quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, anderhalf jaar samen vandaag!
dat zijn nog een leuke dingenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, anderhalf jaar samen vandaag!
Ja, stom. Kan bijna verlengen zie ik. Maar zie door de bomen het bos niet zo..quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat zijn nog een leuke dingen
Billy: balen van je foon! Jammer dat mensen hun handen niet thuis kunnen houden
Nee ben de hele dag in het zelfde lokaal geweest en er niet uit geweestquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Balen! Weet je ckr dat je m niet bent verloren tijdens leswisseling ofzo??
Mm net lekker 2 bonbons op
En ook patatjes en kaassouffle
Not good..
Nu ff criminal minds kijken en dan slapen!!
Ja ik ga nog een berichtje achter laten dat 'de gene' hem anoniem 'daar en daar' achter zou kunnen laten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet mogelijk om iedereen uit die groep aan te spreken en zeggen dat ze de telefoon ergens anoniem achter kunnen laten? Beetje dreigen met aangifte doen etc.
quote:
quote:
Een nieuwe telefoon uitzoeken is zo'n werk inderdaad.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja, stom. Kan bijna verlengen zie ik. Maar zie door de bomen het bos niet zo..
Neuh, we gaan het sowieso niet vieren verder. Vanavond al helemaal niet meer; ik ben werkelijk bloedchagrijnig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Mini. het volgende:
Gefeliciteerd DaD!Toch nog iets aan gedaan ondanks het overwerken, of komt dat later nog?
Omdat hij moest overwerken? Gebeurt dat heel vaak?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Neuh, we gaan het sowieso niet vieren verder. Vanavond al helemaal niet meer; ik ben werkelijk bloedchagrijnig..
Ja ik ook maar ik denk van nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Neuh, we gaan het sowieso niet vieren verder. Vanavond al helemaal niet meer; ik ben werkelijk bloedchagrijnig..
Bedankt voor de feli's..
Billy, wat rot! Hoop dat je 'm nog terug krijgt!
Vrijwel dagelijks. Ik doe echt m'n best om lief en begripvol te zijn hoor, want het is voor hem natuurlijk ook niet leuk, maar ik ben het nu echt wel even zat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat hij moest overwerken? Gebeurt dat heel vaak?
Dan zou ik de 4s doen. Of is die aanmerkelijk duurder?quote:
ja volgens mij veeel duurderquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dan zou ik de 4s doen. Of is die aanmerkelijk duurder?
Hoera, ik ben niet meer in m'n eentje chagrijnigmorgen weer een nieuwe dag!
Ik snap dat je het even zat bent, maar het lijkt me zo zonde om de tijd die je wel samen hebt chagrijnig door te brengen. Je woont sinds kort samen en ziet hem iedere dagquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vrijwel dagelijks. Ik doe echt m'n best om lief en begripvol te zijn hoor, want het is voor hem natuurlijk ook niet leuk, maar ik ben het nu echt wel even zat.
Ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:25 schreef Xennia het volgende:
wauw chicolate. Dat vind ik nog mooier dan Jillian.
Wow! Wat een figuur. En je hebt daar beginnende blokjes. Erg mooi! We zitten in het zelfde schuitje. Nog vier kilo en dan hem ik ook weer zo'n buikjequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb de neiging om Jillian te gaan proberen, gewoon om te kijken of ik weer terug kan hiernaar:
[..]
Dus ongeveer 5-8 kg minder dan nu (was toen 62-65 kg) en flink wat buikspieren kweken.
wat heb je destijds gedaan om in die vorm te komen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook. En ik vind het vooral jammer dat ik het destijds niet echt zag, al was ik hier wel trots geloof ik. Ook wel weer pijnlijk, want het verval is duidelijk te zien in de spiegel nu.
Ik heb eigenlijk altijd wel een platte buik, mijn vet zit op mijn heupen/bovenbenen/borsten. Ik sportte toen geloof ik 3x per week intensief en ik had hiervoor een maand lang elke avond buikspieroefeningen gedaan. Dat laatste doe ik nu ook weerquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
wat heb je destijds gedaan om in die vorm te komen?
Ik heb echt nooit een platte buik gehad, ook al heb ik een perfect bmi en eet ik goed en sport genoeg.
natuurlijk. Er posten hier nog een paar mannen en ik kan hun inbreng vaak wel waarderen.quote:
Oh moet Mo weer de adds uit gaan zetten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
natuurlijk. Er posten hier nog een paar mannen en ik kan hun inbreng vaak wel waarderen.
Vertel, wat brengt jou naar dit topic? Toch niet alleen de foto van chicolate?
Ja dat ben ik ook wel op mijn 18-jarige zelfquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 06:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Chico, hoe mooi en sexy!
En omg, jouw vet gaat op je borsten zitten? Trut
Ja, er mogen hier mannen komen.. lijkt er soms niet op, maar het is echt zo.quote:
Heldere nacht, mooie dag!quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:14 schreef _aurum_ het volgende:
Hier ligt het ijs! op de daken! Dus vergeet het maar met je rokjesdag.
Denk dat ik zo nog even de verwarming aanzet, is 17 graden in huis
Je lijkt wel een wijf. Doe als chico en plaats een foto ipv te wachten tot we er om vragen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Rokjes.![]()
Woohoo, wat is het fijn om resultaten van het sporten te zien in de spiegel.Geeft echt veel motivatie om te blijven gaan.
Die foto komt wel. Ik vrees alleen dat er geen camera is met het dynamisch bereik om m'n witte buik vast te leggen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf. Doe als chico en plaats een foto ipv te wachten tot we er om vragen.
Chicobeeb, wat een prachtig buikje!!![]()
Zo nu ga ik me nog eens omdraaien, zodat het 10 graden is als ik wakker word ipv 1.
Ja, een cupmaat bij iedere 3-4 kg. Ruilen? Mijn bh's en bikini zijn weer eens te klein en ik heb echt geen geld voor nieuwequote:Op donderdag 15 maart 2012 06:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Chico, hoe mooi en sexy!
En omg, jouw vet gaat op je borsten zitten? Trut
Ja zou je denken? Ik vrees dat ik wel een sportregime nodig heb om af te vallen, 8 kg met voedsel alleen gaat mij niet lukken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Moggeh!
Chico, erg mooi!Goed doel om weer naartoe te werken.. ik denk dat je echt wel weer terug kan naar dat figuurtje ook al kan je niet zo intensief meer sporten!
[..]
Ja, er mogen hier mannen komen.. lijkt er soms niet op, maar het is echt zo.
Ik weet niet wat je verstaat onder intensief sporten, maar genoeg beweging om vet te verbranden en spier te behouden hoeft niet al te intensief te zijn. Het grootste gedeelte komt toch echt neer op eetgewoontes. Sixpacks worden in de keuken gemaakt, niet in de sportschool.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, een cupmaat bij iedere 3-4 kg. Ruilen? Mijn bh's en bikini zijn weer eens te klein en ik heb echt geen geld voor nieuwe.
[..]
Ja zou je denken? Ik vrees dat ik wel een sportregime nodig heb om af te vallen, 8 kg met voedsel alleen gaat mij niet lukken.
Ja en als ik hem verloren was, dan nog steedsquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:29 schreef An24 het volgende:
Lekker lijstje puff. Knap dat je naast het ijs 1 chocolaatje gegeten hebt. Dat vind ik zo moeilijk!
Billy: wat klote van je phone. Als je hem niet verloren hebt, moeten mensen gewoon van spullen afblijven
DaD: nog feli, ondanks je rotbui.
Ik ga nokken hier. Trusten!
i know. Vandaag krijg ik mensen te eten, vandaar. maar inderdaad, dit is m'n valkuil.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:08 schreef Novem het volgende:
Mooi lijstje vandaag Perr!
Jagar, ik vind je lijstje van vandaag ook wel goed, maar het valt me vaak op dat je toch bijna iedere dag wel een koekje/crumble/wijntje/chocolaatje (bijv.) eet, misschien gaat het afvallen daarom wat moeizaam?
Volgens mij eet je in zijn totaliteit helemaal niet zoveel kcals, zeker als je naar je onderhoud kijkt, maar misschien andere keuzes maken?
Oh!quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zie: Het fokken van Noorse boskattenen nu dus #5
Misschien moet je de site van valtaf gaan gebruiken? Die heeft echt bijna alles erin staan en anders kan je het ook nog zelf toevoegen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:12 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen!
Planning voor vandaag:
O: smoothie kwark/banaan/rood diepvriesfruit
T: boterham hummus/paprika
L: bth hummus/paprika, bth tehina/paprika
T: appel,
T: grote beker bloemkool/broccolisoep
S: intervaltraining
D: salade met pasta/paprika/tomaat/olijven/komkommer/stukjes kip
Ongeveer 1500 kcal (voedingscentrum heeft wel allemaal kant en klare dingen in de lijst staan, maar onbewerkte producten en dingen als hummus ontbreken dan weer).
Ga ik doen! Die ziet er ook veel logischer uit en je kunt combi's opslaan zie ik. Ideaal lijkt me dat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je de site van valtaf gaan gebruiken? Die heeft echt bijna alles erin staan en anders kan je het ook nog zelf toevoegen.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh!
Ik zou bijna m'n vriend inruilen voor een niet-allergisch exemplaar
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ello! Spierpijn![]()
Nog meer S gisteren: helpen met verhuizen, dus boeken inpakken en spulletjes sjouwen, al mocht ik niks te zwaar doen (al ben ik soms eigenwijs, harhar).
Bij de Ikea nog spullen gezien die vriendje en ik ook wel voor thuis willen hebben en na afloop lekker gegeten met collega's en mister vriendje!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zie: Het fokken van Noorse boskattenen nu dus #5
Hi!quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:19 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
T: 2 rozemarijncrackers met makreel en preiringetjes
Hey thnx! Ik probeer het op het moment nog even zonder low carb, vanwege dat ik carbs lekker vind, maar ik voorzie een moment waar ik het zat ben en toch weer even ga lowcarben en amandelmeel klinkt interessant! Waar haal je dat? En kan je er nog meer mee maken?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Hi!![]()
Ik weet dat je soms low carbt en dankzij jouw lijstjes ging ik ze ook kopen. Nu heb ik zelf een low carb recept ontdekt en bak ze nu zelf. Het mist de bite na een dag maar de smaak is bijna identiek of je moet zelf even tweaken.
Ze zijn ook nog eens makkelijk te maken en het is zo klaar.
175 gr Amandelmeel
1/2 tl zeezout
2 el verse rozemarijn
1 ei
1 el olijfolie
Mengen, bal van maken, uitrollen en bakken in de oven. Klaar!
Misschien heb je er wat aan? Zo niet, dan niet.
Hebben jullie een koel huis of iets van een airco? Hoogzomer en hoogzwanger is niet de meest ideale combo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:41 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb met dit weer trouwens ontzettend veel zin om buiten te sporten: hardlopen, skaten, lange wandelingen maken. Zelfs om buikspieroefeningen te doen... Natuurlijk altijd als je het toch niet kan
. Ben benieuwd of ik er in augustus ook nog zin in heb.
Tof recept Noek, wil ik wel eens uitproberen.
Ons huis is behoorlijk koel gelukkigquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben jullie een koel huis of iets van een airco? Hoogzomer en hoogzwanger is niet de meest ideale combo.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
natuurlijk. Er posten hier nog een paar mannen en ik kan hun inbreng vaak wel waarderen.
Vertel, wat brengt jou naar dit topic? Toch niet alleen de foto van chicolate?
Hoelang ben je, als ik vragen mag? 70kg is niet echt veel voor een manquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nee hoor, vorige week besloten om wat af te vallen en te gaan fitnessen, vandaar. Wil van 77kg naar 70kg door goed bij te houden wat ik eet (eetmeter.voedingscentrum.nl) en door wat meer te bewegen. Ondertussen 1kg eraf.
Dat heb ik een keer geprobeerd voor een recept, maar dat werd helemaal niet fijn genoegquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:47 schreef Novem het volgende:
Je kan ook zelf witte amandelen in een keukenmachine vermalen, dan heb je ook amandelmeel
Hmm ok, ik doe dat ook altijd, maar het wordt wel goed fijn bij mij, zal wel van de machine afhangen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer geprobeerd voor een recept, maar dat werd helemaal niet fijn genoeg.
Ik maak er bosbessen of bananenmuffins van. Vind het zelf wel heel lekker meel. Een beetje zompig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey thnx! Ik probeer het op het moment nog even zonder low carb, vanwege dat ik carbs lekker vind, maar ik voorzie een moment waar ik het zat ben en toch weer even ga lowcarben en amandelmeel klinkt interessant! Waar haal je dat? En kan je er nog meer mee maken?
Vrij klein, 1.76m, dus een bmi van 25 en daar wil ik echt niet overheen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:48 schreef Novem het volgende:
[..]
Hoelang ben je, als ik vragen mag? 70kg is niet echt veel voor een man
Ik snap er ook niets vanquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:50 schreef Perruche het volgende:
Ik snap niets van valtaf.nlmoet je iemand volgen vooordat je iets kan doen ofzo?
Ah duidelijk! Wat voor fitness doe je? Hang je ook een beetje aan de ijzers?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:51 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Vrij klein, 1.76m, dus een bmi van 25 en daar wil ik echt niet overheen.
Ik ga vanavond beginnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:54 schreef Novem het volgende:
[..]
Ah duidelijk! Wat voor fitness doe je? Hang je ook een beetje aan de ijzers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst krachttraining, dan cardio. De kilo's gaan er dan vanzelf af.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:56 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond beginnenNu fiets ik alleen dagelijks naar m'n werk, tweemaal 10km.
Oh, die sla ik op!! Wat mijn favoriete low carb snack was: kaas/eiwit koekjes. Heel simpel, maar zo lekker. Gewoon eiwit stijf kloppen met wat zout, geraspte kaas erdoor en dan in hompjes de oven in op 150 graden. Ook te gebruiken als cracker met beleg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik maak er bosbessen of bananenmuffins van. Vind het zelf wel heel lekker meel. Een beetje zompig.Je kan het zelf maken door amandelen te verpulveren in de machine of je koopt het kant en klaar en daar kies ik voor. Ondanks het vele sporten huist er een enorm lui zwijn in me. Ik bestel het altijd via internet, net zoals kokosmeel. Daar kun je ook wel wat mee als je low carbt. Ik eet mijn snacks low carb en ik haal mijn koolhydraten uit havermout, quinoa en fruit.
Mueslibars maak ik met havermout bijvoorbeeld. Vind het enorm tof om juist mijn snacks zelf te maken.
Dit is een leuke site met recepten, creatief met amandelmeel:
http://www.elanaspantry.com/almond-flour-recipes/
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:03 schreef conleche het volgende:
Oh, die sla ik op!! Wat mijn favoriete low carb snack was: kaas/eiwit koekjes. Heel simpel, maar zo lekker. Gewoon eiwit stijf kloppen met wat zout, geraspte kaas erdoor en dan in hompjes de oven in op 150 graden. Ook te gebruiken als cracker met beleg.
Ja, zie mijn nieuwe post. Ik heb de autist in mij die veranderingen haat een schup gegeven. Die nieuwe site is prima. Maar als je toch de oude wilt staat het onder voeding ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:
Ha co nu heb ik de oude site. Zit het dan onder "voeding"?
Maar ik wil ze omdat ze fluffy zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:34 schreef V1z0R het volgende:
Net even alle lijstjes van vandaag bekeken, maar
[..]![]()
Kun je niet zo'n haarloze nemen?
Eerst op voeding klikken, dan krijg je dieetdagboek en daaronder de diverse eetmomenten en dan rechts staat daar telkens 'consumptie toevoegen'quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:06 schreef Perruche het volgende:
Waar staat dat dan? Ik kan het echt niet vinden. Kan je gewoon per dag je eten invullen? Ik ben eetmeter gewend en dat is echt 10x zo duidelijk
Ik wist helemaal niet dat amandelmeel lowcarb was, thx voor deze tip, site gaat in mijn favorieten!! Niet heel goedkoop dat amandelmeel, maar wel erg lekker vind ik!quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik maak er bosbessen of bananenmuffins van. Vind het zelf wel heel lekker meel. Een beetje zompig.Je kan het zelf maken door amandelen te verpulveren in de machine of je koopt het kant en klaar en daar kies ik voor. Ondanks het vele sporten huist er een enorm lui zwijn in me. Ik bestel het altijd via internet, net zoals kokosmeel. Daar kun je ook wel wat mee als je low carbt. Ik eet mijn snacks low carb en ik haal mijn koolhydraten uit havermout, quinoa en fruit.
Mueslibars maak ik met havermout bijvoorbeeld. Vind het enorm tof om juist mijn snacks zelf te maken.
Dit is een leuke site met recepten, creatief met amandelmeel:
http://www.elanaspantry.com/almond-flour-recipes/
Ja, ik woog altijd alles en voerde het dan apart in. Maar ik geef toe dat dat wat ver gaat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:08 schreef Quinazoline het volgende:
Ik vind het wel lastig inschatten welk product ik heb en hoeveel gram het is. Wat is nou 1 boterham? En mijn zelfgemaakte soep, daarvan heb ik echt geen goed idee hoeveel daar in zit. 3 aardappels, 1 bloemkool, 1 broccoli, ui, knoflook en een bakje hamblokjes in ongeveer 2 liter. Hoeveel kcal zou dat dan ongeveer zijn?
Niets mis met neurotisch gedrag!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik woog altijd alles en voerde het dan apart in. Maar ik geef toe dat dat wat ver gaat.
Nee, maar dat hoeft toch ook niet voor 12 km?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:20 schreef loveli het volgende:
Spierpijn in m'n armen. Van het hardlopen? Mjah. Kreeg wel complimenten over m'n techniek, vooral na de eindsprint (blaar of niet, kiezen op elkaar en de achterhoede ingehaald). Tijdens voetbal vond ik hardlopen leuk, maar op asfalt vind ik er nog steeds geen zak aan.
Mede-rebanathloners, hebben jullie iets als een camelbac of hoe je dat ook spelt? Rugzak met water, kan erg handig zijn.
Spierpijn in mijn armen heb ik eigenlijk nog nooit gehad van het hardlopen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:20 schreef loveli het volgende:
Spierpijn in m'n armen. Van het hardlopen? Mjah. Kreeg wel complimenten over m'n techniek, vooral na de eindsprint (blaar of niet, kiezen op elkaar en de achterhoede ingehaald). Tijdens voetbal vond ik hardlopen leuk, maar op asfalt vind ik er nog steeds geen zak aan.
Mede-rebanathloners, hebben jullie iets als een camelbac of hoe je dat ook spelt? Rugzak met water, kan erg handig zijn.
Juni is te doen! Paar weken die 5 km lopen, dan iedere week een km erbij totdat je op de 10 zit. Dat een paar weken doen en dan weer wat erbij doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft toch ook niet voor 12 km?
Ik ben trouwens van plan om medio juni een 16 km run te doen, over twee weken loop ik volgens planning 5 km, is dat erbij te trainen? Henk? Eventueel doe ik 2 keer 8 met een wandelingtje tussendoor.
spierpijn in je armen is wel apart ja. Maar je techniek is goed blijkbaar. Als dat niet zo was, zou ik denken dat je nog te veel met je armen loopt, of ze aanspant door te veel concentratie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:20 schreef loveli het volgende:
Mooi! Fietsding is een maand later in juli. Volgens mij bijt het elkaar sowieso niet. Voor het fietsen heb ik vooral een goede conditie (en beenspieren) nodig en dat bouw ik sneller op met hardlopen. Fietsen staat gepland voor de weekenden, voornamelijk om zitvlees te kwekenquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Spierpijn in mijn armen heb ik eigenlijk nog nooit gehad van het hardlopen.
Ik heb geen camelback of gordel met waterflesjes. Ik hou het wel op voldoende drinken voor het lopen en voldoende drinken na het lopen. Vind het zelf ook pas nodig als je meer dan anderhalf uur loopt en dat doe ik eigenlijk nooit.
[..]
Juni is te doen! Paar weken die 5 km lopen, dan iedere week een km erbij totdat je op de 10 zit. Dat een paar weken doen en dan weer wat erbij doen.![]()
Bij mij gooit de hooikoorts meestal wat roet in het eten in het voorjaar.![]()
Wanneer heb jij je fietsding staan? Beetje handig plannen met trainen is wel verstandig iig.
Zo makkelijk dacht ik een beetje over de urbanathlon. En meteen daarna bang dat ik mezelf toch wat overschatquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zitvlees heb je wel nodig idd!![]()
Mijn 2e dag van mn 150 mijl vorig jaar, was best pijnlijk.
Overigens is fietsconditie heel anders dan hardlooploopconditie. Toen ik heel veel fietste, dacht ik ook wel even te kunnen beginnen met hardlopen, maar dat viel vies tegen!
Ja dat klopt! Een vriend van mij die vorig jaar met gemak de Alpe d'Huez opfietste loopt nu met moeite 3 minuten achtereen. Mijn conclusie: hardloopconditie > fietsconditiequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Overigens is fietsconditie heel anders dan hardlooploopconditie. Toen ik heel veel fietste, dacht ik ook wel even te kunnen beginnen met hardlopen, maar dat viel vies tegen!
Haha, je hebt nog een half jaar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo makkelijk dacht ik een beetje over de urbanathlon. En meteen daarna bang dat ik mezelf toch wat overschat
Die theorie geloof ik gelijk!quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja dat klopt! Een vriend van mij die vorig jaar met gemak de Alpe d'Huez opfietste loopt nu met moeite 3 minuten achtereen. Mijn conclusie: hardloopconditie > fietsconditie
Ik wil ook rennen! Maar ik heb een teamuitje en ga karten en lasergamen. En BBQ'en.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:14 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook weleens spierpijn in mijn armen na het hardlopen hoor!
Vanmiddag na mn werk ga ik weer, in het zonnetje hopelijk![]()
Envoor #5 van V1z!
Ik ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:14 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook weleens spierpijn in mijn armen na het hardlopen hoor!
Ik weet t! Kokosquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
DaD.
Nallie, ik had vanmorgen de combi kokos-banaan en dat was vet lekker! In de yoghurt althans, morgen gaat 'ie in de havermout. En nog walnoten erbij. Omnomnom!
Natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:34 schreef Perruche het volgende:
Kom jij weleens bij de ekoplaza op het waterlooplein ook dan?
quote:
ik fietste gisteren naar de winkel zegt er zo'n waterlooplein marktman tegen mij "nou, niet zo sjagrijnig kijken hoor!" en toen moest ik keihard lachen, want ik was stiekem diep in gedachten verzonken over de staat van het voorwiel van mijn fiets...quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:36 schreef Nallie het volgende:
Wij hebben elkaar vast wel eens gezien dan, met hetzelfde booschappenrondje
Kon je niet lopenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik fietste gisteren naar de winkel zegt er zo'n waterlooplein marktman tegen mij "nou, niet zo sjagrijnig kijken hoor!" en toen moest ik keihard lachen, want ik was stiekem diep in gedachten verzonken over de staat van het voorwiel van mijn fiets...
^^ *fiet fieuw*quote:
En de gall&gallquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan mag tIk ga ook vaak op de fiets hoor, combi met AH
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik fietste gisteren naar de winkel zegt er zo'n waterlooplein marktman tegen mij "nou, niet zo sjagrijnig kijken hoor!" en toen moest ik keihard lachen, want ik was stiekem diep in gedachten verzonken over de staat van het voorwiel van mijn fiets...
Ja dat is echt fijn! En de kruidvat en etos, coffee company en natuurlijk de bagelsquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
En de gall&gallen er zit nu ook een hema!
Ik nietquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
En ik ga niet echt in het centrum wonen maar wel samen
Zijn we buren?quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij wonen net buiten het centrum, ik vind het heerlijk! Onze straat is heel rustig maar met 5 minuten lopen zijn we in de stad.
Ach voor mij is de Pijp of Oud Zuid ofzo al centrumquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik nietga naar de Pijp verhuizen, maar in Amsterdam is alles wel centrum eigenlijk omdat je overal alles hebt
Als ik een beetje goed in m'n hoofd heb waar jij woont, wonen wij net aan de andere kant van het centrum.quote:
Dus jullie konden met gemak lopend naar Tim Knol?quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik een beetje goed in m'n hoofd heb waar jij woont, wonen wij net aan de andere kant van het centrum.
Als er een achteruitgang was geweest hadden we het met een flinke sprong kunnen proberen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus jullie konden met gemak lopend naar Tim Knol?
Dan heb ik het plaatje wel ongeveer helder.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als er een achteruitgang was geweest hadden we het met een flinke sprong kunnen proberen.
Ja, jullie hebben ook een mooi plekje daar volgens mij! Baardmans heeft daar ook gekeken voor huisjes (hij woonde eerst in de TBstraat), maar toen kwam dit langs.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan heb ik het plaatje wel ongeveer helder.
Als ik een beetje mijn best doe, spuug ik bij Bert Visscher in de tuin.
En wij hebben ook nog wel in de Oosterpoort rondgekeken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben ook een mooi plekje daar volgens mij! Baardmans heeft daar ook gekeken voor huisjes (hij woonde eerst in de TBstraat), maar toen kwam dit langs..
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik liep naar de kast en zag dat mijn 'oude referentiebroek' een beetje uit de kast stak. De broek die ik op m'n slankst had gekocht, ooit.
Huiverig pakte ik hem eruit. De laatste keer dat ik probeerde de broek aan te doen kwam hij nauwelijks over m'n bovenbenen heen; laat staan dat ik 'm dicht kreeg.
"Zou het???" dacht ik....
Ik viste hem onder de stapel andere kleding vandaan en met m'n ogen dicht probeerde ik 'm aan te doen.
En hij ging aan! En dícht!
Ok, nog niet zo mooi als 't zou moeten (muffintop galore), máár hij gaat weer dicht en zit best mooi om m'n benen. Nu weer terug naar 't punt waarop hij niet meer zorgt voor de muffintop en de broekspijpen ietwat losjes om m'n benen vallen!
Dat van mij is een jurkje, van m'n uitreiking en in juli hopelijk dus voor een bruiloft. Het ritsje kan al iets verder, maar nog niet voorbij het borstdeelquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Misschien past hij nog voor de zomer helemaal perfect!
Ik heb ook zo'n broek! Een kanariegeleEn ik paste die dus een hele tijd geleden, nu niet echt meer.
Fijn plekje de Oosterpoort, heb er jaren gewoond toen ik in Groningen studeerde.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als er een achteruitgang was geweest hadden we het met een flinke sprong kunnen proberen.
Ik heet geen Henk, maar ik loop ook hard. Ik doe dit weekend iig 15 km en misschien wel 16,5 (zo lang is mijn rondje).quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft toch ook niet voor 12 km?
Ik ben trouwens van plan om medio juni een 16 km run te doen, over twee weken loop ik volgens planning 5 km, is dat erbij te trainen? Henk? Eventueel doe ik 2 keer 8 met een wandelingtje tussendoor.
Ja, wat Henk zegt dus eigenlijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Spierpijn in mijn armen heb ik eigenlijk nog nooit gehad van het hardlopen.
Ik heb geen camelback of gordel met waterflesjes. Ik hou het wel op voldoende drinken voor het lopen en voldoende drinken na het lopen. Vind het zelf ook pas nodig als je meer dan anderhalf uur loopt en dat doe ik eigenlijk nooit.
[..]
Juni is te doen! Paar weken die 5 km lopen, dan iedere week een km erbij totdat je op de 10 zit. Dat een paar weken doen en dan weer wat erbij doen.![]()
Bij mij gooit de hooikoorts meestal wat roet in het eten in het voorjaar.![]()
Wanneer heb jij je fietsding staan? Beetje handig plannen met trainen is wel verstandig iig.
Andersom merk ik wel dat ik sneller kan fietsen zonder te zweten/buiten adem te raken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vooral naar je lijf luisteren. Ik zou gewoon met de eerste les beginnen, kijken hoe het gaat en dan misschien tussendoor een paar lesjes overslaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:10 schreef ihatefastcars het volgende:
Voor de hardlopers: als ik straks weer begin heb ik om verschillende redenen dus twee maanden niet kunnen lopen. Ik had Evy 0 tot 5 uitgelopen en de laatste lessen een paar keer herhaald als voorbereiding op 5 tot 10. Maar is het nu verstandig (maar oh zo demotiverend) om dan echt helemaal opnieuw te beginnen?
En even ontspannen gebruncht met allinson boterhammen met pindakaas en straks maar eens richting werk.
Ik had een platte buik toen ik 8 wasquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn streven is nog steeds überhaupt een platte buik, iets wat ik NOOIT gehad heb, dus ben benieuwd of mijn lichaam dat überhaupt aankan![]()
Ik had ook een tijdje niet gelopen (daarvoor 2x pw 5/6 km) maar ben gewoon meteen 5 km gaan rennen. Ging wat moeizaam, maar de keer erna kon ik al meteen weer 6!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:10 schreef ihatefastcars het volgende:
Voor de hardlopers: als ik straks weer begin heb ik om verschillende redenen dus twee maanden niet kunnen lopen. Ik had Evy 0 tot 5 uitgelopen en de laatste lessen een paar keer herhaald als voorbereiding op 5 tot 10. Maar is het nu verstandig (maar oh zo demotiverend) om dan echt helemaal opnieuw te beginnen?
En even ontspannen gebruncht met allinson boterhammen met pindakaas en straks maar eens richting werk.
Ik weet gewoon wat de TBstraat isquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben ook een mooi plekje daar volgens mij! Baardmans heeft daar ook gekeken voor huisjes (hij woonde eerst in de TBstraat), maar toen kwam dit langs..
Beetje maarquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Oh, het is wel duidelijk dat ik nu pauze heb zeker.
Dat is de truc idd! Ik ben pas ook weer gewoon met 5 km begonnen en dat gaat eigenlijk uitstekend.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik had ook een tijdje niet gelopen (daarvoor 2x pw 5/6 km) maar ben gewoon meteen 5 km gaan rennen. Ging wat moeizaam, maar de keer erna kon ik al meteen weer 6!
Nieuw huis, nieuwe baan, nieuw trainingsmaatjequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik nietga naar de Pijp verhuizen, maar in Amsterdam is alles wel centrum eigenlijk omdat je overal alles hebt
Laatst nog een krentebol getroffen die z'n eigen moeder had opgegetenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:05 schreef Indication het volgende:
Vraagje; heo slecht zijn krentenbollen?
Oh, we mailen nog maar kort (sinds zondag), maar ik denk wel 'hmm, dit kan wel eens wat worden', want ze klinkt echt heel erg leuk! (en ze maakt geen dt-foutenquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Beetje maar
Krijg we nog details over de leuke vrouw?
Ik zou toch liever geen blessures willen riskeren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is de truc idd! Ik ben pas ook weer gewoon met 5 km begonnen en dat gaat eigenlijk uitstekend.Als je die km's eenmaal in je benen hebt, dan bouw je het heel snel weer op.
Leuk! Dat van die eerste dan hequote:Op donderdag 15 maart 2012 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, we mailen nog maar kort (sinds zondag), maar ik denk wel 'hmm, dit kan wel eens wat worden', want ze klinkt echt heel erg leuk! (en ze maakt geen dt-fouten).
En er was iemand anders die wat met me wilde drinken, maar dat gaat veel te snel (ik wil eerst even mailen om te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb. Dat ze dezelfde naam heeft als een vroegere vriendin van me waar ik volledig op ben afgeknapt helpt ook niet echt.
Jeej! Ik voel me ook echt goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nieuw huis, nieuwe baan, nieuw trainingsmaatje
Yup, goed joar veur ons Nallie!
[..]
Laatst nog een krentebol getroffen die z'n eigen moeder had opgegetenMaar ik vind dat je alle krentebollen niet op dat soort incidenten moet beoordelen
Naja t was niet dat ik de rest van de tijd niks gedaan had. Wel gewoon gefitnesst en gefietst en op de stepper gestaan. En die 5 km rende ik al zo lang. Die zat er wel in gestampt ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou toch liever geen blessures willen riskeren.
Maar goed, ik zie mezelf toch niet langer dan een week niet lopen (tenzij ik op vakantie ben of geblesseerd ben).
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:28 schreef Nallie het volgende:
Jeej! Ik voel me ook echt goed![]()
Die krentenbollenpraat die snap ik ff nietMaar krentenbollen zijn niet zo goed (veel suikers en witbrood), maar wel lekker zo af en toe!
Je kunt ook calorieteller gebruiken, een Nederlandstalige app met producten uit de Nederlandse supermarkten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:54 schreef the85mc het volgende:
Ik gebruikte een app voor calorieen en voedingsstoffen, myfitnesspal. Is amerikaans en gebruikt dus amerikaanse maten maar dat kun je ook instellen op metrisch. Is een erg goede app en kent ook nederlandse producten, zelfs sommige kant en klaar maaltijden kent ie met voedingswaarden.
Mooie lijstjes Siral!quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:52 schreef Siral het volgende:
Haii kom weer even spiekenHoe is het hier, aan de Jillian Michaels zie ik?
Ik vind het maar een gaar mens maar ze ziet er goed uit.
Even zomaar random lijstjes:
Vandaag:
O: yoghurt met noten/vruchten muesli en twee kiwis
L: pannekoek met honing en kaneel, banaan met pindakaas
T: appel, whey proteine shake, wortels
D: gerookte forel met een flinke salade en een bruine pistolet
T: kwark met een kiwi, whey proteine shake
S: uur rpm
Gisteren:
O: havermoutpap met yoghurt en een halve banaan
L: pannekoek met een halve banaan, 2 muesli crackers met kipfilet en komkommer
T: appel, whey proteine shake, halve paprika, wortels
D: gebakken aardappeltjes, moot zalm uit de oven, bloemkool
T: kwark met honing, whey proteine shake
S: uur krachttraining (triceps/borst), half uur hardlopen
Thanks, sinds ik (bijna) geen calorieen meer tel eet ik echt wat ik lekker vind en op gevoel/naar mijn honger. En niet "de standaard" boterhammen. Probeer ook meer vis te eten en uberhaupt meer variatie dus. Het gaat de afgelopen paar weken echt goedquote:
Mooi toch? Ja je lijstjes zien er lekker en gevarieerd uit, merk je ook dat je lekkerder sport en meer vooruitgang boekt met meer eten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Thanks, sinds ik (bijna) geen calorieen meer tel eet ik echt wat ik lekker vind en op gevoel/naar mijn honger. En niet "de standaard" boterhammen. Probeer ook meer vis te eten en uberhaupt meer variatie dus. Het gaat de afgelopen paar weken echt goed
Ik ben sinds een paar maanden geleden (sinds mijn begin streefgewicht) nog ruim 3 kilo in spier gegroeid, dus ja!quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:03 schreef Novem het volgende:
[..]
Mooi toch? Ja je lijstjes zien er lekker en gevarieerd uit, merk je ook dat je lekkerder sport en meer vooruitgang boekt met meer eten?
Haha, ik had met opzet naar Henk gevraagd omdat ik bijna zeker wist dat jij zou zeggen dat het een te snelle opbouw isquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heet geen Henk, maar ik loop ook hard. Ik doe dit weekend iig 15 km en misschien wel 16,5 (zo lang is mijn rondje).
Ik heb er na 5 km steeds 1 km per week aan vastgeplakt. Maar als je echt op safe wilt spelen, moet je een schema van 5 tot 10 gaan volgen. Ik herinner me wel dat ik tijdens mijn opbouw pijntjes had namelijk. Nu niet meer, want nu ben ik gewend om 10 km of meer te lopen.
Medio juni 15 km zou wel haalbaar moeten zijn.
Pipoos, Ruan etc? Van die hobbywinkels hebben ze altijd wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:06 schreef Mixende_match het volgende:
Ja, ben wel benieuwd natuurlijk
Weet iemand trouwens waar ik een wit (geen foto dus) canvas kan halen? Ik zoek geen vierkant (xenos en action) maar langwerpig, zeg 40x80 ofzo..
Je ziet er ook gezonder uit op je foto op FB!quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:04 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ben sinds een paar maanden geleden (sinds mijn begin streefgewicht) nog ruim 3 kilo in spier gegroeid, dus ja!![]()
(train er ook keihard voor) Ik ga echt als een speer, ben helemaal terug lijkt haast wel. Heb nog wel veel moeite met tijden en vecht er echt nog hard voor maar ik merk gewoon dat ik momenteel zo goed bezig ben en krijg alleen maar complimenten dat ik die eetstoornis echt een harde schop geef!!
Heb nog wel een before/after fototje van mijn rug als iemand geinteresseerd is?![]()
Uiteraard interessequote:Op donderdag 15 maart 2012 14:04 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ben sinds een paar maanden geleden (sinds mijn begin streefgewicht) nog ruim 3 kilo in spier gegroeid, dus ja!![]()
(train er ook keihard voor) Ik ga echt als een speer, ben helemaal terug lijkt haast wel. Heb nog wel veel moeite met tijden en vecht er echt nog hard voor maar ik merk gewoon dat ik momenteel zo goed bezig ben en krijg alleen maar complimenten dat ik die eetstoornis echt een harde schop geef!!
Heb nog wel een before/after fototje van mijn rug als iemand geinteresseerd is?![]()
Thaaanksssquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je ziet er ook gezonder uit op je foto op FB!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik had met opzet naar Henk gevraagd omdat ik bijna zeker wist dat jij zou zeggen dat het een te snelle opbouw is![]()
Verder lezen...
ziet er al een stuk gezonder uit!quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:11 schreef Siral het volgende:
Eerste foto is van een paar weken geleden, ben nu wel weer iets veranderd/gedefineerder/groter gok ik (het gaat hard). De tweede foto is van 10 maanden geleden toen ik begon met aankomen.
49.5 kg (16/17% vet) vs 42 kg (4% vet).
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik had toen niet echt verstand van hoe ik moest flexenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ziet er al een stuk gezonder uit!
volgende keer je schouderbladen niet tegenelkaar drukken maar je rug wijd maken. If that makes sense
wat goed, ik kan nog van je lerenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Thanks, sinds ik (bijna) geen calorieen meer tel eet ik echt wat ik lekker vind en op gevoel/naar mijn honger. En niet "de standaard" boterhammen. Probeer ook meer vis te eten en uberhaupt meer variatie dus. Het gaat de afgelopen paar weken echt goed
Als ik calorieen telde viel ik eigenlijk alleen maar af, rond de 1800/2000 calorieen is gewoon niet genoeg blijkbaar, dus ik werd er zo gestoord van. En aangezien ik spieren wil kweken luister ik gewoon naar mijn lijf, en zorg ik dat ik genoeg GOED voedsel binnen krijg, dan kan het nooit fout gaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat goed, ik kan nog van je leren
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:18 schreef Siral het volgende:
Ik train zeker 6 dagen per week full on, ik probeer ook echt zo clean mogelijk te eten.
Het kost echt bloed zweet en tranen maar het is het ZO waard!
totaalplaatje:6 dagen?! Ben je niet bang dat je dat niet langere tijd volhoudt en dat je dan weer inzakt? Of is dit een tijdelijk iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nope niet tijdelijk. Ik doe het al 2 jaar. (met een terugval ertussendoor dan)quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
6 dagen?! Ben je niet bang dat je dat niet langere tijd volhoudt en dat je dan weer inzakt? Of is dit een tijdelijk iets?
Slapen, werken, eten, trainen, slapen etc, inderdaad. Maar ik hou genoeg tijd over hoor!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:22 schreef Nallie het volgende:
Goed hoor Siral!
Maar waar haal je de tijd vandaan? Draaien nu niet al je dagen om sporten dan?
Ik vind het knap! Ik vind sporten fijn, maar niet als hoofdbestanddeel van mn levenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Slapen, werken, eten, trainen, slapen etc, inderdaad. Maar ik hou genoeg tijd over hoor!!
Ik vind het zeker niet vervelend, sowieso heb ik ook gewoon een deel van mijn sociale leven op de sportschool. Daarnaast zit ik regelmatig in de sauna/stoombad etc, kletsen in de lounge. Heb er gewoon veel plezier in en als ik ECHT geen zin heb ga ik ook niet. Maar dat komt gewoon zelden tot nooit voor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind het knap! Ik vind sporten fijn, maar niet als hoofdbestanddeel van mn leven
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet vervelend, sowieso heb ik ook gewoon een deel van mijn sociale leven op de sportschool. Daarnaast zit ik regelmatig in de sauna/stoombad etc, kletsen in de lounge. Heb er gewoon veel plezier in en als ik ECHT geen zin heb ga ik ook niet. Maar dat komt gewoon zelden tot nooit voor.
Thanksquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:29 schreef conleche het volgende:
Je ziet er echt veel beter en gezonder uit, Siral!! Fijn dat je het te boven bent gekomen allemaal!!
En DaD is ook een plaatje!!
Zo klinkt het inderdaad ook.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Het klinkt wel een beetje alsof je van de ene obsessie in de andere bent geschotenmaar goed, dit kan minder kwaad dan de vorige en ik heb ook zo mijn obsessies
.
That's it... als m'n abo afgelopen is ga ik naar een gemengde sportschool!quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo klinkt het inderdaad ook.
Maar goed, ik heb ook een tijd de sportschool vrijwel dagelijks bezocht. Maar dat was toen ik vrijgezel was en ik het gewoon ook echt gezellig vond in de sportschool(en een oogje had op mijn personal trainer
)
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:43 schreef loveli het volgende:
That's it... als m'n abo afgelopen is ga ik naar een gemengde sportschool!
Alleen zonder bijbedoelingen met enig personal trainer
Personal trainer, skileraar, ... *grote boog*quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was zo'n ontzettend leuke jongen, net zo oud als ik en hij was woest aantrekkelijk èn grappig.
Getrouwd met baby op komst wist ik enkele maanden later te ontfutselen. Tsja.
Jammer!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was zo'n ontzettend leuke jongen, net zo oud als ik en hij was woest aantrekkelijk èn grappig.
Getrouwd met baby op komst wist ik enkele maanden later te ontfutselen. Tsja.
Maar tegen die tijd was ik al een stùk slanker en strakker
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef loveli het volgende:
Personal trainer, skileraar, ... *grote boog*
Meeslepen!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Mijn huidige vriend is zo'n computernerd die niet aan sport doet
Hij zegt fietsen leuk te vinden; dus gaan we maar heel suf fietsen. Ik vind daar echt niets aanquote:
Keer een rpm lesje meedoen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zegt fietsen leuk te vinden; dus gaan we maar heel suf fietsen. Ik vind daar echt niets aan
Ja, daar zie ik de lol nog wel van in! Alleen gaat mijn achterste pijn doen van rpm (ook in zo'n lullig wielrennersbroekje)quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:48 schreef Siral het volgende:
Keer een rpm lesje meedoen?Geeft een hele andere dimensie aan fietsen
Dat heb ik ook! Maar ik heb ook te weinig vet daar...quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik de lol nog wel van in! Alleen gaat mijn achterste pijn doen van rpm (ook in zo'n lullig wielrennersbroekje)
Squatten en meer spieren daar kweken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Maar ik heb ook te weinig vet daar...
Working on it! Doe veel bilspier oefeningen altijdquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Squatten en meer spieren daar kweken.
Geef hem een clinic mountainbiken. Is combi van kracht en cardio. En is veel leuker dan 'gewoon' fietsen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zegt fietsen leuk te vinden; dus gaan we maar heel suf fietsen. Ik vind daar echt niets aan
Hier ook! Ik eet broccoliquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:56 schreef Novem het volgende:
bleh ik verveel me op werk, het is doodstil...
Daarvoor moet je zitvlees kwekenquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik de lol nog wel van in! Alleen gaat mijn achterste pijn doen van rpm (ook in zo'n lullig wielrennersbroekje)
Ik heb groene thee! Het heerlijke weer maakt het extra tergend om hier te zitten niksenquote:
Klopt. Gelukkig werk ik in het onderwijs en ben ik om 4 uur wel klaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:59 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik heb groene thee! Het heerlijke weer maakt het extra tergend om hier te zitten niksen
Om 3 uur half 4 een tussendoortje nemen is toch geen gekke tijdquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je zitvlees kweken![]()
Ik heb honger en het is nog 4 uur tot D.
Haha neejoh, ben maar een klein grietje en kan dit goed hebben!quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou bijna bang worden van je breedte, Siral!![]()
Maar netjes heur!
wow, 7 uur in de week op die fiets mensen enthousiast makenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:09 schreef Noek het volgende:
Ik ga vanavond mijn 7e uur RPM geven deze week en het heeft niet veel met vet te maken. De huid moet gewoon harden. Na een vakantie heb ik de eerste twee weken mijn zitdeel weer wat kapot. Daarna gaat het weer. Gewoon blijven fietsen dus en eerst tanden op elkaar. Anders is er altijd nog sudocreme!
^^quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Personal trainer, skileraar, ... *grote boog*
Wat heb jij gedaan om die lessen te mogen geven? Ik ben nog steeds in de overweging om mijn spindiensten aan te bieden bij de sportschool waar ik zelf spin: sowieso om de uren omhoog te gooien en hopelijk ook de kwaliteitquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:09 schreef Noek het volgende:
Ik ga vanavond mijn 7e uur RPM geven deze week en het heeft niet veel met vet te maken. De huid moet gewoon harden. Na een vakantie heb ik de eerste twee weken mijn zitdeel weer wat kapot. Daarna gaat het weer. Gewoon blijven fietsen dus en eerst tanden op elkaar. Anders is er altijd nog sudocreme!
*potje sudocreme toeschuift*quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Wat heb jij gedaan om die lessen te mogen geven? Ik ben nog steeds in de overweging om mijn spindiensten aan te bieden bij de sportschool waar ik zelf spin: sowieso om de uren omhoog te gooien en hopelijk ook de kwaliteit
Oooh zonde, het is dé oplossing. Net als eelt op je handen kweken. En een vrouwenzeem maakt ook wel degelijk wat uit en de kwaliteit ook. Zit wel als een prinses op de erwt op het zadel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow, 7 uur in de week op die fiets mensen enthousiast maken
En ja, ik heb het idee dat het een soort 'zadelpijn' is wat vanzelf over gaat als je maar doorgaat. Alleen ik stop dan dus omdat het pijn doet.
Ben ooit gevraagd toen ik fietste en toen ben ik de training gaan volgen. Het is zó leuk!quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan om die lessen te mogen geven? Ik ben nog steeds in de overweging om mijn spindiensten aan te bieden bij de sportschool waar ik zelf spin: sowieso om de uren omhoog te gooien en hopelijk ook de kwaliteit
Was ook garpje!quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha neejoh, ben maar een klein grietje en kan dit goed hebben!![]()
Als ik niet flex en/of geen pomp heb zie ik er neutraal uit hoor
Thanksquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:35 schreef Noek het volgende:
Oh Siral, je ziet er sterk uit. Zoveel beter dan het rechterplaatje. Sla ze op, niet alleen op je computer maar ook in je hoofd. Vind wel dat je heel veel sport, dat doe ik ook. Hoop er zelf ooit wel een gezonde balans in zien te vinden want elke dag sporten is echt niet nodig. Wat zijn je doelen of wil je nu op onderhoud trainen?
Uh-uh.. Is het misschien niet beter om pas 6 dagen per week voluit te sporten als je lijf aangeeft dat het weer fatsoenlijk functioneert? Ik zie wel verbetering, maar volgens mij heb je nog wel even te gaan voor je op het punt bent waar je zelf denkt te zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:43 schreef Siral het volgende:
[..]
ThanksIk wil nog iets meer spieren kweken/toning. Verder gewoon onderhouden inderdaad, vetpercentage zit prima, moet ik niet lager mee gaan dan worden aders etc me te zichtbaar, heb een tijdje op 10/12% onderhouden en dat was bestwel erg droog voor een vrouw..
. sSowieso word ik nu eigenlijk al niet ongesteld meer..
maar dat komt voornamelijk omdat mijn gebruik van vetten in mijn voeding nog niet optimaal is. Probeer eraan te werken! Kom nog regelmatig bij de dietiste.
Wellicht, in ieder geval een slechte verdeling. Had beide T's al op voordat ik ging lunchen.. Heb nu een sultanakoekje gekregen van een collega.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig werk ik in het onderwijs en ben ik om 4 uur wel klaar
Heb je te weinig gegeten Anna?
Als je al denkt dat je het beter kan, dan kun je dat ook. Of je zelfkennis is echt crap maar dat zal wel niet. Het is echt een hele leuke hobby. Maar als de faciliteiten zo bagger zijn, wil je juist daar dan lesgeven? Is er niet ergens nog een sportschool die wel voldoet aan de juiste voorwaarden? Dat vind ik wel belangrijk hoor. Een slechtwerkende airco of een fiets die vastloopt, dan is de lol er zo af want jij wordt daar als instructeur ook nog eens op aangesproken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Spinning, geen RPM. En de faciliteiten zijn bagger: fietsen lopen aan, slechte airco, slechte docenten![]()
ZIt elke les mezelf op te vreten dat ik 't zelf beter zou kunnendus wellicht maar 's vragen. Doe het dan ook vooral omdat ik 't leuk vind en niet voor de centen
Ik functioneer fatsoenlijk?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Uh-uh.. Is het misschien niet beter om pas 6 dagen per week voluit te sporten als je lijf aangeeft dat het weer fatsoenlijk functioneert? Ik zie wel verbetering, maar volgens mij heb je nog wel even te gaan voor je op het punt bent waar je zelf denkt te zijn.
Niet ongesteld worden komt deels door te weining onverzadigd vet in de voeding, maar ook door een te laag vetpercentage, hoe wil de dietiste dat je dat gaat verhogen icm met je training?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:43 schreef Siral het volgende:
[..]
ThanksIk wil nog iets meer spieren kweken/toning. Verder gewoon onderhouden inderdaad, vetpercentage zit prima, moet ik niet lager mee gaan dan worden aders etc me te zichtbaar, heb een tijdje op 10/12% onderhouden en dat was bestwel erg droog voor een vrouw..
. Sowieso word ik nu eigenlijk al niet ongesteld meer..
Maar dat komt voornamelijk omdat mijn gebruik van vetten in mijn voeding nog niet optimaal is. Probeer eraan te werken! Kom nog regelmatig bij de dietiste, mijn lijf/hormoon balans moet helemaal herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |