zie, haz my name on itquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:20 schreef Juud79 het volgende:
Grin, dat dacht ik toen ik ze zag, Mignonne shoes!
Oh echt wel, die blauwe vind ik t leukst!quote:
Ik geloof dr niks van!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Valt het al op? Ik ben aan het afkicken!
Ik had van de week al gehaald en vandaag was de rest weg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand die voor mij bij de wibra wil kijken?
Ze hadden het jurkje en het rokje die ik voor fietje wil niet meer in de goede maat.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
ik denk dat ze in de zomer wel 86 nodig heeft.
Ja Amsterdam, bij de meneer met een hele kraam vol Doc Martens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:22 schreef Sandous het volgende:
Wat gaaf Mignonne!!
Waterloo > Amsterdam? Ik loop daar 4 x per week langs, ik kijk gewoon niet goed.
Als jullie ze daar vandaan hebben, waarso?
Ik heb me van begin af aan voorgenomen dat ik vanaf het moment dat L. 2,5 zou zijn anoniemer zou worden. Ik vind dat het niet aan mij is om te bepalen of ze gemakkelijk traceerbaar is via Google. Dat doet ze zelf wel als ze 14 is.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
jeee het kwartje valt nu pas.... Spring... (uhhh is nachtdienst een excuus??) en vanwaar je nieuwe ID?
ahhh okquote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb me van begin af aan voorgenomen dat ik vanaf het moment dat L. 2,5 zou zijn anoniemer zou worden. Ik vind dat het niet aan mij is om te bepalen of ze gemakkelijk traceerbaar is via Google. Dat doet ze zelf wel als ze 14 is.![]()
Tien cent meer om te pesten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:21 schreef Sorbootje het volgende:
Spring, da's best wel een Isabeau ja! En laatst had je 't verdorie ook al zo goed met dat jurkje. Dat hangt dus nu in de kast (is nog wel te groot). (zag dat jij er later ook nog op geboden had)
ahahahaha inderdaad door die stomme lego poppetjes vergis ik me vaker!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:10 schreef Sorbootje het volgende:
Ik snap het al, je zag "Fok Milf" in 'd'r usericon staan en dacht dat móet Sorbo wel zijn
Hij is vandaag aangekomen! En net zo leuk als ik hoopte. Dankjewel!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lindex wordt als het goed is morgen bezorgd dus dan stuur ik pm's met gelijk de verzendkosten er bij, zijn we 1x klaar
Jij moet echt naar een soort shop-AAquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:35 schreef SacreCoeur het volgende:
deze is echt kick
ga m morgen gelijk halen gewoon
[ afbeelding ]
Die Bert.en ernies zijn leukquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb deze besteld voor de muppet
[ afbeelding ]
En deze voor de jongstemet Bert en Ernies erop
in maatje 50-56
[ afbeelding ]
Er staan er nog twee op MP.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:08 schreef Sorbootje het volgende:
Maar hij is voor L. hoor![]()
Ik had hem idd ook uit kunnen zoeken
Als je dat weet, kijk voor mij ook ff!quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lindex wordt als het goed is morgen bezorgd dus dan stuur ik pm's met gelijk de verzendkosten er bij, zijn we 1x klaar
Ik wil niet afkickenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:44 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Jij moet echt naar een soort shop-AA
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lindex![]()
![]()
![]()
Schoonmoeder is jarig vandaag dus het wordt morgen dat ik het uitzoek en verstuur en geld kom incasseren
Ik ben vandaag in de H&M geweest en heb gewoon geen kleren gekocht voor Oona!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Want? Je hebt al een week niets gekocht?![]()
Ik heb een imitatieleren broek van H&M. Ziet er super uit en zit ook heerlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook niet, en volgens mij zit het ook kut
al heb ik wel een neplerenbroek, maar die zit als een relaxipants
zit ik daar al hot n happening te wezen op suffezondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |