Als je geen data-wipe doet, blijven al je instellingen staan. Bij dit soort updates hoef je alleen je cache te wissen en raak je dus geen info kwijt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb 15 april nog...is het de moeite waard om te updaten? (Ik snap geen hol van die change logs)
En als ik de nieuwste erover gooi, ben ik dan instellingen kwijt, of blijft alles hetzelfde
Hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als je geen data-wipe doet, blijven al je instellingen staan. Bij dit soort updates hoef je alleen je cache te wissen en raak je dus geen info kwijt.
In recovery alleen voor wipe cache kiezen en niet voor wipe data/ factory reset voordat je install zip from sdcard kiest.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
In recovery alleen voor wipe cache kiezen en niet voor wipe data/ factory reset voordat je install zip from sdcard kiest.
Nee, vooralsnog een zinloze gadget. Alleen erg irritant.quote:
Nee, inderdaad. En het brengt zoveel plezier!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:42 schreef Parafernalia het volgende:
En geupdate naar laatste nightlyFlashen stelt echt niks voor zeg
Damn. Das lang. Maar ja, in ieder geval heb je nu wel ICS op je S.quote:
't Is pas m'n eerste smartphone, ik red t nog wel even. Vooral met ICS jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Damn. Das lang. Maar ja, in ieder geval heb je nu wel ICS op je S.
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zie je nou echt uit naar een S3 als je met deze ICS vloeiend kan draaien? Het kost een bak geld en 't enige wat er anders is is een hogere resolutie scherm. Ik vind 't juist tof om op zo'n telefoon de allernieuwste software te draaien (zonder Samsung-shit).
i9000 werkt niet. Ik krijg dan een foutmelding in recovery...installation aborted zegt ie danquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:52 schreef Crutch het volgende:
Zolang je iets van Cyanogen draait is je toestel een i9000 MTD omdat je modem dan meer aankan geloof ik.
Als je het niet zeker weet is i9000 altijd een veilige optie.
Nee, niet in de systeemdirectorys. Wel als je een APK download en de app hebt geïnstalleerd.quote:
Daar kwam ik dus ook achter. Maar toen de root-browser zichzelf ging verwijderen stopte het afbraak proces. Nu maar even een verse rom installeren.quote:Op zondag 29 april 2012 11:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, niet in de systeemdirectorys. Wel als je een APK download en de app hebt geïnstalleerd.
Nam aan dat ie dat 2e bedoeldequote:Op zondag 29 april 2012 11:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, niet in de systeemdirectorys. Wel als je een APK download en de app hebt geïnstalleerd.
Laat weten hoe ie is!quote:Op maandag 30 april 2012 16:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1626068
Ik ga deze eens proberen. Weliswaar geen ICS, maar ik ben wel benieuwd..... En anders gewoon weer een backup van GM9 terugzetten!
Het voegt wat leuke extra's toe aan de Stock-Samsung. Het is erg soepel, maar ik zit weer terug bij CM9-nightly..... Ik miste de ICS lay-out.quote:
Op de screens ziet het er precies hetzelfde iuit?quote:Op maandag 30 april 2012 18:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het voegt wat leuke extra's toe aan de Stock-Samsung. Het is erg soepel, maar ik zit weer terug bij CM9-nightly..... Ik miste de ICS lay-out.
CM9quote:Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die van mij reset zichzelf af en toe., wat kan ik er aan doen?
Uhm. Ja. Dat is de valuepack, schat ik zo in. Die heb ik al geprobeerd in een licht aangepaste versie (zie hierboven).quote:
Maar die is speciaal for tablets zo te zien? Dan lijkt me dat niet zo gek..tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik heb net deze geflashed: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1630416
[ afbeelding ]
Heeeel erg wennen, maar het lukt me niet om hem zo in te stellen dat de widgets op mijn homescreen zowel in portret als landscape een beetje fatsoenlijk te voorschijn komen.
Nee, hij is speciaal gebouwd voor de Galaxy S, maar wel met Tablet UI. En dat is best wel even wennen....quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maar die is speciaal for tablets zo te zien? Dan lijkt me dat niet zo gek..toch
Nee. Gewoon weggooien. Juicydefender zelf verbruikt meer accu dan dat je er mee spaart.quote:Dat JuiceDefender werkt niet echt bij mij..alles staat gewoon op standaard, en dat zou al behoorlijk wat moeten schelen aldus WC-Eend, maar de app zelf geeft aan dat ik de accuduur nu met de factor 1.07 verlengd heb...Dat is niet echt de moeite.
Moet ik in die app wat tweaken ofzo?
Is ie fijn?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, hij is speciaal gebouwd voor de Galaxy S, maar wel met Tablet UI. En dat is best wel even wennen....
[..]
Nee. Gewoon weggooien. Juicydefender zelf verbruikt meer accu dan dat je er mee spaart.
Ja, maar het is makkelijker om dat in het recoverymenu te doen. Daar is een optie voor 'restore en backup'.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Is ie fijn?
Oke, ik pleur Juice er idd maar af
Nog iets: Met ROM Manager kan ik als ik het goed begrijp een image maken van m'n installatie, en die ook weer terugzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |