abonnement Unibet Coolblue
pi_109820712
Dat was het gister toch al?

Moet ik zeggen :')
Tap tap tap
  maandag 2 april 2012 @ 21:06:40 #152
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_109822513
De gemeente hier is gek geworden, ik zag ze vandaag bomen planten op een stel ROTONDES! :')

Waar slaat dat op? Meer groen is leuk, maar daarvoor ga je toch niet mensen op een rotonde het zicht ontnemen? :{
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 2 april 2012 @ 21:07:57 #153
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_109822611
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:06 schreef Kriegel het volgende:
De gemeente hier is gek geworden, ik zag ze vandaag bomen planten op een stel ROTONDES! :')

Waar slaat dat op? Meer groen is leuk, maar daarvoor ga je toch niet mensen op een rotonde het zicht ontnemen? :{
Ga je ze omzagen vannacht.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  maandag 2 april 2012 @ 21:08:28 #154
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_109822646
maar ik neem aan dat het niet zo erg is dat je "door de bomen het bos niet meer ziet" toch ?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  maandag 2 april 2012 @ 21:12:16 #155
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_109822955
Nou ja, op dit moment zijn ze nog kaal en het zijn volgens mij berken, dus die zijn tenminste niet zo breed van stam, en ik mag aannemen dat ze de onderste takken er wel afsnoeien, maar dan nog tast je altijd het overzicht aan. Wat je ook doet, het is nooit beter dan géén bomen. Dit is dus gewoon klooien met de verkeersveiligheid.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_109831518
Ik heb mijn wieldoppen niet teruggezet na het vervangen van banden :{ Veels te lui :')
Maar ik vroeg mij af of dit effect heeft op de luchtweerstand :?
  maandag 2 april 2012 @ 23:25:40 #157
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_109831711
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:49 schreef Kriegel het volgende:
Ja, naaistreek inderdaad. Sowieso, hoe sommige mensen parkeren. Half op de weg, op de rand van een vak zodat je er zelf haast niet uit kunt tenzij je ook verkeerd parkeert, of ze zetten hun auto steevast langs de kant van de weg en dan net om een bocht. :')

Dat laatste heb ik hier trouwens met een Punto, staat altijd voor het huis terwijl er verdomme aan de overkant van de weg een rij parkeervakken ligt. Wat voor aso ben je dan... Meer mensen van dat blok doen dat, maar die zitten tenminste niet op de hoek. Desalnietemin, pleur die auto gewoon in zo'n vak verdomme, beetje de halve weg blokkeren omdat je lui bent. Altijd leuk als je dan een tegenligger hebt.
Hier heb je ze ook. We hebben zelf een kleine rotonde in de straat en wat doet meneer die achter zijn huis genoeg parkeerruimte heeft: juist, zijn auto net tussen de hoeken van die rotonde tekenen. :'). Zijn andere auto parkeert hij op de stoep. Je kunt eigenlijk maar net langs. Vind het belachelijk want hij heeft echt voor zijn huis en achter zijn huis meeeeeeer dan genoeg parkeerruimte. Daarnaast geldt er een parkeerverbod langs de straat muv de vakken (niet dat iemand zich daaraan houdt :'))

Mooie paint:
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_109831887
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:21 schreef SwaPore het volgende:
Ik heb mijn wieldoppen niet teruggezet na het vervangen van banden :{ Veels te lui :')
Maar ik vroeg mij af of dit effect heeft op de luchtweerstand :?
vast! Maar of je het gaat merken...
pi_109831900
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:06 schreef Kriegel het volgende:
De gemeente hier is gek geworden, ik zag ze vandaag bomen planten op een stel ROTONDES! :')

Waar slaat dat op? Meer groen is leuk, maar daarvoor ga je toch niet mensen op een rotonde het zicht ontnemen? :{
Ik weet niet hoor... Maar ik hoef niet over een rotonde heen te kijken ;)
pi_109833100
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:30 schreef L0we het volgende:

[..]

vast! Maar of je het gaat merken...
Elke cent telt tegenwoordig :')
  dinsdag 3 april 2012 @ 00:33:48 #161
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_109833955
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:25 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Hier heb je ze ook. We hebben zelf een kleine rotonde in de straat en wat doet meneer die achter zijn huis genoeg parkeerruimte heeft: juist, zijn auto net tussen de hoeken van die rotonde tekenen. :'). Zijn andere auto parkeert hij op de stoep. Je kunt eigenlijk maar net langs. Vind het belachelijk want hij heeft echt voor zijn huis en achter zijn huis meeeeeeer dan genoeg parkeerruimte. Daarnaast geldt er een parkeerverbod langs de straat muv de vakken (niet dat iemand zich daaraan houdt :'))

Mooie paint:
[ afbeelding ]
Bizar inderdaad, sommige mensen...

Dit is dan de situatie bij mij in de straat, zal voor veel users herkenbaar zijn:




Rechts zitten dus parkeerhavens, zodoende geen zijvakken langs de weg. Dat rode kutding is die Grande Punto, die staat langs de weg geparkeerd. Dan kom ik daar aangepwnd in m'n British Racing Green raspaardje ( :7 ;) ) en net als ik de hoek om wil zwiepen zit er weer 'ns een aanstormende auto 'verborgen' achter de geparkeerde Fiat, en die rijdt tevens dankzij de sociale eigenaar van het Puntootje op de verkeerde weghelft.

Alleen al in m'n buurt kan ik nog zo een tiental van die situaties aanwijzen, maar hier moet ik toevallig vaak langs en dus erger ik me lekker selectief aan deze, vooral omdat er gewoon parkeervakken zijn. En die staan nooit allemaal tegelijk vol, heus niet.

Ik bedoel, verderop zit een straat waar praktisch géén parkeergelegenheid is (en dat voor een wijk uit de jaren '70 :') ) en daar staan de auto's overal aan twee kanten tegelijk op de weg geparkeerd. Ruw geschat 80% van die straat is daardoor puur eenbaans en ik mijd 'm dan ook als de pest, want als je daar tegenliggers krijgt wordt het zonder uitzondering gekut. Maar die mensen kunnen er weinig aan doen, dit hier is echter zó verschrikkelijk onnodig.

quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:31 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor... Maar ik hoef niet over een rotonde heen te kijken ;)
14.gif

Dat is fantastisch voor je, maareh... zeker weten dat veel mensen het erg prettig vinden als ze kunnen zien wat er zoal op de rotonde rijdt/komt, dus ook aan de andere kant. Niet gek toch, willen weten wat eraan komt voor je erop duikt?

Als je de overkant niet ziet komt alles dat driekwart rondrijdt en jou daarbij kruist vanuit het niets de hoek om zeilen, lijkt me geen fijn idee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 03-04-2012 00:59:41 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 3 april 2012 @ 08:42:54 #162
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_109837732
Ja maar Kriegel, je denkt toch niet dat ik in het kader van jouw gemak of het algemene belang vijf meter extra ga lopen? :{w Ik bepaal toch zeker zelf wel waar ik parkeer? :6

Leve het individualisme *O*
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_109838408
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:42 schreef Mikkie het volgende:
Ja maar Kriegel, je denkt toch niet dat ik in het kader van jouw gemak of het algemene belang vijf meter extra ga lopen? :{w Ik bepaal toch zeker zelf wel waar ik parkeer? :6

Leve het individualisme *O*
Inderdaad, ben ik blij dat ik in een straat woon waar elk huis een eigen oprit heeft...
De enige auto's die regelmatig langs de straat staan bij ons zijn een lesauto en 1 of 2 brandweerbusjes..
en dat in een straat met c.a. 50 huizen, waarvan zeker 1/3e 2 of meer auto's heeft..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:21:58 #164
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_109840034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Inderdaad, ben ik blij dat ik in een straat woon waar elk huis een eigen oprit heeft...
De enige auto's die regelmatig langs de straat staan bij ons zijn een lesauto en 1 of 2 brandweerbusjes..
en dat in een straat met c.a. 50 huizen, waarvan zeker 1/3e 2 of meer auto's heeft..
Zo woonde ik vroeger ook... maar ja, één scheiding later en je zit met allebei je ouders in dezelfde rijtjesbuurt. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 5 april 2012 @ 11:55:43 #165
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_109933628
We wonen nu dan in een doodlopende straat en het staat hier ook bomvol. Gelukkig gaan bijna alle bewoners nog verhuizen dus zullen ze ook opbokken met hun 3 autos per huis. Er komen studenten in en die hebben hooguit 2 (in het mooiste geval zelfs geen) autos :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_109933733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Inderdaad, ben ik blij dat ik in een straat woon waar elk huis een eigen oprit heeft...
De enige auto's die regelmatig langs de straat staan bij ons zijn een lesauto en 1 of 2 brandweerbusjes..
en dat in een straat met c.a. 50 huizen, waarvan zeker 1/3e 2 of meer auto's heeft..
Vergeet de caravan niet...

In ons oude huis, blokje van 4, beide hoeken hadden een eigen oprit, en 4 havens voor de deur. Toch kwam het regelmatig voor dat ik mijn auto niet op een haven kon zetten omdat die aso's van een straat verderop ( twee-onder-een-kappers, ook met eigen oprit) het nodig vonden om zowel hun tweede auto en hun caravan bij ons voor de deur te zetten...
pi_109950488
Net bij een DAFje wezen kijken voor erbij.. Jammer genoeg te rot voor mijn doen. Heb liever een kapot blok :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:56:47 #168
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_109977366
quote:
Alsof ik een externe partij ga machtigen en er al m'n gegevens achterlaat :')
quote:
A12 Oberhausen - Utrecht
tussen Emmerich-Elten (D) en Arnhem-Noord
[+]18 km langzaam rijdend verkeer door recreatie- en vakantieverkeer (filelengte neemt toe)
_O-
Dat mensen nog tegen de verlenging van de A15 zijn :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:29:17 #170
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_109977601
Hmm, dat had ik dus niet gezien.
pi_109977675
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:29 schreef Goddelijker het volgende:
Hmm, dat had ik dus niet gezien.
En het kost je 6 euro.
pi_109991021
Ik dacht net echt dat ik een boompje had geschampt bij het keren :@ Ik was zo over de zeik dat de motor drie keer afsloeg en de mensen achter me begonnen te toeteren (al gelijk he, nog voor de motor de eerste keer afsloeg dus die konden hun lol op). Maar goed, niks te zien. Geen idee wat ik dan hoorde :') Misschien ging ik gewoon met de banden de stoep op en hoorde ik dat. Pffff. Maargoed, voor niks over de zeik geweest en ik heb Lombok weer overleefd.
Tap tap tap
pi_109991345
Had jij nou ook al een eigen auto trouwens? Laatste keer dat ik iets van je zag was je daar mee bezig dacht ik? Of zit ik er erg naast :P

Ik had het helaas andersom, dacht dat het wel paste bij het indraaien de garage in. Paste niet ;(
pi_109991374
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:18 schreef Piles het volgende:
Had jij nou ook al een eigen auto trouwens? Laatste keer dat ik iets van je zag was je daar mee bezig dacht ik? Of zit ik er erg naast :P

Ik had het helaas andersom, dacht dat het wel paste bij het indraaien de garage in. Paste niet ;(
Ik heb al een paar maandjes m'n eigen auto :)
Kan nog steeds niet rijden of parkeren. Kom nog steeds situaties tegen waarbij ik geeeeen idee heb wat ik moet doen, en dat mensen gaan gebaren omdat ik blijkbaar verkeerd sta. Vanmorgen nog, ik zie stoplicht, ik wacht. Verder geen hond op de weg, behalve de rij achter me. Ik moest de busbaan over, maar geen bussen. Licht stond alsmaar op rood. Paar minuten zo gestaan, toen ik doorgereden zodat ik dan misschien op de sensor stond, zag ik de vrouw achter me gebaren dat ik moest rijden. Dus door rood gereden, hele sleep achter me aan, door rood.
Ik zit me nu echt af te vragen voor wie dat stoplicht dan was.
Tap tap tap
pi_109991424
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al een paar maandjes m'n eigen auto :)
Tof ^O^
quote:
Kan nog steeds niet rijden of parkeren.
Whehe :')
Parkeren ben ik ook geen held in, fileparkeren heb ik sinds rijles niet meer gedaan :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')