ;( Dacht dat ik al kieskeurig was...
pi_109130548
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef loveli het volgende:

pi_109130573
Mijn huidige vriend is zo'n computernerd die niet aan sport doet -O-
pi_109130600
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Mijn huidige vriend is zo'n computernerd die niet aan sport doet -O-
Meeslepen!! :P
pi_109130623
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:47 schreef Siral het volgende:

Meeslepen!! :P
Hij zegt fietsen leuk te vinden; dus gaan we maar heel suf fietsen. Ik vind daar echt niets aan _O-
pi_109130640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij zegt fietsen leuk te vinden; dus gaan we maar heel suf fietsen. Ik vind daar echt niets aan _O-
Keer een rpm lesje meedoen? ;) Geeft een hele andere dimensie aan fietsen :P
pi_109130684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:48 schreef Siral het volgende:

Keer een rpm lesje meedoen? ;) Geeft een hele andere dimensie aan fietsen :P
Ja, daar zie ik de lol nog wel van in! Alleen gaat mijn achterste pijn doen van rpm (ook in zo'n lullig wielrennersbroekje)
pi_109130718
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar zie ik de lol nog wel van in! Alleen gaat mijn achterste pijn doen van rpm (ook in zo'n lullig wielrennersbroekje)
Dat heb ik ook! Maar ik heb ook te weinig vet daar...
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 14:51:58 #271
70532 loveli
N
pi_109130739
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:51 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat heb ik ook! Maar ik heb ook te weinig vet daar...
Squatten en meer spieren daar kweken.
crap in = crap out
pi_109130761
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Squatten en meer spieren daar kweken.
Working on it! Doe veel bilspier oefeningen altijd :Y
pi_109130856
bleh ik verveel me op werk, het is doodstil...
pi_109130870
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geef hem een clinic mountainbiken. Is combi van kracht en cardio. En is veel leuker dan 'gewoon' fietsen.
pi_109130896
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:56 schreef Novem het volgende:
bleh ik verveel me op werk, het is doodstil...
Hier ook! Ik eet broccoli B-)
pi_109130911
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daarvoor moet je zitvlees kweken :D

Ik heb honger en het is nog 4 uur tot D.
pi_109130922
Ik fiets iets heel anders kapot bij rpm dan mijn billen..... :% :X
pi_109130970
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hier ook! Ik eet broccoli B-)
Ik heb groene thee! Het heerlijke weer maakt het extra tergend om hier te zitten niksen
pi_109131023
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:59 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik heb groene thee! Het heerlijke weer maakt het extra tergend om hier te zitten niksen
Klopt. Gelukkig werk ik in het onderwijs en ben ik om 4 uur wel klaar :)

Heb je te weinig gegeten Anna?
pi_109131069
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef anna82 het volgende:

[..]

Daarvoor moet je zitvlees kweken :D

Ik heb honger en het is nog 4 uur tot D.
Om 3 uur half 4 een tussendoortje nemen is toch geen gekke tijd :)
pi_109131139
Ik zou bijna bang worden van je breedte, Siral! :D :P Maar netjes heur!
pi_109131144
Ik heb ook weer honger terwijl ik pas om half 2 geluncht heb.. :') Dus ik ga ook wat pakken.
pi_109131165
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou bijna bang worden van je breedte, Siral! :D :P Maar netjes heur!
Haha neejoh, ben maar een klein grietje en kan dit goed hebben! :)
Als ik niet flex en/of geen pomp heb zie ik er neutraal uit hoor :D
pi_109131326
Ik ga vanavond mijn 7e uur RPM geven deze week en het heeft niet veel met vet te maken. De huid moet gewoon harden. Na een vakantie heb ik de eerste twee weken mijn zitdeel weer wat kapot. Daarna gaat het weer. Gewoon blijven fietsen dus en eerst tanden op elkaar. Anders is er altijd nog sudocreme! w/
Go hard or go home
pi_109131481
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:09 schreef Noek het volgende:
Ik ga vanavond mijn 7e uur RPM geven deze week en het heeft niet veel met vet te maken. De huid moet gewoon harden. Na een vakantie heb ik de eerste twee weken mijn zitdeel weer wat kapot. Daarna gaat het weer. Gewoon blijven fietsen dus en eerst tanden op elkaar. Anders is er altijd nog sudocreme! w/
wow, 7 uur in de week op die fiets mensen enthousiast maken _O_

En ja, ik heb het idee dat het een soort 'zadelpijn' is wat vanzelf over gaat als je maar doorgaat. Alleen ik stop dan dus omdat het pijn doet.
pi_109131486
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef loveli het volgende:

[..]

^^
pi_109131532
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:09 schreef Noek het volgende:
Wat heb jij gedaan om die lessen te mogen geven? Ik ben nog steeds in de overweging om mijn spindiensten aan te bieden bij de sportschool waar ik zelf spin: sowieso om de uren omhoog te gooien en hopelijk ook de kwaliteit :@
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 15:15:37 #288
70532 loveli
N
pi_109131559
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Wat heb jij gedaan om die lessen te mogen geven? Ik ben nog steeds in de overweging om mijn spindiensten aan te bieden bij de sportschool waar ik zelf spin: sowieso om de uren omhoog te gooien en hopelijk ook de kwaliteit :@
*potje sudocreme toeschuift*
crap in = crap out
pi_109131739
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

wow, 7 uur in de week op die fiets mensen enthousiast maken _O_

En ja, ik heb het idee dat het een soort 'zadelpijn' is wat vanzelf over gaat als je maar doorgaat. Alleen ik stop dan dus omdat het pijn doet.
Oooh zonde, het is dé oplossing. Net als eelt op je handen kweken. En een vrouwenzeem maakt ook wel degelijk wat uit en de kwaliteit ook. Zit wel als een prinses op de erwt op het zadel. 8-)
Go hard or go home
pi_109131892
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ben ooit gevraagd toen ik fietste en toen ben ik de training gaan volgen. Het is zó leuk!
Het is wel RPM dus ben wel meer gebonden aan vaste lessen maar alsnog gooi er ook wel veel mij doorheen. Bied jezelf aan! De meeste sportscholen staan te springen om goede instructeurs of instructeurs die het leuk vinden want er gaat heel veel vrije tijd in zitten, je wordt er niet rijk van maar je moet het doen omdat het zó tof is. Geven ze op jouw sportschool spinning of RPM? Je zit in the UK hè?
Go hard or go home
pi_109132082
Spinning, geen RPM. En de faciliteiten zijn bagger: fietsen lopen aan, slechte airco, slechte docenten :@

ZIt elke les mezelf op te vreten dat ik 't zelf beter zou kunnen :@ dus wellicht maar 's vragen. Doe het dan ook vooral omdat ik 't leuk vind en niet voor de centen :P
Ja doei.
pi_109132182
Oh Siral, je ziet er sterk uit. Zoveel beter dan het rechterplaatje. Sla ze op, niet alleen op je computer maar ook in je hoofd. Vind wel dat je heel veel sport, dat doe ik ook. Hoop er zelf ooit wel een gezonde balans in zien te vinden want elke dag sporten is echt niet nodig. Wat zijn je doelen of wil je nu op onderhoud trainen?
Go hard or go home
pi_109132246
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef Siral het volgende:

[..]

Haha neejoh, ben maar een klein grietje en kan dit goed hebben! :)
Als ik niet flex en/of geen pomp heb zie ik er neutraal uit hoor :D
Was ook garpje! :+
pi_109132328
Ik heb vandaag een Bossche bol op, en net nog 3 papadoms met Rotisambaltomaat :'( Naast het gebruikelijke eten natuurlijk, dat blijven we ook doen. Ik vlucht altijd zo ontzettend in eten, vreselijk. Vandaag beschouw ik maar even als toch verloren :')
pi_109132380
Als je er maar wel van genoten hebt Laureline!

Ik ga zo afsluiten, naar huis fietsen en hardlopen. Er komt toch niks zinnigs meer uit vandaag :')
pi_109132424
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:35 schreef Noek het volgende:
Oh Siral, je ziet er sterk uit. Zoveel beter dan het rechterplaatje. Sla ze op, niet alleen op je computer maar ook in je hoofd. Vind wel dat je heel veel sport, dat doe ik ook. Hoop er zelf ooit wel een gezonde balans in zien te vinden want elke dag sporten is echt niet nodig. Wat zijn je doelen of wil je nu op onderhoud trainen?
Thanks :) Ik wil nog iets meer spieren kweken/toning. Verder gewoon onderhouden inderdaad, vetpercentage zit prima, moet ik niet lager mee gaan dan worden aders etc me te zichtbaar, heb een tijdje op 10/12% onderhouden en dat was bestwel erg droog voor een vrouw.. :'). Sowieso word ik nu eigenlijk al niet ongesteld meer.. :@ Maar dat komt voornamelijk omdat mijn gebruik van vetten in mijn voeding nog niet optimaal is. Probeer eraan te werken! Kom nog regelmatig bij de dietiste, mijn lijf/hormoon balans moet helemaal herstellen.
  Vis een optie? donderdag 15 maart 2012 @ 15:46:50 #297
70532 loveli
N
pi_109132551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:43 schreef Siral het volgende:

[..]

Thanks :) Ik wil nog iets meer spieren kweken/toning. Verder gewoon onderhouden inderdaad, vetpercentage zit prima, moet ik niet lager mee gaan dan worden aders etc me te zichtbaar, heb een tijdje op 10/12% onderhouden en dat was bestwel erg droog voor een vrouw.. :'). sSowieso word ik nu eigenlijk al niet ongesteld meer.. :@ maar dat komt voornamelijk omdat mijn gebruik van vetten in mijn voeding nog niet optimaal is. Probeer eraan te werken! Kom nog regelmatig bij de dietiste.
Uh-uh.. Is het misschien niet beter om pas 6 dagen per week voluit te sporten als je lijf aangeeft dat het weer fatsoenlijk functioneert? Ik zie wel verbetering, maar volgens mij heb je nog wel even te gaan voor je op het punt bent waar je zelf denkt te zijn.
crap in = crap out
pi_109132600
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:00 schreef Nallie het volgende:

[..]

Klopt. Gelukkig werk ik in het onderwijs en ben ik om 4 uur wel klaar :)

Heb je te weinig gegeten Anna?
Wellicht, in ieder geval een slechte verdeling. Had beide T's al op voordat ik ging lunchen.. Heb nu een sultanakoekje gekregen van een collega.

Fijne middag in het zonnetje!
pi_109132642
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Spinning, geen RPM. En de faciliteiten zijn bagger: fietsen lopen aan, slechte airco, slechte docenten :@

ZIt elke les mezelf op te vreten dat ik 't zelf beter zou kunnen :@ dus wellicht maar 's vragen. Doe het dan ook vooral omdat ik 't leuk vind en niet voor de centen :P
Als je al denkt dat je het beter kan, dan kun je dat ook. Of je zelfkennis is echt crap maar dat zal wel niet. Het is echt een hele leuke hobby. Maar als de faciliteiten zo bagger zijn, wil je juist daar dan lesgeven? Is er niet ergens nog een sportschool die wel voldoet aan de juiste voorwaarden? Dat vind ik wel belangrijk hoor. Een slechtwerkende airco of een fiets die vastloopt, dan is de lol er zo af want jij wordt daar als instructeur ook nog eens op aangesproken.
Go hard or go home
pi_109132743
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Uh-uh.. Is het misschien niet beter om pas 6 dagen per week voluit te sporten als je lijf aangeeft dat het weer fatsoenlijk functioneert? Ik zie wel verbetering, maar volgens mij heb je nog wel even te gaan voor je op het punt bent waar je zelf denkt te zijn.
Ik functioneer fatsoenlijk? :') Iedereen heeft wel hier en daar wat, en bij mij is dat dat ik wat meer vetten moet gaan toepassen in mijn voeding, en daar ben ik echt mee bezig. Ik breek mezelf echt niet af, ik ben juist 100% gezond bezig momenteel, fitter dan OOIT.
pi_109132788
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:43 schreef Siral het volgende:

[..]

Thanks :) Ik wil nog iets meer spieren kweken/toning. Verder gewoon onderhouden inderdaad, vetpercentage zit prima, moet ik niet lager mee gaan dan worden aders etc me te zichtbaar, heb een tijdje op 10/12% onderhouden en dat was bestwel erg droog voor een vrouw.. :'). Sowieso word ik nu eigenlijk al niet ongesteld meer.. :@ Maar dat komt voornamelijk omdat mijn gebruik van vetten in mijn voeding nog niet optimaal is. Probeer eraan te werken! Kom nog regelmatig bij de dietiste, mijn lijf/hormoon balans moet helemaal herstellen.
Niet ongesteld worden komt deels door te weining onverzadigd vet in de voeding, maar ook door een te laag vetpercentage, hoe wil de dietiste dat je dat gaat verhogen icm met je training?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')