quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, anderhalf jaar samen vandaag!
dat zijn nog een leuke dingenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, anderhalf jaar samen vandaag!
Ja, stom. Kan bijna verlengen zie ik. Maar zie door de bomen het bos niet zo..quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat zijn nog een leuke dingen
Billy: balen van je foon! Jammer dat mensen hun handen niet thuis kunnen houden
Nee ben de hele dag in het zelfde lokaal geweest en er niet uit geweestquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Balen! Weet je ckr dat je m niet bent verloren tijdens leswisseling ofzo??
Mm net lekker 2 bonbons op
En ook patatjes en kaassouffle
Not good..
Nu ff criminal minds kijken en dan slapen!!
Ja ik ga nog een berichtje achter laten dat 'de gene' hem anoniem 'daar en daar' achter zou kunnen laten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet mogelijk om iedereen uit die groep aan te spreken en zeggen dat ze de telefoon ergens anoniem achter kunnen laten? Beetje dreigen met aangifte doen etc.
quote:
quote:
Een nieuwe telefoon uitzoeken is zo'n werk inderdaad.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja, stom. Kan bijna verlengen zie ik. Maar zie door de bomen het bos niet zo..
Neuh, we gaan het sowieso niet vieren verder. Vanavond al helemaal niet meer; ik ben werkelijk bloedchagrijnig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Mini. het volgende:
Gefeliciteerd DaD!Toch nog iets aan gedaan ondanks het overwerken, of komt dat later nog?
Omdat hij moest overwerken? Gebeurt dat heel vaak?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Neuh, we gaan het sowieso niet vieren verder. Vanavond al helemaal niet meer; ik ben werkelijk bloedchagrijnig..
Ja ik ook maar ik denk van nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Neuh, we gaan het sowieso niet vieren verder. Vanavond al helemaal niet meer; ik ben werkelijk bloedchagrijnig..
Bedankt voor de feli's..
Billy, wat rot! Hoop dat je 'm nog terug krijgt!
Vrijwel dagelijks. Ik doe echt m'n best om lief en begripvol te zijn hoor, want het is voor hem natuurlijk ook niet leuk, maar ik ben het nu echt wel even zat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat hij moest overwerken? Gebeurt dat heel vaak?
Dan zou ik de 4s doen. Of is die aanmerkelijk duurder?quote:
ja volgens mij veeel duurderquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dan zou ik de 4s doen. Of is die aanmerkelijk duurder?
Hoera, ik ben niet meer in m'n eentje chagrijnigmorgen weer een nieuwe dag!
Ik snap dat je het even zat bent, maar het lijkt me zo zonde om de tijd die je wel samen hebt chagrijnig door te brengen. Je woont sinds kort samen en ziet hem iedere dagquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vrijwel dagelijks. Ik doe echt m'n best om lief en begripvol te zijn hoor, want het is voor hem natuurlijk ook niet leuk, maar ik ben het nu echt wel even zat.
Ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:25 schreef Xennia het volgende:
wauw chicolate. Dat vind ik nog mooier dan Jillian.
Wow! Wat een figuur. En je hebt daar beginnende blokjes. Erg mooi! We zitten in het zelfde schuitje. Nog vier kilo en dan hem ik ook weer zo'n buikjequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb de neiging om Jillian te gaan proberen, gewoon om te kijken of ik weer terug kan hiernaar:
[..]
Dus ongeveer 5-8 kg minder dan nu (was toen 62-65 kg) en flink wat buikspieren kweken.
wat heb je destijds gedaan om in die vorm te komen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook. En ik vind het vooral jammer dat ik het destijds niet echt zag, al was ik hier wel trots geloof ik. Ook wel weer pijnlijk, want het verval is duidelijk te zien in de spiegel nu.
Ik heb eigenlijk altijd wel een platte buik, mijn vet zit op mijn heupen/bovenbenen/borsten. Ik sportte toen geloof ik 3x per week intensief en ik had hiervoor een maand lang elke avond buikspieroefeningen gedaan. Dat laatste doe ik nu ook weerquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
wat heb je destijds gedaan om in die vorm te komen?
Ik heb echt nooit een platte buik gehad, ook al heb ik een perfect bmi en eet ik goed en sport genoeg.
natuurlijk. Er posten hier nog een paar mannen en ik kan hun inbreng vaak wel waarderen.quote:
Oh moet Mo weer de adds uit gaan zetten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
natuurlijk. Er posten hier nog een paar mannen en ik kan hun inbreng vaak wel waarderen.
Vertel, wat brengt jou naar dit topic? Toch niet alleen de foto van chicolate?
Ja dat ben ik ook wel op mijn 18-jarige zelfquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 06:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Chico, hoe mooi en sexy!
En omg, jouw vet gaat op je borsten zitten? Trut
Ja, er mogen hier mannen komen.. lijkt er soms niet op, maar het is echt zo.quote:
Heldere nacht, mooie dag!quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:14 schreef _aurum_ het volgende:
Hier ligt het ijs! op de daken! Dus vergeet het maar met je rokjesdag.
Denk dat ik zo nog even de verwarming aanzet, is 17 graden in huis
Je lijkt wel een wijf. Doe als chico en plaats een foto ipv te wachten tot we er om vragen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Rokjes.![]()
Woohoo, wat is het fijn om resultaten van het sporten te zien in de spiegel.Geeft echt veel motivatie om te blijven gaan.
Die foto komt wel. Ik vrees alleen dat er geen camera is met het dynamisch bereik om m'n witte buik vast te leggen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf. Doe als chico en plaats een foto ipv te wachten tot we er om vragen.
Chicobeeb, wat een prachtig buikje!!![]()
Zo nu ga ik me nog eens omdraaien, zodat het 10 graden is als ik wakker word ipv 1.
Ja, een cupmaat bij iedere 3-4 kg. Ruilen? Mijn bh's en bikini zijn weer eens te klein en ik heb echt geen geld voor nieuwequote:Op donderdag 15 maart 2012 06:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Chico, hoe mooi en sexy!
En omg, jouw vet gaat op je borsten zitten? Trut
Ja zou je denken? Ik vrees dat ik wel een sportregime nodig heb om af te vallen, 8 kg met voedsel alleen gaat mij niet lukken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 07:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Moggeh!
Chico, erg mooi!Goed doel om weer naartoe te werken.. ik denk dat je echt wel weer terug kan naar dat figuurtje ook al kan je niet zo intensief meer sporten!
[..]
Ja, er mogen hier mannen komen.. lijkt er soms niet op, maar het is echt zo.
Ik weet niet wat je verstaat onder intensief sporten, maar genoeg beweging om vet te verbranden en spier te behouden hoeft niet al te intensief te zijn. Het grootste gedeelte komt toch echt neer op eetgewoontes. Sixpacks worden in de keuken gemaakt, niet in de sportschool.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, een cupmaat bij iedere 3-4 kg. Ruilen? Mijn bh's en bikini zijn weer eens te klein en ik heb echt geen geld voor nieuwe.
[..]
Ja zou je denken? Ik vrees dat ik wel een sportregime nodig heb om af te vallen, 8 kg met voedsel alleen gaat mij niet lukken.
Ja en als ik hem verloren was, dan nog steedsquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:29 schreef An24 het volgende:
Lekker lijstje puff. Knap dat je naast het ijs 1 chocolaatje gegeten hebt. Dat vind ik zo moeilijk!
Billy: wat klote van je phone. Als je hem niet verloren hebt, moeten mensen gewoon van spullen afblijven
DaD: nog feli, ondanks je rotbui.
Ik ga nokken hier. Trusten!
i know. Vandaag krijg ik mensen te eten, vandaar. maar inderdaad, dit is m'n valkuil.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:08 schreef Novem het volgende:
Mooi lijstje vandaag Perr!
Jagar, ik vind je lijstje van vandaag ook wel goed, maar het valt me vaak op dat je toch bijna iedere dag wel een koekje/crumble/wijntje/chocolaatje (bijv.) eet, misschien gaat het afvallen daarom wat moeizaam?
Volgens mij eet je in zijn totaliteit helemaal niet zoveel kcals, zeker als je naar je onderhoud kijkt, maar misschien andere keuzes maken?
Oh!quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zie: Het fokken van Noorse boskattenen nu dus #5
Misschien moet je de site van valtaf gaan gebruiken? Die heeft echt bijna alles erin staan en anders kan je het ook nog zelf toevoegen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:12 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen!
Planning voor vandaag:
O: smoothie kwark/banaan/rood diepvriesfruit
T: boterham hummus/paprika
L: bth hummus/paprika, bth tehina/paprika
T: appel,
T: grote beker bloemkool/broccolisoep
S: intervaltraining
D: salade met pasta/paprika/tomaat/olijven/komkommer/stukjes kip
Ongeveer 1500 kcal (voedingscentrum heeft wel allemaal kant en klare dingen in de lijst staan, maar onbewerkte producten en dingen als hummus ontbreken dan weer).
Ga ik doen! Die ziet er ook veel logischer uit en je kunt combi's opslaan zie ik. Ideaal lijkt me dat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je de site van valtaf gaan gebruiken? Die heeft echt bijna alles erin staan en anders kan je het ook nog zelf toevoegen.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh!
Ik zou bijna m'n vriend inruilen voor een niet-allergisch exemplaar
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ello! Spierpijn![]()
Nog meer S gisteren: helpen met verhuizen, dus boeken inpakken en spulletjes sjouwen, al mocht ik niks te zwaar doen (al ben ik soms eigenwijs, harhar).
Bij de Ikea nog spullen gezien die vriendje en ik ook wel voor thuis willen hebben en na afloop lekker gegeten met collega's en mister vriendje!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zie: Het fokken van Noorse boskattenen nu dus #5
Hi!quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:19 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
T: 2 rozemarijncrackers met makreel en preiringetjes
Hey thnx! Ik probeer het op het moment nog even zonder low carb, vanwege dat ik carbs lekker vind, maar ik voorzie een moment waar ik het zat ben en toch weer even ga lowcarben en amandelmeel klinkt interessant! Waar haal je dat? En kan je er nog meer mee maken?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Hi!![]()
Ik weet dat je soms low carbt en dankzij jouw lijstjes ging ik ze ook kopen. Nu heb ik zelf een low carb recept ontdekt en bak ze nu zelf. Het mist de bite na een dag maar de smaak is bijna identiek of je moet zelf even tweaken.
Ze zijn ook nog eens makkelijk te maken en het is zo klaar.
175 gr Amandelmeel
1/2 tl zeezout
2 el verse rozemarijn
1 ei
1 el olijfolie
Mengen, bal van maken, uitrollen en bakken in de oven. Klaar!
Misschien heb je er wat aan? Zo niet, dan niet.
Hebben jullie een koel huis of iets van een airco? Hoogzomer en hoogzwanger is niet de meest ideale combo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:41 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb met dit weer trouwens ontzettend veel zin om buiten te sporten: hardlopen, skaten, lange wandelingen maken. Zelfs om buikspieroefeningen te doen... Natuurlijk altijd als je het toch niet kan
. Ben benieuwd of ik er in augustus ook nog zin in heb.
Tof recept Noek, wil ik wel eens uitproberen.
Ons huis is behoorlijk koel gelukkigquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Hebben jullie een koel huis of iets van een airco? Hoogzomer en hoogzwanger is niet de meest ideale combo.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
natuurlijk. Er posten hier nog een paar mannen en ik kan hun inbreng vaak wel waarderen.
Vertel, wat brengt jou naar dit topic? Toch niet alleen de foto van chicolate?
Hoelang ben je, als ik vragen mag? 70kg is niet echt veel voor een manquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nee hoor, vorige week besloten om wat af te vallen en te gaan fitnessen, vandaar. Wil van 77kg naar 70kg door goed bij te houden wat ik eet (eetmeter.voedingscentrum.nl) en door wat meer te bewegen. Ondertussen 1kg eraf.
Dat heb ik een keer geprobeerd voor een recept, maar dat werd helemaal niet fijn genoegquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:47 schreef Novem het volgende:
Je kan ook zelf witte amandelen in een keukenmachine vermalen, dan heb je ook amandelmeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |