hehe, of zo een die om de haverklap meisjes mee naar huis brengt en dat je er dan achter komt dat ie drie vriendinnetjes tegelijk heeft en dat ie dan een scooter wil enzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, ik ben heel benieuwd hoe die verhoudingen dan zullen zijn. Ik kan me nu sowieso maar moeilijk voorstellen dat Ivan ooit een jongetjes-jongetje wordt, zo een die van voetbal houdt en beestjes doodmaken. Dat wil ik helemaal niet.Hij is zo lief en leuk en zachtaardig zoals hij nu is.
Idem hier!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, ik ben heel benieuwd hoe die verhoudingen dan zullen zijn. Ik kan me nu sowieso maar moeilijk voorstellen dat Ivan ooit een jongetjes-jongetje wordt, zo een die van voetbal houdt en beestjes doodmaken. Dat wil ik helemaal niet.Hij is zo lief en leuk en zachtaardig zoals hij nu is.
noh ik heb ook een héle andere smaak dan mn zusje, maar toch...quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:33 schreef pessie het volgende:
Mijn zus en ik droegen als tiener echt nooit elkaars kleding. We hadden een volledig andere stijl. Ik ging het liefst als grijze muis in spijkerbroek en zij had een door mijn moeder gemaakte broek van een stof met print koeienvlekken (ze is er zelfs mee in de krant gekomen).
Oh, ik draag nog steeds altijd een spijkerbroek. Als ik een jurkje zoek kan ik toch nooit vinden wat ik zoek en als ik heb gevonden wat ik zocht dan blijkt dat ik daar een buik in krijg als was ik 7 maanden zwanger
ghehequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja iedereen kent mijn verhaal natuurlijk, met mijn scandinavische hysterie
oh! moet dat poloshirt en die onderste broek! moet!quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:41 schreef mignonne het volgende:
En voor jommes zoveel leuks ook <3 vind ik dan![]()
mijn zonen zijn alledrie lieve zachtaardige knullen die géén beestjes dood maken, twee houden er van voetbal, één niet, ze houden alledrie van lezen en ze stuiteren en stoeienquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
Als je die tuinbroek bedoelt, die heeft Kyllian ook (vorig jaar of jaar ervoor gekocht) en er zit best genoeg ruimte inquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:59 schreef Claudia_x het volgende:
En dat jongetje is ook gewoon net Pluk!![]()
Ik vind dat broekje geweldig, maar ik ben bang dat Ivan eruit zou knappen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:00 schreef bitterend het volgende:
Juud die heb ik ook in mijn mandje gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |