ahahahaha inderdaad door die stomme lego poppetjes vergis ik me vaker!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:10 schreef Sorbootje het volgende:
Ik snap het al, je zag "Fok Milf" in 'd'r usericon staan en dacht dat móet Sorbo wel zijn
Hij is vandaag aangekomen! En net zo leuk als ik hoopte. Dankjewel!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lindex wordt als het goed is morgen bezorgd dus dan stuur ik pm's met gelijk de verzendkosten er bij, zijn we 1x klaar
Jij moet echt naar een soort shop-AAquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:35 schreef SacreCoeur het volgende:
deze is echt kick
ga m morgen gelijk halen gewoon
[ afbeelding ]
Die Bert.en ernies zijn leukquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb deze besteld voor de muppet
[ afbeelding ]
En deze voor de jongstemet Bert en Ernies erop
in maatje 50-56
[ afbeelding ]
Er staan er nog twee op MP.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:08 schreef Sorbootje het volgende:
Maar hij is voor L. hoor![]()
Ik had hem idd ook uit kunnen zoeken
Als je dat weet, kijk voor mij ook ff!quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lindex wordt als het goed is morgen bezorgd dus dan stuur ik pm's met gelijk de verzendkosten er bij, zijn we 1x klaar
Ik wil niet afkickenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:44 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Jij moet echt naar een soort shop-AA
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lindex![]()
![]()
![]()
Schoonmoeder is jarig vandaag dus het wordt morgen dat ik het uitzoek en verstuur en geld kom incasseren
Ik ben vandaag in de H&M geweest en heb gewoon geen kleren gekocht voor Oona!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Want? Je hebt al een week niets gekocht?![]()
Ik heb een imitatieleren broek van H&M. Ziet er super uit en zit ook heerlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook niet, en volgens mij zit het ook kut
al heb ik wel een neplerenbroek, maar die zit als een relaxipants
zit ik daar al hot n happening te wezen op suffezondag
Evie en Lena hebben beide mt 3-4 jaar. Zit goed. Een maat kleiner had ze niet de hele zomer gered....quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:44 schreef wickie het volgende:
Octo, is het Boden jasje ook echt genoeg jas?
Welke maat heb je voor Hannah?
Nee! 23 maanden=mt 86. Je moet de kleinste maat van de grote meisjes hebben.3 ans=maat 94quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef wickie het volgende:.
En ik zie bij DPAM leuke dingen in de sale. Welke maat moet ik voor Mette hebben? Ze zit in Hema 92 gemiddeld. Maat 23 maanden?
Ik denk dat we dezelfde hebben danquote:Op donderdag 22 maart 2012 06:08 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb een imitatieleren broek van H&M. Ziet er super uit en zit ook heerlijk.
Superleuk allemaal mignonne. Ik heb weliswaar 2 jongens zo groot en nog groter maar ik kan me er nog niks bij voorstellen dat Leah er al zo bijloopt
stoere laarzen met blote benen...leuk!
Dankquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat een prachtmeisje Gerberaatje (dat wat ik ervan zie dan hè). Die haartjes
.
oeh een lange slanke jongen met een mooie bos haarquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik denk dat R trouwens een hele slanke jongen wordt.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik voel nu alweer een nieuwe lindex bestelling aankomen. Coming soon
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste ook in roze en maat 92. Normaal heeft lindex rompers maar t/m maat 86.
Mart 'moet' die brandweerauto's shirts ook hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]bestel die brandweersuto's maar voor mij *lol*
Leuke short voor jongens!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:51 schreef octopussy het volgende:
Next.co.uk heeft gratis verzendenen weer erg leuke kleertjes!
Must.resist
Dat is heel dicht bij mijn werkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:10 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
voor wie er in de buurt woont en/of het de moeite waard vindt.
Vraagje: dat is toch gewoon dezelfde site als de nextdirect.com of snap ik iets niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:51 schreef octopussy het volgende:
Next.co.uk heeft gratis verzendenen weer erg leuke kleertjes!
Must.resist
Volgens mij wel. En die heeft altijd gratis verzending!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:03 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Vraagje: dat is toch gewoon dezelfde site als de nextdirect.com of snap ik iets niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |